Moikka
Eipä tätä aikaa oo enää... mites se on mahdollista
Mitähän kaikkea mun on pitänyt kommentoida
Antakaan anteeksi huono muistini |O
Toive Ihana, kaunis nyytti :heart: Ihan kertomus myöskin
Kerhon puolella tavataan sitten :wave:
Daizz Kaunis ja ihana on sielläkin nyytti :heart: Miten ne onkaan noin ihania B) ? Kiva kuulla, että synnytys oli kaunis, helppo ja mahdollisimman ihana kaikille.. itse varmaan saa vain unelmoida tuollaisesta :ashamed:
Kaikille
POKSujille suuret onnittelut etenemisestä, siellä ne teitin nyytit kasvaa
Sini toivottavasti vuotelu loppuu ja hyvä ettet ota kamalaa stressiä :wave: Toivotaan, että kaikki on kunnossa ja niin useinhan tuo on harmitonta.
mymmyryy Suuren suuresti voimia sinne tähän päivään :hug: Ja jaksamista, Olet mielessä :wave:
Luminia Älä tosiaan ota paineita tuosta vauvan mahtumisesta, kun ne on tosiaan vain arvioita ja useammallakin tutulla on mennyt ihan syteen :x tosin puoleen jos toiseen :ashamed: Yksi asia pakko sanoa, jostain ohjelmastakohan mä tän bongasin niin siinä sanottiin, että isommilla ihmisillä (kuten mä
) on huonompi synnyttää alakautta, sillä sitä synnytyskanavaa täyttää tämä ihmisen oma rasvakudos :x joka aiheuttaa tuota ahtautta siis, joten siinä ohjelmassa ainakin sanottiin, että normaalipainoisen ihmisen on sen puoleen helpompi synnyttää "isompikin" vauva alateitse :saint: Onnea vain matkaan! Ei taida sinullakaan enää kauaa olla..
Jokohan mä onnittelin
Orchidiä komiasta mahasta, Onnea kauniista masusta :heart:
Täällä meillä on sitten rauha maassa :heart: Tyttö on nyt paljon rauhallisempi ja suorastaan...."enkeli" eli mahakivut ovat hävinneet, melkeinpä kokonaan
IHANAA, kun ei tarvitse enää itkua, ähinää, pärähtelyä kuunnella vaan voidaan olla mukavasti ja iloisena seuraillen..
Yöt on menneet siis
LOISTAVASTI tyttö menee nukkumaan (tosin "vasta" ) klo 24:, MUTTA sitten porskutellaankin ihan aamu kahdeksaan asti :saint: :heart: Kerrassaan ihana herätä, kun on itsekin täynnä virtaa heti aamusta
Ensimmäisen yön jälkeen mä en edes tajunnut, että mikä olo mulla on, kun en ollutkaan rättipoikkiväsy
Mies on vielä töissä (vuokrafirmalla ) ja sielläkin on YT-neuvottelut (tosin ei koske suoraan miestä ) niin sanoi, että on niin pitkään töissä, kun vaan pitävät...kunpa nyt ei kovin suurta joukkoa tuolta työpaikasta "ulos" laitettaisi :kieh: Alkaa niin kyllästyttää nuo irtisanomiset.. kai se on "tätä päivää" :headwall:
Tänään mennää sit taas matkalle ja käydään muutaman kaverin luona ja sit mummolassa ja Annin enon luona, tosin sitä ennen käydään syömässä Amarillossa oman perheen ja enon kanssa
Ihanaa, se ruoka on niiiin
taivaallista
Voikaa ystävät, kalliit, rakkaat hyvin ja paksusti :wave:
Teimpä facebook-profiilin itselleni, VAIKKA mun ei siis pitänyt... niin se mieli muuttuu :snotty:
Nimra + Anni 1,5 kk