~*~KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET TOUKOKUUSSA~*~

woodoo: tilanne taitaa kallistua sun voitoksi, koska mä en kyllä mitenkään ymmärrä miten ne muka tanssii :whistle: kyllä se banaani sen lehmän takana taitaa tehdä kovin muita asioita :ashamed: :D

dada 20+3

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja woodoo:
Mä jotenkin näen ton ihan tekemässä jotain muuta ku tanssimassa lehmän selässä. Alko jo vähän jännittämään, että mitä muut näkee...
:LOL:
jees eli nikki muutettu..

wodis .. :LOL: :LOL: :kieh: muhahahhaa... :p :xmas: :p

miltäs tää teistä näyttää jos tuo woodoon oli "tanssii lehmän kanssa" ?

terkuin ex-Am & neiti A 20 vrk :heart:

Siis ex-am, tossahan on ihan selvästi kaksi plussapalloa juuttunut tiiliseinän väliin. Todella kurjaa. :saint:

Mut hei, mulla siis on vain primitiivinen huumorintaju, ei sentään sen kummemmin päässä viiraa!!

Hyviä vointeja kaikille!!

:heart: :heart:

eka neuvola takana :D huh huh.. olipas jännä aamu.. yks vaavi sieltä löytyi, jonka sydän löi mukavasti ja tyytti vissiin häiriinty päiväunilta, ku alko pomppimaan :heart: terkkari meinas et olis isompi mitä menkkojen mukaan, mut varasin np-ultran 2.5vk päähän ni sithän se selviää. Ite olin kyl varma et olis pienempi, mut terkkari vakuutteli ettei tämä ainakaan pienempi ole (no hyvä niin, kerkeää syntyä ennen joulua :D)
Terkkari mukavasti ultrassa ja jutteli et oma km pelkokin vähän himmeni. uskalsin jo siskollekki paljastaa
sukkapari 10+4 (mennään nyt näillä, kunnes toisin todistetaan) :ashamed:

s-anttu onnea kotiutumisesta! :hug:

Kleo ja sukkapari oli ainakin saanut hyviä neuvolakuulumisia! Onnea. :flower: :heart:

ex-am mä oon just päässyt lomalle ja sit mua muistutellaan töistä plussapalloilla.. :LOL:

Mä olen ollut vähän laiska kirjoittelemaan siksi pahoittelut kun en muista kommentoida kaikkea. Ja mä kun pelkäsin että mun aika käy pitkäksi kotona. No hissuksiin kun tekee hommia niin ajan saa kyllä hyvin kulumaan vaikka mäin olen jo aamulla seitsemän jälkeen aina pystyssä. Ja hommiahan riittää.

Mä hain tänään äippäpakkauksen. :heart: Ja meillä se oli todellakin äippäpakkaus kun mun äiti innoissaan avasi sen ja kävi läpi. Mun isä yritti sanoa että ei se ole sun laatikko mutta äiti sanoi että onhan! =) Näin meillä. No sama kai se on kuka sen avaa.

Hauskaa viikonloppua kaikille! B)

Päksäkkä 27+3

Tervehdys kaikille!

Eli Suomeen on palattu, loma loppunut ja sitä rataa.

Kamalan paljon on tekstiä tullut, niin hyviä kuin todella huonojakin uutisia :hug: Lupaan päivitellä pinon mahdollisimman pian, tänään ei vielä jaksaisi millään.

Eli sitten omaa napaa: Loma kun alkoi, niin samalla alkoi vuoto. Tuli oranssia, tuli ruskeeta, tuli punaista. Niin vaan kuljettiin Thaimaassa rätti pöksyissä ja kalvava pelko persuuksissa, itku valmiina silmässä. Kuitenkin loma oli muilta osin ihan nappi juttu, vaikka henkinen stressi oli mukana koko ajan. Olin jo ihan valmis lähtemään sairaalaan Hua Hinissa, kun vessaan mennessä lorahti verta lattialle ennenkuin ehdin pytylle istumaan :'( Tänään kun kotiuduttiin, soitin äitipolille, ja siellä oli vuorossa ihana kätilö joka minut muisti, ja antoi luvan mennä sinne heti. Piiiitkät oli minuutit odotushuoneessa, ja sus siunaa sitä helpotusta kun näin pienen sätkivän HENGISSÄ, pieni :heart: löi tiuhaan, ja pikkuinen kökötti peukku suussa :D

Johtuen aikaerosta, ja kuluneiden viikkojen stressistä, ei just nyt jaksa koneella pitkään istua, ymmärtänette?

