***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammi-helmikuussa***

Viuhtis!
Ihanaa, kyllä se NYT haluaa niin kovasti teille se pikkuinen tulla (kun noin heti km) Onnea paljon ja tarrasukkia!!! :heart: :heart: :heart:

Ja mahan koosta..joo kyllä se on melekeen hävettävän iso jo, mutta minkäs mahdat.
ei oo yhtään sellainen "läski"masu, jospa se jaksais pysyä mukana... :heart:

:heart: :lla AE ja säde 11+2
 
trine ja viuhtis: lämpimästi tervetuloo! hienoa saada teitit joukkoon.

täällä ihan vaan huono päivä, päätä särkee ja on jotenkin perusharmitusolo, mikkään ei oikein huvita. mut 1. ultraan on enää 8 päivää, jee!

kivaa viikonloppua kaikille!

irtis 10+3
 
Viuhtis! ja tietty kaikki muutkin :)
Ootko tietoinen, että km jälkeen pitäis "tankata" kaikkea vitamiinia ja etenkin foolihappoa? Mulle selvisi vasta tovi sitten yhestä kirjasta, että km jälkeen olisi syytä täydentää kropan vitamiini- yms. varastot. Suomessa näitä ei tosin taideta mitenkään selvitellä, että onko vitamiinit ja hivenaineet kohdillaan... pahkura sentään. Mutta kaikenlaisia monivitamiineja on löytyy apteekista, joten suosittelen!
Tosin mulla ainakin kroppa huusi kaikkea vihreää vihannesta sittenkun enimmät itkut oli itketty ja syömättä oltu jokunen päivä -vaikka en tiennyt tästä foolihaposta silloin mitään.

Voimia ja tsemppiä!!
 
Hondis, en ole kuullut että erityisesti keskenmenon jälken tarvisi tankata vitamiineja sun muita. Raskautta suunniteltaessahan pitäisi jo olla vitamiinit ja etenkin se foolihappo kunnossa, ja kait se sama tosiaan pätee tilanteeseen km:n jälkeenkin. Monivitamiinia kyllä vetelen, se sisältää myös foolihapon. Jos vaikka olisi jotain iloa. :) Toisaalta, ei kyllä ollut edellisissä raskauksissakaan, mutta tuskin niistä haittaakaan on... :whistle:
 
Missäs kaikki luuraa? :wave:

Ninni no voi höh että pistää kovaksi sulla tuollainen "hellävaraisempikin" vaihtoehto :( Luumua sitten vaan kehiin ja mitä niitä on...

Vinja toivotaan ettei myrkytystä iske! Siihen ei vissiin itse voi vaikuttaa, vai - ei voi kun odotella miten käy... No, viikot on jo kuitenkin hyvät, ei mene enää kauhean kauan =)

Viuhtis kiva nähdä sut täällä takaisin, onnea :flower: :hug: Nyt vaan pää kylmänä, äläkä maalaile niitä piruja seinille (ainakaan liikoja...) :hug: Tällä kertaa kaiken on ihan pakko mennä hyvin! :hug:


Rattaat
Siis voi apua että on vaikeata miettiä noita rattaita! |O :xmas: :headwall: :eek: :LOL: Pitäisi käydä liikkeissä kiertelemässä onko viime vuoden värejä ja malleja halvalla vielä jäljellä. JOs ei ole, niin sittenhän ei ole kiirusta niitä hankkia... Mutta h-vetinmoinen valinnanvaikeus oikeesti!!!!

stoppis 19+6 (jee huomenna on pyöreät viikot =) ja huiiii, ti on rakenne-ultra!!!!!)
 
Hyvin varovaisesti kurkkaan sisään... Jännittää niin paljon. Esikoisesta haaveilen. Km 11/07 ja tänään plussa. On vielä niin pitkä matka, joten nyt en kyllä uskalla mitään suunnitella enkä luottaa mihinkään liikaa, koska tuoreessa muistissa rankka kokemus.
 
Onpas kivoja uutisia täällä, onnea Viuhtis, Trine ja Juuliai :flower: Lämpöiset onnittelut ja vauvaliimaa matkaan!

Juuliai, rohkeesti vaan ilmottautumaan palstalle ja kirjottelemaan. Kaikki kun ollaan samassa veneessä niin täällä on niin helppo kirjotella omista fiiliksistä, ja kaikki varmasti ymmärtää =)

Stoppis jokos olette alkaneet remonttireiskoiks? Mä pääsen perjantaina valkkaamaan kylppärin laattoja ja keittiösuunnitelmista etsin tarjouksia eri valmistajilta, jippii!! Ykkösenä tällä hetkellä ala carte keittiöt...

Irtis, tsemppiä sinne ultrapäivän odotteluun =) kyllä se sitten palkitaan kun pikkunen siellä ruudulla touhottaa menemään :heart:

).( Kävin eilen kurkkimassa h&m mammavaatteita mutta en vielä uskaltautunu ostamaan kun ei tiedä että millä vauhdilla masu kasvaa ja mitkä ovat kelit siinä vaiheessa, onko joku sattunut löytään niitä vero modan mama-vaatteita??tampereelta ei vielä niitä saa kun eilen kyselin.

Sit pääsin fransmanniin herkuttelemaan oikein pitkän kaavan mukaan ja uskaltauduin vetäseen alkupalaks chevrejuustoleivän...juustosiivu oli grillattu ja vielä varmistin että kunnolla kuumennettu mutta silti alko kolkuttelemaan omaa tuntoa :ashamed:

Ja sitten tärkein :heart: katseltiin leffaa illalla ja yhtäkkiä tunsin alamasulla pari muljausta/ilmakuplaa ja sitten tuli terävä tökkäsy toiselle puolen...olikohan se Elvin ensimmäinen fyysinen ilmoitus itsestään vai pieruko siellä vaan oli hukassa :D rv15 siis menossa.

Ja sitten takas sisustuslehtien kimppuun...

Gatsu ja Elvi
 
Heipähei :wave:

Ihanaa että saadaaan joukkoon plussanneita kohtalotovereita :heart:

Trine:Monasti oon toivonut että ei tietäis niin paljon siitä kaikesta mitä voi tapahtua raskaudessa,siis epäonnea,koska kyllähän se pieni pelko takaraivossa enempi vähempi kulkee mukana....
Mutta kaikkein vaikeinta oli noi ekat 3kk,tuntui,ettei aika kulje ollenkaan ja koko ajan sitä mietti että onko edes raskaana ja jokaista kolotusta pelkäs ihan mielettömästi. Vaikkakin taas tietynlainen luotto oli enempi kohillaan tän raskauden alussa kuin keskenmenneen...
Mutta mitä pitemmälle viikoissa on päästy,sitä nopeammin aikaa tuntuu menevän. Jokainen ultra on ollut uusi virstanpylväs kohti luottavaisempaa oloa ja nyt kun liikkeet tuntuu hyvin,niin on melkein levollinen olo. Mutta helposti sitä huolestuu edelleen,niin että ei kai toi koskaan katoa mielestä...

Tsemppiä sulle ja uskoa tähän raskauteen,se on kuitenkin ainoa mitä voi ja kannattaa tehdä,uskoa ja toivoa lujasti,vaikka se välillä horjuukin :heart:

Viuhtis: Kolmas kerta toden sanoo,nyt on pakko onnistua...Onneks tällä kertaa ei tavinnut tärppiä pahemmin odotella :heart: Uskoa ja voimia sinullekkin =)

Juuliai: Päivä kerraallaan...alku on tosiaan pahinta mahdollista aikaa,mutta pienin askelin edetään,kunnes alkaa helpottamaan...Tällä kertaa kaikki menee varmasti hyvin :heart:

Oon tossa noita vaunuja testaillut innoissani :D Ei noikaan mistään kevyimmästä päästä nostella yms. ole,mutta kyllä ne hyvät työntää on...ainakin näin tyhjänä :LOL: Mutta halusin vankat ja tukevat vaunut,eli olin tietoinen ettei noi kaikkein kepeimmät ole. Kantokoppa vaikuttaa hyvän kokoselta...
Haettiin myös pinnis ja hoitopöytä perjantaina =) Ei ole kylläkään koottu,mutta ihailen noita osia tässä :LOL: Tosi hyvä kuntoisia vaikka käytettyjä,ihan kuin uudet.
Ja tiedoks,ei me tänne vielä viritetä noita vauvan kalusteita,jos joku ajattelee nyt mielessään että hiukan on innoissaan tyyppi,kun ei ole laskettu aikakaan vielä muutamaan kuukauteen :LOL: :LOL: Luvattiin vain hakea noi pois kaverin jaloista,kun tekivät suursiivousta =)

Täällä eletään nyt melko auvoista aikaa yöheräilyistä huolimatta...oon vaan niin onneissani näistä potkuista,että kaikki muu on toissijaista :heart: Saas nähä kauan kestää että alkaa valvominen tosissaan tuntua...

Olin nyt aika oma napainen...mutta kun oon niin happy vaihteeks :D

Repa ja kutvonen rv 23+5
 
Vinja : Mä kävin tossa yksityisessä äitiysneuvolassa :)
Voin suositella sitä paikkaa kyllä ihan sydämmestäni, ihania ihmisiä..
Mä itseasiassa varasin ajan sinne kun mulla toi paino vaan laskee ja sf oli pysynyt samassa ja neuvolassa kun vaan hymyillään niin halusin tietää että kaikki on hyvin!
Eli noi taksat tuolla menee kait sen vartin välein, mulla toi kesti 45min ja siihen tuli ihan neuvolakäynti, lääkärin tarkastus ja sitten tavis ultra, 109e maksoi, siitä saan sitten kelalta vielä korvauksen,en tiiä paljon se on vielä!
Toi 4d yksinään lienee huomattavasti kalliimpi, onneksi oli ihana lääkäri joka sitä mulla näytti ihan hyvyyttään :)


Mulla noi liitoskivut vaan pahenee, onneksi mies tossa siivoili, ei tarvinnut edes valittaa :whistle:
Se kyllä arvas et mä taas salaa siivoilen jos se ei tee mitään :D
Ensi kuussa se sitten lähtee, saa nyt nähdä miten pärjään ja pitää toivoa että pikkuinen pysyttelisi masussa sen aikaa!
 
Onnittelut uusille plussanneille!

Viuhtis Rutistaisin kunnolla,jos pystysin!!!Eli iso virtuaali :hug:

Itellä oli jt viime viikolla,kaikki oli ok,painooki 2 kiloo vähempi ku oottamaan alkaessa.Jätkän neuvola ois sit tällä viikolla eessä,mielenkiinnolla ootan,on kasvanu ainaki vaatteista päätellen aikas huimasti.

Jotenki tuntuu,et tää 9vk on menny nyt huomattavasti nopeemmin,mitä raskaana ollessa,eli odottavan aika on pitkä,pitää paikkaansa.Ensin pelkäs,et tulee ulos ennenaikojaan ja sit ettei taija tulla ulos ollenkaan!

Nyt meillä on toi päivärytmiki muodostunu,herää 9-10 välillä,11 nukkumaan noin tunniks,13-14 taas nukkumaan,nukkuu isomman kans 3-4h,seuraavat tunnin unoset on 18 ja 20.yöunille 22-23välillä. Huutamiset on helpottanu,ei tappele enää unta vastaan.Muutenki viihtyy lattialla lelujensa kans,juttelee ja nauraa niille.

Nyt aamupalalle!

Vimpula ja pikku-ukko :wave:
 
Onnea Viuhtikselle ja tarrasukkia iso kasa matkaan :heart: :heart:

Täällä on kauhujen yö takana ja jatkuu nyt sitten edelleen.. Eilisestä asti ollut jomottelevaa juilintaa niin alaselässä kuin masussakin :'(
Kovaahan tää kipuilu ei ole ollut ja olen varmasti itse psyykannut sen paljon pahemmaksi kuin mitä onkaan mutta kun pelottaa niin kauheesti..

Ajattelin jäädä pois töistä tänään mutta olen konttorityössä joten mitään rasitusta ei työstäni tule ja uskon että tekee vain ihan hyvää etten ole kotona huomaamassa jokaista nippasua..

Voi kun toivon että pikkuisella olisi kaikki hyvin ja että jaksaisi tällä kertaa matkassa :heart:
 
Täällä jännäillään sitä kämpän saantia kun ne lupas alkuviikosta ilmoittaa saadaanko vai eikö.

perjantaina ois ultra-aika..pitkä aika vielä odottaa..

eilen kuuntelin masukkia pitkästä aikaa kun en ollu muka tuntenu liikkeitä ja ekan kerran sain kuulumaan oikein kunnolla äänet ja sen jälkeen masukki suuttui ja rupes muksimaan doppleria niin että se oikein heilahti..liikkeet kuulostaa ihan kuin joku heiluttais kartonkia, siis dopplerin kautta.tuli hyvälle mielelle vaikka hiukka kipeenä olenki ja eilen oli sellanen ällöolo.

voi kun ne nyt soittais sieltä äkkiä siitä asunnosta..millään ei malta odottaa ku sit jos ei sitä saada ni pitää kattoo jotain toista...minä en tänne jää asumaan PISTE

viime yönä näin unta että olin synnyttäny ja ukko oli heti pitäny ristiäiset kun mua vielä tikattiin.. tyttö oli tullu ja ukko sen oli nimenny nenniksi..koskaan en oo ees tollasta nimee kuullu.

wiivi84 & ? 18+5
 
Hei!

Mulla vaan on paha päivä..ensiks menttin lääkäriin aamusta, kun meillä on ollu niin paha flunssa ja pitkään (miekin oon supistellu jo viikonlopun, 3 kipeää supparia joukossa.) noiden supistelujen takia gynelle aika klo 13. pitää vaan toivoa että kaikki olis hyvin.
Pahoinvointi on loppunut kuin seinään joka myös huolestuttaa. :/

siispä lääkäri antoi diagnoosin ja minulla on akuutti keuhkoputkentulehdus, johon määräsi jotain yskänlääkettä mitä saan ottaa kerran päivässä 2,5 ml...
ja sairaslomaa 3pv, tytöllä (7v) on influenssa :/ . joka tietty pelottaa munkin saada. poika onneksi oli terve (ainakin vielä jonkin aikaa)

Sitten kun rupesin soittaan hoitolasten äidille että olen nyt sitten 3 pv sairaslomalla, niin se vaan ilmoitti että hän on menossa katsomaan toista hoitopaikkaa, siis aikoo vaihtaa hoitotätiä vain sen takia että mulla sattuu olemaan omia lapsia. Se on tuonu NIIIN monta kertaa omansa hoitoon sairaana, että tottahan se tauti tarttuu miun lapsiin sitten ja joudun siksi pitämään vapaata kun omat sairastaa, ja se on kauheaa. Olen kyllä melko varma että on hokannu että oon raskaana, ja oikeasti sen takia vaihtaa...tulee lisää lapsia...

Mitenhän saan mitään lapsia hoitoon nyt kun on enää 4-5kk aikaa hoidella ennen kuin alkais äippäloma(jos nyt sinne asti päästään) :eek:

Anteeksi valitus... :ashamed:

surullinen AE ja säde 11+4
 
Tervehdys kaikille :wave:

juulilai onnea :flower: ja tervetuloa joukkoon! =) Tännehän on nyt kivasti tullut uutta porukkaa :) Tuo alku on ahdistavaa aikaa, mutta kyllä se aikaa vaan kummasti kuluu kuitenkin...

