~*~KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET TOUKOKUUSSA~*~

ElinaMarialle ja vauvalle onnittelut syntymästä! :flower: =) :heart:

Vähän tälleen kiireesti luen niin en osaa muuta kommentoida... Kaikille kuitenkin mahdollisimman mukavaa odotusta!

Me ollaan vielä sairaalassa... Vauva keskolassa ja mä ehkä joudun kohta kotiin... Pitää vaan toivoo, että pieni söis pian annoksensa, sitten päästäisiin kotiin yhdessä. En haluais millään jättää sitä tänne yksin. Mutta onneks kaikki on muuten hyvin, kyllä se syöminenkin siitä varmaan pian onnistuu. Pitäisi vaan malttaa odottaa. Vauva on kyllä niin ihana, nyt taas sinne... :heart:
 
s-antulle voimia sinne sairaalaan :hug: Meidän esikkokin joutui olemaan viikon lastenosastolla syntymän jälkeen ja minä menin kotiin. Oli se niin kamalaa :( Itkin öisin kotona ikävääni hormonihuuruissa.
Toivottavasti pian pikkuinen oppii syömään ja saat hänet kotiin hoivattavaksi :heart:

Omanapa.
Hyi että mun on sitten huono olo nykyään. Aamulla en pääse ylös sängystä ilman niitä homeopaattisia pahoinvointipillereitä.. No silti olen onnellinen jokaisesta päivästä kun saan voida pahoin :D

Leinikki & Baby-J rv 7+3
 
SusSoo
s-anttu :wave: jaksamisia sairaalaan! Toivottavasti saat vauvasi pian mukaan kotiin.

).) Selvisin juuri puolentoista tunnin "sydänkohtauksesta"... Eli tykytys ja ahdistus alkoi, paineet nousi, syke yli sadan... Harmiksi mies oli juonut pari lasia viiniä, joten ei voinut lähteä viemään mua käyrälle. Yöllä lähdetään heti jos "kohtaus" uusiutuu. Kamalinta on se, että olen alkanut pelätä oikeasti kuolemaa. Tuo "kohtaus" on nimittäin aika raju. Mutta nyt kun se on ohi, niin olo on taas aika normaali. Tässä olotilassa mun on turha lähteä sairaalaan, vaan ainoastaan silloin kun käyrällä saataisiin jotain sydänhäikkää näkyviin. Täytynee painua pehkuihin, vaikka pelkäänkin olon uusiutuvan. Laskettiin miehen kanssa, että seuraava "kohtaus" pitäis tulla maanantaiaamuna. Tämä oli nyt kolmas kerta keskiviikkoaamun jälkeen. Maanantaina pitäis mennä töihin, mutta näillä näkymin en pysty töihin menemään.

Hyvää äitienpäivää kaikille jo lapsellisille tässä pinossa ja myös esikoistaan odottaville. Minä sain jo tänään viisi kaunista ruusua mieheltäni. Mieheni oli ajatellut lukumäärää eli meidän viides perheenjäsen on vielä tuolla masussa kasvamassa. Mutta kuuluu jo osaltaan meidän perheeseen :heart:

Sussoo ja Suloinen 30+1 :heart:
 
Ajattelin tulla vain kertomaan, että pienestä Kirpustamme tuli eilen taivaan kaunein enkeli sisaruksensa rinnalle. Nyt he leikkivät tuolla yhdessä, onneksi heillä on toisensa. :heart:

Surun ja tuskan määrä on sanoinkuvaamattoman suuri, en tiedä kuinka kykenen käsittelemään jo toisen lapsen menetyksen puolen vuoden sisään. :'(
Keskenmeno tuli sit eilen rv:llä 19+0.

Tällä hetkellä tuntuu etten jaksa enää jatkaa elämää...
 
Tulin sanomaan kaikille mukavaa äitienpäivää, mutta täällä olikin huonoja uutisia vastassa. :( Voi että Nöttiäinen mitä sulle on tapahtunut. :( :( :( Tuo on aivan kamalaa ja olit jo noin pitkällä... :'( Ei tosiaankaan oo reiluu tuo. :hug:

Muille jakaantuneille oikein paljon onnea, EM ja S-anttu ainakin ovat nyytinsä saaneet. Kaikille jaksuja masujensa kanssa ja niille jotka elävät epävarmuudessa suuri halaus.

