Pidin vähän taukoa palstailussa, tulin nyt kurkkimaan olisiko ultrakuulumisia ja olihan niitä ja muitakin hyviä uutisia!
Oikein paljon onnea
Scarleth ultrasta, ihanaa:heart:! Ja toivon, että sun odotus jatkuu nyt onnellisena ja rauhallisena, siltä ainakin sun viesti kuulosti
Iitu, tosi kiva nähdä sun nimi täällä puolella, tosiaankin muistan hyvin sut kuumeilupuolelta! Kaikki peukut ja varpaat pidän pystyssä sen puolesta, että teillä nyt viimeinkin kaikki menisi loppuun asti hyvin. Ihan liikaa menetyksiä oot joutunut kokemaan.. Hurjasti tsemppiä piinaaviin viikkoihin!
EVO, onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan! Toivotaan plussalle kestoa aina sinne heinäkuulle asti!
Tsempitykset teille kohta synnyttämään lähteville, vauvakuulumisia tänne jo kovasti odottelen
Liikunnasta, esikoisesta liikuin ihan loppumetreille asti aktiivisesti, 4 krt/vk jumpissa ja rv25 asti kävin juoksulenkeillä, sitten alkoi kohtu painaa rakkoa sen verran, että juokseminen jäi ja paljon hyppyjä sisältävät jumpat.. Pahoinvoinnin ja oksentelun takia tää eka kolmannes menee kyllä ihan liikkumatta, peruskunto on kans niin paljon huonompi ja kevään sairastaminen romahdutti sen ihan pohjalle, just ennen plussausta sain vasta viriteltyä juoksulenkkejä uudelleen. Aattelin nyt lähinnä kävelylenkkejä aloitella, sit kun se ei enää laukaise yökkörefleksiä.
Nt-ultrasta/peloista, mua kyllä pelottaa ihan tajuttomasti ens viikon ultra. Jotenkin aattelen, että kun siinä kärähtäminen kai kuitenkin on suhteellisen yleistä, niin ihan hyvin sekin vielä voisi osua kohdalle. Muutenkin luulen, että tässä raskaudessa pelot ei lopu, ja kuten
Tillukas totesit, niin taitaisivat jatkua sitten vielä kätkytkuoleman pelkona vaikka sen vauvan kotiin saisikin. Mutta kyllä kai pelkojenkin kanssa oppii elämään, ja joka tapauksessa aika kulkee eteenpäin ja jos sitten hyvin käy, korjaa nämä murheet
ON: oon koittanut ajatella tätä raskautta mahdollisimman vähän, vaihtelevalla menestyksellä
. Varsinkin uniin tuntuu km-ajatukset tunkevan väkisin. No, yksi virstanpylväs on ensi ke koittava nt-ultra, eli sitä nyt sitten odotellessa..