Syysmyrsky :hug:, helppo sanoa, että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kun itte on kans niin herkillä, että yks poikkipuolinen sana saa itkemään ihan satasta, ja toi oli kyllä TÖRKEETÄ siskolta! Sen miehestä ny puhumattakaan. Ja hei, monille tulee 30kg raskauden aikana, sitäpaitsi masukuvista muistan, että sähän oot niin pieni pirpana, että kai nyt hitto vieköön ton verran on täytynykkin tulla painoa kun lasket sinne vauvan ja lapsivedet ja istukan ynnä muun roinan joka on nyt ihan syystä "ylimäärästä". PAH, sanon minä!
Rakenneultra tosiaan oli tänään ja kaikki oli hienosti niinkun pitääkin. :heart: Suurella todennäkösyydellä tyttöä meille lupailtiin. Mitään poikaan viittaavaa ei näkyny, vaikka saatiin ihan ok kuva haaruksista, joten kai se vaan on niin, etteivät voi 100% tyttölupausta antaa. Sanoikin lääkäri, että jos vehkeet näkyy niin siitä ei vauva enää tytöks muutu, mutta tytöiksi veikkaillut voi joskus harvoin yllättää.
Kontrolliultra pitäs käydä rv28 kun nyt oli istukka vielä aikalailla kohdunsuulla, vaikka takaseinässä virallisesti kiinni onkin. Tyttönen myös viihtyi tällä hetkellä perätilassa. Tayssissa mua ny ultraavat jatkuvasti sen RADIn takia, joten eiköhän ne tuu kontrolloitua. Koko vastas päivälleen viikkoja, joten ei oo ainakaan vielä sokerit kasvatteneet.
Neuvola oli heti perään ja paino oli tippunu, verenpaineet laskenu ja hemppa hyvä. Tätikin totes, että ilmeisesti olen niitä naisia, joille raskaus sopii ja oon elämäni kunnossa.
Toivottavasti jatkuu sitten seuraavankin puolikkaan tämä tunne. Kelan paperit sain ja niitä pitäs laitella eteenpäin. Kauhukseni vaan kuulin, että vuoden 2011 verotuspäätös tulee vasta joskus huhti-toukokuulla, joten joudun hakemaan edellisen 6kk tuloilla, koska 2010 oon vielä ollu opiskelija.
Onnellinen Naive, ukko ja Sissi 21+5