Gatsu me päästään remppaamaan kuun alusta (tai pari päivää ennen), kun vuokralaiset lähtee pois. Voihan siinä pari päivää mennä mittaillessa ja ihmetellessä... Nyt ollaan päästy yksimielisyyteen miehen kanssa olohuoneen seinistä, aika paljon on vielä päättämättä... :whistle: Kun tarvitaan tarkkoja mittoja jne että voidaan tarjouspyyntöjä haalata. Keittiössä meinattiin uusia kaakelit, tasot ja kaappien ovet - että ei kuitenkaan ihan koko keittiötä :D Ouh, kauhistuttaa miten paljon on hommaa, kun laittaa kaikki lattiat ja kaikki seinät... NOh, jospa se siitä... Musta vähän tuntuu että mies ei anna mun hirveästi tehdä (en saanut viimeksi olla muutossakaan mukana, kun kuopus oli pikkuvauva). :eek:

Repa olispa kiva päästä rattaita kokeilemaan, vaikka ei niitä vielä pitkään aikaan tarvikaan... mullakin haluttais ostaa ne heti huomisen ultran jälkeen (jos JA KUN, pakko olla KUN!!!!! kaikki on hyvin) :D

Kiva kuulla Vimpulasta :wave: =)

Tinii inhottavia tuollaiset kipuilut :( Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin, voihan ne olla ihan vaan kasvukipujakin, vai? Toivottavasti menee pian ohi, niin ei tarttis niin huolehtia :hug:

wiivi pidetään peukkuja että saisitte asunnon bd :) ja perjantai tulee ennen kuin huomaatkaan :wave:

Tulehan AE kertomaan gynen kuulumiset, luultavasti kaikki on ihan kunnossa :hug: uudelleensynnyttäjillä suppareita tulee enemmän ja itekin oon kyllä välillä niitten kanssa ollut huolissaan :/ Paranemista inha taudista :hug: Mulla on flunssa jo aika hyvin taittunut *koputtaa nyt vielä puuta kaiken varalta ettei uudestaan yltyisi*, pientä yskää, ajoittaista kurkkukipua ja tukkoisuutta enää.

Hohhoijaa, jooh, huomenna rakenne-ultra, huh, mites se jo nyt, vasta vähän aikaa sitten siihen oli niiiiiin pitkä aika ja nyt se on jo ihan käsillä!!! :eek: Mutta tiiättekö, mua ei nyt sillä tavalla pelota, vaan jännittää paremminkin - toivottavasti tää lupaa hyvää eikä tule mitään järkky-kauheaa yllätystä :/

stoppis 20+0
 
Kiitos kaikille tsempityksistä! Ei tätä pelkoa kenellekään toivois, mutta ihana tietää, että tällainen pelko on "normaalia" kaiken jälkeen...

Omia tietoja vähän tarkemmin: ikää molemmilla noin 30, kaksi onnistunutta raskautta ja kolme keskenmenoa. Km olleet viikoilla 7-19 :'( Yleensä raskaudet alkaneet aika helposti, jokaisen keskenmenneen raskauden laskettuna aikana olen ollut uudelleen raskaana. kuten taaskin... Laskettu aika tässä lähipäivinä, mieltä vetää matalaksi, kun ajattelee entä jos...

Viuhtis ja Juuliai Onnea ja paljon vauvaliimaa molemmille! Päätetään nyt oikein lujasti, että pikkuisemme pysyvät matkassa syksyyn asti.

Aurinkoenergiaa: Harmi juttu tuo hoitolapsiasia. Uskotaan että asioilla on taipumus järjestyä, kuten sunkin kohdalla. Pikaista paranemista sinulle ja tytöllesi, ja toivottavasti gynellä on vain hyviä uutisia.

Tinii Ärsyttävää tuommoiset kipuilut..Muistan edellisistä hyvin menneistä raskauksista vastaavanlaiset kipuilut suunnillleen samoilla viikoilla kuin sulla ja kaikki oli ihan ok. Kohdun kannattimet siellä vaan venyvät, kun kohtu kasvaa. Pahoinvointi on ärsyttävää, mutta sehän on merkki toimivasta istukasta. Minustakin tuntuu, että on helpompi olla töissä kuin kotona, koska kotona tosiaan tulee ajatukset pyörittyä vain ja ainoastaan tässä yhdessä asiassa.

StoppisOnnea rakenneultraan!

Gatsu Kyllä ne liikkeiltä kuulostaa sun tuntemukset, vähän mahtavaa! Se on niin ihana tunne se vilpatus.

