~*~KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET TOUKOKUUSSA~*~

EM. Ihanaa kuulla että kaikki meni mallikkaasti :flower: Hienon kokoinen tyttö teille kyllä tuli :heart:

pinkkimieli. Joo täällä myös pahaa hienhajua :ashamed: Ollut plussa testistä lähtien. Yöks.. Jatkuvasti saa pestä kainaloita ettei haisisi. Mutta ei tämä ole silti mitään siihen verrattuna mitä hikoilin esikoisen syntymän jälkeen kun maito nousi. Jatkuvasti oli paita märkänä hiestä ja maidosta. Haju oli varmasti mitä kamalin kun yhdistää hienhajun ja imelän maidon hajun :LOL:
Joo ja rakko voi alkaa valskaamaan ihan siitä syytä että sileät lihakset löystyy raskauden aikana. Itse kävin esikoisen odotuksen aikaan välillä ihan varmuuden vuoksi välillä vessassa ettei kerkeä tulemaan liian kova hätä. Ja väillä poika monotti niin pahasti rakkoa että meinasi siitäkin syystä lirahtaa jos rakko oli liian täysi. Ihania vaivoja nämä..

dadalle onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Omanapa. Tänään taas on vähän parempi mieli. Pitäisi vain olla ajatelematta liikaa, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty...

Leinikki & B-J rv 7+6 :heart:
 
ElinaMaria ihana kuulla että kaikki on mennyt niin hienosti! :heart:
Tuhannesti onnea teille molemmille tyttären syntymän johdosta :flower: :flower: :flower:

Dada onnittelut hienoista ultrakuulumisista. Mahtaako sitten olla teillekin tyttö tulossa =) Muistanko oikein että sanoit jossain vaiheessa että sulla on " poika-olo " ?
Vai oliko se sittenkin joku muu... ei pysty muistamaan.

Mulla itsellä on muuten poika-olo. En tiedä miksi, ei ole ennen ollut mitään "oloja"
Tänään poksuukin taas, nää tiistait on sitten ihania. =) Viikko 11... vielä kaksi viikkoa ultraan.
Ja siis tää aika matelee vaikka toisaalta tuo viikko 11 tuntuu kovin paljolta...

Mulla on muuten uusi kiva vaiva: suonenveto oikeessa pakarassa :headwall:
Pahoinvointi on alkanut hävitä mistä mä en tykkää... on ollut kiva kun on ollut huono olo kun se on ollut olevinaan tae siitä että kaikki on mahassa ok.
Samoin on alkaneet ajoittaiset vihlaisut mahassa jotka kaiketi vois olla jotain kohdun kasvu kipuja, mutta ne pelottaa aina niin pirusti.

Eipä tässä kait muuta... Leinikillä se poksuu taas huomenna uusille viikoille =)

Nöttiäiselle vielä uudelleen suuren suuret surunvalittelut. Olet ollut paljon mielessä :hug:

Meritähti :heart: Pömppis 10+0
 
Helou!
EM onnittelut ihanaisesta tytöstä, hienoa että kaikki sujui hyvin!
Onnittelut myös hyvistä ultrakuulumisista, joita oli saanut ainakin Dada ja Kuiskaten.

Nöttiäistä oli kohdannut valtavan suuri menetys...voi että miten pahalta tuntuu sun puolestas. :hug: :hug:

Leinikki mulla vähän samoja tuntemuksia menettämisen pelon kanssa ja pahoinvoinninkin suhteen... kerroit joskus että big mac-hampparit on kova sana, niin ite oon kans huomannu, että kotona ei ruoka maistu millään, mutta ns. roskaruoka uppoaa ja hyvin! Outoo...

Neuvolassa tuli käytyä ja itsepäisesti siellä vaan laitettiin la 13.12. vaikka yksikään kierto km:n jälkeen ei oo niin lyhyt ollu et se ois mahdollista... mutta kait se sit varmistuu siellä np-ultrassa, johon on vielä aikaa aivan liikaa, n. 4 vk. Hiukan kadehtien katselen kun monet on päässy kurkkaan pikkuistansa jo useamman kerran ja täällä vielä odotellaan, kauan. :ashamed: Ja pahoinvointia ON, melkein joka päivä tulee ylös vähintään kerran. Oikein pelkää jo mennä töihin, ku ei yhtään tiedä kuinka huono olo siellä on... :x mutta ei kai tätä kauaa kestä. Meritähdelläkin oli jo alkanu pahoinvointi helpottaan, toivoa on siis täälläkin... vaikka sit voi kyllä tulla juurikin se huoli ettei kaikki ole hyvin. No, kaikki aikanaan.

Elisar :heart: 8+0 (tai 9+2 neukkutädin mukaan...) :)
 
Kiva kuulla että ElinaMarialla on mennyt kaikki hienosti! =)

Me päästiin vierihoitoon tänään! Jos paino nousee tarpeeks, niin kotiin parin päivän päästä! Voi, olen jo odottanutkin. mutta on se ihanaa kun saa vauvan tuohon viereen ekaa kertaa yöks! :heart:

Nöttiäinen, olet ollut mielessäni. :hug:

Kaikille jaksamista pelkojen kanssa!

s-anttu ja vauva jo 9 päivää vanha :heart:
 
meritähti: juu poika-olo mulla on ollu koko ajan, mutta liekö täytyy sitä oloa alkaa muuttamaan :LOL: :D
No, mutta en mä mitään pinkkiä röyhelöä aatellu uskaltaa kuitenkaan ostaa kun ei tosiaan ollu varma tuo lääkärikään :D
mut yllärinä taitaa tulla kun syntyy :heart:
 
EM, mukavaa kuulla, että kaikki meni hyvin, ihanaa!

Hikoilusta... sitä on ja paljon! Tuntuu että koko ajan löyhkään ja todellakin juuri alushousut on aivan märkänä hiestä, yöks. Vielä jokunen viikko sitten hikoilin nimenomaa öisin, aamulla oli yöpaita ihan märkä, sen jälkeen aloin nukkumaan pelkillä alushousuilla ( pikkareiksi ei näitä mammahousuja voi millään kutsua... ) ja hikoileminen helpotti. Nyt hikoankin sitten päivisin.. eilenkin päivällä hikikarpalot olivat otsalla ja mitään en siis fyysisesti tee, istun vaan persiilläni. Ja kun hikoilukohtaus tulee, niin tulee ihan sellainen tuskainen olo. Huoh.. ja nyt jo! Vielä koko kesä edessä!

Vatsa on nyt viikon sisällä alkanut painamaan ihan kamalasti, on ihan sellainen olo kun olisi raskaana! :D Kaikki kyselee, että koskas vauva syntyy ja vastaan että elokuussa, niin ilmeet ovat näkemisen arvoisia... kaipa mun maha sitten näyttää siltä, että vauva voisi syntyä vaikka huomenna. Suurihan tuo on, sitä en kiellä, mutta ei se nyt sentään mitään viimemetrien masua vastaa. Esikoisesta ainakin olin loppuaikana TODELLA suuri, tämä on ihan pientä vielä siihen verrattuna.

Mutta kyllä tuo painonnousu silti stressaa.. ei ihan näin paljoa kannattaisi nousta, nytkin laskin, että edelliseen neuvolaan verrattuna painoa on nyt tullut 575 g / viikko. Ensi viikolla on neuvola ja tämä viikko siis aikaa vähän katsoa mitä suuhunsa laittaa, että ei tuo paino nyt tuosta ainakaan enempää nousisi. Mutta kun ruoka vaan on niin hyvää!!! En millään malttaisi illallakaan nousta ruokapöydästä, kun vähän voisin ottaa vielä leipää tai vaikka lisää ruokaa jne... :ashamed: Ja lisäksi viikonloppuna juhlitaan esikoisen 4 -vuotis synttäreitä, niin että ei herkutkaan jätä sitten rauhaan.. ja minusta ei kuitenkaan ole olemaan niin tiukka itselleni, ettenkö ainakin vähän maistelisi kaikkea..

