irtosora: Oih, kiitos sanoistasi!
Ihan liikutuin
Sulla on kyllä mielenkiintoiset unet!
Mäkin näen hirveesti painajaisia, ja yleisin niistä liittyy exään, joka jahtaa mua ja uhkaa että saa mut vielä... Ihan hirveä uni
Mutta se tulee varmaan siitä että joskus 7 vuotta sitten hän todellakin uhkasi vaikka mitä ja "lupasi" hakea mut takaisin vaikka väkisin...
Senkus vielä yrittää,
mä oon täälä valmis käännyttämään ovelta!
No joo, nyt vähän eksyin aiheesta...
Tsempit rakenneultraan!
Tulehan pian kertomaan hyviä uutisia!
*MUOKS* Onnittelut mahtavista ultrauutisista ja pojasta!!!
IHANAA!!
Eliisa80: Kiitos kysymästä, täällä voidaan jo paremmin. On kuumeilu ja mahatauti taakse jäänyttä elämää, jei!
Se masun muljahtelu on kyllä huisia!
Repa: Mimmosta intialaista pääruokaa teitte kaverin kanssa? Mä oon hulluna intialaiseen ja kiinalaiseen sapuskaan, nam!
Onnittelut kunniatehtävästä, elikkäs kummiudesta!
Saiko vauva nätin nimen? Äh, no tottakai jokaisen vanhemman mielestä lapsellensa antama nimi on nätti. Hyvä minä!
Noista sun kivuista, niin ystäväni on viikon verran sua edellä, ja sille tuli samanmoista kipuilua. Hälle oltiin sanottu että vauva on "lähtökuopissa", että täytyy ottaa erittäin rauhallisesti, ja vaan istua koska se kuulemma tuntuu parhaimmalta. 34 viikolle asti "pitäisi" vauvan pysyä masussa niin olisi keuhkojen puolesta turvallista syntyä. Toki nykyajan sairaalahoidolla maailmaan syntynyt rv 23-24 viikkoinenkin lapsi saadaan pelastettua, mutta näin siis hällä. Toivottavasti kipuilu ei vie sulta kokonaan liikkumismahdollisuutta niinkuin tuolta ystävältäni
Äitee2: Onnea sulle ja esikolle oikein paljon!
Saitkos kivoja synttärilahjoja?
Mukavaa että voit paljon paremmin
ja kumpa hb vain lähtisi nousuun
Saako kysyä mimmoisia muutoksia teit ruokavalioon närästyksen takia? Jospa saisin vähän vinkkejä...
Kun mulla on ruokatorven refluksitauti ja astma, niin se on tosi paha yhdistelmä
Kun mua närästää, niin mulla nousee mahahapot osaksi keuhkoihin, mikä sitten tekee hengenahdistusta, ja se ei oo kyllä yhtään kivaa...
Oon huomannut että mulla pahimman refluksitauti-astmakohtauksen tekee hiilihapolliset juomat ja sitrushedelmät, jotka oonkin jättänyt jo heti plussatessani pois. Tulista ruokaa pystyn vielä nauttimaan
Tahtoisin mennä vaan niin pitkälle kuin ikinä ilman refluksilääkitystä, vaikka sanotaankin sen olevan turvallinen, mutta silti olisin mieluummin ilman lääkettä
Oikukas: Hiiiiiiiii!
Jokohan sulle on lähtö tullut? Jänskytän täällä!
Tai kaikkihan me täällä sun puolestas jännitetään ja peukutetaan!
Amiran olo oli vähän niinkuin
Mä keitin sulle virtuaalikaffit, ole hyvä!
Yritä malttaa mielesi, kohta puoliin on vauva maailmassa, ja sitten pääset taas tekemään mitä mieli tekee
Tinii: Minäkin oon sua kaipaillut!
Ihanaa, onnittelut potkuista!
Mäkin tunsin enkelin aikana varhaisessa vaiheessa liikkeet, rv 14+0 lähtien.
Ymmärsinkö oikein, että teillä on oma doppleri? Ootteko netistä sen tilannut? Millä viikolla kuului ekat sydänäänet? Oon tässä miettinyt tuota dopplerin ostoa itsellekkin
Niin, ja sitä piti sanoa, että tuo kutsumanimi Pingu on sitten ihana!
malttamaton: Onnittelut kummiudesta!
Voih, keskenmenneen vauvan LA laittaa kyllä aina hiljaiseksi...
Koiranpennut on varmaan tosi ihania! Onnittelut!
stoppis: Kiva kuulla kuulumisiasi!
Mukava että remppa on jo hyvällä mallilla
Omaa napaa... Lyhyesti ja ytimekkäästi eiliseen päivään kuuluu tällaista, eli:
Veristä vuotoa...alamahakipuja...alaselkäkipuja...ultraus....ONNEN KYYNELEITÄ!
Eli mähän oli saikulla 5 viikkoa, jonka aikana ehdin yhden päivän tehdä töitä. Lauantaina menin iltavuoroon, mikä tuntui tosi mukavalta
Eilen, eli sunnuntainakin oli iltavuoro, ja tunsin että alaselkä oli ihmeen kipeä, samoten kuin alamahakin. No kesken työillan aloin vuotamaan runsaasti
Kun kävin vessassa, pönttöön oikein hulahti kirkasta verta!
Soitin äippäpolille, ja käskivät lähteä Keskussairaalaan. Sain järkättyä tuuraajan töihin mua paikkaamaan.
Astmalääkkeen pakkasin mukaani, olin varma että joudun jäämään tyhjennykseen sairaalaan sisälle
Kurvattiin mieheni kanssa Keskussairaalaan, ja minä vapisin ja tärisin aivan hulluna pelosta
Mieheni yritti mua ajomatkalla lohduttaa ja tsempata, mutta romahdin kyllä aivan totaalisesti
Sairaalassa kädet ja jalat olivat ihan maitohapoilla, tuntui etten pääse edes omin voimin kävelemään. Sydän tuntui hakkaavan rinnasta ulos, ja pelko laittoi mut oksentamaan. Niin shokissa ja paniikissa olin
Hoin vai miehelleni, että ihan varmana lääkäri sanoo ultratessaan että vauvan sydän ei enää lyö...
Ja kun aloin miettimään raskausoireitani, niin pahoinvointi oli ihmeellisesti loppunut 2vrk sitten, ja sehän tietysti lisäsi pelkoani suunnattomasti
Mutta siellä masussani heilutteli päästä peppuun 3,7cm pitkä sitkeä rakkauspakkaus, jonka sydän löi vahvasti!
Uskomatonta!!
Vauva vastasi eilen (rv 10+2) viikkoja 10+5. Olen onneni kukkuloilla! JEI!
Lääkäri sanoi että vuoto tulee kohdunkaulalta, että pieni vuoto on kuulemma normaalia kun kohdunkaula ei ole vielä täysin kehittynyt. Kysyin onko tuo nosteleminen töissä aiheuttanut sen, koska sairaslomalla ollessani ei ollut mitään häikkää, ja heti kun menen töihin niin vuoto alkaa. Hän sanoi että saattaa johtua siitä, mutta saan nyt kuitenkin töissä olla, koska ei ole uhkaavaa keskenmenon pelkoa. Vaikka vuoto alkaisi uudelleen, se ei meinaa keskenmenon vaaraa. Jos vuoto pitkittyy, lisääntyy ja tulee hyytymiä, sitten mut laitetaan nostelukieltoon ja sairaslomalle. Pahimmassa tapauksessa mut otetaan Keskussairaalan vuodeosastolle ja laitetaan antibioottihoidot päälle
No, mä seison vaikka päälläni lokakuuhun asti, että tämän vauvan saisimme pitää!
:Onnesta sekaisin oleva
MyAngels ja niin rakas rv 10+3 -- 10+6