Kaunis kiitos onnitteluista ja vauvaliimasta
En ole vielä lukenut kaikkia juttuja läpi, taidan jättää ne yövuoroihin
Uskomaton olo on, ja erittäin pelokas :ashamed:
Kun edellinen raskaus alkoi, ajattelin pääosin vain tulevia ultria, että meneekö ne sillä kertaa hyvin. Kunnes sitten keskenmeno yllätti täysin
Nyt odotan tuota ekaa rajaa, eli rv 6 loppumista, jotta kaikki menisi hyvin... Toivotaan...
Meinasin liittyä tuonne lokamassuihin, mutta en tiä ymmärtääkö mua siellä kukaan
Siis jos/kun tulee huonoja hetkiä ja haluaisin purkaa ikävääni poikaani kohtaan...
Niitä hetkiä tulee varmasti, koska hänen menetyksestään ei ole vasta kuin noin 7½kk. Eilen tuli pakottava tarve ottaa tekemäni muistokirja esiin, ja lukea se kannesta kanteen. Kirjassa on tekemäni raskaustesti, ja masukuvia, ultrakuvia, synnytyksen jälkeen otettuja kuvia pienestä täydellisestä enkelistämme, sekä hautajaiskuvia...
Olen kirjoittanut kirjaan runoja, rukouksia, mietelauseita ja laulujen sanoja. Jokainen sana ja kuva riipaisee lujaa sisimpääni...
Vaikka itkin kovin sitä lukiessani, tuli kuitenkin hyvä mieli loppujen lopuksi
Tiedän että hänen on hyvä olla jossain tuolla paremmassa paikassa
No, se pointti kuitenkin mitä tässä selitän, on se että musta tuntuu että
te ymmärrätte mua paremmin, ettekä ehkä (?!) ajattele jos haluan purkaa pahaa oloani ja ikävääni, että lopettaisi jo, nythän hän on raskaana
Ja että miksi hän tulee kauhukertomuksia kertomaan kun toiset onnellisesti odottavat... :/
Voihan olla että lokamassuissa on myös keskenmenon kokeneita, mutta pääasiassa siellä on varmasti sellaisia jotka eivät ole näin kamalia elämän kolhuja kokeneet, ja toivottavasti eivät joudu ikinä kokemaankaan
Alamasu ja alaselkäkivut ovat olleet aika pahoja...Kuin keskenmenon kivut, mutta lievemmät. Mutta olen yrittänyt ajatella että niin kauan kaikki on hyvin, kunhan ei tule veristä vuotoa.
EI ENÄÄ MENETYKSIÄ!!
Eihän...?
Tein eilen uuden testin, ja kyllä siihen tuli onneksi vahvempi viiva, mutta vasta kontrolliviivan jälkeen kylläkin :/ Huoh, toivottavasti viiva vahvistuu edelleen. Teen uuden testin viikonloppuna, jos siihen asti tämä ihanuus kestää
Jano on edelleen, ja lämmöt koholla. Olen niin onnellinen noista oireista, koska siten tiiän että raskaus jatkuu!
Seisoisin vaikka päälläni tämän raskauden ajan, jos sillä tavalla saisin elävän ja terveen lapsen syliini!
Kymysys: Minkä verran olette uskaltaneet juoda kahvia? Mä en tiä uskaltaisko juoda ihan noin paljon. Kaiken maailman tutkimuksiahan on tehty...
Plussa-aamuna en uskaltanut juoda kuppiakaan kaffia, mikä kostautui myöhemmin päivemmällä aivan järkyttävällä pääkivulla
No, aamukahvikupista tai kahdesta en ainakaan vielä luovu. Katotaan sitten tuleeko siihen inho, niinkuin enkelin aikana...
Mitäs muuta, valkkaria lorisee kovasti. Kuten
Miikkis sanoi, sitten saa juosta peloissaan vessaan
ja huokaista onneksi helpotuksesta, ja hymy on taas korvissa
VOI ANTEEKSI, tästä tuli nyt niin omanapateksti... :ashamed:
Olen niin innoissani
Mutta yövuorossa luen kaikki nämä tämän vuoden tekstit, niin en ole näin pahasti pois kärryiltä
Haleja kaikille!!
:MyAngels