~*~KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET TOUKOKUUSSA~*~

Snowball, onnea koko perheelle oikein kovasti :heart:

Piti ihan mielenkiinnosta laittaa sähköpostia tuolle ennustajaellille, miten osuu oikeaan. Onko muilla jotka aiemmin ovat laittaneet, toteutunut tuo ennustus? Meillähän tässä suurinpiirtein tietää päivän, mutta sukupuoli on yllätys ;)

Onnea Snowballille ja koko perheelle!

Täällä myös pidetään peukkuja pystyssä Meritähdelle!

ON: Ei mitään uutta. Siksi ei kai tule kirjoiteltuakaan. Liikkeet ovat alkaneet tuntua, mutta ei vielä joka päivä. Kaikki täällä hyvin.

rituri ja öttiäinen 16+2

Onnea Snowballille pienokaisen syntymästä!! :flower: Hyvän syntymäpäivän sai, mun mies on syntynyt samana päivänä :D

Meritähdelle oikein tuhansittain tsemppi/voimahaleja huomiselle!! :hug: :hug: Itse olen kanssa jo nyt ihan p:t housussa kun np-ultraan on vielä reilu viikko aikaa...
Mutta haluan uskoa että kaikki kaikki siellä sun masussa on hienosti ja nyt saatte sen vauvelin kainaloon asti :hug: Mehän sovittiin että täältä lähdetään vasta joulukuussa ;)

Heinikselle tsemppiä hematooman kanssa!! Ja nyt sitten muistat levätä vielä lepäämisen päälle :hug:

Omanapa. Odotan täällä ihan kauhulla np-ultraa joka siis on ens viikon torstaina. Tänään oli neuvola enkä edes pyytänyt kuuntelemaan sykkeitä, meni ihan pupu pöksyyn. Olisin varmaan kuollut huoleen jos niitä ei olisikaan sieltä löytynyt. Pahaa oloa on edelleenkin mutta vähäsen on helpottanut. Välillä saattaa olla jopa ihan hyvä olokin mutta itten tulee sellainen pahanolon aalto ja tekisi mieli oksentaa.. Nukkua voisin edelleen vaikka koko vuorokauden läpeensä :D

Leinikki & B-J rv 9+5 :heart:

Onnea Snowball! :flower:

Terveisiä siis kesälomalta... tai siis oikeammin sairaslomalta. Kävi sitten niin, että oli normi neuvolalääkäritarkastus ja sisätutkimusta tehdessä lääkäri kysyi onko supistellut. Minä siihen, että no onhan toki, mutta ei kauhean kivuliaasti kuitenkaan. Oli meinaan jo sormelle auki ja pituuskin lyhentynyt 2,5 cm:iin. Niin että rauhallisesti täytyy tässä nyt ottaa.. huomaan kyllä, että aika helposti supistaa, mutta kun ei ne kuitenkaan satu. Silti näyttää olevan vaikutusta.

Mutta joop, esikoinen kutsuu... myöhemmin taas lisää!

Sini ja tyttönen, rv 29+0! POKSIS!

heips! on ollu niin paljo kaikkee puuhaa ulkona ja sit armoton väsy, ettei oo jaksanu koneelle asti raahautua... mutta täälläkin siis hengissä (toivottavasti molemmat).

Snowball onnittelut!!! :flower:

Meritähdelle kovasti tsemppiä huomiseen ultraan, sama mulla edessä 2 vk:n päästä, pelottaa jo nyt... :|

(.) edelleen pahoinvointia ja oksentelua, mutta hiukan ehkä täälläkin helpottamassa... toivon niin. Väsymys on ankaraa ja vatsa pömpöttää turvonneena. Jotenki toivois et tää alku ois jo ohi, en kuvitellu et ois näin huono ja vetämätön olo koko ajan.

:hug: kaikille

SusSoo
Snowball
onnittelut!