Repa Kiitos kauniista sanoista! Jotenkin heti helpotti. Kyllähän sen tietää tai ainakin nyt siltä tuntuu, että minun kohdalla raskauksista ei osaa enää nauttia, vaan yhtä pelkoahan tämä on. Mutta nyt on vaan yrittänyt asennoitua, että kaikki menee hyvin, vaikkei itselle lupaa annakaan ajatella yhtään pidemmälle kuin hetken vaan eteenpäin. Onneksi neuvolasta lupasivat tässä raskaudessa mulle erityisseurannan äitipolin taholta, koska viimeisin oli myöhäinen keskenmeno ja vasta hiljattain. No päivä kerrallaan...

Pientä pahoinvointia on ollut havaittavissa, antaa tulla vaan :) Minun raskauksista (5 kpl) vain yhdessä on istukka toiminut moitteettomasti ja silloin oksensi 10 viikkoa aivan 24/7. Jotenkin pahoinvointi on minulle merkki "hyvästä" raskaudesta, voi olla aivan harhaluuloakin.

Mutta nyt syömään! Taas...

Trine 5+4
 
heippa!


Olo hieman parempi. Lääkärissä käyty ja voih :heart: siellä niin ihan mussukka heilutteli jalkoja, ja käsiä ja heitti kuperkeikkaa ja syke oli taas niin ihana kuulla. Pituutta pikkuinen oli saanut jo 5,5cm ja oli muutenkin tosi terhakka :heart: :D !

työasiat vielä surettaa, mutta jospa tästä nyt. Mietin että kun tässä nyt saa sen irtisanomisajan palkan (eli 2vkon palkan) niin olis ihan rauhallisesti tän pari viikkoo ja sitten vasta hermoilisin.sanoisin että otan seuraavat lapset helmikuun alusta.pitää pohtia illalla miehen kanssa asiaa...

ajatuksin AE ja säde 11+4
 
wiivi meillä kanssa odotellaan uudesta asunnosta soittoa näinä päivinä, voi kun tärppäis! pidän peukkuja meille molemmille :D ai niin, ja sekin yhdistää, että muakin on alkanut tonnikala kiinnostaa ja juur salaatissa. testaan heti huomenna!

arska toivottavasti työkuvio kääntyy parhain päin!

lyhyestä viesti kaunis, soffa ja löhöily kutsuu väsynyttä työntekijää. voikaa kauniisti!

irtis 10+5
 
No eivät ne tänään soittaneet...toivottavasti huomenna...pitävät hullua jännityksessä.

ja mä oon ihan varma ettei edes saada sitä asuntoo...

mut nyt rupeen syömään lihapyörykkäkastiketta ja makaroonia

:wave:
 
Kiitos kaikille, mukava tulla taas takaisin! =) Toivon pysyväni täällä tällä kertaa loppuun asti, ja kovin helpolla en aio lähteä! :kieh:

Juuliai, tervetuloa mukaan vaan! :wave: Täällä saa niin mukavasti natista huolistansa ja ihmiset taatusti ymmärtävät. Vertaistukea siis...

Gatsulle onnea ensimmäisten liikkeiden tuntumisesta! :flower: Iih, ihanaa! Mahtoi tuntua harvinaisen mukavalle.

Tinii, toivottavasti jomottelut ei tarkoita mitään ikävää ja menevät pian ohi. :attn: Minä ainakin uskon, että pieni aikooo pysyä matkassa!

AE, säikähdin jo kun luin tuota tekstiä, mutta onneksi sitten tulitkin jo kertomaan hyviä lääkärikuulumisia. Toivottavasti saat vielä työasiat kuntoon ja pois mieltä vaivaamasta. Inhottavia tuollaiset... :|

Stoppikselle lykkyä pyttyyn huomista ultraa ajatellen! =) Varmasti se jännittäminen pelottamisen sijaan tarkoittaa vain hyvää ja kaikki on hyvin.

