Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

Syysmyrsky mulla ei ole sokereissa mitään heitoa ja silti vauva on tosi iso jo nyt.. Näillä painokäyrillä meille on laskettuna aikana tulossa 5 -kiloinen vauva, että et oo ainoo kuka ratkee ison vauvan vuoksi..
 
Missy tervetuloa mukaan :wave:

Tillu oikein ISOT onnittelut vielä tätäkin kautta :heart: Ihanasti sulla vahvistuneet noi viivat! Onko noi davidin tikkuja? Näyttää ainakin niiltä. Jollain muun merkkisellä saisit varmaan vielä tummemman viivan, kun noi davidid tunnetusti antaa haaleampia viivoja, kun monet muut testit. On se kyllä ihanaa nähdä, kun ne viivat vahvistuu ja digissä viikot nousee :) Tässähän alkaa ihan nostalgisena muistelemaan viime syyskuuta ja omia viivoja ;)

Kiitos kaikille kommenteista tuohon nenäverenvuotoon. Hb:stä en tiedä mitä se nyt raskauden aikana on ollut, kun ei sitä oo neuvolassa mitattu. Täytyykin ottaa tänään neuvolassa puheeksi, että voisko sen tarkistaa. Ennen raskautta se on ollu aina tosi hyvä, jotain 130 pintaan.

ElinaMaria onnea ihanista ultranäkymistä :heart: Pystyykö np-ultran perusteella siis kuitenkin poissulkemaan sen teidän sairauden? Kun kirjoitit, että punktiolle ei ole tarvetta. Sitä ei siis tutkita geeneistä? Sori, jos utelen liikaa :ashamed:

Naive mullakin samanlaisia ajatuksia sen rakenneultran suhteen, että meinaa pelottaa onko kaikki kunnossa. Luotetaan siihen, että saadaan molemmat silloin hyviä uutisia ja tehdään 13. päivä perjantaista onnenpäivä :)

Tsemppiä syysmyrsky ja Champion noiden raskausvaivojen kanssa! Onneksi saatte lepäillä saikulla. Ja peukut pystyyn sille, että RD:stä huolimatta Syysmyrskyn vauva ei kasva kovin isoksi. Saas nähdä kuin itelle käy tuon rasituksen kanssa, kun oon melkonen sokerihiiri...

ON: Tuli vähän säikähdettyä uutena vuotena, kun oltiin ampumassa porukalla raketteja. Ammuttiin sellainen tavallinen "ilotulitepata", joka aluksi ampui paukut ihan normaalisti taivaalle, mutta yks kaksi niitä paukkuja alkoikin tulla vaakasuoraan suoraan meitä katsojia kohti! Mun vieressä seisonut tuttu sai yhden kylkeensä ja vaikka oli paksu talvitakki ja paidat päällä, niin kylkeen/mahaan tuli iso punainen ruhje. Onneksi itse selvisin vain vähän aikaa soivalla korvalla, mutta pisti miettimään, että mitä jos ois osunut omaan kylkeen/mahaan, kun ei tosiaan ollut paljosta kiinni, että meni minusta ohi. Huh. Toinen meiän porukasta sai haavan jalkaansa. Ja se pata ei siis mitenkään kaatunut, vaan oli jotenkin viallinen. Koska loput paukuista se ampui taas normaalisti taivaalle.

Tänään vihdoin toiseen neuvolaan Mieskin lähtee varmaan mukaan, kun jokatapauksessa joutuu mut sinne autolla heittämään.

Miten sitä onkin niin hermoheikko??! Mulla on viime viikkoina taas lorahdellut valkkaria vähän enemmän ja joka kerta, kun tulee se "housut kastuu" tunne, niin ensimmäinen ajatus on, että toivottavasti ei oo verta tai lapsivettä! Enää ei siis riitä, että pelkää sitä verenvuotoa vaan nyt pitää panikoida jostain lapsivedestäkin :ashamed: Normaali raskaana oleva varmaan ajattelisi heti järjellä, että "valkkaria se vaan on". Millanenkohan mun mielenterveys ja hermot on siellä rv 37+ paikkeilla, jos (kun!) sinne asti päästään?!

Helsingissä sataa lunta!! Ihanaa!


Sanmar + superpapunen 18+3 :heart:
 
Etpä oo Sanmar ainut panikoija.. Täällä ollaan sydän kurkussa koko ajan, kun noita lugeja joutuu 3x päivässä käyttämään. Heti on paniikki olo, kun tuntuu,et jotaki märkää valahti housuihin. No lugemössöähän se on ainaki tähän asti ollut. Mut ku aiemmat km:t on alkanu justiin sillee,et verta on lorahtanu pikkusen ja sit ei mitään. Viikon tiputellu ja sit kaikki kerralla pihalle..
Saas nähdä tosiaan minkälainen hermoraunio meikästäki vielä kehittyy...
HUI!! ompas ollut inhottava tilanne uutena vuonna, mutta onneksi ei mitään pahempaa kellekkään sattunut.
Vielä noista testeistä-Juu noi davidit antaa melko hailua muihin testeihin verrattuna. Vielä löyty yks pregchek testi kaapista ja sen tein, niin yhtä tumma viiva ilmesty, ku kontrolli.
Mitenkähän sitä pystyy olemaan sinne 23. päivä saakka ja oottamaan ultraa...

Tillu&Hippu 4+2 :heart:
 
Täällä taas mukavia uutisia :) Onnea plussista, toivotaan niistä pysyviä :heart: Ja moni päässyt kivoille viikoille odotuksessa :)

Meidän pitkä tie on nyt päättynyt tytön syntymään :heart: 28.12 syntyi pieni pörrötukka rv:llä 40+3 :) mittaa neidillä 3618g ja 52cm.

Teitä käyn kyllä seurailemassa varmaan jatkossakin, kun tuolta km puolelta tuttuja nimiä tänne ilmaantuu :)

Astre ja tytsy 5vrk
 
  • Tykkää
Reactions: Missy1985
Pääsisikö mukaan? Minnekään muuhun odotuspinoon en uskalla liittyä, täällä ymmärretään hysteerinen odotus. Tuolla vauvakuume-pinosta tänne tulisin, kerron vähän taustaa, kun täällä voi olla sen verran "vanhoja" palstalaisia ettei olla oltu samaan aikaan. Eli olen 30 v. kahden lapsen äiti: km 8/06, tyttö 4/08, km 3/09, tyttö 12/09, kkm 9/11. Nyt sitten ultrassa käytä tänään ja nähty ihana sydämen syke :heart: viikoiksi lääkäri sanoi 6+3, mutta huomautti että tässä vaiheessa voi vähän heittää. Tilanteeseen tuo jännitystä vuoteleva hematooma, tai siis tänään ultrassa näytti hyytyneeltä ja vuotoja ei ole ollut torstain jälkeen. Ja toinen lisäjännitystä tuova asia on nuo rv:t. Ei mene millään yhteen oviksen kanssa: 17.11. ultrassa johtofolli 19x21mm, 19.11. ovisplussa, nega raskaustestiin 2.12. ja valemankat 3.12. alkoi verihulahduksia parin päivän välein, joiden takia tein ovistestin ja kun se oli koko ajan positiivinen tein positiivisen raskaustestin. 15.12. ultrassa paksuuntuneet limakalvot ja ehkä alku, 22.12. ruskuaispussi ja raskauspussi, ja nyt 2.1. alkio ja syke. Ultrien mukaan kehitys menee oppikirjan mukaan, mutta itse en voi käsittää miten on voinut niin myöhään hedelmöittyä ja kiinnittyä, mutta turha sitä on kai nyt ihmetellä. Toivoa vaan, että hematooma nyt imeytyisi pois kokonaan ja että alkio jatkaa kehitystään normaalisti. Voi kun tämä olisi totta ja toteutuisi ja saisimme elokuussa vauvelin syliin :)
 
Astre, tuhannet Onnittelut tyttövauvasta! :flower:

