Höh, eilen kirjoitin tänne ja viestiä ei näy missään :kieh: Enpä jaksa koko sepustusta uudelleen muistella...
Heinis kurjia nuo vuodot :hug: Sovitaan että lääkäri on oikeessa eikä tarvitse olla huolissaan, olihan viimeksikin kaikki hyvin.
Voithan sä kysäistä lääkäriltä oisko noiden välillä yhteyttä, jos oot huomannut että vuotoja ilmenee yleensä tietyissä yhteyksissä? Ja varmaan tarkistamaankin pääset taas jos jatkuu vuotelut. Tsemppiä sinne, eiköhän kaikki ole ihan hyvin kuitenkin
Mun piti sellaista kysymäni, että
onko muilla ollut tämmöistä: Kun mä olen alkanut vähän luottaa tähän raskauteen, ja jotenkin en haluaisi. :ashamed:
Jos tulee positiivisia ajatuksia mieleen niin huomaan että alan toppuutella itseäni tyylin älä nyt vielä innostu, odotellaan sitä ensi viikon ultraa ennen kuin iloitaan tästä :headwall:
Missä ei oo oikein järkee...jotenkin tuntuu että odottelen edelleen varmistusta siitä että olenko raskaana. Ihan kuin olisin ensi viikolla tekemässä raskaustestin jä jännään onko se plussa vai nega... Oonks mä ihan pimee vai onko joku muukin ajatellut tällaisia?
Toinen asia, mulla on ihan kamala
puntaripaniikki. Mulla kun on ylipainoa valmiiksi enemmänkin, niin pelkään ihan sikana että saan kuulla kunniani. Mikä on sinänsä jännä että ekalla käynnillä siitä ei pahaa sanaa sanottu. Mutta oon lukenut että jos on ylipainoa ei alkuraskaudessa tarttis tulla lisää yhtään ja ne sanat on jääneet soimaan mulle päähän.
Nyt oon katsonut syömisiäni kun mulle on tullut tässä vajaan kahden kuukauden aikana jo 2,5 kiloa painoa...kauhea pakkomielle saada painoa alas ennen seuraavaa neuvolaa. Täytyy varmaan siellä ottaa tuo asia puheeksi.
No joo...onneksi pian pääsee kyllä vähän rentoutumaan, oonkin sit sunnuntaihin nettipimennossa tämän päivän jälkeen kun lähdetään tuossa illalla reissuun. Auttaa varmasti saada ajatuksia vähän muuallekin.
Meritähti :heart: Pömppis 11+2