Oloista- ja lupauksista: Jos haluatte etusivulle maininnan sukupuolesta, pistäkää päivityspyyntöä
punaisella. Ei ole ollenkaan iso vaiva niitä listailla
Mehän ei otettu sukupuolta selville, niin en taas edes oikein muistanut, että sekin voisi näkyä listauksessa!
mumina Itse olen ollut pääosin hyvävointinen raskauksissa, mutta tuo alaselkäkipu on ollut melko voimakasta juurikin aika varhaisessa vaiheessa. Nyt taas tuntuu, että selkä on paljon parempi kuin pari kuukautta sitten. Eli omien kokemusten mukaan ihan normaalia, enkä oikeastaan edes ole ollut siitä huolissaan, kun olen liittänyt sen niin voimakkaasti juuri alkuraskauden oireisiin. Ja oireitahan minulta on koko ajan puuttunutkin, niin olen sitten "nauttinut" tästä selkäkipuoireesta
iitulle tsemppiä ultran odotteluun ja toivotaan hyviä uutisia, joita voit tulla sitten jakamaan kanssamme :heart:
tillukas Toivottavasti painajaiset hellittävät. Onhan se toki ymmärrettävää, että alitajunta työstää näitä asioita. Valitettavasti : /
malttamattomalle pikaiset paranemiset ja jaksamisia viimemetreille!
Simpu83 Esikoista odottaessani näin juuri ennen synnytystä unen vauvan syntymästä ja nimestä, jonka päätimme hänelle antaa. Kun vauva syntyi ja olikin juuri samaa sukupuolta kuin unessakin, ei meillä ollut muuta vaihtoehtoa, kuin valita juuri tuo nimi
Pitkää pinnaa alkuajan odotteluun sinulle.
Ja kaikille muillekin kaikkea hyvää
Omanapa voi paksusti. Sokerirasitus viime viikolta oli ok. Tyyppi möyrii kiitettävästi. Ja täällä sataa lunta :heart:
kwaidan 25+1 (*poks poks* jälkikäteen)