Missy, Tillu ja morebabies, tervetuloa ja Onnittelut plussasta! :heart: En laittanut listalle vielä kun en löytänyt viesteistänne LA, jotta menee oikeaan kohtaan. Ihanaa nähdä etenkin Tillu täällä!! :)

(.) Yritän henkisesti valmistautua äitiysloman alkamiseen kk päästä. Yllättävän koville ottaa. Pidän työstäni ja mulla on ihania työkavereita, pois jääminen on tosi haikeaa. Vaikka tiedänkin että varmaan sitten kun vauva tulee, työt unohtuvat vähitellen kokonaan. Nyt olen jo ihan kyllästynyt tähän joululomaan ja odotan että pääsen ylihuomenna töihin, vielä vähäksi aikaa.

Onnellista vauvavuotta 2012 kaikille!!!

Imoen & Mantti 29+6
 
Voe persus tuota facebookia. Serkku laitto siellä viestinä kutsua tyttöjensä syntymäpäiville. Se tuli mulle näkyviin chat viestinä ja vastasin siihen. Serkku siis tietää että oon raskaana ja meijän taustat muutenkin. No se siinä kyseli sitten vointia jne. No sit serkku tajus että se mitä keskusteltiin meni koko ajan inbox viestinä neljälle muullekin ihmiselle. Voi perseen perse!! Kun se oli siis inboxina laittanu sen kutsun usealle ihmiselle mut minä kun olin paikalla niin se fb näytti sen mulle chatviestinä eikä mitään että keskustellussa ois 4 muutakin ihmistä mukana. No nyt sit tietää hieman useampikin ihminen tästä, toivottavasti älyävät pitää suunsa kiinni :/

Sain tänään töissä ekan kommentin että oonko raskaana. Työkaveri kysyi että miten se tuo minun maha noin pöllöttää, että oonko raskaana. Sanoin vaan että kyllä tämä on ihan syömällä kasvatettu :)
 
Astre oi ihanaa, onnea onnea!!! :heart:

Sanmar, no erikoislääkäri pystyy ehkä näkemään ekassa ultrassa ne munuaiset ja virtsarakon. Aina niitä ei siinä vaiheessa vielä näe, mut voi olla että näkyy. Ja JOS ne näkyy jo silloin niin mun huoli katoaa... mut jos niitä ei näy niin sekään ei vielä tarkoita mitään. Mut haluan mahdollisimman aikaisin tietää, et jos tämäkin vauva on sairas. En haluaisi tehdä enää keskeytystä niin myöhäisillä viikoilla... Siis ei voi tutkia mitenkään geenitestillä. :( Pakko vaan nähdä ultralla että onko kunnossa vai ei. :/

Ekasta työpäivästä selvitty kunnialla! :) Nyt katsotaan milloin uskallan kertoa työpaikalla tästä.. esimies saa väkisinkin tietää viimeistään sitten kun pitää mennä ultraan ja lääkäriin ja mihin lie milloinkin... :/ Noh, ei auta.

EM & ötökkä rv 8+0
 
Suoraan toisesta pinosta kopsattua.

Sisäänpäinkääntyneisyydestä... Joo tosiaan harmittaa että tää raskaus tuntuu olevan ainoa puheenaihe ihan sama missä onkin ja kenen kanssa juttelee. Kun olis niin kovin kiva saada ajatuksia vaivoistaan hiukan toisaalle. Kun mies lähti töihin niin oli pakko kiittää sitä et se auttaa mua kestämään itteeni. Eilen illalla maattiin kolme tuntia sängyssä nenät vastakkain ja puhuttiin tästä raskaudesta ja mitä se voi tuoda vielä tullessaan.

Päivä meni heti aamusta pilalle kun otin ensimmäisen paastoarvon ja yli se tietysti oli vaikka olin yhtä varma terkkarintestien epäluotettavuudesta kuin aiemmin siitäkin et ei mulla nyt mitään RD:tä ole! Ja sit mun pitäis vielä kestää omia ajatuksiani yksin täällä kotona KORVESSA!!!
 
