No onhan täällä tapahtunut
Lumi-Marjalla ollu melkoinen kokemus, onneksi kaikki hyvin. Toivottavasti nyt ymmärtävät jo sairaalassakin, että ottaisivat käynnistykseen :hug: voimia suuren masun kanssa.
Toive just tossa katselin neuvolakortteja kakkosesta oon viikkon 37+ käyny 2-4 viikon välein ja siitä 1-2 viikon välein. Nyt tämä raskaus seuraava kerta 7. viikolla 34+ ja siitä eteenpäin on ajat varattu 2 viikon välein 38+ asti. Pikkasen taitaa riippua neuvolasta/tädistä...
Rokotteen otan, mä sairastin a-influenssan viimeks just ennen synnytystä ja KIITOS ei toista kertaa... ja nyt kun mulla on vielä kylkiluu murtunut niin en tahdo yskiä yhtään :ashamed: sain tuon kylkiluun murtumaan ku tässä ihan tavan syysflunssassa yskäsin kerran pikkasen reippaammin... AUTS!
Repa tuollasta maha oireilua on ollut liikkeellä liittyen tähän syysflunssaan. Toisilla on menny ohi sitten ilman tavan flunssaa ja toisilla (kuten mulla) tullu ihan oikee flunssa päälle. Mä oon nyt 5. viikkoa tässä flunssassa ja ensimmäiset päivät ilman mitään troppia menossa =)
ON Tämän flunssan lisäks masussa on ihan tavaton menijä
saattaa saman päivän aikana pyörähtää ympäri moneen otteeseen ja se kaikista kivoin asento on poikittain :x ei oo ihan helppoo ku molempiin kylkiin potkiin/puskee minkä kerkee...
Ihan mukavan tuntusia supistus harjotuksia on päivittäin, ei oo toisista ihan näin tuntuvia supistuksia ollu tässä vaiheessa, mutta oonkin ollu saikulla molemmista jo näillä viikoilla. Kotiäiti kun ei saikkua saa niin täytyy vaan kestää, onneks illalla voi ottaa vähän rauhallisemmin ku ei yksin tartte taloutta pyörittää
Mekin hommattiin sisarusrattaat, totesin ettei mitenkään jaksa viedä esikoista kerhoon 2km sinne ja takas ja iltapäivällä sama homma niin, että tuo pikkukakkonen kävelis. Vielä kun haku aika sattuu justiinsa pikkuherran päiväuni aikaan. Ostettiin EasyWalkerit ei halvat mutta toimii meillä, ja ajattelin myydä ne sitten kesällä pois ku eiköhän tuo kakkonen sitten 2,5v jaksa jo olla hereillä kerhomatkat
Kaveri sai maanantaina vauvan... liki kuukauden etuajassa ja paino yli 3,3kg minkäköhän kokonen siitä olis vielä kasvanu jos olis kuukauden vielä kasvanut
Nyt lähtee pukemaan jälkikasvua ulos
Orchid ja tonttu (nyt ei käsitystä viikoista...
)