No joo, kai se on vielä jotakin töitäkin tehtävä... See you! :wave:

Sini + tyttönen rv 27+1
 
Meritähti. Täällä sitten on taas ihan tyttöolo :D Oli jo ennen kun olin edes raskaana. Sellainen olo vaan että jos saadaan vielä lapsi niin se on tyttö. Sille olisi nimikin jo valmiina. Esikkoa odottaessa oli sitten taas ihan varma poika olo alusta asti ja se piti sitten paikansa, myös meidän pojalle oli nimi jo valmiina ennen kuin edes olin raskaana. Kaikki sanoivat mulle että sitten kun se syntyy niin se ei tietenkään ole poika tai jos on niin se ei näytä lainkaan siltä että sille kyseinen nimi sopisi. No kun poju syntyi niin emme voineet kuvitellakaan mitään muuta nimeä hänelle. Ihan oli nimensä näköinen :D
Saapa nähdä kuinka metsään mennään tällä kerralla tyttöolon/nimen kanssa :LOL:

elisar. Joo BigMacit maistuu edelleen :D Hetken tuossa meni ettei nekään mennyt alas mutta nyt kun aloin ottamaan niitä homeopaattisia rakeita tuohon olooni niin ruoka maistuu taas sen verran hyvin että hamppareita söisin jatkuvasti :LOL: Kumma kyllä mun ei tee yhtään mieli niitä ranskiksia vaan ihan sitä hampparia. Mies saa aina syödä ranskikset. Liha ei sitten taas normaalimuodossa mene yhtään alas, hampparin joukossa ainoastaan. Eilenkin söin vain peruna pienellä voisilmällä, muuta en saanut alas..

Omanapa.
Perjantaina olisi kokeet ja en ole jaksanut lukea juuri yhtään :headwall: Enkä oikein tiedä miten selviydyn koko kouluviikonlopusta kun varmaan nukahdan sinne. Lauantaina pitäisi mennä suoraan koulusta kaverin häihin. Onneksi koulua on myös heti sunnuntaiaamusta joten kukaan ei varmaan ihmettele kun en juo mitään ja lähden tosi aikaisin sielä kotiin, täytyy piikittää klo 21 enkä pysty tekemään sitä siellä häissä korsetin vuoksi. Voi kun olisi vain ihan rauhallinen vkoloppu tulossa..

Leinikki & B-J rv 8+0 (Poks!!)
:heart:
 
Terve taas kaikille ja EM:lle vielä kerran onnea!!!

Näin se väki vähenee, mutta onneksi toisesta päästä tulee koko ajan lisää.

Ja onhan se nyt selvä, että Leinikillä on molemmille nimet valmiina. Poika on Jesus ja tyttö on Jesuliina. Helppoa kuin nakki!!! Ja dadalla oli ultrakuulumiset hyvät, onnea niistä!!

Minä itse olen nyt oikein tyytyväinen, eilen tuo potkas niin, että varmaksi voin sanoa tunteneeni, mieskin tunsi. Ja nyt tänään se on muksinut koko ajan. Ei tuut työnteosta mitään kun vaan analysoin mahatuntemuksia. Ihan kiva.



Töissä muuten mulla ihan ok, moni tuskailee, mä jaksan kyllä. Istumatyötähän mä teen. Mutta lomatkin pidän kesällä niin, että tuun takas töihin. Oon laskenu, että saan hyvin tietyt asiat hoidettua, eli jään tuuraajien kannalta "järkevästi" pois.




Sussoo laittokin hymiön, mutta sehän oli oikein kiltti ja kaunis, nyt liikkeiden kunniaksi mä haen teille jonkun tuhman hymiön, silmät kiinni herkiltä!!!

Oikei toi on melkein mauton, mutta se primitiivinen huumorintaju..... Onnistuukohan tää..

ei onnistunu, pitää muokata..

Uuus yritys:




Onhan toi tuhma, ettei mun pervo mieli vaan tulkitse sitä tuhmaksi?

Ei muuta ku moro kaikille!!! Nautitaan kun aurinko paistaa, ei voi tietää vaikka muuten koko kesän satelis!!!

:heart: :heart:
 
woodoo olen ehkä hieman hakusessa sitten sinun huumorintajusta, mut mun mielestä tuo ei ole tuhma. Se on tanssiva banaani, joka ratsastaa lehmällä.
Tai no joo. Ei tuo näytä ehkä tuhmalta, mut kirjoitettuna siitä tuli mielestäni tuhmempi (mulla on törkyinen huumorintaju) :LOL:


pinkkimieli ja
 
Terveisiä täältä taustalta :)
Valtavasti onnea EM pikku tyttösen johdosta :heart: Aivan ihanaa että pääsit juhlimaan jo äitienpäivää tänä vuonna!

