nasu tervetuloa odottajien pariin
frizzante Oih, mikä ihanuus :heart: Onnea onnea sydämen täydestä :wave: Nauttikaa ja vielä kerran nauttikaa
toive Kauniilta näyttää teidänkin neiti, tosin mulla on ihan kauheen huono näkö :x niin piti vähän tihrustaa tarkemmin, että näin
Mun näkö on siis ... |O Ihana kuulla, että siellä arki menee mukavasti, toivottavasti piakkoin tulet kerhoonkin keskustelemaan
ElinaMaria ja Kärppänä Heinälatoon Joo, se odotus kyllä... Kun miettii omaa silloista oloa niin ei meinannut enää sitten millään jaksaa odottaa :headwall: mut kyl se sieltä sit tuli :saint:
nöttiäinen myös sinulle tervetuloa :wave: Kovasti onnea matkaan!
AM Siis, mä olin NIIN ONNESSANI, kun huomasin että ulostotosta tuli lappu ja siellä oli teksi keneltä se oli, kerrankin se aurinko paistaa tänne risukasaankin!!!!
Kärppis Kuvia on ihana laitella albumeihin...muistella niiden ottamishetkeä, tunnetta...Ah, me kun harrastetaan sitä kuvaamista niin se on jotenkin niin ihanaa....kun yleensä ne kuvat vielä ottaa harkiten ja tunteella :heart:
kaa mukava, että olet saanut raitista ulkoilmaa
Joo, kyllä noilla viikoilla liikkuminen alkaa jo kunnolla väsyttää! Toivotaan, että pikkuinen on kääntynyt oikeinpäin ja että kaikki muutkin on kunnossa :hug:
Danjuska Voi voi... Kovasti ihan kamalan suuresti sinne jaksamista kaiken kanssa :wave: Lähetän kovasti puhisemalla jaksamista
Joo, lisää vaan kun ehdit, jaksat niin mut sinne facebookiin
Ei tosiaan pitänyt tehdä, mut tuo miehen suku on siellä niin on niihinkin sit helpompi pitää yhteyttä :saint: ja näkevät kuvia sit samalla tytöstä. Joo, toivotaan että siellä ei olis kovin suurta irtisanomisuhkaa, mutta mies sanoi että täällä keski-suomessa on sen verran paljon tällä alalla työtä, että ei juurkikaan ole "turhia" hallitunteja joten täällä voi olla mahd vähän noita irtisanomisia ja mieshän on vuokrafirmasta siellä, joten tytö voi muutenkin "Loppua" milloin vain, kun tilaamallahan tuo mies töihin menee B) Kivasti sanottu, tilaamalla töihin
ElinaMaria kiva että siellä on kaikkea jo hankittu ja lissää vielä hankitaan - On se aina sellainen mukava tunne =)
Meille ei aamun jälkeen mitään ihmeellistä