~Keskenmenon jälkeen plussanneet!! Tammikuu~*~

Mymmyryylle kovasti jaksamisia.

Itsellä tuhruttelu edelleen jatkuu, mutta ei onneksi ole ainakaan toistaiseksi lisääntynyt. Kerran eilen tuli ihan kirkkaan punaistakin pikkuisen, mutta ei sitten sen enempää. Tiistaina on jokatapauksessa ultra, joten kunhan nyt sinne asti selvittäisiin.

Onhan tää vähän hermoja raastavaa, myönnetään.

Sini, rv 10+3
 
Huomenta!
Mymmyryylle kovasti kovasti voimia tähän päivään! Olet ajatuksissani! :hug:
Eipä noista työkavereiden puheista tosiaan kannata välittää, heitä todennäköisesti harmittaa kun eivät tiedä, miksi saikulla ovat.. Ihmiset on uteliaita. Ärsyttävää se on kuitenkin.

Kärppänä heinälatoon oon samaa mieltä Kertun kanssa, että saat tuon loppukuun kotihoidontukea, niiltä päiviltä kun ei tule äitiyspäivärahaa. Harvoinhan ne juuri tasan kuun vaihteeseen nuo kaudet loppuvatkaan.

Orchidilla on kunnon pallo, ihana! Kivaa kun ihmiset jaksatte päivitellä kuvianne.

Ajan kulumista sitä vaan ihmettelee.. Eliisan Ennikin kohta 6kk.. Huimaa. SS:lle muuten onnittelut poksuista! :flower: Poksutaankin näköjään aina samana päivänä :) Sinäkin olet jo tosi pitkällä!

S-antulle onnittelut mukavista ultrakuulumisista!

( . ) Neuvola tänään, ihan peruskeikka :) Vähän positiivisemmat fiilikset kun silloin keskiviikkona. Eiköhän se vauva sieltä jollain konstin pusketa.. =) Eniten huolettaa, että jos vauvalle käy jotain, jos jää kiinni tms. Kipua en osaa pelätä, tulee mitä on tullakseen.
Ja voihan ne arviot tosissaan heittää, mutta asennoidun niin, että varmaan meidän tapauksessa heittävät alakanttiin ja onkin vielä isompi :)

Nyt sanoi tietsikan hiirikin yhteistyösopimuksen irti, joten taidan jättää koneen rauhaan. Ja painua takaisin petiin, kun lapset on lähetetty kouluun.. :D

Rauhallista viikonloppua, mammat =)

Luminia ja yhä paisuva neitokainen rv 38 (POKS!)

P.S. Sinille on peukut pystyssä, että on ihan harmitonta vuotoa. Hyvä juttu, että syke kuului!
 
Huomenia!

Onnea poksuista Luminia ja Suukkis! :heart:

Mymmikselle voimahaleja tähän vaikeaan päivään... :'( :hug: :hug: Olet ajatuksissa!!

Sini sinähän olet reipas, uskon kyllä että kaikki on hyvin jos ei kipujakaan ole sne kummempia. :hug:

s-anttu ONNEA hienoista ultrakuulumisista!!! Ompas ihanaa!! :heart:

(.) Taitaa meidän Dodoliinalla olla jo jonkin sortin päivärytmi... jo monena aamuna herättää mut seitsemän aikaan tiukalla potkusarjalla ja kummallisen tuntuisella muljahtelulla. :D :heart: Tänään pitäis vähän siivoilla kunhan tästä herää kunnolla... |O

EM ja Dodoliina 23+3 :heart:
 
Nimra
Moikka


Eipä tätä aikaa oo enää... mites se on mahdollista :eek: :LOL: :LOL: :LOL:
Mitähän kaikkea mun on pitänyt kommentoida :whistle: Antakaan anteeksi huono muistini |O

Toive Ihana, kaunis nyytti :heart: Ihan kertomus myöskin :p Kerhon puolella tavataan sitten :wave:

Daizz Kaunis ja ihana on sielläkin nyytti :heart: Miten ne onkaan noin ihania B) ? Kiva kuulla, että synnytys oli kaunis, helppo ja mahdollisimman ihana kaikille.. itse varmaan saa vain unelmoida tuollaisesta :ashamed:

Kaikille POKSujille suuret onnittelut etenemisestä, siellä ne teitin nyytit kasvaa ;)

Sini toivottavasti vuotelu loppuu ja hyvä ettet ota kamalaa stressiä :wave: Toivotaan, että kaikki on kunnossa ja niin useinhan tuo on harmitonta.

mymmyryy Suuren suuresti voimia sinne tähän päivään :hug: Ja jaksamista, Olet mielessä :wave:

Luminia Älä tosiaan ota paineita tuosta vauvan mahtumisesta, kun ne on tosiaan vain arvioita ja useammallakin tutulla on mennyt ihan syteen :x tosin puoleen jos toiseen :ashamed: Yksi asia pakko sanoa, jostain ohjelmastakohan mä tän bongasin niin siinä sanottiin, että isommilla ihmisillä (kuten mä :whistle: ) on huonompi synnyttää alakautta, sillä sitä synnytyskanavaa täyttää tämä ihmisen oma rasvakudos :x joka aiheuttaa tuota ahtautta siis, joten siinä ohjelmassa ainakin sanottiin, että normaalipainoisen ihmisen on sen puoleen helpompi synnyttää "isompikin" vauva alateitse :saint: Onnea vain matkaan! Ei taida sinullakaan enää kauaa olla.. :p

Jokohan mä onnittelin Orchidiä komiasta mahasta, Onnea kauniista masusta :heart:

Täällä meillä on sitten rauha maassa :heart: Tyttö on nyt paljon rauhallisempi ja suorastaan...."enkeli" eli mahakivut ovat hävinneet, melkeinpä kokonaan :D IHANAA, kun ei tarvitse enää itkua, ähinää, pärähtelyä kuunnella vaan voidaan olla mukavasti ja iloisena seuraillen..

Yöt on menneet siis LOISTAVASTI tyttö menee nukkumaan (tosin "vasta" ) klo 24:, MUTTA sitten porskutellaankin ihan aamu kahdeksaan asti :saint: :heart: Kerrassaan ihana herätä, kun on itsekin täynnä virtaa heti aamusta :eek: Ensimmäisen yön jälkeen mä en edes tajunnut, että mikä olo mulla on, kun en ollutkaan rättipoikkiväsy :LOL:

Mies on vielä töissä (vuokrafirmalla ) ja sielläkin on YT-neuvottelut (tosin ei koske suoraan miestä ) niin sanoi, että on niin pitkään töissä, kun vaan pitävät...kunpa nyt ei kovin suurta joukkoa tuolta työpaikasta "ulos" laitettaisi :kieh: Alkaa niin kyllästyttää nuo irtisanomiset.. kai se on "tätä päivää" :headwall:

Tänään mennää sit taas matkalle ja käydään muutaman kaverin luona ja sit mummolassa ja Annin enon luona, tosin sitä ennen käydään syömässä Amarillossa oman perheen ja enon kanssa :D Ihanaa, se ruoka on niiiin taivaallista

Voikaa ystävät, kalliit, rakkaat hyvin ja paksusti :wave:

Teimpä facebook-profiilin itselleni, VAIKKA mun ei siis pitänyt... niin se mieli muuttuu :snotty:

Nimra + Anni 1,5 kk :eek:
 
Heippa, kotiuduttiin justiinsa hetki sitten.
Kaikessa lyhykäisyydessään, nopeaa oli toiminta. 3h ensimmäisistä cytoteceistä meidän Nöppönen syntyi klo 11.10. Istukkaa odoteltiin tunti ja onneksi sekin tuli, ettei kaavintaan tarvinut mennä. Pitivät tarkkailussa vähän kauemmin, oksentelun ja huippauksen vuoksi.

Kokemus oli kaikenkaikkiaan hyvä. Kohtelu oli hyvää, parasta tähän saakka. Todella mukavat hoitajat ja he kuuntelivat potilasta ja ottivat aikaisemmat kokemukset hyvin huomioon. Ainoa miinus oli se, että oksensin koko ajan. Ja huono olo on edelleen. Supistelee vielä ja lähden nyt lämpöiseen suihkuun ja sitten nukkumaan :wave: .
 
Sitä piti kysyä et onko muilla maksanu ultraäänikuvat jotain?! :eek: Täällä maksaa 4e kpl jos haluaa muistoksi!!! Vaihdoin siis paikkakuntaa vuoden vaihteessa ja oon ihan ihmeissäni, eihän kunnallisella puolella pitäisi tuollaisia lisämaksuja olla??!? :eek: Ompa kallista paprua!!

Saa kuulemma sinne ottaa mukaan jonkun joka napsii kuvia monitorista tai kuvaa omalla kännyllään ym, niin samakait tuo niin tehä.. Nyt kun ollaan sitten saavutettu taas osittain perhesopua =) Niin jos se isukki lähtis..
 
Heippati hei,

Ei tuu tuolta telkusta taas yhtään mittään. Tosin ei sen puoleen, oli noi nyttän avauksetkin tänä iltana hiukan tylsemmän puoleisia, luulen, et telkku vetää kuitenkin voiton. =)

Kleo ei ole maksanu meillä mitään ultrakuvat. Enpä ole ennen kuullu, et jossakin maksais..