Nöttiäiselle vielä erikseen suuren suuri :hug: :'( kovasti voimia jaksaa surun läpi :'(

=) heinämassu82 hienoa, et kaikki kuitenkin hyvin masuasukilla =)

(.) Eilen illalla oli ihan pakko laittaa syke mittari ranteeseen, ku tuntu jotenkin kiihkeeltä syke. Seurailin sitä jonkin aikaa ja keskiarvo sykkeeksi sain 93. Onkohan ihan normaalia, kun tuona aikana makoilin sohvalla?
Pidin mittaria päällä myös normi askareissa ja pelkkä wc-pöntöltä nouseminen nosti sykkeen 130.
Yöksi jätin päälle tuon mittarin ja aamulla näytti keskiarvoksi 83, mikä kuulostaa jo järkevämmältä.
Tiedä sitten mistä tuli tuo tykytys :| ??? Huolestuin kyllä siitä sen verran, et oli pakko ottaa dopleri esiin ja kuunnella pallopään sykkettä :heart: Siellä se jumputti niinkuin pitääkin =) Tarkastin samalla myös verenpaineet ja näytti 130/83. Aika normi luku mulle.
On tää kroppa vaan niin kummallinen :| :) :(

pinkkimieli ja

No olipas Heiniksellä ollut pelontäytteinen reissu :hug: Onneksi kaikki on kuitenkin hyvin masussa, mutta kyllä varmasti pelästytti. Me ollaan päätetty ettei me reissata niin kauan kun meillä vauvayritykset päällä. En uskalla lähteä 100 km pitemmäs jos alkaakin vuoto..

pinkkimieli. Raskaana ollessa syke on yleisesti paljon korkeampi koska sydän joutuu pumppaaman verta paaaljon enemmän kuin normaalisti. Noi sykelukemat on ihan ok. Itsellä oli esikoisen aikoihin vielä korkeammalla syke. Melkein jatkuvasti 90-100 välillä.
Samaten tykytykset kuuluu joillain raskauteen ja on ihan vaarattomia. Ole vain ihan huoleti siellä, ja jos huolettaa niin juttele neuvolatädin kanssa :)

Omanapa. Mä olen lähdössä kouluun ihan just ja siellä se viikonloppu meneekin. Tänään vielä tenttikin mihin olen lukenut vähän niin ja näin. Yöt on ainut aika koska voin lukea mutta raskaana ollessa nukahdan tenttikirjan kanssa vartissa :headwall: Mukavaa tämä kotiäidin opiskelu..
Ens tiistaina olisi sitten taas tuomionpäivä ja olen taas saanut päähänpinttymän ettei vaavi ole enää elossa :'( Tänään kävin IdeaParkissa ja meinasi tulla itku kun näki isoja masuja paljon kun olen ihan varma että tämäkään ei onnistu. Oireet on edelleenkin kovat joten sen puolesta ei pitäisi olla hätää..

Hyvää viikonloppua kaikille!! :heart:

Leinikki & B-J rv 8+1 :heart: Toivottavasti elossa edelleen..

Leinikki kiitos =)
Ja toivottavasti siellä masuasukki vilkuttaa sinulle sitten tiistaina iloisesti tyyliin "kaikki hyvin äippä" :wave: =)
Ne isot massut kun tulee vastaan tuntuu joo välillä pahalta. Ja tuntuu et niitä on vaan entistä enemmän, mitä epävarmempi oma tilanne on. KM:n jälkeen itsestä tuntui, et vauvamahat ja vaunu kansa oisi vähintäänkin tuplaantunut yhdessä yössä. Ja varmaan näin kesän kynnyksellä mahoja huomioi vain entistäkin paremmin, kun mahat ei ole paksun toppatakin alla piilossa :D

pinkkimieli ja pallopää 16+0 :heart:

Heinis onneksi kaikki oli vaavilla hyvin! :hug: Onnea poksuista.

Leinikki tsemppiä opiskeluun! =)

Hikoilusta sen verran että mullakin on usein alushousut hiestä märät. Siis mä en normaalisti hikoile juuri ollenkaan enkä nytkään muuten mutta alushousut on litimärät. :LOL:

Ton helistimen jutun mukaan meille tulee siis todella tyhmä lapsi kun ei mulla ole ollut minkäänlaista pahoinvointia. No ei siitä geenienkään perusteella mikään järjenjättiläinen tule! :LOL:

Meillä on tänään talonyhtiön talkoot ja ajattelin vähäksi aikaa mennä kun mies menee töihin. Mä olen siivoillut jo muutenkin tällä viikolla yhteisiä alueita kun en jaksa kauaa kyykkiä kerrallaan.

Aurinkoista päivää kaikille! B)

Päksäkkä 27+4 :heart:

Ton tutkimuksen mukaan meillä on jo kaksi tyhmää lasta ja kolmas tulossa.

Tosiasia lienee se, että meidän perheessä on saavutettu maksimaalinen tyhmyyden aste, ja emme edes osaa suojautua siltä vaan jatkamme lisääntymistä.

Aina ei voi voittaa................

:LOL:

No tuon tutkimuksen mukaan meidän lapsi on mitä älykkäin :LOL: On kyllä niin huono olo taas ettei tosikaan ja pönttöäkin pääsin halailemaan aamulla... No mun puolelta älykkyys ei ainakaan voi perityä mutta mulla on kyllä älykäs mies :saint:

Heinämassulle onnittelut poksuista :flower:

Oon aina sanonut, että voin olla mitä tahansa muuta, mutten tyhmä, enkä sitä soisi lapsellenikaan. Siis hullu saa olla, mut tyhmä ei :LOL:
Eniten mua loukkaa ukonkin kanssa riidellessä kun se sanoo "sä et ymmärrä". Otan sen aina loukkauksena, ja kuulen sanat päässäni muodossa " sä oot tyhmä ja vajaa älyinen" :kieh:
Mutta joo. Taitaapi olla huuhaata koko tutkimus, mut miksi tuollaisia uutisia laitetaan odotus sivuille? Siksikö, et pahoinvoinnista kärsivät saisivat tuntea ylemmyyttä tuon uutisen luettuaan vai että siitä kärsimättömät tuntisivat syyllisyyttä hyvästä olostaan?

Alkoi muuten mua ainakin tuon uutisen seurauksena huolestuttamaan, et mitäköhän löytyy rakenneultrassa. Onkohan aivot ja muut ihan ok mein pikkuisella? Sitä kuitenkin odotettava vielä 4viikkoa ja 2päivää.

pinkkimieli ja

pinkkimieli meidän vauvalta löytyi todistetusti aivot ja muut oikeasta paikkaa vaikka mulla on ollut tosi hyvä olo. =) Mua ärsyttää välillä kun mun mies puhuu mulle kun vähä-älyiselle, tai ainakin musta tuntuu niin. Sanonkin sille että mulle ei tarvitse puhua kuin idiootille. Onneksi näin on kuitenkin harvemmin!

Huh, tulihan tehtyä muutama tunti talkoita. Nyt on lonkka sen tuntunenkin että on taas kyykitty enemmän kun tarpeeksi yhdelle päivälle.

Päksäkkä 27+4

s-anttu: Onnea kotiin pääsyn johdosta ja ihania vauvantuoksuisia päiviä :heart:
heinisa: huh onpas sul ollut jännä reissu, onneksi nyt kaikki hyvin :hug:

Tääl on rehkitty monta päivää pihahommia ja silti tuntuu ettei loppua näy, meil on ihan liian iso piha.. isäntä raahannu monta kauhakuormallista lehti jne roskaa pois ja viel on puoli pihaa haravoimatta, taidan kyl jättääkki haravoimatta, :ashamed: kohtahan ne peittyy ruohon alle |O laiska mikä laiska, mut tää reilu hehtaarin piha on ihan liikaa..
Tänään saatiin onneksi remonttin jäljiltä roskat haravoitua kasaan, et ei tartte muutaku roudata pois.

SusSoo
s-anttu :flower: onnittelut kotiinpääsyn johdosta! Ihania vauvantuoksuisia päiviä teidän perheelle! =)

Kleo :wave: pian tosissaan on sun vuoro saada oma nyytti syliin. Ajattele kuinka paljon sullakin on jo viikkoja kertynyt!

Euroviisuja odotellen...
Sussoo ja Suloinen 31+1 :heart:

Aurinkoista sunnuntaita B)

Päksäkkä en tarkoittanut sitä, et pahoinvoinnin olemattomuuden takia mietityttäis tuo r-ultra. Vasta iski tajuntaani, et siellähän voi löytyä jotain mitä ei pitäis. Oon tähän asti vaan ajatellut et nään silloin taas tuon pikkuisen ja mahdollisesti saan tietää sukupuolen, mut en ole lainkaan ajatellut sitä mitä siinä oikeasti tutkitaan.

pinkkimieli ja pallopää 16+2 :heart:

Yhteistyössä