***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammi-helmikuussa***

Olipas moni saanut hyvit ultrauutisia! Onnea! :flower:

Toivottavasti Eliisalla on edelleen kaikki hyvin, onhan...? Siis että eihän tuhruvuoto tai mikään muukaan vuoto ole palannut takaisin?

Katjuskalla myös ollut kauhunhetkiä! :eek: Selvisikö tosiaan mikä siellä niin vuoti? Toivottavasti pieni pysyy kuitenkin tiukasti mukana!

Aurinkoenergiaa, aika monessa perheessä tuntuu olevan oksennustautia liikkeellä tällä hetkellä. :x En kyllä yhtään ihmettele, ettet tautia kaipaa, kun juuri pääsit omasta pahoinvoinnista eroon!

Ja vielä Siiluralle tervetuloa! :wave:

Soittelin tänään sitten neuvolaan sille yliempaattiselle tädille, ja sepä varasi mulle heti ultra-ajan, vaikka en ehtinyt sellaista vielä edes ehdottaa. Ensi viikon perjantaina mennään siis ultraan. Silloin on viikkoja 6+5, ja tuli tuossa kotimatkalla mieleen, että onkohan vielä vähän siinä ja siinä sykkeen näkyminen...? :/ Toki voi olla, että vaikka ultrassa kaikki olisi hyvin, ehtisi pieni vielä hiipumaan tässä viikkojen kuluessa, mutta käydään nyt sitten kuitenkin katsomassa tilanne... Rauhoittuu EHKÄ oma mieli, ainakin hetkeksi. :ashamed:

Niin ja Ninni, mut voisit ehtiessäsi päivittää listaan. Eli Viuhtis, 27v, LA 21.9.2008, esikoinen, TAYS, km:t 12/06 ja 11/07. Oliko siinä kaikki oleellinen...? Kiitos! :flower: :wave:

Viuhtis, 5+5

Siilura,sydämellisesti tervetuloa :heart: Tälläkertaa menee kaikki varmasti hyvin =)

Wiiville ja Arskalle onittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Katjuska: Hui kamala,onneks kaikki oli kuitenkin hyvin...selviskö vuotojen syy?

Wiivi: Harmi sen asunnon kanssa :( Mutta ehkä siinä sit olikin joku vika ja näin oli tarkotus ja löydättekin jonkun huippulukaalin tilalle :saint:

Viuhtis:kyllä mun mielestä pitäs olla hyvät mahikset sykkeen löytymiselle =)

Täällä on alkanut selkä remppaamaan...herkästi tulee kipeeks,joskaan nyt ei mitään ylitsepääsemätöntä. Toivottavasti ei vaan tulekkan mitään kauheeta selkävaivaa...en haluis mistään hinnasta saitsulle tässä vaiheessa.
Muuten porskuttaa entiseen malliin..paitti mulle on iskenyt influenssa paniikki..onko siitä haittaa sikiölle jos sen sairastaa?

Repa ja kutvonen rv 24+3

viuhtis juu se tuhruilu onneks loppu sillon torstaiaamupäivänä, eikä oo enää tullu mitään, kiitos kysymästä =) onhan se hyvä kun sait ultran, ei tarvii sit ainakaan pelätä ettei siellä olekaan ketään kun näet ite =)

katjuska hyvä et kaikki oli kunnossa =) nyt lepäilet vaan paljon

arskalle onnitelut hyvästä ultrasta =)

siilura tervetuloa ja suuret onnittelut plussauksesta =) täällä tosiaan on hyvä puhua peloista ym kun kaikki ymmärtää

mulla on alkanu nyt jo noi selkäkivut mitkä vaivas pojankin koko raskausajan, eli rasituksessa kipeytyy ja mahaakin alkaa helposti särkeen, oon koittanu nyt ottaa mahdollisimman rauhallisesti, kohta on pakko kyllä kertoo tytölle kun alkaa jo ihmetellä kun äiti ei jaksa tai pysty enää tekeen ihan mitä vaan =) ja tälläviikolla on ollu ihan karmee olo siis pahoivointi, en kyl oksenna mut kokoajan ihan hirvee olo, mullahan ei vielä sitä kunnolla oo ollu, kiva kun nyt vasta tulee, no täytyy toivoo ettei kestä kauan