Syysmyrsky minkälaisia arvoja sulla on sokereissa? Mulla on kanssa RD. :) Tuolla on myös semmonen pino, jossa on RD-odottajia, jos tuntuu siltä, että vertaistuki on tarpeen ja jaksaa niistä jauhaa. Sain sieltä ite ainakin ihan hyviä vinkkejä!

Naive ja Sissi 20+2
 
morebabies aivan mahtavaa!!! :heart: Olenkin täällä pitänyt sinulle peukkuja ja toivonut, että sinunkin kohdalla pikkuinen sinnittelee hematoomavuodoista huolimatta! Kirjoiteltiin siis tuolla hematooma-ketjussa :wave:

Toivottavasti kaikki sujuu jatkossakin hyvin ja nuo muutaman päivän heitot ei ole välttämättä merkityksellisiä, voi johtua mittausvirheestäkin. Tosin omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, että stressaaminen ei siihen vieläkään lopu ja tuo ero viikoissa varmasti mietityttää ja huolestuttaa vielä lähipäivinä. Toivottavasti pääset säännöllisin väliajoin ultraan seuraamaan tilannetta. Tsemppiä, viikkojen ja päivienkin epätietoisuudessa eläminen on aina henkisesti niin raskasta...

Astre lämpimät onnittelut tyttövauvasta :flower:

ON: Täällä vielä viikko seuraavaan ultraan.. Kovin hitaasti tuntuu aika matelevan kun edellisesta ultrasta on jo 2 viikkoa. Tämä gynen joululoma ei ole ollenkaan hyvä juttu : / Toisaalta raskausoireet ovat jatkuneet tähän päivään asti joten ei ole sen puolesta tarvinnut huolehtia. Hematoomakin on jo lakannut vuotelemasta.

Mutta silti jännittää kovasti mitä siellä nt-ultrassa näkyy. Pelottaa kyllä kieltämättä, että taas kerran ruudulla näkyy jotain elotonta.. Ei tämä stressaaminen minullakaan varmaankaan lopu kokonaan missään vaiheessa vaikka toisaalta tällä kertaa on ollut aika hyvä fiilis tämän raskauden onnistumisen suhteen.

Bebel 10+6
 
Syysmyrsky ootko saanu jo jotain lääkitystä peliin? Sähän oot jo mua ny pidemmällä eiks niin? :)

Mulla kans oli ne paastoarvot mistä ekana kärähdin ja sitten aamiaisen jälkeen nousee ihan hirveiks! Mulla aamut oli ennen lääkkeitä 6 - 6.5 järjestään. Ja edelleen nousee aamiaisen jälkeen kasiin, vähän yli. Mä sain heti lääkkeiks tabletit ja insuliinit, kun rasituksessa muutkin arvot oli tosi korkeet vaikkei kotimittauksessa ollukkaan. Mut nyt noi paastoarvot on hyvin kurissa pienellä pitkävaikutteisella insuliinilla ja tableteilla. Mun ressaamista tosi paljon helpotti, että sain ne lääkkeet, vaikka se nyt sitten vähän hommia hankaloittaakin, mutta ei tarvii pelätä sitä jättivauvaa. Tsemppiä niitten kanssa, tiedän että ressaa!

Astrelle oikein oikein isot ja lämpöiset ja vauvantuoksuiset onnittelut prinsessasta! :heart:
 
Voi että, mä niiiiiin voin samaistua syysmyräkkä tohon sun veetutuksen tilaan! Mä niiiin pelkään, et mulle todetaan ja toi RD : / ja pelkään koko hommaa ja kaikenlaiset kysymykset siinä sit tulee mieleen. Koita jaksaa! Niinko ite sanoit, onneks on mies siinä rinnalla :heart:

Täällä on kuulkaa niiiiin stanan kipee alaselkä, vetää tonne pakaroihin molemmilta puolilta. Pahempi on kyl toi vasen. Eilen iltavuoron jälkeen en oikeesti päässy sohvalta suorin selin ylös, piti kävellä ko mikäki kyyryselkänen noita-akka.. Iskiasta tod. näk. Ei oo kyl koskaan ennen ollu tällasta, kyllähän mul selkä ny kipee on joskus ollu, kun hoitoalalla, nini, mut ei näin.. Kai tää sit raskaudesta on? Mut nyt jo, näillä viikoilla raskaus ajan iskiasta? Kauhia, miten kipee oon lopussa..
Ja pitääköhän / kannattaakohan tosta sanoo neuvolassa? Ja pitäsköhän ruveta venyttelemään tms, jos helpottas..

