~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

Quu
Hurjasti onnea Ipna pienestä tytöstä:heart:

Onnittelut Omenankukka ultrakuulumisista ja sykkestä:heart:

Kiva kuulla Iitu että tuhruilut on pysyneet pois, eikä tosiaan tarttis niitä enää tulla!

Ehkä mullekin vois sitten lisätä listalle tiedon, että viimeisin km oli myöhäinen, eli km 3/12 rv 15.

ON: eipä uutta, parina päivänä viime viikolla tuntui ihan selviä liikkeitä, sen jälkeen ei ole niin selviä tuntunut, etteivätkö voisi olla mielikuvitustakin. Mutta jospa tässä lähiviikkoina alkaisi tuntumaan paremmin..

Quu&Toivo 14+0

Ipnalle onnittelut!

Omenankukka ja Mumina Kuulostaa niin kovin tutulta teidän mietinnät. Mä hyppäsin ultrassa vaikka kuinka monta kertaa ja hermoilin jokaisesta päivästä, jolloin oireet mun mielestä oli vähentyneet. Kovasti voimia odottamiseen!

Täällä takana paniikkiviikonloppu, kun perjantaina alkoivat hirveät vatsa- ja selkäkivut. Tuntuivat ihan supistuksilta. Su sain sitten antibiootit virtsatieinfektioon. Tänään kävin viel yksityisellä kun eivät tk:ssa tarkistaneet kohdunsuun tilannetta. Hipulla oli kaikki hyvin ja kohdunsuukin kiinni. Oli kyllä helpottavia uutisia. Kivun myötä pieni pelko on kuitenkin jäänyt. Liikkeitä kuvittelin viikon lopussa vähän tunteneeni, mut nyt ei oo taas tuntunut mitään, joten en sitten tiedä. Kätilö sanoi, että tuntemista voi joutua odottelemaan pitkäänkin, kun istukka on niin sopivasti edessä.

Hanne_ ja Hippu 18+2

Omat oireet tosi vähissä, ainoastaan pientä, epämääräistä huonovointisuutta, iltaa kohti kohtu kipuilee (venymiskipuja) sekä julmeton turvotus. Siis jos katsoo vau.fi:n mahaprofiilikuvia, aamulla ollaan rv 28 ja illalla kuukautta pidemmällä. Mutta niissä nyt onkin minimahaprofiilit, ainakin minun mahankasvumittakaavassani. Jo aikanaan esikoisen kohdalla lähinnä nauroin niille kuville, toisen kohdalla meinasin jo tikahtua nauruun ja nyt vain kauhistelen, mihin sfääreihin sitä ennen juhannusta turvotaankaan! Toinen tyttö ei missään vaiheessa nostanut kohtua pystyyn, vaan tyttö oli ikäänkuin poikittain tuolla mahassa. Siis pää oli ihan asemissaan ja pylly retkotti navan alla, ylävatsa oli aivan tyhjä, ainoastaan selinmakuulla pylly tuli kylkiluiden alle. Nyt vatsalihakset ovat jo avautuneet. Ja viikkoja on vasta 9+3...

Onnea ipna, nauttikaa ihanaisesta vauva-ajasta!

Onnittelut myös hyvistä ultrakuulumisista ja Neiti-81:lle vielä extraonnittelut tyttölupauksista!!

Kwaidanille kiitokset uudesta pinosta, minun tiedot 8.2. – Sanniz – 34-v – ku 03/11, kkm 01/12 – 2. lapsi – TAYS

(.) perjantaina oli ylimääräinen kontrolliultra rakenneultrassa löytyneen kystan takia. Yksityisellähän kävimme jo vkolla 24 kuulemassa, että kysta oli hävinnyt, mutta taasen oli rauhoittavaa kuulla, että kaikki hyvin, toistaiseksi. En tahdo millään päästä tuosta sanasta ”toistaiseksi” eroon. Hyvä ystäväni jo mainitsikin asiasta, että kun kyselee kuulumisia ja miten on mennyt, niin vastaan aina, että toistaiseksi kaikki hyvin. Se on jotenkin niin syvällä ajatusmaailmassa, että ei uskalla nuolaista ettei vaan taas tule tapahtumaan jotain.. Mutta, mutta pikkuisella kaikki hyvin ja kokoarvioksi saatiin 1200gr ja 35 cm, ei ihan pikkarainen enää :)

Sanniz 28+3

sanniz meillä on 30 päivää laskettuun aikaan ja silti ei miehen kanssa uskota että meille on tulossa vauvaa... Eli tekisi mieli sanoa, kun koko ajan joku kysyy milloin meille tulee vauva että toistaiseksi joulukuussa tulossa :-(

Sanniz Hienoa, että ultrassa oli kaikki hyvin! Kuulostaa erittäin tutulta tuo toistaiseksi-ajattelu. Minun on myös edelleen erittäin vaikea sanoa, että "olen raskaana" tai että "meille tulee maaliskuussa vauva". Jotenkin kuittaan asian tyyliin "jos nyt kaikki menee hyvin, niin..." tai "olen toistaiseksi raskaana". En todellakaan vielä usko siihen, että tämä raskaus päättyisi hyvin, mutta toivo on tietysti kova! Emme halunneet selvittää sukupuoltakaan ultrassa, koska jotenkin tuntuu, että se tekee vauvan entistäkin konkreettisemmaksi. Ja tällä hetkellä en uskalla ajatella vauvaa elävänä, oikeana olentona, vaan jonain abstraktina, ajatuksen tasolla olevana hahmona. Molempia raskauksiani on edeltänyt keskenmeno, joten en ole koskaan saanut nauttia huolettomasta raskaudesta. En osaa sanoa, johtuuko tämä pelko vain keskenmenoista vai olenko lisäksi poikkeuksellisen hermoheikko tyyppi ;) Paha sanoa, kun ei ole kokemusta siitä, että kaikki olisi mennyt ensimmäisellä kerralla hyvin. Mutta tällä kertaa kaiken on mentävä hyvin, meidän jokaisen kohdalla tässä pinossa :heart:

Hanne_lle tsemppiä VTI:n kanssa, itselläni neljän peräkkäisen tulehduksen jälkeen vihdoin estolääkitys päällä koko loppuraskauden. Ei kyllä aiheuttanut yhtä hurjia oireita, kuin sinulla, huih! Toivottavasti kuuri tepsii ja pääset vaivasta eroon heti ensiyrittämällä.

Vaikka tulikin jotenkin masentunutta tekstiä, niin oikeasti viime päivinä on ollut ihan hyvä ja reipas fiilis kaiken suhteen. Kyllä se tästä. Pikkuhiljaa. Mukavaa alkuviikkoa kaikille :flower:

kwaidan 23+5

kwaidan mä en ole mielestäni hermoheikkotyyppi paitsi tässä raskaudessa, jotenkin vaan sellainen olo ettei me tulla tätä vauvaa saamaan. En kyllä halua tietää mitä musta papereihin äitipolilla ym kirjoitettu: "hysteerinen, epäilee jälleen kerran että jotain on vialla".

(.) heräsin ihana ennen aikoijani tosi tiukkaan harkkasuppariin ja ajatukseen, että haluan aamupalaksi bagel:in, mistähän mä sellaisen tästä tuppukylästä löydän? Se on se tyhmä Arnoldsin mainos mikä telkkarissa pyörii syypää tähän. Ja nyt alkoi tekemään mieli valkosuklaa donitseja...apua, kyllä mä mieliteoiltani ainakin olen raskaana vaikkei muuten siltä tunnukaan ;-) täytyy miehelle pistää viesti, että tuo töistä tullessaan Helsingistä vaikkei tiedäkään tekeekö sit enää mieli. Laskettuun 29 päivää, hurjaa!! Ai niin, piti vielä kertoa että meillä on perheestä yli puolet (toivottavasti) raskaushormooneissa: toinen koirista astutettiin jo melkein 3 viikkoa sitten ja se kyllä on ihan varmaan raskaana, tyhmää vaan kun lähtee kasvattajalle synnyttää. Toinen astutettiin viime viikolla ja niiiiin toivon, että sillä olisi tärpännyt. Kuumeilen nyt sit sen puolesta, tyhmää kun niille ei voi tehdä raskaustestiä :-(

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
hanne, toivottavasti pääset virtsatieinfektiosta kerralla eroon!

malttamaton.. Bagel. äääääh! Nyt munki tekee niitä mieli! Joutuuko tässä keksimään työkuvioita keskustaan päin ja viettää samalla kahvitaukoa arnoldsilla. Eieiei. Sekin on huono ajatus. Mä en voi syödä enää enempää. Ei kaikkea voi syödä mitä mieli tekee, eihän? :D

toistaiseksi-ajatuksista Mä nyt olen tietenkin alussa, mutta luultavasti mulle iskee toi sama. Nyt on vielä ihan luonnollista hokea sitä, toistaiseksi kaikki hyvin. Olen päättänyt, että nt-ultran jälkeen kerrotaan äideille ja sitten rakenneultran jälkeen sisaruksille (tai no mun sisko tietää jo, mutta muut sisarukset). Muulle suvulle ei kerrota ollenkaan. Kyllä ne sitten huomaa jos tämä syntyy.

).( Huonovointisuutta on vähän. Pysyy aika hyvin kurissa jatkuvalla syömisellä. Joskus tuntuu, että on varmasti mennyt kesken kun ei huono-olo tulekkaan, mutta sitten kun alan ajattelemaan, niin huomaan syöneeni pikkupikkuvälipaloja, joten ei nälkää = ei huonoa oloa. Onko luvallista toivoa oikein pahaa oloa? Sellaista pöntönhalaus oloa, tietäis että kaikki voisi olla hyvin. Tissit nyt on kipeet, mutta sen tekee jo varmaan lugesteronkin. malttamaton sitä kysyikin, mutta siis mulla on edelliset kkm:t rv18, rv8 ja rv10. Nyt mennään 8+5. Eli tuo yksi rajapyykki on jo ohitettu ja seuraavakin ensiviikolla. Mulla on onneksi ultra ens perjantaina, joten nähdään missä mennään. On tässä kuitenkin vielä 10viikkoa siihen mistä se eka meni kesken. Sitä ennen ei ainakaan voi yhtään hengähtää tämän pelon kanssa. Enkä usko että senkään jälkeen.
Mulla ei muuten tunnu kohdun venymiskipuja ollenkaan! Voisko johtua siitä, että on ollut näin monta raskautta pienessä ajassa? Kohtu on varmaan jo tottunut tähän alkuraskauden venymiseen, keskivälin jälkeen sitten varmaan eri juttu? Taiks sitten siellä ei oo enää kasvua = ei kipua. Yritän ajatella positiivisesti, että syy on noissa kolmessa edeltäneessä raskaudessa...

Saattoipa tulla sekalaista tekstiä, mutta nyt tarvihee lähteä töihin, niin ei ehdi oikolukemaan. Ihanaista päivää kaikille!

-iitu 8+5

iitu Kohdun kasvukipuja on vain tässä melko alussa. Ei ihan alussa, sillä kohtuhan alkaa kasvaa vasta 9. viikolla, mutta siitä noin kuukausi eteenpäin siihen saakka, kun kohtu nousee pois lonkkamaljasta. Ja ne kasvukivut ovat kerta kerralta lievempiä, vaikka uusijoilla kohtu kasvaakin usein alussa nopeammin. Kerran venytetty ilmapallokin on helpompi puhaltaa uudelleen pulleaksi.

Toistaiseksi-ajattelu taitaa olla meissä isossa osassa pysyvä ominaisuus. Toista lasta odotimme parisen vuotta sitten viisi keskenmenoa kokeneina ja aika kauan meni, ennenkuin uskalsimme edes puhua keskenämme siitä, että meille olisi toinen lapsi tulla. Siis ohi puolivälin mentiin. Sitten olikin vuorossa ennenaikaisuuden uhka rv 24+ ja sitten pimu oli kohdussa liian pieni. Todella kauan kesti, ennenkuin uskoimme, että tyttö todella on meillä ja pysyy. Tyttö oli likemmäs vuoden, ennenkuin uskoin siihen, ettei hän katoa. Esikoisen kohdalla samanlaista pelkoa ei ollut.