Meritähdelle tsempit ja samoin Heinikselle

Hienoa... tulihan tähänkin pinoon taas vähän eloa

Mulla on hirveää turvotusta jaloissa. Varsinkin vasen nilkka on jo aamupäivästä lähtien kuin limppu. Molempia pohkeita särkee varsinkin iltaisin. Verenpaineet edelleen alhaiset (98/65), joten se on ihan hyvä juttu! Ongelmana on ainoastaan se, että ainoat kengät jotka sopii on croksit... ja niillä ei taida viitsiä ylioppilasjuhliin viikonloppuna lähteä

Sussoo ja S 32+4 :heart:

snowball onnea koko perheelle! :flower: :flower: :heart:

Ihana olo kun sain pitkästä aikaa nukuttua vähän pidempään. Heräsin vasta puoli kymmeneltä. Nyt on ihan uusi nainen! =)

Hauskaa päivää kaikille! B)

Päksäkkä 29+1 :heart:

huih, mä oon ihan unohtanu tän ketjun kokonaan...oon niin paljo kirjotellu tuol tammimasuissa. Yritän muistaa tännekin välillä kirjotella. Nyt en ehtiny lukee mitään uusia tekstejä.
Palaan uudelleen illalla asiaan :)

Pinguli+Napero rv 7+4

Snowball :flower: ONNEA!!!! :flower:

Missä viipyy Meritähden ultra kuulumiset? Onhan kaikki hyvin?

Omaan napaan ei ihmeempiä. Liikkeitä ei tunnu vieläkään satunnaisia "kuplia" lukuunottamatta, eikä muutenkaan olo ole ihmeempi.
Eilen järjestettiin ukon kanssa makkariin jo tilaa pinnasänkyä ajatellen =) Tosin sieltä vielä pitäisi hävittää yksi ylimääräinen tietsikka pöytä, jolle ei ole olut käyttöä pitkään aikaan, eikä se mahdu varastoonkaan.
R-ultraan vielä 2viikkoa ja 4 päivää

pinkkimieli ja

Tätä ette kyllä usko: KAIKKI OLI HYVIN!!! :heart: :D :heart: :D :heart:
Sori kun uutiset on viipynyt, oltu koko päivä liikenteessä.

Pömppis oli kasvanut hurjasti ja vastasi nyt tismalleen viikkoja 12+1.
Niskaturvotus normaali ja kaikki rakenteet näytti olevan kunnossa. Lapsiveden määrä normaali, syke hyvä ja liikkeisiin kaksi plussaa. Kätilöä lainaten vilkkaasti liikkuva sikiö. Ei tahtonut paikallaan pysyä, potki ja heilutteli ja kääntyili.

Kohdunkaulan kanavan virtauksissa oli vielä pientä virtausvastusta mutta ei enää niin pahaa kuoppaa kun ennen lääkkeitä joten tuo primaspan siihen selvästi puree ja jatketaan lääkitystä edelleen päivittäin.

Lekuri oli ihana ja kysyi maltanko odottaa viikolle 20 rakenneultraa vai haluanko tulla moikkaamaan pikkuista tässä välissä. No minä toki tartuin tarjoukseen ja pääsen sit juhannuksen jälkeisellä viikolla ultraan taas. =)

Ehkä meille tosiaan olisi tulossa vauva?
Nyt ei osaa muuta oon ihan onnesta sekaisin. Kingen tonne miehen kainaloon hymyilemään!

Snowball tuhannesti onnea uudesta perheenjäsenestä! :flower: :heart: :flower:

Meritähti :heart: Pömppis 12+1

Oih!! Ihanaa Meritähti!! Mä kerkesin jo olla huolissani täällä sun puolesta, mutta minä oon nyt muutenkin vähän hermoheikko sattuneesta syystä, joten älä välitä :LOL:
Mutta aivan upeeta!! Toivottavasti saan itsekkin yhtä hyviä uutisia viikon päästä ja saadaan pysyä kumpikin täällä o-puolella :D
Mutta se on mahtavaa kun pääset vielä tsekkailemaan sinne ultraan ennen sitä rakenneultraa :D Itsekkin varmaan pääsisin tosi usein täällä ultraan mutta kun en suostu sinne kusipäälääkärin pakeille menemään :( Niin joudun sitten kustantamaan ultrani itse. Ihan tyhmää että tänne on osunut tuollainen idiootti lääkäriksi..

No nyt menen hymyillen nukkumaan :D :wave:

herrajumala mitä mä tänään tajusin..MITEN VIIKOT MENEE NÄIN NOPEESTI?
tuntuu hassulta :heart:
Potkut on alkanu olee jo ihanan selkeitä, monta kertaa päivässä ja välil koko alkuyönki yli jatkuvat bileet masukalla.
niin paljon asiaa etten muista mitä piti kommentoida..
meritähdelle kuitenkin :flower:

22+3 :heart: :heart: :heart: :heart:

Ihanaa Meritähti! :heart: Hienoa että kaikki olii hyvin. :heart:

Mullakaan ei meinaa mennä kengät jalkaan, mutta ri johdu turvotuksesta vaan mun isonvarpaan kynsi on menny osittai mustaksi. En kyllä yhtään tiedä miksi. Ollut jo muutaman päivän eikä meinaa parantua. Inhottavaa. Varvastossuissa pitää vaan kulkea! :(

Huomenna olisi neuvola heti aamusta. Kiva saada kuulla paljonko masu on kasvanut! :heart:

Päksäkkä 29+2 :heart:

Heips!

Ihanaa! Täällähän on hyviä uutisia. :D

Snowball Oikein paljon onnea!!! :flower:

Niin ja Meritähti ja Leinikki voi miten mahtavaa että teilläkin menee hyvin! :wave:
Kaikille sitä toivoo hyvää, mutta erityisesti niille joilla on ollut monta vastoinkäymistä.

Täällä poju vetää sosetta suu ammollaan. Imetystä lopetellaan ja mulla on duuniin meno kolmen viikon päästä. Mihin se aika menee en tosiaankaan tiedä.

NP ja "Tirri" 5kk (no ei oo tirri enään kun painaa jo yli 9kg...)

Meritähti hienoa, hienoa =) :flower: :D

Noista ennustuksista vielä. Meille Madam Mamma ja Ennustaja elli sai molemmaaat eri tuloksen korteiltansa.

Tässä Madamin ennustus:

"Hei!

Korttieni mukaan odottamanne vauva on tyttö ja syntyy 6.10.2009.

Terv. Madam Mamma"

Ja tässä taas Ellin ennustus:

"Sinulle syntyy poika 23.9.2009, tyttö 20.2.2013, tyttö 5.10.2018 ja poika 20.1.2023.

T. EE"

Pakko myöntää, etten kyllä ihan ole suunnitellut neljää lasta hankkivani, saati sitten noinkin pitkillä ikäeroilla :D

Tänne ei muuten mitään ihmeempiä. Kohta lähen neuvolassa käymään, siellä tuskin mitään mainitsemisen arvoista taas tänään, korkeintaan russuttaa mun painon noususta.

pinkkimieli ja pallopää 17+6

Meritähti sulla oli ihania uutisia :flower: :heart:

Mua vaivaa roskaruoan himo :ashamed: kävin ostamassa nyt myös nektariineja jotka oli poikaa odottaessa ykkösjuttu ja jatkuva himo, niin tekipäs tiukkaa saada edes yksi alas :/ jotenkin se oli vaan kirpee (vaikka ihan kypsä!) eikä oikein maistunu hyvältä. Mutta Atrian meetwurstipizza :p :p :LOL:

Tänään neuvolaan, tuun sitten kertomaan taas kuulumisia :wave:

Heinis ja pikkuruinen 14+5

Hih, Heinis. Minäkin vedin pojan raskauden aikana tonnitolkulla nektariineja :D Saas nähdä maistuvatko lainkaan tässä raskaudessa. Mutta roskaruoka uppoo kanssa, ja eilen oli pakko ostaa kaupasta meetvurstia ja sämpylöitä ja niitä sitten vedin ihan himooni :LOL:

Leinikki:: ihanaa etten ole yksin himojeni kanssa :LOL: en tiedä mikä tossa meetvurstissa oikein on..ja noissa lihapiirakoissa :p

Mielummin himoitsisin noita hedelmiä, mutta ei :D huomaan kyllä vaatteista että nyt on paino noussut, ja mahakin on kasvanut ihan eri vauhtia kuin pojan kanssa :whistle:

Yhteistyössä