Jjoop, kai siin sit taas oli :) :heart:

Emby^ ja Jormaliini (aka nökö) 16+1
 
Onpa taas tullut uusia mukaan, oikein paljon onnea kaikille!

Täällä alkaa paniikki huomiseen nt-ultraan nostamaan päätään. Jaiks. Tämä raskaushan on alkanut heti keskenmenon jälkeen. Jälkitarkastuksessa tasan kuukautta myöhemmin gyne sanoi, että olen tuolloin muutamaa päivää aiemmin ovuloinut. Neuvolassa aikanaan ultrattiin ja silloin raskaus näytti olevan n. viikon pidemmällä kuin jälkitarkastuksen ultrausten mukaan olisi ollut mahdollista. Kummallista. Joten hieman on mietityttänyt, että kasvaako tämä sikiö jotenkin nopeammin kuin pitäisi vai onko ultrannut gyne sitten nähnyt omiaan. Ja yhtenä viikonloppuna vuodin verta lorisemalla, sen jälkeen neuvolassa ultrattiin uudelleen ja todettiin pienen olevan aktiivisesti liikkeellä. Äh, olisi niin helppoa olla vain huolettomasti raskaana.

Töissä en ole vielä uskaltanut lähimpiä työkavereita lukuunottamatta kertoa asiasta mitään, mutta jos huomenna kaikki näyttää olevan kunnossa, on kait pakko alkaa kertomaan asiasta esimiehillekin, että asiat saadaan järjestettyä ajoissa kuntoon. Ahdistaa sekin.

Muoks. ai niin, onko muilla sektiota taustalla ja onko arpi tuntunut kiristävältä joskus? Minulla on sektiosta kuusi vuotta ja nyt tuo kiristää ja vihloo joskus.

Mukavaa ja hyvin sujuvaa odotusta kaikille!

annales 12+5
 
Viimeksi muokattu:
Astre Oikein paljon onnea tyttövauvasta koko perheelle :flower: :heart:

neljäskö Muistin juuri, että unohdin onnitella sua viime postauksessa :ashamed: Oikein hirmuiset isot onnittelut sinnekin pienestä nyytistä :flower::heart:

morebabies tervetuloa tälle puolen ja oikein HURRRRJASTI ONNEA!!! :heart: taisit tulla kuumeilupuolelle joskus syksyllä ennnekun plussasin, muistan sut siis siitä ketjusta vielä. Oon välillä käynyt lueskelemassa tuota kuumeilupuolen ketjua ja jännännyt tuota sinunkin tilanetta. Ihanaa, että ultrasta tuli hyviä uutisia :) Uskon, että tuo oviksen yhteensopimattomuus huolestuttaa. Mutta eihän ne koskaan (ovistikut/ultratkaan) niin 100% varmoja ole ja voihan kyseessä olla vaan se sitkeä simppa, joka siellä on sinnitellyt. Peukut pystyssä, että nyt kaikki onnistuu loppuun asti!

ElinaMaria Ok, nyt ymmärsin. Toivon kovasti, että np-ultrassa jo näkyisi ne munuaiset ja virtsarakko ja saisitte kaikin puolin hyviä uutisia!

annales Tsemppiä huomiseen np-ultraan!!