Moikka kaikille. Ihanaa, että on tällainen jatkopalsta. Jospa sitä uskaltautuisi mukaan. Mihinkään "normaalien" odottajien palstalle en vielä uskaltautuisi, mutta ehkä täällä ymmärretään jos joutuukin poistumaan listalta.
29.7.13 - Simpu83 - 29 - kkm 09/12 - 1.lapsi - TYKS
Ekassa raskaudessa en mennyt varhaisultraan, koska se oli mun mielestä rahan tuhlausta. Alkio ei kuitenkaan selvinnyt kuin 7:lle viikolle, joten nyt haluan ennen nt ulraa jo jotain tietoa. Neuvola aikaa varatessani LA sanottiin 20.7, mutta mä mielestäni bongasin oviksen niin, että kierto olis ollut 37 päivää. Sen mukaan siis tohon listalle LA merkkasin. Joulukuun 13 päivä on ultra, siihen asti on oltava epätietoisuudessa. Voi kumpa silloin todettaisiin, että olen ihan oikeasti raskaana. Mä vielä lueskelen kumpaakin näistä pinoista.

Joko nelliellillä on vauva sylissä?? :)

Onnea ipnalle vauvasta!! :heart:

Mä oon voinut tosi pahoin jo syyskuusta saakka eikä loppua näy, en tiedä olisiko nyt poika tulossa kun ei tyttöjen odotuksessa kestänyt näin kauaa jokapäiväinen oksentelu. Pahoinvointi kyllä jatkui raskauksien puoliväliin asti. Mutta vauva voi vallan mainiosti, liikkeitä tuntuu jo päivittäin. Nt-ultra ja veriseula menivät heittämällä läpi, terverakenteinen vauva tulossa näillä näkymin. Keskenmenon pelko, tai lähinnä vauvan kohtuunkuolemisen pelko on tullut nyt läsnä kun toinen kolmannes on käynnissä. Onneksi liikkeet tuntuu jo, doppleria en ole hankkinut enkä hanki koska panikoisin sen kanssa joka päivä eikä se olisi hyväksi itselle tai vauvalle. Käyn neuvolassa ultrassa parin viikon välein, sekä terkka että lääkäri kehottivat tulemaan useammin meidän taustojen vuoksi. Ei siis siksi että vauvalla olisi jotain vaaraa, vaan siksi että oma mieli pysyisi rauhallisempana.

Pikkuinen 13+6 (huomenna poks)

Täällä liitytään bagel-kuolaajien kerhoon! Siis Arnoldsin vege-bagel pestolla, oon himoinnut niitä lähes koko raskauden ajan :popcorn: Ja ei se jälkkäridonitsikaan huono olisi.

nelliellin kuulumisia mäkin tulin kurkkimaan.

Liikkeitä täällä kovasti odottelen, taitaa olla näin ensiodottajalta ihan typerää odotella niitä tässä vaiheessa... olen muutamana iltana yrittänyt vaan makailla hiljaa paikallaan ja kuulostella tuntuisiko niitä, mutta ei. Ehkä nyt sitten pitää vaan vielä malttaa mielensä, kaipa sekin aika sieltä tulee.

Simpulle tervetuloa!

Iitu Kai sitä huonoaoloa saa toivoa. Mä ainakin toivoin ja sitä myös sitten sain. On se vaan outoa, miten huonosta olostakin osaa iloita.

Tunnustaudun myös toistaiseksi- ajattelijaksi. Kai mä muutenkin oon varovainen tulevaisuuden suunnitelmien suhteen, mut kyllä keskenmenot on tehnyt musta suorastaan hysteerisen. Oikeastaan helpottavaa kuulla, että on tuttujuttu samankokeneiden keskuudessa.

Sain viljelyn tulokset ja niissä sanottiin, ettei kasvua vaikka siinäkin leukkarit oli plussalla :O. Et nyt en sitten tiedä oliko vti vai ei ja mistä kivut johtuu. Oon ollut ihan paniikissa, kun kivun kanssa yhtä aikaa rinnat on pienentyneet (olin joutunut ostamaan uusia alusvaatteita ja nyt ne ovat jääneet väljiksi) ja valkovuotokin on kadonnut. Miten ihmeessä tämä on mahdollista? Onko kellään ollut vastaavaa? Alkuraskaudesta kyllä oireet vaihteli, mut jotenkin sitä on ajatellut, ettei enää pitäis näin heilahdella.

Hanne_ ja Hippu 18+3

Hirvee räkätauti täällä päällä. Voi luoja:snotty:
Sairastan toooosi harvoin, max kerran vuodessa ja miten tuntuuki näin hirveälle?
Oon yskiny verta :O aamun, kurkku on kuin siel ois oikeesti joku metrinmittane kaktus:snotty:
joka yskäsyllä tuntuu et A) joko pissa karkaa tai B ) Vauvat tipahtaa ulos.
Oi apua...

Onneks isäntä on viel isälomalla tän viikon, ja on ollu kotona apuna..

jahas, kuopus kiukkuaa.. seki nuhassa,...

T:Neiti +trinsessat 26+5

Simpu83 Tervetuloa tänne puolelle!! Ja onnea plussasta! :)

Neiti-81 Voi, miten kamalalta kuulostaa tuo sinun tautisi..Pikaista paranemista ja jaksamista! :heart: Hyvä kumminkin, että mies on kotiapuna!

Täällä ei ole kovin positiiviset fiilikset..:( Ne raskausoireet kun tosiaan loppu lähes kokonaan kuin seinään puolitoista viikkoa takaperin..Ja senpä takia tein sitten raskaustestin toissapäivänä ja viiva oli selvästi haalistunut. Eli en elättele enää toiveita normaalista raskaudesta. :'( Ensin ajattelin odottavani mahdollista vuotoa..Sitten kuitenkin soitin äitipolille ja kerroin huoleni. Hoitaja oli kysynyt lääkäriltä, että miten toimitaan ja lääkäri oli vain sanonut, että ultrataan sitten kun on raskausviikkoja sen 7 täynnä..eli ensi viikon torstaille sain ajan! Minä vaan en kestä odottaa siihen asti, joten menen huomenna sitten yksityiselle ultrattavaksi. Näkeepähän ainakin sen, onko siellä kohdussa mitään ja jos näkyy esim. raskauspussi niin minkäkokoinen se on. Veikkaan kuitenkin vahvasti kaiken kehityksen loppuneen noin rv 5. Sydäntä raastavaahan tämä on ja toivoisin, että olen väärässä, mutta tämä tunne vaan on niin vahva..kyllä sen vain tietää. Hcg ei ole noussut normaalisti ja on siis mitä ilmeisimmin laskenut, joten mahdollisuudet normaaliin raskauteen lienee tässä tilanteessa lähes nollassa. Elämä on...

MiNalo voi hitsi.... mulle lääkäri sanoi että testiviivan vahvuudella ei ole merkitystä, joten älä heitä pyyhettä kehään, ethän:hug::hug: Täällä peukut ja varpaat pystyssä että kaikki hyvin siellä! Mullahan on kaikki onnistuneet raskaudet olleet niitä oireettomia.

MiNalo Ei, ei ja ei. Eikä. Ihan sanoisinko mistä! Nyt vaan toivotaan, että testi olisi mahdollinen sunnuntaikappale tai kuten Neiti-81 tuossa sanoikin, liekö sillä viivojen vahvuudella edes väliä. Oireettomuus taas ei omaan korvaan kuulosta kummalliselta tai huolestuttavalta vielä noilla viikoilla, itsellä tosiaan ne vähäisetkin oireet alkaneet vasta 7-9 viikoilla. Kovasti tsemppiä huomiselle, toivotaan, että sinut saadaan pitää tällä puolella :heart:

Simpulle83 tervetuloa :flower:

simpu tervetuloa!

MiNalo voi tuska, voi kun huomenna tulisi hyviä uutisia. Muistan vaan kun aikaisemmin 3:tta kuumeilevissa yhdelle kävi noin eli testasi myöhemmin jostain kumman syystä uusiksi ja viiva olikin haalennut, meni ultraan mut kaikki oli hyvin. Jotenkin selittyi mut en millään muista miten?! Pidän peukkuja, että pääsette säikähdyksellä!

neiti kuulostaa tosi ikävältä toi tauti ja tiedän tunteen! Mulla ei ikinä aikaisemmissa raskauksissa ole ollut kyseistä vaivaa, mutta kun näitä alkaa olemaan takana useampi niin tuntemuksetkin ovat poikkeavia. Tässä raskaudessa aina aivastaessa, yskiessä, oksentaessa on juurikin tuo kyseinen olotila, että nyt hulahtaa pissa tai joku osa vauvasta ulos. Muista nenäkannuttaa ettei tule poskiontelotulehdusta, mielellään kun eivät anna antibioottikuuria raskausaikana.

Meille syntyi suloinen tyttövauva torstaina 15.11 klo 18.30! :heart:

On jäänyt vähän kirjoittelu, mutta oli pitkä ja raskas synnytys (42 tuntia lapsivesien menosta) sekä sen jälkeen pikkuinen joutui tulehdusarvojen takia vastasyntyneiden teho-osastolle! Nyt ollaan saatu jo rakas kotiin ja jospa se arki tästä alkaisi rullaamaan pikkuhiljaa. Pientä paniikkia on välillä, että kuinka pärjään, mutta on kyllä maailman suloisin pieni olento meillä! :heart:

Nellielli ja 6 vuorokauden ikäinen "Aune"

iitu85 Mä ainakin toivon huonoa oloa. Ei mitään superöklötystä, mut semmosta pikkusta. Et tietäis jotain tapahtuvan. Huomasko anoppi jotain messuilla?

Neiti-81 Kurja tommonen tauti. Toivottavasti menee nopeasti ohi. Mä käytän flunssa-aikaan Duactia, muuten menee röörit ihan tukkoon. Mutta se ei ole raskaana sallittu. Kääk.

MiNalo Mä jännään sun tilannetta. Toivottavasti ultrassa on kaikki hyvin. Tsemppiä!

Paljon onnea nelliellille tytöstä! =)

Jos teillä on alkanut pahoinvointi, niin millä viikoilla?

nellielli oikein paljon onnea prinsessasta! Kiva ettei tarvinnut käynnistää. Mäkin haluan jo vauvan syliini, onneksi ei toivottavasti enää pitkä aika.

omenankukka jostain luin, että ikä vaikuttaisi pahoinvointiin eli mitä enemmän ikää-> vähemmän pahoinvointia. Sitä ihmettelin, kun itsellä tässä raskaudessa on ollut eniten ja luonnollisesti olen vanhin nyt ;-) mut selittyi ehkä tuolla poikaraskaudella, miehet on vaan vaikeita alusta asti :)

simpu musta huono krapula olo on alkanut kaikissa niissä raskauksissa, kun sitä on ollut eli viimeisessä 5:ssä rv 6+ mutta niihin aikoihin on aina käyty myös ultrassa eli yhdistän myös siihen, että on uskonut sisällä olevan jotain niin huono olikin on tullut. En tarkoita, että huono olo olisi vaan henkistä mut edelleen olen ihmetellyt sitä raskautta 9/11, jossa kärsin tosi huonosta olosta ja oksensin ultraankin mennessä rv 9+5. Kun siellä todettiin sykkeiden loppuneen n 24h aikaisemmin, raskauspahointikin loppui kuin seinään vaikka meni vielä 10vkoa, että hcg laski nollille.

(.) eikö seuraavaksi olekin mun vuoro, kun nellielli, idylli ja ipna ovat ihanuudet jo saaneet?! Se olisi sitten 27 päivää laskettuun eikä ihan oikeasti voi 3. lapsi mennä sinne asti, vai?! Toisaalta on tämä raskauskin ollut ihan erilainen. Pitäisi nousta sängystä, kun on vasta-aine verikoe sairaalalla klo 9, mutta kun neiditkin vielä nukkuu niin en minäkään jaksa sängystä nousta. Ihanan nopeasti aika nyt kulunut vaikka siis enhän mä kärsimätön ole ;-) mut silti en voi uskoa, että mun mahassa on vauva. En vaan voi käsittää miten se muka mahtuu sinne, mutta kauhea hikka hänellä on jälleen kerran. Meillä on kaikki lapset olleet kovia hikkaamaan masussa 3-4 krt/pvä, mutta eikö se tee vaan keuhkoille hyvää?!

