Missy tervetuloa mukaan :wave:
Tillu oikein ISOT onnittelut vielä tätäkin kautta :heart: Ihanasti sulla vahvistuneet noi viivat! Onko noi davidin tikkuja? Näyttää ainakin niiltä. Jollain muun merkkisellä saisit varmaan vielä tummemman viivan, kun noi davidid tunnetusti antaa haaleampia viivoja, kun monet muut testit. On se kyllä ihanaa nähdä, kun ne viivat vahvistuu ja digissä viikot nousee
Tässähän alkaa ihan nostalgisena muistelemaan viime syyskuuta ja omia viivoja
Kiitos kaikille kommenteista tuohon
nenäverenvuotoon. Hb:stä en tiedä mitä se nyt raskauden aikana on ollut, kun ei sitä oo neuvolassa mitattu. Täytyykin ottaa tänään neuvolassa puheeksi, että voisko sen tarkistaa. Ennen raskautta se on ollu aina tosi hyvä, jotain 130 pintaan.
ElinaMaria onnea ihanista ultranäkymistä :heart: Pystyykö np-ultran perusteella siis kuitenkin poissulkemaan sen teidän sairauden? Kun kirjoitit, että punktiolle ei ole tarvetta. Sitä ei siis tutkita geeneistä? Sori, jos utelen liikaa :ashamed:
Naive mullakin samanlaisia ajatuksia sen rakenneultran suhteen, että meinaa pelottaa onko kaikki kunnossa. Luotetaan siihen, että saadaan molemmat silloin hyviä uutisia ja tehdään 13. päivä perjantaista onnenpäivä
Tsemppiä
syysmyrsky ja Champion noiden raskausvaivojen kanssa! Onneksi saatte lepäillä saikulla. Ja peukut pystyyn sille, että RD:stä huolimatta Syysmyrskyn vauva ei kasva kovin isoksi. Saas nähdä kuin itelle käy tuon rasituksen kanssa, kun oon melkonen sokerihiiri...
ON: Tuli vähän säikähdettyä uutena vuotena, kun oltiin ampumassa porukalla raketteja. Ammuttiin sellainen tavallinen "ilotulitepata", joka aluksi ampui paukut ihan normaalisti taivaalle, mutta yks kaksi niitä paukkuja alkoikin tulla vaakasuoraan suoraan meitä katsojia kohti! Mun vieressä seisonut tuttu sai yhden kylkeensä ja vaikka oli paksu talvitakki ja paidat päällä, niin kylkeen/mahaan tuli iso punainen ruhje. Onneksi itse selvisin vain vähän aikaa soivalla korvalla, mutta pisti miettimään, että mitä jos ois osunut omaan kylkeen/mahaan, kun ei tosiaan ollut paljosta kiinni, että meni minusta ohi. Huh. Toinen meiän porukasta sai haavan jalkaansa. Ja se pata ei siis mitenkään kaatunut, vaan oli jotenkin viallinen. Koska loput paukuista se ampui taas normaalisti taivaalle.
Tänään vihdoin toiseen neuvolaan Mieskin lähtee varmaan mukaan, kun jokatapauksessa joutuu mut sinne autolla heittämään.
Miten sitä onkin niin hermoheikko??! Mulla on viime viikkoina taas lorahdellut valkkaria vähän enemmän ja joka kerta, kun tulee se "housut kastuu" tunne, niin ensimmäinen ajatus on, että toivottavasti ei oo verta tai lapsivettä! Enää ei siis riitä, että pelkää sitä verenvuotoa vaan nyt pitää panikoida jostain lapsivedestäkin :ashamed: Normaali raskaana oleva varmaan ajattelisi heti järjellä, että "valkkaria se vaan on". Millanenkohan mun mielenterveys ja hermot on siellä rv 37+ paikkeilla, jos (kun!) sinne asti päästään?!
Helsingissä sataa lunta!! Ihanaa!
Sanmar + superpapunen 18+3 :heart: