Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

ElinaMaria :heart::heart: Siis aivan mahtavaa!!!! Ihan huippua, että ne tärkeät elimetkin löytyi sieltä nyt! Voi miten iloinen oon teiän puolesta =)

Kitikat Minä ainakin muistan sut vielä :wave: Ihana kuulla, että siellä edelleen pieni kyydissä =) Mennään sitten aika samoissa, täällä la 31.5.!

Sanmar + superpapunen 24+3
 
Viimeksi muokattu:
Voi että ihanaa ElinaMaria! :heart: Ihan tippa linssissä täällä ollaan kun tulikin hyviä uutisia :hug:

Tillulle myös onnittelut ja kauheesti tsempityksiä ja jaksamista siihen makoiluun, hermohan siinä meinaa välillä mennä, mut palkinto on kuitenkin aika muikea :)

kitikat3, kiva kuulla, että kyytiläinen on matkassa! Oot muistissa kyllä viime keväältä, ihanaa, että nyt on asiat hyvin! :flower:

(.) Itekin tossa kehittelin jo pientä draamaa ku meinas välillä jo mennä rauhallisemmin... Eilen maha kipuili ja tuli pari todella kipeää supistusta (siis supistuksia alle kymppiviikolla, jotain rajaa nyt jo), tajukin meinas mennä pari kertaa ku huimas niin voimakkaasti. Yöllä vasta pääsin käyttämään doppleria ja sain toistuvasti vaan omaa sykettä kuuluviin. Noita vehkeitä kun on jo työnkin puolesta tottunu käyttämään ja aina aikaisemmin on syke löytyny suuremmitta vaivoitta, niin alkoi jo kylmää hikeä pukata. 45 min kaivelun jälkeen sain kuitenkin 159/min sykkeen kuuluviin, kun väänsin itseni ja anturin ihan epäloogiseen vinkkeliin ja volumet täysille... Huh huh. Kerkisin jo suunnitella, että mihin vauva hoitoon jos ite joudun kaavintaan jne. jne.

Nyt ei mulle kyllä muuta ku jäitä hattuun ja jotain muuta ajateltavaa, tänään on taas parempi päivä. Kuopuskin tossa jo järjestelee äidille muuta funtsittavaa kun kehittelee kymmenettä korvatulehdustaan viiden kuukauden sisään. Näillä mennään...

Panacea 10+0
 
Viimeksi muokattu:
Voi ihanaa, ElinaMaria! Näin vaan asiat kääntyi hyvin päin! Tosi helpottavaa kuulla! :hug:

Lääkäri soitti mulle tänään. Pitää aloittaa Klexanet. Lugeja käytän 9rv:n loppuun ja sit otan käyttöön myös primaspanit. Onko täällä ketään, joka on käyttänyt/käyttää Klexanea? Toisaalta helpottavaa, että asiantuntijan mielipide on kuultu ja kaikki keinot käytössä, mutta silti se jotenkin vielä pelottaa... :|

KrisJa + Toive 7+4
 
Ihanaa kun oli hyviä uutisia, Onnittelut ElinaMaria ja Tillu! :heart:

Kitikat3, tietysti muistetaan, kiva kuulla että sielläkin kaikki ok. =)

(.) Tänään oli viimeinen lääkärineuvola jos ei mitään ihmeempiä tässä enää tule. Mantin ultralla mitattu painoarvio oli 2,6 kg, laskettuun aikaan mennessä siihen tulee kilo päälle. Esikoinen oli 3660 g joten samoihin varmaan sitten ollaan menossa. :) Vielä ei ollut mitään merkkejä siitä että olisi synnytys lähelläkään, joten eiköhän tässä vähintään laskettuun aikaan odoteta. Mutta toisaalta ei mulla ole mitään kiirettäkään, kun vointi on tosi hyvä kuitenkin.

Vähitellen alan huhuilla uutta päivittäjää tänne, olisiko ketään vähän pienemmillä viikoilla oleva kiinnostunut? :wave:

Imoen & Mantti 35+6
 
apua! nyt on ihan oudot tuntemukset! ärsyttävä paineen tunne alavatsalla ja häpyhuulilla (?),alavatsalla on kyllä tuntunut ennenkin sitä painetta mutta nyt siirtyny tonne alemmas! onkohan ihan normaalia?! :O

paniikisssa kyselee kaktuspiikki ja tyyppi 9+1
 
Viimeksi muokattu:
Kitikat3 kiva kuulla hyviä uutisia sieltäkin, mä myös muistan sut :) Onnea loppu odotukseen ja tuuhan kertoilemaan välillä kuulumisia!

ElinaMaria :heart::heart::heart: Jatkan samalla linjalla, nyt ei riitä mitkään sanat kertomaan kuinka iloiseksi teki teidän hyvät uutiset! Ihanaa, ihanaa, ihanaa. :)

Tillulle tsemppejä makoiluun, koitahan keksiä hyvää lepotekemistä. Terkkuja sinnikkäälle pikkiselle sinne, että nyt kaaaaikki tarrat kiinni sinne 35+ viikoille. :)

Täällä on ruvettu ottamaan irti kaikki vielä jäljellä olevasta kahdenkeskisestä ajasta, oltiin tänään elokuva & ravintolatreffeillä :D

Naive ja Sissi 26+1
 
Ihania uutisia tullut!! Mahtavaa ElinaMaria et kaikki kunnossa :)

Kyllä mäkin muistan sut kitikat, hyvä et kaikki ok :)

(.) Mä jäin taas yksinhuoltajaks ja miehen virallinen lähtö lähenee. Veljen tytön syntymä sai mulla rintavarustuksessa maitovyöryn päälle mut nyt ehkä asteen tasaantunut siitä mitä oli lauantaina ja sunnuntaina mut liivinsuojia siis eelleen käytän. Hormonipöllyissä sitä näemmä pystyy ragoimaan aika vahavasti!

Champpis ja Martti 32+5
 
ElinaMaria Ihana kuulla että kaikki oli hyvin!! :heart: :flower:

Me jännitetää kamalasti ku huomenna ois taas erikoislääkärin tarkastus tästä mun tilanteesta. Täytyy tänne tulla sitte avautuu jos jotain huolestuttavaa ilmenee. Täytyy kyl toivoo et kaikki ois hyvin ja vois vihdoinki lopettaa tän stressaamisen et kui pitkälle pääsee ja onks kaikki edelleen hyvin. :eek: Siel se vaa takaraivos viel kummittelee päivittäin, vaikkaki on vähä helpottanut ku miten alus reagoi kaikkeen. :|
Välil tuo pistely kuten taas tänää tonne ihan alas vattaan saa mut säikähtämään vaik ei varmaa tarttis.. :ashamed: :O Vaik viimeks neuvolas kysyin asiasta ja pitäis olla ok, mutku oma historia on mitä on ni ei voi olla täysin huoletta. :attn:

Imoen on kyllä jo ihan "loppusuoralla", kuten Championki melkein. :heart: :flower: :heart:

Missy 23+3 :heart: :heart:
 
Neiti-81, tervetuloa takaisin! Ei oo teilläkään kauan nokka tuhissut näissä hommissa :D



eihän tää voi virhetuloskaan olla...??? meinaan 2 tällästä sain iltapissasta (tein extempore kun poskia on kuumottanu taas joka on mulla aina raskausoire)

Mulla on siis menkat tullu, ja kierron 12 pvä nyt.. joten ei mitään tietoa missä vaiheessa raskaus on??? aika alussa kuitenkin viivasta päätellen (5 vko?)

hauskinta tietty on että täysimetän alle 4kuista edelleen...:saint: se siitä ehkäsytehosta :D Tosin, meillä tää oli ihan tavoitteena,. jos nyt kaikki vaan menee hyvin :D

vähän pöllämystynyt olo :D
Aamulla digi kehiin :D
 
No ei tuo kyllä miltään virheeltä näytä, vaan plussalta!

