Hiljaseks vielä vetää
mymmyryyn tilanne. Kuulostat kuitenkin todella positiiviselta ja vahvalta ihmiseltä. Paljon voimia perjantaihin ja eteenpäin :hug:
Toiveella ihana Mini :heart: pitkä oli teilläkin synnytys, kiva kun jaksoit kirjoittaa noin tarkasti =) Kaikkea hyvää jatkossa, ja käyhän aina välillä tännekin kuulumisia kirjottelemassa :wave: eipä tässä tosin kovin kauaa ku itekin toivottavasti pääsee kerhon puolelle =)
Daizz mikä ihana peikkotyttö :heart:
kertulle onnittelut hyvistä ultra kuulumista :hug:
Luminia huh mikä painoarvio
tosin joo voi heittää ihan hirveesti pienikin mittausvirhe, mutta ei mikään pieni teilläkään ole tulossa. Mullahan oli 36+2 painoarvio 2,9 - 3,0 kg mutta silti 4-kilosta veikkaili syntyväks
me sitten nostetaan tota keskiarvo painoa tuolla listassa
nyt sitten jännätään kumpi lähtee ekaks
:wave:
sini hyvä, että et stressaa vuodosta, se on pääasia. Kaikki on varmasti hyvin, onko sulla tutkittu istukan paikkaa vielä? Mulla nyt raskaudessa vuoti rv11 ja rv14 aikasta rajustikin ja syynä oli etisistukka :|
ON Neuvola kuulumiset tältä aamulta, viiden viikon tauon jälkeen...
rv 37+1
paino: +840g (yhteensä tullu 18,5 kg
turvotus: -
RR: 110/72
hb: 125 (täsmälleen sama ku ensimmäisellä neuvola reissulla)
sf: 34 pikkasta alle yläkäyrän
vettä normisti
tarjonta: RT, hyvin alhaalla mutta pää vielä heiluu
syke: 140+
Liikkeet: ++
Kuvankin vois viikon poksumisten kunniaks laittaa eiliseltä =) löytyy sitten profiilista :wave:
Vielä neuvolan täti sano, että ei nyt ainakaan viikkoon synny. Ihan hyvä jos sais tämän flunssan ja hiivan taltutettua ennen synnytystä. Jotenkin hassua ku ei mulla oo enää yhtään kiire saada sitä tuolta masun suojista ulos, senkun köllii vaikka yliaikaa =)
Nyt oon saanu jopa unipussit ja kestovaipat pestyä vauvalle valmiiks. Sitteri etittiin kanssa eilen, ja huomattiin että on tuolla varastossa olleessaan ilmeisesti ollu painuksissa kun runko on ihan mutkalla. Saas nähdä toimiiko ollenkaan, vai pitääkö tässä vielä lähteä ostamaan uus sitteri. Vaunut kanssa kasasin valmiiks, tosin ensin pitää ettii jostain käyttöohje ku en muista miten ton kopan sai kiinni tohon
:ashamed:
Vauvan rytmistä mun on pitäny kirjottaa... ku ainahan sanotaan, että vauva nukkuu ku äiti liikkuu ja on hereillä ku äiti huilii. Meiän masukki on sitten ihan toistamaata. Kun mä lähden liikkeelle niin hän rupee melskaamaan ja kun mä meen nukkumaan niin pienen näytöksen jälkeen hänkin nukahtaa. Tästä on tietenkin etua, että mä saan nukuttua vieläkin yöt yhdellä pissareissulla =) mutta liikkeellä olo onkin sitten todella hankalaa ku toinen veivaa itteään ihan minne sattuu koko ajan
Orchid ja hikottelija 37+1 :heart: