hanne, toivottavasti pääset virtsatieinfektiosta kerralla eroon!
malttamaton.. Bagel. äääääh! Nyt munki tekee niitä mieli! Joutuuko tässä keksimään työkuvioita keskustaan päin ja viettää samalla kahvitaukoa arnoldsilla. Eieiei. Sekin on huono ajatus. Mä en voi syödä enää enempää. Ei kaikkea voi syödä mitä mieli tekee, eihän?
toistaiseksi-ajatuksista Mä nyt olen tietenkin alussa, mutta luultavasti mulle iskee toi sama. Nyt on vielä ihan luonnollista hokea sitä, toistaiseksi kaikki hyvin. Olen päättänyt, että nt-ultran jälkeen kerrotaan äideille ja sitten rakenneultran jälkeen sisaruksille (tai no mun sisko tietää jo, mutta muut sisarukset). Muulle suvulle ei kerrota ollenkaan. Kyllä ne sitten huomaa jos tämä syntyy.
).( Huonovointisuutta on vähän. Pysyy aika hyvin kurissa jatkuvalla syömisellä. Joskus tuntuu, että on varmasti mennyt kesken kun ei huono-olo tulekkaan, mutta sitten kun alan ajattelemaan, niin huomaan syöneeni pikkupikkuvälipaloja, joten ei nälkää = ei huonoa oloa. Onko luvallista toivoa oikein pahaa oloa? Sellaista pöntönhalaus oloa, tietäis että kaikki voisi olla hyvin. Tissit nyt on kipeet, mutta sen tekee jo varmaan lugesteronkin.
malttamaton sitä kysyikin, mutta siis mulla on edelliset kkm:t rv18, rv8 ja rv10. Nyt mennään 8+5. Eli tuo yksi rajapyykki on jo ohitettu ja seuraavakin ensiviikolla. Mulla on onneksi ultra ens perjantaina, joten nähdään missä mennään. On tässä kuitenkin vielä 10viikkoa siihen mistä se eka meni kesken. Sitä ennen ei ainakaan voi yhtään hengähtää tämän pelon kanssa. Enkä usko että senkään jälkeen.
Mulla ei muuten tunnu kohdun venymiskipuja ollenkaan! Voisko johtua siitä, että on ollut näin monta raskautta pienessä ajassa? Kohtu on varmaan jo tottunut tähän alkuraskauden venymiseen, keskivälin jälkeen sitten varmaan eri juttu? Taiks sitten siellä ei oo enää kasvua = ei kipua. Yritän ajatella positiivisesti, että syy on noissa kolmessa edeltäneessä raskaudessa...
Saattoipa tulla sekalaista tekstiä, mutta nyt tarvihee lähteä töihin, niin ei ehdi oikolukemaan. Ihanaista päivää kaikille!
-iitu 8+5