Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

kaktuspiikki ja Tillu, onnea poksumisesta! :heart: :flower:

Neiti-81 Ehkei enempää testejä tartte!! :heart: :D Ihana kuva pikkuisesta mekossa!! :heart: =)

Tänää päivä mennyt nopsaa ku veli pyys meiät verkkokauppaa ja leffaan helsinkiin, ni oliha se mentävä. =) Käytii syömäski :p ja masu tuli täytee thai-buffetissa. :p Vaikka saankin kävellä ku etana ni päästiipähä vähä ulos kuiteski, piristävää! :D

Missy 24+1 (6pv vielä) :heart: :heart: =) =)
 
Heip!

Taas yhdessä kontorlliultrassa käyty ja kaikki oli OK. :) :) :heart:
Kyllä nyt on ultrattu tätä vauvaa... :O:LOL:

Seuraava onkin sitten jo rakenneultra rv 19+1. :D


Neiti-81 ompas suloinen pieni tyttö. :) Ja niin, onnea kovasti raskaudesta, pian teillä kyllä nappasi uudestaan! wau! :D

Mut nyt on aika hyvä olo. Sellainen tyyni. Ja onnellinen. Ja toiveikas. :) :heart: Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

EM rv 15+0 POKS!:heart:
 
Hei kaikille!

Onnea kaikille hyviä uutisia saanneille! =)

Meki kerettii iloita kunnes su käytii päivystyksessä limasen vuodon takia, no onneks ei sentäs ollu lapsivettä tai muutakaa tulehusta. =)
MUTTA, kohdunkaula oliki lyhentynyt aika paljo vaa alle viikossa! PELOTTAVAA!!
Ku siis ihan puskasta tuli tuo tieto, nyt kuiteski viikkoja vain näin vähä, vaikka kyl se lääkäri meinas et voi langan takia silti kestää hyvinki viel jos vaa makoilen täysin. Kuiteski oma huono historia sai meidät kyl iha hiljasiks ja järkyttymään tosta tiedosta, ku ei vaa voi tajuta et etenee tollai ilman mitää kunnon supistuksia tai oireita. Pientä nipistelyä ollu satunnaisesti ja siit oon kertonutki joka käynnillä ja on kuulemma normaalia..
En kyl taida koht enää uskoa et mikää on normaalia mun tilanteessa.
Täällä yritetää ajatella positiivisesti, että nyt päästäis sinne ens viikon tiistain poliklinikka käynnille asti ainaski.. :eek: :attn:

Missy 24+4 (onneks ees näin pitkällä..) :heart: :heart:
 
Tsemppiä missy1985 !! jalat kattoon ja totaali vuodelepo päälle!! :)

(.) ei mitään uutta,pientä nippailua tuntuu,mutta luulen että kasvukipuja.Rinnat on hurahtanu kasvaa,joutuu ehkä rintsikka ostoksille,plääh. Lääkäri soitteli tänään ja nosti kilpirauhaslääkitystä. arvot kyllä ok,mutta rupee tarvihtemaan sitä hormoonia enempi raskauden edetessä.
niih..semmosta,ei muuta! :D

paljon,paljon tsemppiä ja tarrasukkia kaikille!!! :heart:

yllättävän hyväntuulinen kaktuspiikki ja tyyppi 11+3
 
Mullaki kilpparikontrolli tos ens kuussa, paljonkos te syötte thyroxiinii?


Mulla on huono päivä.. valvottu yö takana ja sen huomaa...
Ilonalla oli 4kk neuvola ja oli 63cm ja 5,855kg. Rintamaidolla jatketaan.

5.3. olis raskausviikkojen määrittämiseksi ultra neuvolassa.
Täti koitti kovasti laskee kiekollaan mut sano et jos menisin kuitenkin ultraan :D

nyt ei oikee nuppu toimi ja kotityötki roikkuu. *huokaus*
 
Pahoinvointia, väsymystä, pahoinvointia, väsymystä... (-___-')
Nyt alkaa TAAS se kausi, et ei maistu oikein mkn ruoka.
Sama homma oli siis viime syksynä ennenku keskenmenon sain.

Olen kyllästynyt jo seuraaviin mm: jogurtti, vesimelooni, perunamuussi (eka kyllästyin itse tehtyyn ja nyt kyllästyin pussi versioon) - siinä nyt ne tärkeimmät. :D Alkaa ideat loppumaan mitä sitä söisi... Kaalilaatikkoo tekis mieli, mut ku se on monen tunnin homma eikä toi mies jaksa sitä alkaa väsäämään. Pitää tosin yrittää houkutella se siihen hommaan vaik nyt vkloppuna.

Mielitekoja mulla ei oo ollut ainakaan vielä.

Eilen tuli lähete kotiin. Viikon sisällä sekin tuli, kuten aikaisempikin.
Nyt on sit eka ultra 1.3. Kattoo mitä käy. :)
 
Kiitos kannustuksesta kaikille! :heart:

Täällä yllättävän nopsaa nää päivät kuiteski mennyt, vaiks sängyn pohjassa suurimman osan päivistä vietän. :whistle: Onneksi näin. =)
Välillä kyl totaalinen tylsyys iskee, mut sit jaksaa aina muistaa et tää auttaa meiän prinsessaa selviimään kauemmin masussa, et siitä saa aina voimia. :heart: :)

Enää yks päivä, ni oltais samas rv 25+0 ku esikoinen syntyi. Joten kaikki sen yli menevät päivät oisivat hienoja ja se ois myös mun pisin raskaus ikinä sitten! :) |O
Täällä jännityksellä oottaen ja iloiten edelleen joka päiväst minkä meiän pikkuinen saa olla masussa! :D

Missy 24+6 :heart: :heart:
 
hirveesti jaksamisia sinne sängyn pohjalle!! :wave:
on sulla kuiteskin niin hyvä ja arvokas syy yrittää jaksaa makoilla siellä että eiköhän se tsemppaa aika lailla! :)

mulla vaivaa ihan kauhee väsymys. huomisen ajattelin väkisin tehä töitä ja sitten kyllä jään saikulle. en jaksa aatella mitä pomo tykkää ja mihin saa hoidokit varahoitoon,ei ole minun ongelma.

itkuparkuväsy kaktuspiikki ja tyyppi 11+5
 
  • Tykkää
Reactions: Missy1985
Quu
Onnea Kaktuspiikki ultrakuulumisista! Ja tsemppiä väsyn kanssa, koita saada lepäiltyä!

Tillulle onnittelut hyvistä kuulumisista!

Neiti-81, onnea hienosta plussasta!

Paljon tsemppiä lepäilyyn Missy! Toivotaan, että se jatkuu vielä pitkään, vaikka raskasta varmasti onkin, mutta varmasti jokainen lisäpäivä on arvokas pikkuiselle.

Kerrottiin nyt raskaudesta lähimmille ystäville, vanhemmat ja työporukka saa vielä odottaa. Vatsan peittely alkaa kyllä käydä hankalaksi, vitsi kun voi jo näillä viikoilla olla niin selkeä alavatsakumpu! Neuvolassa kävin eilen, hienot sydänäänet kuului :heart:. Selviä liikkeitä odottelen, kuviteltuja hipaisuja vasta tuntuu.. Ois niin ihana tuntea itse, että joku siellä tosiaan kasvaa =)

Quu 13+5
 
Missy: Kohta on kuitenkin kriittisin raja täynnä niin tsemppiä vaan makoiluun!

Ihanaa että ELINAMARIALLA kaikki hyvin!!

Mulla oli tiistaina neuvola. Kaikki hyvin. Painokin noussut 7vko aikana vain 700g, sydänäänetkin kuului hyvin, mutta niitä ei nyt stressannutkaan kun päivittäin kotona ne kuuntelen. Pienoisia "poksahduksia" mahassa välillä tuntuu mutta selkeiksi liikkeiksi en niitä vielä osaa sanoa. Terkkari laitto polille kyselyä että mites tuo minun primaspan lääkitys, millon sitä lopetellaan. Kun kerroin että tässä raskaudessa ei oo ollenkaan ollut "migreeneitä" tai raajojen puutumista niin todennäköisesti tuo primaspan kuitenkin auttaa niihin. Niinköhän se oma arvaus että jotain häikkää tuon verenkierron kans ois keskenmenojen aiheuttajana osui oikeaan.

Sanle ja tuulimuru 15+0
 
Viimeksi muokattu:
Missy tsemppiä makoiluun! Toivottavasti sulla on paljon luettavaa siellä... Ja leffoja katot läppäriltä jne? ;) Mut toivon kovasti että pikkuinen pysyisi siellä vielä ainakin viisi viikkoa! Mieluiten seitsemän tai enemmän! Eiks niin? :) :heart:

Sanle kiitos! Nyt alan jo itsekin uskoa että kaikki on hyvin ja tämä vauva syntyy elokuussa... vaikka pieni pelko koko ajan jossain alitajunnassa piileksiikin.:$

Kaktuspiikki mä niin ymmärrän! Mä olen myös tosi väsynyt ja uupunut. Sinnittelen vielä ensi viikon töissä ja jos sen jälkeenkin on näin puhkinainen ja poikkinainen olo, haen kyllä muutaman päivän saikkua ihan vaan että saan levätä. Toivottavasti säkin pääset lepäämään! :heart:

Onneksi on perjantai!

EM rv 15+4
 
Melkein päivittäin käyn täällä muiden kuulumisia lukemassa, mutta miten sitä onkin jotenkin niin laiska kirjoittelemaan.

Olin jo kovin huolissani etenkin ElinaMarian tilanteesta, mutta onneksi kaikki on kuitenkin hyvin. Onnea ja tsemppiä!

Tillu79 Hienoa, että teidänkin pikkuisella kaikki hyvin!

Missy1985 Tänään taitaa olla se päivä, kun teidän esikoinen syntyi. Toivotaan, että uusi tulokas pitkittäisi tuloaan mahdollisimman pitkään. Tsemppiä sängyn pohjalle!

Muillakin (Kaktuspiikki, Sanle..) on ollut hyviä ultra- ja neuvolakuulumisia. Jej!

Mä elelen sitä mukavaa vaihetta, kun tuntuu, ettei raskaana olisikaan. Oireita ei ole enää lainkaan, eikä mahakaan juuri kasvanut. Ainoastaan pikkuinen ilmoittelee itsestään liikkeillään, joten sen puoleen rauhallinen olo. Tämän viikon neuvolassakin kaikki hyvin, joskin hetkeksi säikäytti, kun sydänääniä ei meinannut aluksi millään saada kuuluviin. Lopulta löytyi syke 140 tienoilla. Hb oli laskenut ja rautakuurille jouduin. Väsymystä en kyllä silti ole tuntenut, vaan energinen olo koko ajan. Vielä pitäisi reilut kaksi viikkoa sinnitellä rakenneultraan. Sitä odotellessa!

Mukavaa kevään odotusta ja voimia väsymyksestä kärsiville!

wallaroo 18+5
 
Neiti -81: Voi ei! Toivotaan että on jotain harmitonta. Vuotaako paljonkin? Mullakinhan vuoteli sillon rv 6, luulin että kesken meni, samoten 4vko myöhemmin tuli hieman tuhrua. Lääkäri epäili että valemenkkoja yrittää elimistö läpi puskea.
 
Mä elelen sitä mukavaa vaihetta, kun tuntuu, ettei raskaana olisikaan. Oireita ei ole enää lainkaan, eikä mahakaan juuri kasvanut. Ainoastaan pikkuinen ilmoittelee itsestään liikkeillään, joten sen puoleen rauhallinen olo.
Tätä mä niin ootan et nää oireet menis!! Oon kade. :D
Sanottiin et helpottaa juur 3-4kk kohdal.
Ois ihanaa, jos sitä pystyis taas treenaamaan.
En ehtiny ku kaks päivää treenata ja pidin yhden-kaks päivää lepoa ja sit alkokin nää oireet eikä loppua näy... ><

Eihä täs auta muu kuin odottaa. :/
 

Yhteistyössä