Meillä on vielä muutama päivä laskettuun aikaan, mutta yli menee varmasti; Pikkuinen ei ole antanut minkäänlaisia merkkejä ulostulosta. Muuten kaikki ok, normaali raskaus kaikin puolin ja mun oma kunto vain parantunut loppua kohden.

Kaikille uusille plussanneille onnea ja odotuksen iloa!! :flower: Omasta puolestani voin sanoa, että surut ja pelot helpottuivat matkan varrella ja viikot on mennyt eteenpäin mieletöntä vauhtia.

Laitan viestiä kun ollaan jakauduttu :) Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille!!

niinuska 39+4
 
Piti vielä kysyä että meinaatteko katsoa tänään sen kolmosen mies raskaana dokkarin? Mä ajattelin vaikka en ehkä ymmärräkään miksi joku haluaa vaihtaa sukupuolensa mieheksi mutta saada lapsia. Yleensä hyväksyn kaikenlaiset liitot ja saman sukupuolen parisuhteet mutta mun oli kyllä silloin kun itse oli pitkään yritetty keskenmenon jälkeen vauvaa hieman vaikeaa hyväksyä että kiva kun miehetkin alkaa saada vauvoja mutta mä en! Silti se on vaan pakko katsoa! =)
 
Päksäkkä pakkohan se on katsoa :LOL:
Joskus teininä tuli sanottua, et " mä en hanki lapsia ennenku miehet synnyttää", niin nyt se ihme on sit nähtävä.
Tosin mun raskaus ei johdu siitä, et joku mies on synnyttänyt, vaan puhtaasta itsekkäästä halusta saada oma lapsi.
Niin ja ihan uteliaisuudesta haluan katsoa tuon, kun olikohan seiskapäiväässä joskus maininta, et tolle "miehelle" on tehty miehen vehkeet. Eli miten se sit on sen synnyttänyt saati "siittänyt"? Kaikkee sitä tulee mietittyä.


hikoilusta vielä. Mulla tuo yö hikoilu on ihan yhtä kamalaa kuin päivä hikoilu, tai no ainakin melkein. Peitto liimaantuu kroppaan kiinni ja tyyny on jo muutamassa tunnissa niin märkä, et on pakko vaihtaa tyynyjen järjestystä ( onneksi minulla on käytössä niitä 4kpl =) ). En pysty kuvittelemaankaan, mitä mahdollisesta mökkeilystä tulee kesällä kun pitäisi pitää yöpaitaa, kun samassa tuvassa nukkuu kaksi veljeäni perheineen :( En meinaan kotona käytä ollenkaan nukkuessa vaatteita kalsareiden lisäksi.

Onnistuin tekeen ihan ite lohikeittoa :LOL:


pinkkimieli ja
 
Blääh, tyhmää ei mulla poksunutkaan viikot tänään. Aloin laskea noita mun päiviä tuon nykyisen la:n perusteella ja sen mukaan on vasta rv 7+6. Lääkäri ilmeisesti merkkasi väärin mun korttiin.. No huomenna sitten poksuu oikeasti :D
 
Piti tulla kurkkaamaan, joko EM on jakautunut ja olihan se. Onnea kovasti! :flower: :flower: :flower: :D

Nöttiäisen suru-uutisetkin huomasin. :( Ei löydy sanoja... Suuri :hug: sulle.

Tyttö-/poikaoloja olitten miettiny. Mä olin suurimman osan raskaudesta aivan varma pojasta. B) ...kunnes sitten rv 29 (tai 28 ...en muista enää) 4D-ultra kertoikin, että ei meidän vauvalla ollu pippeliä. :xmas: Se siitä olosta sitten. :D

Mutta nyt taas menoa. Neiti vaihtoi pari päivää sitten pinnikseen, kun on jo niin iso, ettei enää mahtunut ensisänkyyn. Mutta pinnikseen nukahtaminen ei olekaan ihan helppoa. Huutelee tuolla koko ajan, että tulkaa hakemaan mut pois ja viekää sinne oikeaan sänkyyn nukkumaan. :xmas:
 

Yhteistyössä