Tänne ei kuulu vielä mitään ihmeellistä. Oireita ei ole, mutta ottaisin niitä mielelläni vaikka kaikki, jos saisin päättää. :D Mutta toisaalta on vasta niin alussa, että enpä aio hätäillä sen takia. Välillä mietin, että mentäisiinkö varhaisultraan, enkä oikein osaa päättää! Edellisessä raskaudessa käytiin rv 8+ ja kaikki oli ok, mutta sittenpä pieni olikin hiipunut melkein heti sen jälkeen. Että jos sitä vaan tällä kertaa mentäisiin sinnillä nt-ultraan asti... :whistle: No, saas nähdä, se ei ole vielä tämän hetken huoli.

Viuhtis 5+1 (siis TODELLA vähän... :headwall: )
 
Stoppis tsemppiä huomiseen ultraan :hug:

AE Onneksi pienellä oli kaikki hyvin ja harmi että tuollain kävi hoitolapsien kanssa.

Tinii kaikki on varmasti hyvin ja pieni siellä kasvelee ja aiheuttaa vihlomisia :hug:

Viuhtis Kiva että olet taas täällä takaisin :flower: etkä kyllä lähde enää mihinkään kun synnyttämään sitten kun vauva on valmis.

Juuliai Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan. :flower:

Wiivi84 Mie kun luin ton siun herkku ruokalajin ni nous oksu kurkkuun :x kuvittelin sen tonnikalan hajun nenääni kun avaan sen purkin ni ei kiitos...mut hyvä että siulle maistuu =)

Irtosora ja Wiivi peukkuja pien teille että asunnot saatte mitä toivotte bd bd bd

Oma napa: Mun vasen puoli alamahaa on vihlonnan vallassa ja kipeetä tekee...leikkaus arpien kiinnikkeet siellä repeilee ja antaa periksi että pienet mahtuu kasvamaan...liitoskivut käy myös mun hermoon koska ovat todella kovia eikä yöllä ylös nousuukaan mene kun 5min että saan jalkanikin sängystä pois...

Mie olen huomannu että olen nykyään tosi helposti ärsyyntyvä :ashamed: tai riippuu ihmisestä mut yks mun kaveri saa mun niskakarvat pystyyn jo pelkästään sillä että näen sen numeron puhelimen näytössä... :whistle: en ole ennen ollut tälläinen mutta en jotenkin jaksa kuunnella sellaista "turhanpäivästä jossittelua" mut sekin riippuu päivästä...

Äitee ja tuplat 14+4
 
Arska:Hyvä että pikkuisella kaikki hyvin :heart: Ja harmittelut työkuvioiden suhteen...toivottavasti kaikki järjestyy...

Tinii:Se kasvukipuilu voi olla kovaakin,joten koitahan pärjätä,kaikki on varmasti hyvin :hug:

Trine: No se on jo sentään jotain kun saat tiiviimpää seurantaa tässä raskaudessa =) Varmasti kamalaa kokea km niin myöhään... :hug:

Kiva kuulla Vimpulan kuulumisia :wave:

Just kun kerkes hehkuttaa kuinka ihania noi liikkeet on,niin eikös kaveri taas mennyt hiljaseks :kieh: Tänään ollut tositosi rauhallinen...ärsyttää,kun alkaa heti huoli nousta,vaikka tietää että sillä näitä rauhallisempiakin päiviä on,ei vaan osaa ottaa lunkisti. Toivottavasti olis huomenna taas kunnon potkushow...

Repa ja kutvonen rv 23+6
 
rakenneultra kuulumisia..
tänään käytiin, kaikki kunnossa ja kohdallaan. ei kyllä kysytty kumpi on tulossa koska ei haluta tietää vaan odotetaan kesäkuuhun :heart: oli taas henkeä salpaava hetki :D molemmat mentiin ihan hiljaseksi. tänään oikeasti ensimäistä kertaa olen antanut itseni uskoa siihen että meillä kesäkuussa täällä on oma perhe :heart:

palaan mammailemaan hetimiten, nyt konetta malttamattomana vieressä mies. oli pakko vaan tulla kertomaan kuulumisia :)
jaksamisia kaikille ja voikaa paksusti

marleena83 ja vinski 20+3
 

Yhteistyössä