Np ja Tirri-poju 4,5kk
 
Nöttiäinen, paljon voimia suureen suruun :'( :hug:

Tänään on ollut sekavat tunteet, kun mietin edellistä äitienpäivää, jolloin juuri olin synnyttänyt 20+0 kuolleen pikkuisen vauvan.... Tuli taas niin valtavan ikävä, vaikka kaiken sen rakkauden saakin nyt kohdistettua tähän elävään pikkuiseen. Sinun menetyksesi jälkeen mietityttää elämän epävarmuus taas entistäkin enemmän, tuntuu niin kovin epäreilulta, että joudut tuon taas kokemaan :|

Ox
 
nöttiäinen :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Tiedän, että lohdutuksen sanat eivät auta, joten :hug: :hug: :hug:
Saako udella, selvisikö mikä pikkuisella meni vikaan?


Nyt alkaa itseä taas pelottamaan. Entä jos minulle käy noin?


pinkkimieli ja pallopää 15+2
 
Huomenta.

Eilen kun täältä luin huonot uutiset Nöttiöiseltä ni kyllä pani miettimään taas, että mitä tässä voikaan vielä tulla. Taidettiin aika samoilla viikoilla olla, tai ainakin lähellä. Vielä paljonpaljon ajatuksia ja haleja nöttikselle, eikös teilläkin se esikoinen siellä ole auttamassa ja tukemassa surussa? Paljon voimia sinne.

No siinä sitten kun tosiaan mietiskelin, että ollaan jo yli puolenvälin ni kyllä alko taas ahistamaan kun ei masussa mitään ole tuntunut, vaikka kuinka kyttäilen. Mutta kas, eilisen makalilusession tuloksena ehkä tämä alakerran asukas pikkasen liikahti. Ihan sellanen häivähdys tuntui kolme kertaa, mutta sen verran, että toivo taas syttyi, että josko se siitä. Tänään taas sitten illalla makoilen ja odottelen...

Hei, ja EM:lle isot onnittelut!! Aivan mahtavaa. Sehän sanotaan, että suuret rakastajat tekevät tyttöjä, mullakin kaksi jo on ja kolmas odottelee mahassa... Että on meillä EM suuret rakastajat, eix jee?


Pusuja kaikille!!!


:heart: :heart: :heart: :xmas: :xmas: :xmas: :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:
nöttiäinen
Saako udella, selvisikö mikä pikkuisella meni vikaan?
Ei tietoa vielä, en tiedä saadaanko koskaan tietää. Sen tiedän että istukka oli kiinnittynyt aivan kohdunsuun reunalle (ehkä päällekin?). Perjantai-iltana alko verinen vuoto jonka sanottiin tulevan hematoomasta = veriklöntti, joka oli vuotanu istukasta. Ehkä kaikki johtu vaan siitä sit et istukka oli kiinnittynyt huonoon paikkaa eikä ollu päässy kiinnittymään kunnolla ja alko sit vuotamaan ja irtos lopulta kokonaan vuodon takia ja sit keskenmeno. En tiedä. Toivottavasti selviee, helpottais tätä tuskaa edes hitusen.

Muuta en sano kuin että helvetin huonoa tuuria, jo toisen kerran peräkkäin. Väkisinkin miettii saadaanko me ikinä enää elävää vauvaa, meneekö kaikki raskaudet kesken viim. puolessa välissä? :'( :'( :'( Kukaan ei sitä meille kerro.
 
Nöttiäinen :hug: Eipä tässä muuta voi sanoa...

Woodoo Kyllä ne varmasti liikkeitä oli :D

(.) Ahdistaa, väsyttää ja supistelee, mutta mitään konkreettista ei tapahdu.

-snowball ja peikko 40+0 (40+4) (iso poks)
 
Voi KAMALAA nöttiäinen! Ei tuollaista voi eikä halua käsittää. Todella, todella paljon voimia teidän perheelle!

EM, suuret onnittelut! Ja kuten woodoo jo totesikin, niin suuret rakastajat tekevät tyttäriä... =) No, oma mieheni on pituudeltaan kaksi metrinen, yksi tyttö meillä jo on ja toinen masussa, joten en ole kyllä ihan vielä päässyt perille, tarkoittaako tuo sanonta miehen pituutta vai mitä.... :LOL:

Mitäs vielä... en ole jaksanut viikkoon kirjautua sisään ja kirjoitella mitään, lueskellut kyllä olen viestejä. Odotan vain kuumeisesti, että tämä viikko menisi nopeasti, sitten koittaa kesäloma!

Sini, rv 26+6
 

Yhteistyössä