mutta hyvää viikonlopunjatkoa kaikille :wave:

eliisa ja pikkuruinen 12+2

Kiitos onnitteluista, tämä palsta onkin ainoa paikka josta plussasta viitsii mainita. Viimeksi kerroimme avoimesti kaikille, mutta tällä kertaa ollaan viisaampia ja pidetään omana pikku salaisuutena niin kauan kun pysyy ;)
:hug: kaikille!

Heippa kaikki pitkästä aikaa!

Täällä mennään 19+ viikoilla ja keskiviikkona oli rakenneultra, jossa kaikki oli hienosti ja sukupuoltakin aika vakuuttavasti povattiin =) Np-ultrassahan oli hieman niskaturvotusta, mutta nyt ei ollut mitään viitteitä (etsivät softmarkkeja?) kehityshäiriöihin, enkä tiedä mitä ne tässä vaiheessa olisivat edes olleet? Sydämessä häikkää tai liian isoa päätä tms varmaan? Mutta kaik hyvin.

Liikkeitä tuntunut pari viikkoa´, mutta hentojahan ne on ja joskus päiviä ettei tunnu mitään.

En ole kamalasti käynyt kun parisuhteessa isoakin isompi kriisi menossa, itseasiassa ihan eropaperitkin on vetämässä. Taustalla miehen masennusta, toista naista, kotoa pois muuttamista sun muuta. Hurjalta tuntuu, että tästä odotusajasta tuli näin surkea, vaikka yhdessä tätä lasta niin kovasti toivoimme ja halusimme. Raskaus on jäänyt aika taka-alalle ajatuksissa kun on täytynyt keskittyä käytännön asioihin ja esikoisen tarpeisiin erikoisessa tilanteessa kun ikävöi tietysti isiä.

Ehkä aurinko pilkottaa tässä kevään mittaan tähän risukasaan :headwall:

Tervetuloa Siilura ja Viuhtis!!! Lisäsin teiät listaan ja päivitin sitä muutenkin, ainakin sen verran mitä huomasin!

EevaRouva :hug: ja jaksuja sulle vaikeaan elämäntilanteeseen. Uskon että on vaikea keskittyä raskauteen kun on niin paljon muitakin asioita mielessä. Kyllä sä vielä ehdit raskaudestakin nauttia, vaikka mulla ei ainakaan enää näillä viikoilla oo mitään nautinnon aihetta tästä raskaudesta! Niin paljon kaikkia vaivoja etten millään malttais enää odottaa et saisin nyytin syliini!!!

Siitä tulikin mieleen et Enkuli on jo varmaan jakautunut, tuupa kertoon tietoja tänne jos huomaat tän viestin!

Oliko Irtiksellä huomenna ultra? Kovasti onnea sinne!!

(.) ei kuulu kauheesti mitään hyvää, kauhee ummetus vaivaa edelleen, kaikkee oon kokeillu, tuoreita luumuja, kuivattuja luumuja, luumunektaria, agiocur-rakeita, pellavansiemeniä, vettävettävettä, microlax-ruiskeita... mut ei. Ku ei irtoo ni ei irtoo :ashamed:
Sit kun istun vessassa pitkään pukertamassa ni tuntuu et koko alakerta ois ihan turvonnu ja puutunu kun siitä nousen, eilenki olin ihan varma et pinnistän kohta vauvan ulos samalla. Ihan järkky olo! Huomenna tarvii varmaan soittaa neuvolaan ettei tuu mitään suolitukosta.

Nyt tulee vaan tollasta ällötekstii, parempi lopettaa...

