Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

Scarleth Onnea tytöstä! =)

miss_piggy Aika moni on sulle vastaillut, että kyllä ne oireet kohta tulee. Ei ne välttämättä tule ja siltikin voi olla kaikki ihan hyvin. Mulla ei ole ollut mitään muuta raskausoiretta koko aikana kun ihan pieni tissikipu alussa ja mahan kasvu. Mua on rauhottanut pari omakustanteista ultraa tässä matkan varrella.

Paljon on uusia listautunut sitten mun viime kirjoittelun. Kaikille lämmin tervetulotoivotus!

(.) Perjantaina meille kotiutui vaunut ja lauantaina pinnis. Hoitopöytä ja kantoliina on ostettu jo aiemmin ja ollaan saatu vaatteita. Jotenkin vaunut ja pinnis kuitenkin teki meidän kodista vauvaperheen oloisen. Jännää. Nyt on vielä neljä päivää töitä ja juhannuksesta alkaa äitiysloma. Kaikki muut hankinnat ollaan jätetty äitiyslomaan. Mä en ole uskaltanut ostaa, kun kuitenkin pelko häilyy kokoajan takaa-alalla. Nyt täytyy sit oikein urakalla alkaa tutkimaan mitä se vauva tarvii =).

Simpu83, rv35

*muoks* kirjotan kännykällä ja joku ihmeen huutomerkki ilmestyi tonne alkuun =/
 
Viimeksi muokattu:
zannukka :hug: toivotaan että on ihan harmitonta.

Joo kyllä mi meinasin töissä ottaa aika iisisti. Ja seuraan kyllä jos menee tilanne semmoseks ettei töitten teosta tuu mitään niin haen saikkua.. en todellakaan riskeeraa lapsen terveyttä töiden takia. Tollasen "normaalipvän" jälkeen supistelut alkaa illasta ihan kun taas eilen, mutta luojalle kiitos ne eiolleet kipeitä vaan ainoastaan liikeitä pysäyttäviä ilkeen tuntusia. Lomallaki ois paljon tekemistä vielä tän kodinki kanssaa täytyy tehdä vain pienissä määrin :)

Mut tänään kutsuu kesälomareissu perheen kera joten pakkaus hommiin :D

Hyvää viikon alkua kaikille!

P.ö.m.p.p.i.s rv17+5 :heart:
 
Scarleth, lämpimät onnittelut! :heart:

zannukka, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! Mulla oli esikoisesta tuhruttelua ja tosi kovia vatsakipuja alkuun, mutta kaikki oli kuitenkin koko ajan hyvin. Tässäkin raskaudessa tuhrua tuli ja teinkin testin vain vahvistaakseni oman negaoloni menkkoja odotellessa. Mutta ei ne sieltä koskaan alkaneetkaan. :) Meri-Oulun neuvolassa kävin minäkin VU:ssa, onneksi sieltä saa tosi joustavasti aikoja ja se käynti kyllä helpotti kovasti mieltä. Toivottavasti kuullaan pian hyviä ultrakuulumisia sieltä suunnalta!

Kukkurukuu, kommenteista oli puhetta ja kyllähän se tosiaan kipeää tekee kun joku töksäyttää jotain.. Etenkin niiden on vaikea varmasti suhtautua ja valita sanojaan kenellä ei vastaavia menetyksiä ole takana.. Ja itsellekin siinä muutenkin herkässä tilassa on tosi vaikea suodattaa mitään kommentteja vaikka yleensä kukaan ei niitä pahalla tarkoitakaan. Halaus on kyllä paras lohtu siinä vaiheessa jos niitä oikeita sanoja ei löydy.. Minullekin moni on sanonut tuota, että kuitenkin raskaudut helposti, sehän on hyvä. Vaan eipä se siinä menetyksen hetkellä lohduta, vaan kyllä siinä vaiheessa kun itsellekin tuli ne kaksi perättäistä kkm hyvin lyhyen ajan sisään, niin oli aika epätoivoinen olo.. Juurikin niin kuin zannukka sanoit, että ensin annetaan toivoa uudesta raskaudesta ja sitten se viedäänkin pois.. :'( Meidän oli niiden kahden kkm jälkeen pidettävä muutama kuukausi taukoa ennen uudelleen yrittämistä, koska molemmilla oli sellainen olo että ei vaan kestäisi enää uutta menetystä heti perään.. Ja nytkin vielä vaikka raskaus on jo suht pitkällä, se pelko piinaa tuolla takaraivossa ja nousee pintaan aika ajoin. Ei sille vaan mahda mitään. Positiivisesti suhtaudun elämään noin yleensäkin ja toivo on kuitenkin se päällimmäinen tunne nytkin, mutta kyllä sitä pitää antaa aikaa sille surullekin, ei niistä menetyksistä ihan hetkessä toivu eikä heti voi olla oma positiivinen itsensä. Se voi tuntua läheisistä vaikealta seurata vierestä ja yrittävät sitten "rohkaista" kommenteillaan.

