On se kyllä.. Tää jännittäminen ja kehon kuunteleminen.. Joka ikisestä pienestä nipistämisestä sitä ajattelee, et "Pysy nyt siellä sisällä! Älä tee tätä mulle!" : /
Emby, niin samat fiilikset! Ois paljon helpompaa, jos ei kuuntelis kehoaan koko ajan, mutta jotenkin sitä vaan on niin herkkänä jokaiselle pienellekin vihlaisulle ja kolotukselle : /
Chamon ONNEA!!! Ja tervetuloa tälle puolelle :wave: Kiva tosiaan, kun teitä tippuu tänne tasaisesti
Naive ultrasko ne sua siellä TAY:sin käynnillä? Kun etukäteen mietit, että näkyyköhän sukupuoli jo. Niin mietin tässä vaan, että näkyikö
?
Imoen ihanaa, oot päässy hipelöimään äitiyspakkauksen läpi :heart: En malttais odottaa, että sais itsekin sen pakkauksen jo kotiin ja käsiinsä! No, siihen on vielä aikaa...Tosin kerran oon jo sen pakkauksen kahlannu läpi kaverin luona, jolla LA tammikuussa. Aika poikavoittoisia värejä ne tosiaan on.
Ahdistaako teitä muita muuten puolituttujen/työkaverien raskaus utelut? Mulle tuli eiln yksi puolituttu työkaveri toiselta osastolta kysymään, että "Odotatko sä vauvaa?". Myönsin asian, mutta jotenkin kävi ahdistamaan. Mun mielestä mun maha ei ees näy vielä kunnolla! Mutta kai se sitten jostain näkyy...Kai noi keskenmenot on jättäneet jälkensä tässäkin asiassa, että haluais pitää raskauden tuntemattomilta/puolitutuilta salaisuutena mah. pitkään.
Täällä selvitty vklopun Tukholman risteilystä joten kuten elävien kirjoissa. Menomatka oli hirvein laivamatka ikinä!! Laiva alkoi keinua ihan hulluna jo heti satamasta lähdön jälkeen ja oksensin ekan kerran noin 1,5 tuntia lähdön jälkeen :snotty: Ja samaa jatkui koko loppu ilta/yö. Makasin vain hytissä ja oksenin tasaisin väliajoin. Vasta joskus kolmen jälkeen yöllä, kun keinunta vähentyi sain unta. Yhteensä oksu lensi varmaan yli 10 kertaa...naureskelinkin seuraavana päivänä kavereille, että otin sitten koko alkuraskauden pahoinvoinnit kerralla. Kun mähän en oo raskauden takia joutunut oksentamaan vielä kertaakaan. Netistä luin, että raskaus pahentaa matkapahoinvointia ja niin tuntui kyllä tekevän! Vaikka keinunta olikin ihan hullua, niin en usko, että olisin "normaalitilassa" ihan yhtä pahoin voinut. Tota pahoinvointia varmaan pahensi sekin, etten kerennyt syödä töistä lähdön jälkeen vielä mitään, ennenkuin tuo pahoinvointi alkoi. Enkä mitään pystynyt loppuiltana syömäänkään. Seuraavana aamuna oli vähän heikko happi, kun energiat oli ihan nollissa. Maihin silti päätin urheasti raahautua
Takastullessa myrsky oli onneksi rauhoittunut ja keinunta oli sellasta normaalia. Mutta kun edellisenä yönä ei oikein tullut oksentelun takia nukuttua, niin seuraavana iltana sammuin hyttiin jo 23.30, kun olo oli niin vetämätön ja väsynyt. Olinkin varmaan paskinta matkaseuraa ikinä
Kotiin tullessa oli pakko tarkistaa dopplerilla, että kai Papunenkin selvisi matkasta hengissä. Siellä sen sydän taas jumpsutti :heart:
Kohta töistä neuvolaan hakemaan pissapurkit labraa varten. Täällä on tuntunu sunnuntaista asti ihan siltä, että vois olla virtsis päällä. Tosin mulla on ollu virtsatientulehdus joskus ihan pienenä viimeksi, joten en oo varma miltä se "tuntuu". Mutta kirvelee, pissalla saa juosta useammin ja tuntuu ettei rakko tyhjene kunnolla, niin soitin sitten varmuuden vuoksi neuvolaan ja sain lähetteen labraan.
Sanmar + superpapunen 15+3