:heart: :Ninni ja Muru (kun Kirppu ei oo enää kuitenkaan mikään kirpun kokoinen, piti vaihtaa nimee... ) 33+0

Hellou kaikille :wave:

Katjuska olipas varmasti säikäyttävä kokemus! Onneksi kaikki oli kuitenkin kunnossa! Toivottavasti ei enää vuotoja tule! :hug:

AE onnea ihanista ultra-kuulumisista! :flower: :hug: =) Vai että meinasit luomuna synnyttää, onnea siihen! Itse taas esikoisen synnytin luomuna (ei muka keritty laittaa kohdunkaullan puudutusta) ja se riitti kyllä mulle sitä lajia... Kuopuksen kohdalla sain sen kohdunkaulan puudutteen ja se oli kyllä niin hyvä että haluan samanlaisen tälläkin kertaa - toimi mulle kuin unelma enkä kyllä huvikseni ala niitä kipuja kärvistelemään :D

wiivi hyvä että ultrassa kaikki oli kunnossa =) Meillä on nyt näköjään näin mennyt, että pojat (jos tää nyt sitten on poika niin kuin arvellaan) on näyttäneet värkkinsä ja tyttö piti jalat aina tiukasti ristissä ettei saatu tietää :D Hmm... mulla on kanssa istukka edessä eikä se millään lailla vaikeuttanut ultrausta. Onko sitten lie laitteissa eroja?

Siilura tervetuloa joukkoon ja oikein paljon onnea :flower: =)

Viuhtis kiva että pääset ultraan =) Kyllä kai sykkeen pitäisi näkyä, jos vaan sulla viikot on kohdillaan. Eli että jos oviksesta ei ole tietoa tai voi olla mahdollista että on ollut myöhemmin, niin silloin voisi olla järkevää mennä vähän myöhemmin. Kohtahan se selviää =)

Repa tee vähän selkäjumppaa ja toinen voisi olla joku selkätuki niin ettei selkä pääsisi väsähtämään :wave: Itekin oon miettinyt sitä carrywellin (olikohan se tuo, siis sitä halpaa tarkoitan) tukea, jos hankkisi, vaikka ei ole vielä selässä isompaa ollutkaan... vähän niin kuin ennalta ehkäisevästi... Se varmaan sopisi mulle ihan hyvin kun en tartte mitään "oikeaa" tukea. :)

eliisa hyvä että loppui tuhruilu! =) Toivottavasti myös paha olo hellittää! :hug:

Eevarouva voi miten ikävä tilanne teillä on nyt kotona :( Kovasti voimia elämäntilanteen muutokseen! :hug: Onneksi pikkuinen on kuitenkin kunnossa ja tuo sitten iloa tullessaan vähän uudenlaiseen perheeseen.

Ninni kuulostaapas ikävältä sun olo :( En keksi sulle apua, monenlaista olet jo kokeillut... Toivon vaan että helpottaa pian :hug:

Tänneppäs ei sen kummempia kuulu... nyt on näköjään vähän semmoinen vaihe, että ei ole oikein mitään kerrottavaa :) Mikä taitaa olla ihan hyvä - tarkoittaa yleensä sitä että ei ole valittamisen aiheita :LOL: Vähän harmitti, kun Lastentarvikkeessa oli musta-pinkit rattaat tosi hyvässä alessa, just sitä mallia kun olin ajatellut, mutta ei niitä nyt ihan pojalle kehtaa ostaa... :/

stoppis 20+6

Katjuska:Onneksi pikkuisella sydän tykytti vuodoista huolimatta :heart:

Eliisa:Hyvä ettei ole tullut vuotoa sielläkään enää =) Mulla on kanssa alkanut selkä vaivaamaan töissä ollessa.Toivottavasti siitä ei koidu myöhemmin ongelmia ettei tarttis saitsua ottaa tms...

