***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammi-helmikuussa***

Kiitos tätionnitteluista, nyt kun malttais odottaa iltakuuteen asti vielä et ois sairaalassa vierailuaika :kieh: :kieh: Sisko lähetti just vauvan kuvankin, aivan ihan, olen myyty :heart: . Ja ekaa kertaa tädiksi tuun joo =)

Miikkis laitoin sut nyt listaan, ikä puuttuu, haluatko sen kanssa sinne? Ja Malttamaton haluatko sä jotain muita tietoja listaan vai pelkän lasketun ajan?

MyAngels täällä kaikki peukut pystyssä sulle huomista varten!!!
Tuolta sivulta löydät helposti noi hcg-arvot, paljon pitäis milläkin viikolla arvon olla: http://metku.net/~pesu/faq.php

Eipä muuta tähän hätään...

:heart: :Ninni ja Muru 35+2

:'( tuo MyAngels:in lähettämä video. Niin paljon menetetyiltä/syntymättömiltä lapsiltamme jäi näkemättä.. Niin hyvässä kuin pahassa..

Ninni-tädille huiman suuret onnittelut!

(.) Olin yhteydes neuvolaan. Kuulemma ei hätää...?! Harjoitussuppareita/Braxton Hicksejä ovat. Mutta eihän niiden pitäis kipeitä olla!?!?
No, minä otan sit omatoimisesti iisisti ja seurailen tilannetta. Oma hoiva - paras hoiva... :|

Kiva on saada listalle uutta porukkaa, mutta tää vaihtuvuus sais kyl loppua. Sovitaan, että poistutaan listalta vaan tonne synnyttäneiden puolelle. Eiks je?

Ninni78: tässä lisätietoja eli ikä 27v., synnäri Naistenklinikka, keskenmeno 8/06 ja kemiallinen taisi olla 11/06 ja esikoinen siis tulossa. Onneksi olkoon tätiydestä ;)

MyAngel: Kiitos tervetulotoivotuksista ja toivotaan oikein kovasti, että saat huomenna loistavia uutisia =)

Minusta on kanssa tulossa täti viikon sisällä eli veljen vaimolla 18.2. laskettu aika. Vauva vaan on perätilassa, joten jos syntyy tällä viikolla, yrittävät synnyttää alateitse ja jos menee ensi viikkoon, niin sitten leikataan.

Kiitos onnitteluista kaikille! Käytiin eilen vauvaa kattoos ja hän oli kyllä niiiin syötävän ihana!!! Tahtoo pian omansa syliin!!!

Mun puolesta voidaan tehdä se vahdinvaihto vaikka heti, muista aloittaa uus keskustelu, laita otsikoksi vaikka "KM:n jälkeen plussanneet helmi-maaliskuussa". Jos tarvit lisäohjeita ni kysy, siis jos osaan auttaa, mut ei se oo hankalaa, siis se kopiointijuttu...

MyAngels tuuthan sit kertoon verikokeiden tuloksia kun saat tietää, iso :hug: sinne ja peukut on edelleen pystyssä täällä!!!

Eipä muuta, tuli vähän pikapikaviesti...

:heart: :Ninni ja Muru 35+3

ninni onnittelut tuoreelle tädille =) , ihana kun tulee serkuksille noin vähän ikäeroa =)

malttamaton kiva että säkin löysit tiesi tänne =) tervetuloa vaan

täällä on väsymystä ilmassa, tuli taas nukuttua huonosti kun pojalle nousi illalla kuume ja yski kauheesti yöllä, en tiä mikä sen kuumeen nostatti kun kuitenkin on antibioottikuuri päällä, täytyy nyt seurailla, ulkonakin ois ihana ilma mutta ei nyt kipeetä lasta viittis kauheesti ulkoiluttaa, no jospa käytettäs vaan koirat kävelyllä, saahan sitä raitista ilmaa siinäkin
oma olo alkaa vähän piristyyn, ei oo enää päälimmäinen tunne täys saamattomuus, rupes kyllä jo ärsyttään kun ei mitään ois jaksanu tehdä
nyt vaan jännittää perjantain neuvola, että mitä tuolta masusta kuuluu, toivottavasti kova jumpsutus :D

:wave: eliisa ja pikkuruinen 14+6

Ihania uutisia Myangels :hug: =) Nyt vaan hyvillä mielillä eteenpäin! Kaikille poistumiskielto muualle kuin synnyttäneisiin!!! :D

malttamaton moi! =) Kiva nähdä suakin täällä! :wave:

Eliisan pojalle pikaista paranemista! Ja tulehan sitten kertomaan neuvolakuulumiset! =)

stoppis 23+2

iik olen sekoamaisillani onnesta!