(.) Kiitos noista kotihoidontukivastauksista. :D Ajattelinkin, et meniskö se niin, mutta verotoimistosta kovasti väittivät vastaan. Nooo... ne mittään tiiä. :D

Papu on nyt sitä mieltä, et äitin pitää mennä tästä röhnöttämästä. Työntää yhtä aikaa sekä ylös että alas itteensä suoraksi. ...vihjannee, et sillä on liian vähän tilaa, kun istun tässä ihan kasassa... :whistle:

T. Kärppä ja pikkupönkääjä 33+6
 
kleo no hyvä! Se ei ole hyvä mies ja hyvä jos saat elämäs mallilleen. Tsemppiä! :wave::hug:

Mie tääl heräsin ko mieski heräs.. Se men töihi tos vähä aika sit. Sitä enne nukuin yhest neljään. Kahelttoist heräsin pyörimään sängys ku mies tuli nukkuu.. Eli olin ite menny unelle jo kymmene tai yhentoist mais. Mikä on TOSI aikasin mulle. Meinaa nykysi oon menny ain jotai kolmen neljän mais vasta :D
 
AAM
no kleo hyvä että jonkun perhesovun saitte aikaan edes.. mut tommoi mies.. kai sä ymmärrät niinko SS kans sanoo ja mitä oot meille täs nopsaan kertonut ei oo hyväks sulle pitkällä tähtäimellä jos on noi impulsiivinen..parempi sun ja vauvan on olla erikseen mut väleissä :) :hug:

täällä uni kans katkonaista ton influenssan takia.. :( :snotty:
sen verran pirteä olin kuite että käytiin eilen ostaa kirjahylly ja matto pojan huoneeseen ja järjestettiin uudelleen niin että toisella on nyt lastenhuone oikeassa merkityksessä :ashamed: ei vauvaromuja täynnä niin paljon enään.
Sit vielä illalla käytiin tuolla liikkeessä http://www.keltainenkettu.fi/index.php
ja ostelin ukon kortillla :D se sai kivan liksan joulukuulta..

66 eurol yhteensä.. ihanuuksia pari bodya ja pari paitaa pitkähihaista, mun lemppari toi pöllöpaita, pöllö kuva siis selkämyksessä ja kypärämyssy :heart: luoja ! ois mennyt niin paljon rahaa tytön vaatteisiin jos ois vaan rajaton master :p :xmas: *kuolaa*

nyt päivän puuhiin valmistatumaan.. :lue kirppikselle hesaan :D

Am / hippunen 27+5 :heart:
 
AM ihania vaatteita!!! :D Mä sain eilen äitiyspakkauksen ja ne oli kyl aika blaah ne vaatteet siinä. haaleita ja harmaita... oli siel muutama oranssi ja vihree vaate, ne oli jees. :)

kleo kuulostaa tosi ihanalta! Munkin mielestä on hyvä et ootte omillanne vauvan kans, mut ihanaa et mies ryhdistäytyi ja auttaa! :hug: :hug: ja ei meil mitään ne oo ikinä maksanu?!!! höh!

EM ja Dodoliina 23+4 :heart:
 
On kyl AM ihania vaatteita, mukavan värikkäitä :) Itse tykkään ainakin kovasti värikkäistä vaatteista ni just ne äitiyspakkauksen vaatteet oli aika hailakoita, muutama mukavannäkönen vaan joo. Minäkin nettisurffailin ja tilailin vaaville eilen vaatteita, löysin sivuston jossa oli 4 eurolla mukavia kietasubodeja. En muista enää mikä se oli hmm...

Tietääkö kukaan missä ois nettikaupassa vauvanvaate ale? pitäs hommailla sukkiksia ja sukkia ja myssyy ja vaik mitä... no ei kiirettä eikä ressiä :D

Kleo en oo minäkään tosiaan kuullu et missään maksas, kaikella ne rahastaa :| Hienoa kun on jonkunmoinen sopu sinne syntynyt!

Uuna 28+4

 
Huomenta! Tai ei kai tässä enää niin aamukaan ole, mutta aamukahveella kuitenkin :whistle: On nämä aamut venähtäneet vähän pitkälle nykyään..

Kleopatra: Ei ole täälläkään päin ultrakuvat maksaneet mitään. Joulukuussa oli vielä tarkistusultra, miten päin vauva on, ja silloinkin neuvolantäti antoi kuvan kun hänen mielestään sai niin ihanan kuvan vauvan varpaista :) Mutta ei ole tosiaan ne äitiyspolin kuvatkaan maksaneet mitään. Jännältä kuulostaa tuo kuvausjuttukin, en ole ennen kuullutkaan.