Viimeksi muokattu:
HANNE, mullahan on ihan yleinen riesa raskauksissa ollut, raivostuttavaa! paranemisia!

SIMPUlle tervetuloa ja Onnea:heart:

Mulla muuten raskausoireet kaikissa raskauksia vasta vkon 8 korvilla.. siis onnistuneissa raskauksissa. Kaikissa keskenmenneissä on alkanu tosi aikasin oireet...? Jännä juttu..

Jokos SCARLETHilla on liikkeitä bongattu :)?

NELLIELLILLE onnea Tytön tylleröstä!:heart:

MiNalolle tsemppiä ultraan! Hyvin se menee:hug:

MALTTAMATTOMALLE tsemppiä loppumetreille:heart:

(.)
Hirvee olo vieläki.. pikaisesti siis täällä.. takas sänkyyn, plääh.
Huomenna äitiyspolikäynti.

T:Neiti+prinsessat 26+6

Onnea nellielli rimprenssasta!

Onko muilla ongelmia sivuston kanssa? Minulla ei ole muutamaan päivään toimineet kaksplussan sivut kuin hi-taa-sti tai tekstiformaatissa. Eikä kommentitkaan tahdo jaksaa tulla perille.

Simpu Minulla ällötys alkaa tosi aikaisin, ennen plussaa. Pahimmillaan se on aina ollut rv 8 ja kymmennellä viikolla alkaa olla ohi. Siitä sitten alkaa piinallisimmat viikot, kun oireita ei ole ja liikkeitä ei tunne.

MiNalo Tein nuoremmasta typeryyksissäni testin kuudennella viikolla ja viiva oli heikentynyt. Äsken se "menee kohta kesken" kiipesi syliini Pinokkio-kirjan kanssa ja sanoi "Äiti lu-i kiijja".

nelliellille ihan hurjasti onnitteluita tyttövauvasta! Ihanaa :heart:

MiNalolle isot tsemppihalit! Onhan se kyllä todella syvältä, jos nyt on jotain ikävää tapahtunut :( Kaikkihan kuitenkin on vielä mahdollista, joten toivotaan että ultrassa tulisi hyviä uutisia! Tulethan kertomaan heti kun ultra on ohi!

simpu, mulla taisi pahoinvointi alkaa joskus 7-8 viikolla, sitä ennen saattoi olla jotain tosi pientä ällötystä mutta varsinainen vahvempi pahoinvointi tuli sitten vasta myöhemmin.

malttamaton, mä veikkaan että se vauva ei kuitenkaan ole sieltä mahasta sun huomaamatta minnekään livahtanut, joten eiköhän se ole seuraavaksi sun vuoro käydä pyöräyttämässä pallero maailmaan ;)

tillukas, mulla on tää sivusto tökkinyt jo pitkän aikaa, siis lähinnä sivut avautuu ihan mielettömän hitaasti ja joskus tulee vaan joku database error. Perustettiin tuolla yhdessä toisessa kejussa facebook-ryhmä ja nyt on tullut enemmän kirjoiteltua siellä, kun näiden sivujen kanssa on ollut aika tuskaisaa.

Neiti, en ole kyllä tuntenut vielä yhtään liikettä, tai en ainakaan tunnista niitä. Tuossa parina iltana yritin vähän makailla paikallaan ja kuulostella, mutta tuntuu että mahassa on niin monenlaista myllerrystä suolistossa ym, että mistäs niitä hentoja hipaisuja nyt sieltä sitten tunnistaisi... mutta jos nyt edes parin viikon sisään alkaisi jotain tuntua. Ihan uskomatonta, että se voi kuitenkin olla jo aika lähellä :)

Yhteistyössä