Moikkuli!!
Nyt on yövuorot taas takana!
Ja meitsi taas erittäin virkeenä ja hyvin palautuneena (yeah, right!)
Ehdin lukemaan teidän tämän vuoden kirjoitukset, ja täytyy taas kyllä todeta että kyllä elämä osaa olla reilukin
Mä oon niin kovin onnellinen teidän kaikkien puolesta!
Niiiiiiiiiiin monia menetyksiä, mutta nyt meillä kaikilla on omat ihanat salamatkustajat mukanamme
Ja osalla on vielä kaksi siellä masussa!! Oon ihan äärettömän tupla-onnellinen teidän puolestanne
Äitee2 ja Satuka!!
Ainakin
Tiniillä ja Äiteellä oli niitä masukipuja kans alkuun?
Mulla on nyt selkäkivut helpanneet, mutta meni tuo toinen yötyövuoro tosi huonosti kun kärsin niin valtavasta
toispuoleisesta alamahakivusta
Jomottavaa kipua oli vasemmalla alhaalla, ja kesti klo:22-03 välisen ajan, ja olin kyllä tosi kipee ja peloissani
Yhdessä hetkessä se oli niin kipeä, että aloin jo katsomaan työvuorolistalta että ketkä on tulossa aamuvuoroon, ja meinasin jo soittaa jommalle kummalle että tulisi jo silloin, että pääsisin sairaalaan...
Mutta onneksi kipu helpottui!
Toivotaan että ne olivat vain kasvukipuja.
Kiitos teille kaikille että saan täällä purkaa oloani!
Olette niin ihania ja ymmärrätte takuu varmasti mitä kaikkia tunteita lapsen menetykseen tulee. Kiitos että olette tukenani
Kiitos
Eliisa80 sanoistasi
Menin aivan hämilleni
Mukava että tykkäät lukea kirjoituksiani, vaikka ne joskus ovat kovin surullisia...
Voi
juuliai
Toivotaan joka solulla että kaikki on kuitenkin hyvin!!
Koitahan jaksella siellä ystäväni!
Flunssaisille pikaista paranemista
Levätkäähän ja juokaa paljon.
Stoppiksella ja Äiteellä oli koettelemus kohdata menetetyn la...
Voimia kovasti!
Mulla oli kamala päivä viime lokakuussa kun oli enkelipoikamme la, ja toinen la onkin tulossa sitten elokuussa...
Toivottavasti tämä pieni on vielä silloinkin sydämeni alla, eikä sydämessäni niinkuin nuo kaksi enkeliäni...
Niin kova ikävä!
Mitäs muuta, omaan napaan kuuluu ihan hyvää nyt, kun ei ole kipuja, ja tein tänään taas uuden testin. Olen testien suurkuluttaja!
Halusin vain varmistaa taas... Koska viimeksi pieni ei jaksanut enää ekan viikon jälkeen jatkaa kasvamistaan, raskaushormonista ja vuodon määrästä päätellen kasvu loppui siis plussauksesta ekan viikon jälkeen, ja ite km tuli vasta siitä viikon kuluttua.
Noh, onneksi viiva oli tänään jo tosi komea ja paksu!
Olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen!!