EevaRouva: Onnittelut ultran johdosta :heart: ja pahoittelut ikävästä elämäntilanteesta :hug: Eipä kuulosta idylliseltä odotusajalta... Mutta Voimia oikein kovasti,koitahan jaksaa... :heart:

Täällä ei mitään kummempia,pikkuinen on taas ollut virkeämpi =) Sitä äippäpakkausta kovasti odottelen,josko tulis ensviikolla.
Olis huomenna vp ja piti mennä kaverilla käymään ja toisen kanssa kahville,mut molemmat menot peruuntui. Toinen lähtee synnytyksen käynnistykseen :D ja toisella työmenoja... :/ Tuntuu että tupajumiudun.... No jos sitä jotain keksis,vinkkejä otetaan vastaan :D

Repa ja kutvonen rv 24+5

Huomenta! Se olis uuden viikon alku taas... :wave:

Piti ihan tulla nostamaan tää ketju, missäs kaikki luuraa?

Vaan eipä mullakaan taas kummempia... Huusin huutiksesta kantoliinan ja aika halvalla vielä sain mieleisen värin :) Pitää vaan toivoa että on nyt niin hyväkuntoinen kun luvataan! =)

MItäs kaikkia hankintoja olette tehneet? MEillä ei vielä muuta ole, kun tämä liina nyt sitten kun tulee. Rattaat hankin pina jos saan tarjous-värin, muuten saavat odottaa jonkun aikaa. Sitten pinnis... Pitäisi kaverilta kysyä saataisko ostaa niiltä turvakaukalo. Itkuhälyttimet tarvitaan eka kertaa kun uusi koti on kahdessa kerroksessa. Ja Turvaportit tietty myös. Huhhuh, kaikenlaistahan sitä pitäisi hankkia... ja vaatettakin...

stoppis 21+0

Kuulumsia pitkästä aikaa...

Miulla on ollu kipuja mahassa ja menen tänään iltapäivästä neuvolaan kuunteluttaa sydän ääniä,pelottaa ihan kauheesti että onko meillä enää pieniä tuolla mahassa hengissä :'(

Olen saanut uhkailua osakseni lähipiiristä joka myös vie tätä tunnetta vielä syvemmälle mutta kaiketi tästä noustaan,pakkohan se on...ei vaan jaksais mitään ja olotila on aikasta paljon miinus puolella.

Stoppis sie noista hankinnoista kyselit ni meillä on tuplayhistelmät varattu kun olivat tarjouksessa 550e,kestovaipat on tilauksessa kun miun ihana kaveri lupas ne tehdä,pinnis saadaan lainaksi kaverilta,turvakaukaloista toinen vuokrataan neuvolasta ja toinen lainataan miun siskolta.ostettavaa olis vielä patjat sänkyihin,toinen sitteri ja se auto mutta sekin on varattu ja se saadaan maaliskuussa...mies tekee itse turvaportit rappusiin ja itkuhälytin saadaan lainaan siskolta kun meilläkin tämä rakennus valmistuu siihen mennessä kun vauvat syntyy ja sitten olaan kahdessa tasossa...
Jos meidän enää tarviaa mitään noista hankkia...

Äitee ja tuplat 15+4

Äiteelle tsemppiä matkaan ja toivotaan kovasti että pikkuset vaan siellä kasvavat niin vauhdilla että kipuilut johtuvat siitä! :heart: :heart: :heart:

Näin lauantai yönä aivan kauheeta unta keskenmenosta ja olinkin vielä herätessänikin varma että nyt pikkuisella ei kaikki hyvin ole.. itkin unissani ja mies sitten onneksi otti kainaloon ja piti kiini kun siinä heräilin ja nyyhkin..
lauantaina oli samat rv:t kuin keskenmenossa joten oli varmaan jotain alitajuntaista pelkoa..

kauhea olo jatkuu ja kovasti ootellaan kutsua np-ultraan että päästäis näkemään että siellä varmasti joku asustelee..

