morebabies EIKÄ!! Niin epäreilua :'( Paljon voimia :hug:
Tillu Ei, ei, ei, ei mitään vuotoja sinne! Laitan kaikki peukut ja varpaat pystyyn sen puolesta, että on ihan harmitonta! Vaikka tiedän, että siihen on tuossa tilanteessa itse niin vaikea uskoa. Mutta se mahdollisuus on kuitenkin olemassa, ettei mitään hätää ole! Muistan, kun ite hypin sillon rv13 seinille sen oman verenvuodon kanssa, kun oli ihan samanlaista millä aiemmat keskenmenot on alkanu, mutta oli onneksi väärä hälytys. Ja niin toivon, että sullakin on! :hug:
Missy onnea hyvistä neuvolakuulumisista ja sydänäänistä :heart:
sanle hienoa, että ultrassa edelleen kaikki hyvin! Onnea :heart:
ON: Rakenneultraan enää 2 yötä
Nyt vähän harmittaa, ettei kuitenkin tullut otettua aamu aikaa, kun saatiin itse np-ultran yhteydessä valita. Joutuu perjantaina tulemaan ensin töihin kärvistelemään jännityksessä. Voi kunpa niin toivon, että kaikki olisi hienosti ja pienellä kaikki hyvin! Ja jos suostuisi näyttämään sukupuolensa, niin ois mukava bonus. Tuo ultra on tullut jo uniinkin. Toissa yönä näin unta, että olin ultrassa ja siinä näkyi vauva ihan selkeästi ja itsekin erotin, että oli poika. Ja viime yönä unessa selitin kaverille ultran jälkeen, että siellä olikin kaksoset
Mitäköhän unia ensi yönä nään
Sanmar + superpapunen 19+4 :heart: