Unelma kolme, onnea Pikkuisesta:heart:
Scarleth, mulla on edelleen vaikee dopplerilla sydänääniä etsiä, ja noita on kaks tuolla
Eilen neuvolassakin etsittiin taas hyvä tovi kun päältäopäin ei ollu mitään hajua kuulemma miten siellä masussa oleilevat. Mulla lisäksi noi istukat vielä edessä. No mulla jo tuntuu noita potkuja niin paljon etten enää huolestu jos ei heti sykkeitä kuulu.
Hyvä että löysit kuitenkin äänet, ne on ihania kuunnella :heart:
Heisulle tervetuloa!:wave: Oireettomuus ei meinaa mitään, mulla kaikki onnistuneet raskaudet olleet vkoille 8 asti lähes oireettomia, tämäkin vaikka tuplat tulossa.
mites
MUMINAN neuvola meni? Alussa on vaikka mitä jomotteluja/särkyjä yms, ainakin mulla ollut onnistuneissa raskauksissa. Joten josko verta eikä muuta kummallista näy niin koitahan olla murehtimatta:heart: Vaikka se vaikeeta onkin. tsemppiä!
Sydänääniä mulla on aina kuunneltu vasta rv 12 jälkeen neuvolassa, ja silloinkaan ei välttis kuulunut. Viime raskaudessa haettiin yli 30 min ääniä rv 16, iski jo paniikki mutta toinen oli sitten piilossa tuolla lonkka/suoliluun kätköissä... tätikin ihmetteli et miten hemmetissä se sinne mahtui
Quulle onnea ultrakuulumisista:heart:
(.)
No niin, nyt ehtii vähän kirjotellakin jopa
Neuvolassa tosiaan kaikki ok, ei mitään erityistä.
Sokerirasitukseen kuukauden päästä ja ultra 13.11.
Ei siis mitään ihmeellistä.
Liikkeitä on kauheesti
Ihanaa kun yöllä kääntyy vasemmalle kyljelle, alkaa kauhee potkiminen ja kääntää oikeelle, niin toinen alkaa kenkiä. Selällään ei pysty olemaan ku tuntuu että tukehtuu
Oikealla puolella selkeesti se aktiivisempi tyyppi, tai tunnen ainakin sen liikkeet paremmin. Heittää kovasti kuperkeikkaa ja kenkii toista hereille
Toinen sit aina vastaa vissii kääntämällä kylkeä ja jatkaa unia
Nyt selkeesti eilisestä taas tää oikeanpuolimmainen kääntyny pääalas, kenkii tissejä kun eilen potki vielä alas molemmat. nyt en tiedä miten tuo vas. puoleinen on, se nukkuu vielä (tää toinen ei tosiaan nuku
)
Oon myös huomannu et ne on aikalailla eri rytmeissä. Toinen lopettaa niin toinen aloittaa. jne. Lupaavaa
No nyt toinenki intoutui taas, ja potkii rakkoa eli ovat erippäin, luulisin
On tää niin:heart::heart::heart:
Kelan papruja sais täytellä, mut en oo nyt varma otanko 2 pakkausta ja 1 rahana, vai kaikki rahana. Kuopukselta on paljon vaatetta kuitenkin ja oon kaikista 3 aikasemmasta pakkauksen ottanut, joten vähän tarttis tavan takia ottaa pakkaukset, MUTTA noit kynsisaksia ja harjoja alkaa olla... josko ottais rahana ja koittais makuupussia yms metsästää kirppiksiltä, muutama juttu ois kun ehottomasti haluisin tästä uudesta pakkauksesta.. josko ottais yhden pakkauksen ja 2 rahana.. hmm.....
Ei täällä kummempia. meen nostaa jalat ylös ja rötköttää sohvalle kun kuopus nukkuu
T:Neiti + MassuKit 23 POKS