Ja hei toi (täys)imetys tosiaan ehkäsee niin hyvin et mäkin olen tullut imetyksien aikana vaatimattomasti vaan viis kertaa raskaaksi... :D

Tuuhan sit kertomaan digin tulokset! :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Neiti-81 :D Ihanan nopeaa toimintaa :D Tuo ois haaveena itselläkin, että tärppäisi pian toinen perään. Kiva saada sut takaisin tänne!! Paljon onnea plussasta ja oikein tahmaset tarrasukat matkaan :heart:

Tillu Ihania uutisia sielläkin! hienoa, että pääsit kotiin ja pieni edelleen matkassa ja kunnossa :heart: Tsemppiä lepäilyyn!

päivittäjän pestistä Voin sen ottaa vastaan, jos kukaan muu ei halua. Mutta ois tietysti kiva, jos joku pienemmillä viikoilla oleva haluaisi sen ottaa, niin ei tarvi sitten taas ihan heti vaihtaa. (Hullua muuten verrata itseään johonkin, jolla pienemmät viikot. Missä vaiheessa mun viikot on kasvaneet näinkin isoiksi? :heart:)

Sanmar + superpapunen 24+4
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset kaikille tsempityksistä. Täällä edelleen tylsistytään. Just illalla miehelle sanoin,et on pirun pitkä aika syyskuulle, jos koko ajan on tällaista veitsenterällä taiteilua- eikä seksiäkää saa harrastaa..

Neiti-81: Isot onnittelut. :heart: Taitaa tällä uudella babylla olla yhtä kiire, kun tällä sun 3kk ikäisellä ryömijälläkin kun näin äkkiä tärppäs. :LOL: Hirveesti pikkuiselle tarroja ja muuta tököttiä sukkiin,et matkassa pysyy. :heart:

Niin ja kaikille ihanaa ystävänpäivää!!
Tillu&Hippu 10+3
 
Neiti-81 Tervetuloa joukkoon! :flower:

Lääkärin tarkastus oli tänää ja kaikki oli edelleen hyvin!!!! Täällä ollaa nii onnellisia miehen kanssa, että päätimme jo nimenki tyttelille!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :D :D :D
Tää oli meidän toka vika etappi ja kyllä helpotti stressi ihan totaalisesti nytten. Enää yli sen rv.25 ni sit ne etapit onki loppu ja kaikki viikot ovat tervetulleita!! :heart: :heart: :D :D
Tulipas nyt paljon omaa napaa mut ollaa niiiiiiiin ONNELLISIA, että pakko tänneki tulla hehkuttaa.
Niih ja tyttelin painoarvio oli nyt 728g! *jeih* =) Kasvanut ihan kiitettävästi neljässä viikossa!! :whistle: :D :heart:

Onpas ihana ystävänpäivä ja sellaista toivon muillekin tänne!! :heart: :flower: :flower:

Tillu Sulla tais olla se lepomääräys, jos nyt en ihan väärin käsittänyt..? Jos näin ni onha se pitkä aika ku iteki joutunu saikulle jo rv.14-> sinne loppuun asti. Kylhä se aika pitkäksi kieltämättä käy välillä jopa toho kesän alkuun. :eek:
Mut tsemppiä sinne ja niitä tarrasukkia täältäkin matkaan.

Missy 23+4 :heart: :heart:
 
Ihana kuulla hyviä uutisia muilta. :)

Neiti-81: ooo onneks olkoon!! :heart:
Toiveissa ois miullaki saada perää heti toine,
mut joo eka pitää saada se eka maailmaan. :)

Nyt kyllä ottaa päähän. ><
Luulin, et sen vanhempainpäivärahan saa itte päättää ottaako edellisvuoden vai sitä edellisvuoden tulojen mukaan ni ei tietenkää!!!! Mie olin 2010 6kk työttömänä ja palkkakin on sit sen mukainen... Toinen vaihtoehto on tehdä töitä aivan sairaasti 6kk ennen laskettua-aikaa, et sais paremmat tulot...... Ei HUOH! Saa nähä, musta vähä tuntuu et joudun ottaa 2010 tulojen mukaan ja saan laskurin mukaan sen vähimmäismäärän eli n. 500e kuussa ja sil sit pitää pärjätä....
No ei voi mittee. :/
 

Yhteistyössä