Vauvaliimaa ja tarrasukkia kovasti meille kaikille :heart:

Morjäns B) !
Taas ollaan koti-Suomessa. Nahka rusottaa ja aurinkoenergiaa pursuaa - toistaiseksi :whistle: . Matka meni hyvin ja rauhallisesti. Altaalla maatessa bongasin ensimmäisen hikkakohtauksen :D ja kaveri piti huolta siitä, että mahallaan makoilu aurinkotuoleissa suoritettiin erittäin epäergonimisissa asennoissa, jotta hänelle jäi jumppatilaa tarpeeksi ;) .

EevaRouvalle ISO :hug: ja voimia.
Samoin Äiteelle tsemppiä. Hieman liian jännittävää tämä odotus on.

Rakenneultrassa käytiin nyt kans uudelleen. Kuten syksystä asti on ollut tiedossa, on meidän vaavi viikkoa nuorempi kuin mitä menkoista laskettuna voisi olettaa. Lääkäri päätti kuitenkin olla siirtämättä laskettua aikaa eteenpäin. Kirjoitti asiasta vain maininnan neuvolakorttiin. Jes! Pääsen siis mammikselle huhtikuun lopussa (miten niin lasken jo päiviä???) :LOL: - ainoastaan raskauden mennessä yliaikaiseksi otetaan tuo viikon ero käynnistyshetkeä mietittäessä huomioon. Hienosti lekuri meille selitti eri rakennejuttuja huulista pallearajoihin. Oltiin taas ihan :heart: :heart: :) .

Siilura onnea ja tervetuloa palstalle :flower: ! *Toivottavasti en unohtanut ketään muuta uutta...?*

Amira ja "Jumppanen" rv 21+6

anteeksi, että kopipeistaan (sama 35-v -ketjussa), mutta olen täpinöissä ja kiireissäni, mutta haluan kertoa iloiset uutiset heti teillekin:

np-ultrassa oli kaikki ihanasti!!! nähtiin tulevan-herra-isän kanssa meidän pikkuinen ihkaensimmäistä kertaa ja kyllä siinä vaan omakin sydän hypähti, kun näki pienen sydämen sykkivän ihan ensimmäisellä "ruudullisella". elämä muuttui, totisesti, näistä näyistä, ei voi mitään! ehdin muutaman sekunnin miettiä synkkiä, kun pieni ei ensin liikkunut yhtään, mutta kätilö kiirehti sanomaan, että sikiöillä on lepo&liikuntavaiheita. ja pian hän siellä jo jumppasikin :D voi ihmettä!
laskettu aika (13.8.) ei muuttunut, koko vastasi 11+3, kuukautisten mukaan siis 11+5.
olemme molemmat hyvin vaikuttuneet näkemästämme. meille tosiaan tulee vauva!!

t. irtis

p.s. ja me keskenmenon kokeneet ymmärrämme kaikki tämän helpotuksen potenssiin sata, eikös vaan :) nyt riskiviikotkin alkavat olla ohi, joten voi taivas, miten iloinen minä nyt olen!! bd bd, että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Äiteelle oli pakko tulla sanomaan että, Voimia!
Pitää olla positiivinen ja luottaa että kaikki on HYVIN!

Itse olenn NIIIN kipeä, alkaa tuntua tämä yli neljän viikon yskiminen, ja kun muut alkaa hieman parantua, on itselläkin enmmän aikaa levätä, kun ei noita töitäkään ole ilmaantunu lisää..

ajatuksin AE ja säde 12+4

Äitee koita pysyä rauhallisena, mä tiedän että se on vaikeeta, mutta se on sun pikkuisille kaikista paras niin. Kyllä siellä kaikki hyvin on :hug:

Tinii ymmärrän miltä susta tuntuu, meilläkin keskenmeno roikkuu vieläkin haamuna päänpäällä. Kumpikaan vaan ei uskalla ottaa sitä puheeksi, mutta siellä se vaan on. Täytyy vaan koittaa kestää tätä epävarmuutta.

Eevarouva ihanaa, että vauvalla kaikki hyvin. Koita iloita siitä asiasta vaikka kaikki muu harmittaakin :hug:

Kaikki oli hyvin neuvolassa,kummankin syke oli 155 ja liikkuivat vilkkaasti karkuun anturaa,kivut johtuu kovasta kohdun kasvusta ja vanhojen leikkaus haavojen kiinnikkeiden periksi antamisesta...sekä osittain siitä kun pelkään tota yhtä häirikkö ihmistä...

Sain mie vähän sanomistakin neuvolasta kun paino on tippunu -4kiloa ja hemppa on laskenu edelleen nyt se on enää 101.

Tinii ymmärrän siun tunteen,miekin näin yks yö unta et rupesin vuotaan verta ihan hirveesti ja en uskaltanu mennä vessaan sen jälkeen pitkään aikaan vaan piettelin viimeseen asti,sitten jotain lorahti housuun ja olin varma et uni piti paikkansa mut se olikin onneksi valkkaria mitä tuli.Kaikki menee kyllä hyvin :hug:

AE Pikaista paranemista siulle :hug:

Äitee ja tuplat 15+4

mun piti vaihtaa nikkiä, ku käly pyörii kuulema kanssa täällä. onneks lipsautti anopilla asiasta. En halua, että tunnistaa ku mun vanha nikki oli niin helppo. Sitten mietin uutta ja aivokuolema iski. Mielessä pyöri vain kaikkea tylsää, kuten pölynimuri ja kuramatto. no ajattelin syödä jotain ennen uutta mietintä sessiota ja kas siinä se oli..tylsä,tavallinen ja aina kuiva leipäpussi, joten siinä se. baby it is me, new me. :heart:

siis tunnistuksen vuoksi ruispala ja terminaattor3 24+

tervetuloa kaikille uusille :heart:
äitee onnea sykkeistä ja voimia henkiseen jaksamiseen :heart:

neuvola perjantaina, että saan sen lapun täytettyä kelaan. ja pitää laihduttaa taas koko viikkoa ja valita mahdollisimman kevyet vaatteetpunnitukseen ;)

Huh, onneksi Äiteelllä ja tuplilla oli kivuista huolimatta kaikki hyvin! Uskon, että kaikki kivut säikäyttää kummasti. Jotenkin kun saisi aivonsa väännettyä rauhallisemmalle tasolle... :D

Irtosoralle paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower: Toivottavasti pysyt nahoissasi, vaikka onnesta soikeana oletkin :) Uskon kovasti, että kaikki menee hyvin loppuun saakka! :)

Täällä on taas niin huono päivä ettei mitään rajaa! :kieh: Kaikki ottaa päähän! Töissäkin vain kiroilin ja paiskoin ovia, tuiskahtelin ja kaikki oli todella syvältä. Ja ei, en todellakaan ole asiakaspalvelutyössä... :LOL: En tiedä mikä nyppii, johtuuko hormoneista vai yleensäkin tästä hiton stressistä, minkä tämä raskaus näköjään saa aikaiseksi. Mutta kamalaa on. Vessassa on hirveää käydä, joka kerta luulen housujen olevan veressä. Valkkaria kun tulee ihan riittävästi, niin joka ikisen lorahduksen olen satavarma olevan verta. Jos pieru on hukassa ja vatsassa tuntuu jollekin, (siis ihan mille vaan!) olen vakuuttunut, että se on supistus. Toisessa raskaudessa olin melko luottavaisin mielin ja suht rentona, en todellakaan uskonut toiseen keskenmenoon, mutta nyt on kyllä meininki ihan toinen! :eek: Olen suunnilleen varma, että kesken menee. Ihan sama, onko tulevassa perjantaisessa ultrassa kaikki hyvin vai ei, tyyppi kuitenkin ottaa ja kuolee taas jossain vaiheessa, ja pysyy silti sisällä vielä monta viikkoa. Juuri tällä hetkellä tuntuu, että missään ei ole toivoa, että kolmas keskenmeno on jo suunnilleen todellisuutta, ja ihan turha ajatella yhtään mitään eteenpäin. Olisi edes jotain oireita, niin olo olisi ehkä vähän parempi, mutta kun ei mitään ole! Paska suoraan sanottuna... :/

Anteeksi tuli valituskirjelmä... :ashamed: Ehkä huomenna on vähän parempi päivä.