ON: Eilen neuvolassa kaikki ok. Papusen sydänääniä sai hetken etsiä, kun oli tunkenut itsensä taas ihan istukan taakse. Hullut jumpat sillä oli menossa, kun koko ajan kuului dopplerin kautta potkujen ja liikkeiden ääniä :heart: Hemppa tosiaan oli laskenut aika reippaastikin siitä raskautta edeltävät tasosta (130) ja oli nyt vaan 109. Joten rautakuurille jouduttiin. Saas nähä mitä toi mun masu tykkää tosta raudasta (Obsidan), kun muutenkin meinaa olla kovalla : /

Sanmar + superpapunen 18+3
(luulin eilen olevani päivän pidemmällä kuin olinkaan :p)
 
Imoen: Missy1985, km 07/11 tasan rv.21 , LA 8.6.2012
Juuri sairaalasta kotiuduin tänää. Oltii vähä miehen kans paniikis mut kaikki hyvin vain korkea kuume vaivasi ja homma hoidossa nyt. Toivotaan tosiaan että kaikki menee nyt hyvin sitten. Viikon päästä neuvola ja siit viikon pääst ultra, jännitetää kamalasti täällä, ku erikoislekuri tekee sen mulle sitte ja tarkistaa samalla tukiompeleen.
Mut eihä täs ny muu auta ku odotella!! :D

Missy1985 17+4
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on taas tullut ihan varma olo että ei tuolla enää mitään kasva. Oon koko ajan odotellu että tää pahoinvointi potkasis päälle mutta ei. Tosi olematonta on ollu pari päivää niin hetihän sitä aattelee että nyt se on loppu. Pitää kyllä syödä tiheään että olo ok ja kaikki ei suinkaan maistu mutta ei tästä oksentamaan oo tarvinnu. Pojista oksensin molemmista melko paljon ja sitten näissä keskenmenneissä pahoinvointi on ollut tosi lievää niin eiköhän se tämäkin mene samaa kaavaa :( Jano on kyllä jatkuva, pissahätä, palelu ja järkyttävä väsymys mutta sitä pahoinvointia mä kaipailen että tietäsin istukan toimivan. :headwall: Ens keskiviikkoon tuntuu olevan ikuisuus, sitten pääsee tarkistamaan tilanteen ultrassa.

Ja töissäkin taitaa jo kaikki tietää. Eilen yks kysy suoraan että ootanko ja tänään yks heitti vihjaavan kommentin ja tökkäs olkapäähän että eiköhän se sekin tiiä. Hemmetti kun tuli yhdelle työkaverille ite kerrottua niin näköjään se on huutanu asian kaikille. :/
 
sanle: se on valitettavasti tämä keskenmenoja kokeneen odotus niin erilaista, kun sellaisella jolla ei ole samaa taustaa. Ihan koko ajan tarkkailee itseään ja miettii mitä oireita on ja mitä puuttuu. Mulle on nyt pahoinvointi iskenyt päälle, en ole oksentanut, mutta 24/7 krapula-olo päällä. Mutta ihmettelen edelleen puuttuvaa rintojen arkuutta. Haluaisin nyt vaan unohtaa koko raskauden pariksi kuukaudeksi, että päästäisiin paremmille viikoille.

).( hematooma taas muistutti itsestään tänään. On ollut niin kiva, kun torstain jälkeen pystynyt elää normaalisti kun ei ole ollut mitään vuotoja, mutta sitten äsken taas lorahti ihan kirkasta verta. Lainasin eilen kaverille kotidoppleria ja kyllä siinä tuli kyynel silmään, kun hänelle sykkeet etsin ja kuulin ne. Kunpa itsekin olisi jo tuossa vaiheessa :'(
 
Tsemppiä Sanle ja morebabies!

Itse sain huojennuksen (edeksi vähäksi aikaa taas), kun tämänpäiväinen nt-ultra on takana. Laskettuaika siirtyi kolme päivää, ei turvotusta eikä hälyä veriseulassa. Kaveri oli vilkas, heilui, vilkutteli ja monotti lähes koko ajan. Mieskin näki tulokkaan ensimmäisen kerran ja molemmilta taisi jännitys helpottaa. Itse olin aivan jännittynyt äitiyspolille mentäessä, mutta nyt vähän helpottaa.