Kiva Kleo että alkaa se asuntoasia näyttämään paremmalta, jos mies siinä sitten jeesaa. Muista vaan miettiä itsesi ja vauvan parasta, miten sitten toimitkaan miehen suhteen jatkossa.

Ihania vaatteita, Allusmamma! Kivaa kun nytyään on niin pirtsakoita värejä vaatteissa. Äitiyspakkauksessa on tosiaan aika hailakkaa sävyä. Itse en tällä kertaa sitä ottanutkaan, vaan ne rahat olen sitten sijoittanut :D ..vaatteisiin ja muuhun..

Nimran ja Annin vauva-arjesta on aina mukavaa kuulla. Hienoa, että yöt teillä sujuvat. Se on iso juttu jaksamisen kannalta. Ja että tytön mahavaivat ovat kaikonneet.

( . ) Oma napaa (joka paisuu ja paisuu..) Eli neuvola oli perjantaina. Silloin oli rv38. Painoa +300g/vko, rr128/77, hb129 (rautakuurin voimin), turvotusta ei ole, lapsivettä normisti, liikkeet ++, syke 140-150, sf 36. Eli ihan yläkäyrällä mennään. Vauvan pää oli tosi alhaalla ja käsin arvioituna täti tuumasi että hän veikkaisi sellaista reilu 3,6 kiloista vauvaa tällä hetkellä. Seuraava käynti on sitten viikon päästä.

Harmittaa vain, kun ei ole ollut mitään merkkejä :( Ei supistuksista tietoakaan, harjoitussuppareita vain. Lenkkeillyt olen oikein kiukulla, vähintään tunnin lenkin koiran kanssa joka päivä ja perjantaina oltiin kaupoilla miehen kanssa 6h.. Eilen illalla huomasin, että tytsy mylläsi ihan alhaalla oikein kunnolla, kaikki liikkeet tuntui vain siellä ja yöllä sama juttu. Sitten valvoin kun alkoi sellaiset menkkakivut, joilta ei saanut nukuttua. Tyytyväisyyttäni vain hymisin, että edes jotain :) Taisi puskea päätään alemmaksi.

Nyt lenkille taas, tänään on jo vähemmän pakkasta. Eilen oli koko päivän yli 15 astetta, mutta kävin oikein uhalla tunnin lenkin heittämässä :p Kyllä piristi..

Luminia ja tytsy rv38+2
 
Pitää vielä listätä.. Mies oli mukana perjantain neuvolassa ja kun puhuttiin kohdunsuun kypsymisestä niin neuvolantäti opasti tosissaan että "sellainen tutkimus on tehty, että miehen sperma voi edesauttaa sitä kypsymistä.." Minä siihen sitten heitin miekkoselle että voi voi, miten kovat kaksi viikkoa sinulla edessä ennen sitä äitiyspoliaikaa niin eikö mennyt sanomaan sille neuvolantädille että täältä saa varmaan siihen hommaan jonkun sortin reseptin, jos koko ajan joutuu töihin :LOL: :LOL: :LOL: Se täti kun ei ole mistään huumorintajuisemmasta päästä edes.. :LOL:
 


Voi että, niin moni teistä on käynyt mua tuolla kuumepuolella moikkaamassa, että tulin tekemään vastavierailun (ehkä jään pysyvästi?)!!!! KIITOS kaikille onnittelijoille. Olin kyllä tosissaan ihan ihmeissäni, että niin moni teistä erikseen kävi tuolla!!! KIITOS!!!


Ne, jotka mua ei tunne, olen tuolla kuumepuolella pyöriny melkein vuoden, takana on kaksi keskenmenoa, viimeisin toukokuussa. Raskautuminen on onnannut ennen hyvin, ja niinhän mä tokan km:n jälkeen melkein räin ylimielisesti ympäriinsä, että joo ihan kohta oon taas raskaana. Ja höpö, höpö. Sitä saa mitä tilaa, pitää olla nöyrä!! Eihän me voida tietää, mitä elämä tuo tullessaan!!! NYT sitten vihdoin olen taas plussannut, melkein voisi sanoa, että hieman yllättäen, olin jo aatellut, että p*skat tästä mitään tule. No nyt ollan raskaana, vaan kuinka kauan?

Itse plussan suhteen olen aika häh-mielellä, mitään suurta tunnekohua ei ole tullut, lähinnä olen hölmistynyt. Että jaaha, mitäs nyt?

Mä en ehkä ainakaan mitenkään listautumaan tänne nyt tule, just nyt tuntuu siltä, että EN halua hehkutella oireita ja miettiä liikaa tätä. Enkä halua tippua miltään listalta. Omassa mielessäni olen hakenut kolmannen km:n suhteen hyviä asioita (kesällä pääsee etelään, tutkitaanpahan onko alhaalla oikeesti vikaa jne). Yritän olla nyt realisti, tulee jos tulee, ei tule jos ei tule, ja siitäkin selvitään!!!

Muutenkin vissiin mun jutut tuolla kuumepuolella ei aina ihan kumeeseen liittyneet (Unicco kaipas mua tänne sekoilemaan, kertonee jotain...?), mutta silti siellä viihdyin, ehkä mun nyt pitää näitä elämässäni tapahtuvia "isoja" asioita alkaa kirjottelemaan tänne?

No joo, näillä mennään, MOI kaikille ja palaan ehkä kertomaan kuulumisia pian!!!

:heart: :heart: :heart: :xmas: :xmas: :xmas: :heart: :heart: :heart:

w rv 5? noin
 
SusSoo
Woodoo :wave: moikka! Ja oikein paljon onnea plussasta. Tule vaan tänne pyörimään vaikka et nimeä vielä virallisesti listalle haluaisikaan. Tämä on kyllä tosi hyvä pino :heart:

t. Sussoo ja Suloinen 14+6 (tai jotain tuonne päin)
 
woodoo tule vain tänne hölisemään meijän kanssa... :D ONNEA VIELÄ!!!! :heart: Koitetaan nyt uskoa että se vauva siellä on ja pysyy... lähetän sulle samoja mitä säkin mulle silloin joitain kuukausia sitten: naulapyssyjä, jeesusteippiä, nitojakin vois toimia, superliimaa ja vaikka vielä liisteriä... eiköhän niillä pysy matkassa!!! :LOL:

EM ja Dodoliina 23+5 :heart:
 
AAM
lisätään em:n listaan spakkelia, silikonia, vaikka lasivillaankin kaikkea millä voi tukkia ulostulosreiän... :whistle: :xmas: :LOL:
woodoo ihana siis sinut täällä vihdoin nähdä ja tässä kuivattuja kesäkukkia :flower: tervetuliaiskimpuksi :D

Am & hippunen 27+6
 
Nimra
mymmyryy Kiva, että kaikki meni hyvin. Onnea jatkossa ja olet edelleen jokaisena päivän mun mielessä :D

AM Ihania vaatteita on siellä. Jaksamista flunssan kanssa :wave: Kiva, kun olette touhunneet, se piristää.

woodoo Onnea vain tosi paljon! Kaikkea tarpeellista lähetellään täältäkin, että pikkuinen kyydissä pysyy :heart:

kleopatra mukava kuulla, että siellä alkaa jo paremmin olla asiat ja kyllä niillä on aina tapana järjestyä :hug: Oikein ihanaa aikaa sinulle!

Luminia hyvin oli miehes heittänyt vastapuhelua terkalle :LOL: :LOL: Olis pitänyt itsekin tajuta :D Hyvä, että siellä voidaan mainiosti ja ei mene sinullakaan enää kauaa, kun sitten alkaa jo vauva-arki :heart: Ihanaa, taas lisää vauvoja ;)

Mä tykkäsin kaikista äp-pakkauksen tavaroista, tosin niitä ehkäsyjuttuja ei käytetä, mutta muuten... kaikki vaatteet ym oli jees, mut tosiaan makuasia nämä vaatteetkin :saint:

Täällä mä sain vihdoin tilattua itselle uusia vaatteita I-H-A-N-A-A :D Saan ne ensiviikolla :p Sit menen ens viikolla perturiin...ja AH, miten sitä voi olla taas niin vähästä tyytyväinen :LOL:

Maanantaina haen Annille kangaskauoasta trikoota ja sit tarranauhaa niin saadaan taas uusia vaatteita ja PUL-kuoria vaippoihin :D JES JES!!

Ai juu, ja nyt on PAKKO hehkuttaa :ashamed: :ashamed: Mä sain tammikuussa siltä, mun exältä ensimmäisen maksuerän ulosoton kautta, kun verottaja lakkautti sen velkasaneerauksen!!! JEEEEEE :p Tosin ei se summa ollut kun 230 ? MUTTA SILTI!!!

Nii joo, jos joku haluaa niin olen tuossa facebookissa nimellä Suvi Johanna Karvinen niin saa siis laitella kamuksi :wave:

Voikaa hyvin :hug:
 

Yhteistyössä