Onnittelut irtikselle hyvistä kuulumisista :flower: se on vaa niiiin ihanaa kun näkee että masussa joku pötköttelee =)

Tsempit Äiteelle, onneksi kaikki oli masussa hienosti =)

Viuhtikselle positiivisia ajatuksia :hug: mulla kans välillä ajatukset pyörii synkemmällä puolella ja sen jälkeen oon niin kiukkunen ettei mitää rajaa...ja varmana puran sen ensimmäiseen vastaantulijaan :ashamed:

Amira, täällä yksi kade joka kaipais kans rusketusta ja lomamatkaa :D ja onnea teidänkin ultrakuulumisista :heart:

).( ei mitään ihmeempiä, välillä masussa painontunnetta tai jotain pieniä nippailuja...valkkaria riittää. Ens viikolla neuvolaan, jospa kuultaisiin ne sydänäänet ensimmäistä kertaa :heart: jännittää. Sitten saadaankin aika rakenneultraan, hui kun tää aika rientää...kohta ollaan puolvälissä, jipii.

Gatsu ja Elvi rv16

Amira,tervetuloa kotosuomeen :wave: ja oneks olkoon hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Äitee:Onneks kaikki oli hyvin,kahden vauvan kasvattaminen varmasti tuntuu nahoissa :D

Irtikselle kanssa onnittelut ultrasta,tiedän tasantarkkaan mikä fiilis se elpotuksen tunne on mikä sen jälkeen valtaa :heart:

Tinii: kamalaa painajaista,mutta kun pelkää sitä keskenmenoo,niin se tulee sitten uniinkin...mutta onneks se on vain unta :hug:

Viuhtis :hug: Positiivista energiaa sulle lähetän...pikkuhiljaa sitä alkaa luottamaan enempi ja enempi,mutta kyllähän toi pelko aina on läsnä ja noita huonoja päiviä tulee itse kullekkin...

Tadaa,tänään haettiin postista äippäpakkaus :heart: Kaikkea ihanaa loota täysi. Ens viikolla haetaan tuttavalta turvakaukalo ja sitteri,sit oliskin isoimmat hankinnat tehty. Kantoreppu täytyy jossain välissä viel ostaa. Ompelu-urakkaakin olis edessä...äippäpakkaukseen reunarimpsu,kestovaippoja ja lakanoita,pinniksen pehmuste yms...

Nyt täytyy kiirehtiä tellulle...

Repa ja kutvonen rv 24+6

Heips! Täällä alkaa tänään peräti neljäs raskausviikko :). Aika piinallista, että sain asian selville niin aikaisin, nyt joutuu piinailemaan vielä kauemmin :LOL: . Jännää, että vaikka näin aikaisessa mennään niin oireet on viime raskauden alusta erilaiset. Aloin ekana ihmetellä kun viikko oviksen jälkeen nännit oli ympäriltä tosi tummat... ...tällaisesta ei viimeksi ollut tietoakaan. Katsotaan mitä kaikkia uusia "vaivoja" sitä vielä ehtii kehittämään.

Voikaamme kaikki paksusti :D

Vihtis, häntä pystyyn nyt. Mä painin noiden ihan samojen pelkojen kanssa, mutta mitä siitä tulee jos me annetaan niille periksi?! Pysy tiukkana nyt ja ole "väkioptimistinen". Luotetaan siihen, että kaikki menee hyvin kun vaan uskomme, että menee. :hug:

Yhteistyössä