Heipähei :wave:
Ihanaa että saadaaan joukkoon plussanneita kohtalotovereita :heart:
Trine:Monasti oon toivonut että ei tietäis niin paljon siitä kaikesta mitä voi tapahtua raskaudessa,siis epäonnea,koska kyllähän se pieni pelko takaraivossa enempi vähempi kulkee mukana....
Mutta kaikkein vaikeinta oli noi ekat 3kk,tuntui,ettei aika kulje ollenkaan ja koko ajan sitä mietti että onko edes raskaana ja jokaista kolotusta pelkäs ihan mielettömästi. Vaikkakin taas tietynlainen luotto oli enempi kohillaan tän raskauden alussa kuin keskenmenneen...
Mutta mitä pitemmälle viikoissa on päästy,sitä nopeammin aikaa tuntuu menevän. Jokainen ultra on ollut uusi virstanpylväs kohti luottavaisempaa oloa ja nyt kun liikkeet tuntuu hyvin,niin on melkein levollinen olo. Mutta helposti sitä huolestuu edelleen,niin että ei kai toi koskaan katoa mielestä...
Tsemppiä sulle ja uskoa tähän raskauteen,se on kuitenkin ainoa mitä voi ja kannattaa tehdä,uskoa ja toivoa lujasti,vaikka se välillä horjuukin :heart:
Viuhtis: Kolmas kerta toden sanoo,nyt on pakko onnistua...Onneks tällä kertaa ei tavinnut tärppiä pahemmin odotella :heart: Uskoa ja voimia sinullekkin =)
Juuliai: Päivä kerraallaan...alku on tosiaan pahinta mahdollista aikaa,mutta pienin askelin edetään,kunnes alkaa helpottamaan...Tällä kertaa kaikki menee varmasti hyvin :heart:
Oon tossa noita vaunuja testaillut innoissani
Ei noikaan mistään kevyimmästä päästä nostella yms. ole,mutta kyllä ne hyvät työntää on...ainakin näin tyhjänä
Mutta halusin vankat ja tukevat vaunut,eli olin tietoinen ettei noi kaikkein kepeimmät ole. Kantokoppa vaikuttaa hyvän kokoselta...
Haettiin myös pinnis ja hoitopöytä perjantaina =) Ei ole kylläkään koottu,mutta ihailen noita osia tässä
Tosi hyvä kuntoisia vaikka käytettyjä,ihan kuin uudet.
Ja tiedoks,ei me tänne vielä viritetä noita vauvan kalusteita,jos joku ajattelee nyt mielessään että hiukan on innoissaan tyyppi,kun ei ole laskettu aikakaan vielä muutamaan kuukauteen
Luvattiin vain hakea noi pois kaverin jaloista,kun tekivät suursiivousta =)
Täällä eletään nyt melko auvoista aikaa yöheräilyistä huolimatta...oon vaan niin onneissani näistä potkuista,että kaikki muu on toissijaista :heart: Saas nähä kauan kestää että alkaa valvominen tosissaan tuntua...
Olin nyt aika oma napainen...mutta kun oon niin happy vaihteeks
Repa ja kutvonen rv 23+5