Olin menossa päivystykseen hakemaan sairaslomaa mutta pääsinkin neuvolatädille vaikka hänellä oli puhelinaika ja sain kuulla sydänäänet... Huhuh sitä onnea joka tulvi sydämeeni! Olin jo niin varma että tämäkin pikkunen on menehtynyt tai pelkästään tm :headwall:

Mutta vahvat sydänäänet pamppaili ilmoille eikä siinä ollut mitään tulkinnanvaraa :heart:

Myangelsille kauheasti myös onnea, baby steps forward ;)

Tini+Pingu rv11+0

Pitkästä aikaa tulin taas tänne kurkkimaan..
Ensinnäkin Masukille ja Viuhtiksille :hug: Olen niin pahoillani :'(
Tapsulle Tervetuloa ja paljon tarrasukkia pikkuiselle :)
MyAngels Ihania uutisia :heart:
(.) Mulla on huomenna äitipolille aika kun välillä nuo liitoskivut käy niin mahdottomiksi, et terveydenhoitaja laittoi lähetteen äitipolille ja viime viikolla tuli aika. Jännitän tässä et saankohan huomenna nähdä pikkuisen ultrassa :heart: ja sais jotain helpotusta noihin kipuihin,mut ei niihin taida mitään parannuskeinoa olla
Maha on kasvanut jo jonkin verran. Tällä viikolla otin äitiyshousut käyttöön :)
Kaikki rasvainen ruoka on mulle nykyään :x Eilen tein pyttipannua ruuaksi ja koko loppupäivän oli mielettömän huono olo. Ruuan jälkeen melkein jouduin käymässä oksentamassa.
Mulla on joku herkkyyskausi menossa. Itku tulee tosi helposti :/
Mut nyt taidan lähteä tekemään kotitöitä, kun neiti nukkuu ja poika katselee lastenohjelmia televisiosta. =) Pyykkivuori odottaa.. :/ :/

Minda ja kullanmuru 17+0

Kiitos kaikille haleista!

Tänään olin neuvolalääkärillä, joka totesi kohdun olevan jo suunnilleen tyhjä, laittoi kuitenkin TAYSiin lähetteen, kun vuodan niin paljon. Siellä sitten istuin ja odotin, ja kävin labrassa ja odotin taas, mutta pääsinpäs mukavalle lääkärille.

Nyt meillä on sitten miehen kanssa lähetteet verikoikeisiin, mieheltä katsotaan kromosomistot, ja multa vaikka mitä muuta ja myös nuo kromosomistot. Lääkärille tulee kutsu sitten kun kaikki tulokset on valmistuneet, eli parin kuukauden päästä, kun kromosomijutuissa menee niin kauan. Mutta lähtipähän asia etenemään, ja vielä yllättävän nopeasti! Toivon tietenkin, että joku oikea vika löytyisi, ja vielä sellainen lääkkeillä hoidettavissa oleva, ettei tarvisi lähteä neljättä raskautta yrittämään jo valmiiksi epätoivoisena.

Ehkä tämä tästä, nyt on jo huomattavasti pirteämpi olo. Kun tänään lähdin sieltä neuvolasta, terveydenhoitaja tuli halaamaan, ja sanoi, että näemme sitten taas jonkin ajan päästä paremmissa merkeissä. Ehkä näin. Saatan jopa palata tännekin palloilemaan, jos vaikka silloin viipyisin pitempään.

Onnea vielä kaikille loppuodotuksiin! :flower:

Viuhtis :wave:

Hyvä Viuhtis että pääsette tutkimuksiin ja toivottavasti saatte apua ja sen pienen nyytin kotiinne. :hug:

MyAngels ihania uutisia että kaikki on pienellä hyvin ja arvot on jo noin hyvin nousseet,nyt vaan otat rennosti ja voimia siulle raskaudessa eteenpäin :hug:

Ninni Onnea tuoreelle tädille :flower:

Tinii Onnea vahvoista sydänäänistä =)

Miulle kävi se mitä olen kammonnu koko liukkauksien ajan,vetäsin niin komeet piruetit et jos en olis raskaana ni olisin voinu melkein nauraa,olen aikasemmin loukannut selkäni rekkahommissa kun tipuin kontista jäiselle pihalle selälleni niin arvatkaapa missä kunnossa toi selkä nyt on kun kolahti sama kohta...onneksi pienillä on kaikki hyvin ja vilkkaasti liikkuivat mahassa nytkin potkuja satelee koko ajan.Kävin tarkastuksessa mut ei löytyny onneksi mitään hälyyttävää.

Huomenna olis neuvola ja kaksi viikkoa vielä rakenne ultraan =)

Äitee ja tuplat 17+6

Viuhtis :'( Olen niin pahoillani että kävi taas näin...mutta onneks saatte nyt apua ja sitten pikaisesti takas tänne :hug:

My Angels:Aivan mahtavia uutisia!!!!!! :heart: Ihana lukea noita sun viestejä..ne on niin "aitoja" :D

Ninnille onnittelut tätiydestä :heart:

Riikkuli:Ihku nimi plikalla,onnea hälle :D

Malttamaton ja Tapsu,tervetuloa tänne palstailemaan :wave:

Trinestä kiva kuulla pitkästä aikaa =)

Täällä masukilla rauhallinen päivä ollut,jonkin verran kuitenkin on ilahduttanut potkuillaan...tai muljahduksilla pikemminkin =) Selkä taas reistaa,lähinnä yläosa :eek: mistään moinen. Kämppä o kuin pommin jäljiltä,mutta ei pysty siivoomaan töiden jälkeen...huoh,taitaa jäädä sunnuntaille:)

Repa ja kutvonen rv 27+1

Yhteistyössä