Töissä pitäisi kait alkaa asiasta kertomaan, siinäpä onkin jännä paikka.
 
Moikka!

annales ihanaa, onnea hyvistä uutisista!

Tuosta työpaikalla kertomisesta... mähän poden kaameeta syyllisyyttä nyt kun aloitin just maanantaina tän uuden työn. Nyt on selvinnyt että odotukset mua kohtaan on aika korkeella, mulle suunnitellaan koulutuksia ja vastuualueita ja kaikkea... mun odotetaan korjaavan edellisen työntekijän mokat ja ties mitä.

haasteellinen ja kiva työpaikka, ja kuukauden päästä mä varmaan joudun kertomaan että btw oon raskaana ja häivyn maisemista tuossa kesällä. :(

voihan syyllisyydentunto! Mut en mä ois voinu jättää tätä ottamattakaan vain sen takia että oli kaksi viivaa tullut tikkuun.

anteeksi omanapaisuus... mä kieriskelen täällä syyllisyydentunnoissa. ngh. No onpahan ainakin sit työpaikka mihin palata jos tää raskaus menee reisille. :/

EM & ötski 8+2
 
Quu
Paljon, paljon onnea Tillu ja Morebabies! Seurailin sun morebabies tilannetta tuolla yrityspinossa, onpa ihanaa, että lopulta pikkuinen ja syke löytyivät! Paljon tsemppiä tuleviin viikkoihin, ja tietysti myös muille alkuraskauden pelkojen kanssa kamppaileville.

ElinaMaria, kurjaa kun joutuu painiskelemaan syyllisen olonkin kanssa vielä työasioiden suhteen. Mullakin on vähän sellainen olo, kun huiputtaisin tai pettäisin pomoa jollain lailla, kun otan vastaan uusia tehtäviä, joita en välttämättä pystykään sit hoitamaan loppuun asti. Mut tää se taitaa sit olla tämän ikäisen, perhettä toivovan naisen osa, ja kyllähän työantajakin "raskausriskin" tietää palkatessaan.

Kävin tänään sovitussa varhaisultrassa, tilanne oli se mikä pitääkin, eli rv 6+1 vastaava alkio ja syke nähtiin, mun laskujen mukaan olis 6+3, ja pikkuhippusen mittailu on niin hankalaa, että muutaman päivänhän se hyvin voi heittää. Eivät ota mua enää kontrolliin sairaalaan, seuraavaksi siis nt-ultra, jos pää kestää odotella sinne saakka..

Huvittavasti pahoinvointi alkoi heti seuraavana päivänä, kun kävin täällä sen puuttumista valittelemassa.. Nyt onkin sit voimistunut niin, että oksentamaan herää yölläkin. Ihanaa, että on kokoajan tunne siitä, että jotain kropassa tapahtuu, vaikka väsymys ja yökkäminen normielämää rajottavatkin.

LA en ole uskaltanut vielä laskea, ettei jäisi kummittelemaan takaraivoon, mutta elokuun lopussa se olis. Täytyy varmaan soitella neuvolaan aikaa ja siellä nyt sit viimeistään sekin tulee katsottua, laitan sitten listaa varten tiedot.
 
Oikein ihanaa tätä vuotta kaikille ja onnea jokaisen raskauteen. Tämä vuosi on teidän nyyttien haku vuosi :heart:

Täällä tyttö täyttää perjantaina jo 2 viikkoa ja on niin täydellinen että :heart: Toistaiseksi hyvin tyytyväinen tapaus ja sulattanut niin isin kuin sisarusten sydämet täysin. Puhumattakaan äidistä joka jo pienessä mielessä suunnittelee viidettä. Onneksi mies aavistuksen innokkaampi vauvapuuhista joten katsotaan ja kuulostellaan milloin uskaltaisi kasvattamaan perhettä vielä isommaksi.

Pitäkäähän muruistanne tiukasti kiinni ja tsemppiä odotukseen!!!

- Neljäskö perh. :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^

Yhteistyössä