pömppis, otahan tosiaan rauhassa ettei kovin alkaisi supistella. Mullakin tuntui viikonloppuna aika napakoita supistuksia kun vähänkään pitempään oli jalkeilla ja touhusi jotain, kipujakin meinasi välillä olla ja siinä vaiheessa tyydyin vaan siirtymään sohvalle vaakatasoon. Ei sitä vaan jaksa samaan tahtiin kuin normaalisti, eikä ole tarviskaan. Välillä mulla tulee huono omatunto siitä, että en tee kotihommia riittävästi tms., mutta yleensä saan sen työnnettyä taka-alalle kun mietin miten paljon paremmin vauva voi kun itse muistan levätä tarpeeksi. Muutenkin nyt meinaa väsyttää kamalasti.. onkohan hemppa taas laskussa..

( . ) Täällä masu tuntuu jo aikas isolta! Aamulla usein se kuitenkin tuntuu pienemmältä ja vauvakin tuntuu kaivautuneen tuonne ihan alas. Viimeksikin kun kuuntelin dopplerilla niin äänet löytyi ihan tuosta häpyluun yläpuolelta. Nytkin potkuja tuntuu ihan tuolla alavatsalla ja häpyluun seudulla, näyttää kaveri viihtyvän nyt tuolla suunnalla hyvin. :) Välillä kyllä tuntuu potkuja ylempänäkin ja joinakin päivinä tosi pitkiäkin sessioita. Edelleen ne hiljaisemmat päivät on aika pelottavia, mutta onneksi nyt taas viime päivinä liikkeitä on tuntunut ihan päivittäin. Iltapäivää kohti mennessä masukin tuntuu paisuvan isommaksi aamuun verrattuna ja supistuksiakin tuntuu aika ajoin, samoin sellaista kiristelyä ja kasvukipuja. Liitokset ei mullakaan tykkää istumisesta ja usein kun työpäivän jälkeen lähtee kävelemään kotiin, on paikat tosi kipeänä. Kyllä näiden kanssa kuitenkin pärjää kunhan vaan pikkuisella on kaikki hyvin! Vielä pari viikkoa rakenneultraan.. Jaiks!

Ammiina ja pikkupeikko 17+4
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Scarleth Suuret onnittelut pienestä rakkauspakkauksesta :heart:

miss piggy Tai sitten niitä oireita ei tule ja silti kaikki on hyvin. Mie oon ainakin yks niistä kellä ei mitään kummempia oireita ole. Ei pahoinvointia tai muutakaan. Nyt on tosin tullut ilmeisesti ratsastuksen seurauksena issiasvaiva. Ikinä ennen ei moinen oo kiusannu, mutta nyt noin viikon ajan ollut toinen pakara aivan ärsyttävän kipeä.

zannukka Toivottavasti kaikki on hyvin! suuren suuret tsemppihalaukset!


(.)
Täällä odottelen seuraavaa neuvolaa, jolloin sais kuulla ne sydänäänet. Jotenkin ihan epätodellinen olo, en jotenkin osaa vielä kunnolla ajatella että kaikki on hyvin vaikka kahdessa ultrassa ollaan käyty ja todistetusti siellä pieni tyyppi ollut hengissä. Jospa mie jo uskaltaisin keskiviikon jälkeen oikeasti hengähtää?

Equus ja tyyppi 14+4
 
EIKÄ kukkurukuu!!!!! :'( Ootko varma ettei vaan olis jotain harmitonta vuotoa..? Jostain olen lukenut että km:n kokeneilla jostain syystä vuotaisi helpommin alkuraskaudessa... Näin oli myös itselläni vaikka takana oli 3 vuodotonta raskautta! Voi itku sentään, tsemppiä ja jaksamista!!!!! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiitoksia kaikille, ootte ihania kun jaksatte tsempata :heart:

Voi kukkurukuu Toivottavasti ois kuitenkin harmitonta vuotoa :hug:

Marlin Joo Meriouluun oon menossa :)

ON: Sain varattua ajan ultraan huomiselle 10.15. Tosin mies ei ehi mukaan nyt ultraan kun tulee työreissulta vasta ti-ke yönä :( Ahdistaa ajatus mennä yksin kuuntelemaan huonot uutiset. Mullahan se pahin pahoinvointikin sitten loppu. Ei oo enään ollu moneen päivään semmosta melkeen pakko juosta oksentaan oloa. Toki hieman etovaa oloa on vielä ilmassa jos maha pääsee liian tyhjäksi ja jatkuva nälkä vaivaa edelleen. Mutta huomennapas sitä ollaan sitten viisaampia, ei maha tarvia yöllä paljon nukkua kyllä. Jotenkin vaan tulee mieleen niin tuo helmikuinen keskeytynyt keskenmeno kun siinäkin se pahin etominen loppui ja ultrassahan selvisikin siihen sitten syy, kun kehitys oli loppunut jo viikkoa aijemmin ja siellä sykkeetön asukki oli : /
 
Voi ei kukkurukuu :'( Ihan kamalaa.. Ehkä kuitenkin olisi vielä pieni toivonkipinä, jos vuoto olisikin ihan harmitonta vaan? Ystäväni vuoti ensimmäiset 3-4kk ekassa raskaudessaan ja kaikki meni kuitenkin loppuun asti hyvin. Toivottavasti sinunkaan kohdalla ei nyt olisi siitä pahimmasta kyse..

zannukka, tuo ultran odottaminen on jotain niiin piinaavaa.. onneksi se on kuitenkin jo huomenna! Itsekin olen joutunut vu:ssa käymään yksin välillä, mutta siellä MeriOulussa oli kyllä yksinkin paljon kivempi käydä kuin tuolla kunnallisella.. Sinne en enää suostu yksin menemään ollenkaan, hirvittää jo se koko tutkimushuone kun siellä on kahde huonot uutiset kuultu ja vielä ekalla kerralla sattui kaamean tyly kätilö ultraajaksi.. MeriOulun täti on onneksi tosi mukava, mutta kyllähän ne aiemmat kokemukset vaan aina nousee mieleen kun ultraan on menossa.. Tsemppiä matkaan huomiselle! Peukut pystyssä että kaikki olis hyvin vaikka pahoinvointi onkin hellittänyt, ei se välttämättä tarkoita mitään.
 
miss_piggy
Mulla oli se neuvola, ja mukavaa oli se, että pääsen julkiselle puolelle ultraan jo ensi viikolla eli 24.6 :) Sain perua sen kalliin yksityisen jonka olin varannu. Hoitaja oli sitä mieltä, että mut pitää ultrata kun on se kkm takana ja kerta mulla ei oo paljon mitään oireitakaan. Ja kun tämä sai vielä niin pian alkunsa sen kkm:n jälkeen ja clomeilla.
Ja ymmärsin hänen puheistaan, että sitten jos tuossa ekassa ultrassa on kaikki hyvin, niin jatkossa ultrailtaisiin parin viikon välein (ehkä) ja neuvolakäynneillä kuunneltaisiin myös sydänääniä :)

Jännittää kyllä jo etukäteen tuo ultra, ku tosiaan rintojen arkuuskin nyt on kadonnu.
Tein tänään digitestin, niin siihen tuli kuitenki 3+, joten viikot on ainaki lisääntyny siitä mitä oli 2 viikkoa sitten kun tuli 2-3.
 
miss_piggy
Niin ja jaksamisia vielä tätäkin kautta tuhruttelijoille :(

Mulla onneks viikko sitte se "tuhru" jäi vaan siihen yhteen pyyhkäsyyn, eli valkovuoto oli vähän punertavaa, ja tuli sellanen venyvä pieni lima joka oli vähän rusehtavaa...
 
Kyllä tää oli tässä. Eiliset kivut ei lähteny panacodilla ja mietin jo keskellä yötä päivystykseen lähtöö, kun meinasin oksentaa, mutta sitten aattelin, että ei ne siellä mitään kuitenkaan voi tehdä.
No tänään digi näytti "ei raskaana" ja vuoto ja kivut vahvistaa. Sääli, että kivut jatkuu viellä tänäänkin ja on pakko hakee sairaslomaa tälle päivälle. Muuten olisin menny sinne töihin ihan vaan, että olisin saanu muuta ajateltavaa.

Koittakaa te nyt täällä pysyä, jotka täällä jo valmiiks on ja tsempit tulevaan.
 
Kukkurukuu :hug: pahoittelut ja kovasti voimia

Täällä on ultrassa käyty ja siellä oli kaikki paremmin ku hyvin, kaks vahvaa sykettä löyty :heart: vuoto ei tuu kohdusta vaan ilmeisesti johtuu siitä että limakalvot on vaan tuplahormoonien takia niin verekkäät ja herkät että vuotelee sitten helpommin. Ja kaikki se kipuilu johtuu varmaankin siitä kun kohtu kasvaa nyt sitten tietenkin kahen eestä. Pikku kaverit on kumpikin omissa pusseissaan ja hienot ruskuaispussit kummallakin ja vastas molemmat täysin rv 6+4 niinku menkoista laskettuna onkin :)


zannukka ja itisvinkulat 6+4
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei kukkurukuu, niin epäreilua :hug: Kovasti jaksamisia. Haluatko että lisään sut tuohon menetyksen uudelleen kohdanneisiin?

zannukka Siis mitä!! Eikä, aivan ihania uutisia :heart: :heart: Joko oot miehellesi kertonut, vai ootatko että tulee kotiin?

miss_piggy Ihan huippu juttu että pääset jo ens viikolla ultraan. Aika hassua kyllä kieltämättä että sulle ei sitä ultraa automaattisesti oo tarjottu jos kerta clomeilla tulee herkemmin tuplia. Mutta pääasia että nyt kuitenkin sinne ultraan pääset :)

iitu Oi, kovasti tsemppiä sektioon. Hyvin se menee :) Kannattaa lähtä sitten mahdollisimman pian liikkeelle, ja liikkua mahdollisimman paljon, niin palautuminenkin on nopsempaa. Ite näin tein, ja koin että palauduin sektiosta nopeampaa kuin alatiesynnytyksestä.

(.) Jos edellinen raskaus ei olisi ollut ku, olisi laskettuaika ylihuomenna. Mutta jotenkin en osaa surra tuota ku:ta samalla tavalla kuin surin ekaa km:a. Eikä tuo lähestyvä la pyöri koko ajan mielessä. Mullahan alko kivut ja vuoto 4+3, joten heti alkuunsa kuvittelin sen olleen siinä. Vaikka ku paljastukin vasta rv9, en silloin kuitenkaan enään pitänyt itseäni raskaana olevana. Oon vissiin vähän hätähousu. Tilasin pikku-ukolle viime viikolla vaunut :D No, meillä tyttö voi niissä istua jos on tarvis, eli ei ne ihan 4kk taida käyttämättöminä kuitenkaan pölyttyä ;)

Marlin ja Vimma 21+5
 
Viimeksi muokattu:
Kukkurukuu, voi itku :( Toi on niin väärin ja epäreilua!

zannukka, ooooo, onnea tuplista! Osasitko aavistaa yhtään?

iitulle tsempit sektioon! Ihan pian sulla on vauva sylissä :) Ja vauvan tuoksuinen elämä alkaa :heart:

Marlin, mulla olisi la vajaan kahden viikon päästä jos kkm ei oli tullut... Jotenkin surettaa tuo nyt tosi paljon :(

ON: Ja ihan p*skat fiilkset nyt muutenkin! Pyyhkiessä jäi tuhrua paperiin, enempää sitä ei tullut mutta silti. Olo on nyt tooosi turhautunut ja tietyllä tapaa välinpitämätön, menkööt sitten kesken jos menee kun en sille kuitenkaan mitään voi. Ehkä jotain defenssiä tuollaiset tutnemukset. Blaah.
 
miss_piggy
zannukka: Kaksoset, ihanaa! :D Tuliko nuo ihan luomuna?

Mulla ei edelleenkään oikein mitään r-oireita...tissit vaan arat. Voi höh...Saa nähä onko ultra sitte positiivinen vai negatiivinen kokemus.
 
Marlin no pitihän mun sille heti soittaa, kysyin vaan eka, että istutko :D

stellini No kyllä mulla joku kutina oli ku ovulaatio tosiaan oli niin kummallinen ja kivut oli molemmin puolin. Ja näin mää just plussaamisen jälkeen unenki että oli kaksoset tulossa :)

miss_piggy Joo ihan luomuna :) No mulla ei oo mitään tinssituntemuksia ollu koko aikana.

iitu Tsemppiä sektioon :) Ihanan jännää että kaks päivää ja sulla on nyytti kainalossa, kun vieläkin niin elävästi muistan sun alkuvuoden vuoristorata olon ja luottamuksen raskauden jatkumiseen :)

ON: Kyllähän tässä on aika epäuskonen olo tämän asian kans, nyt vaan täytyy pitää peukut ja varpaat pystyssä, että päästään loppuun saakka. Ainiin ja LA ois nyt sitten ultran mukaan 7.2
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Moikka pitkästä aikaa!

Täällä on niin paljon uusia että oon jo tipahtanut käyrryiltä.

kukkurukuu, olen todella pahoillani! :( Toivottavasti pääset mahdollisimman pian tähän pinoon takaisin. Jaksamisia!

zannukka, muistan sut kun olit täällä viimeksi, me oltiin silloin aikalailla samoilla viikoilla. Ihanaa että oot täällä taas ja ONNEA tuplista! Ihania uutisia. Oon itse kaksonen ja mun veli on mulle maailman tärkein ja läheisin ihminen! :heart: Kaikkea hyvää raskauteesi! :)

miss_piggy, sut muistan taas syyskuisista. Hienoa että oot jälleen raskaana ja rutkasti tarrasukkia mukaan ja tsemppiä alun piinailuihin! Kyllä ne oireet sieltä vielä ilmaantuu ja toivotaan että ultrassa kaikki näyttää hyvältä.

iitulle isot tsempit sektioon! Pian sulla on pieni sylissä! :heart:

Marlin, onnea näin vähän myöhässä hyvistä rakenneultrakuulumisista ja poikalupauksesta! :heart: Hirmu pitkällä oot jo sinäkin.

Koitin vähän kaikille vastailla... :)

(.) Täällä masu on ottanut kasvuspurtin ja alkaa pikkuhiljaa näyttämäänkin vauvamasulta. Asukki on jonain päivinä ihan mahdoton eikä hetkeäkään paikoillaan. Tänään on tytöllä taas rauhallisempi päivä. Hankintoja pitäis alkaa tekemään.. Löytyy vasta pinnis, turvakaukalo ja kaaaauhee kasa vaatteita! :D Tällä viikolla pitäis saapua äitiyspakkauksen!

Hyviä vointeja kaikille!!!

serenade ja mirkku 25+3
 
zannukka Ajattelinkin että jos et vielä ois kertonu, että miten maltat olla kertomatta :D Kyllä mää uskon että teidän pienet jaksaa kasvaa ja kehittyä loppuun asti. Mulla on mottona että kaikki tapahtuu syystä. Ja vaikka se ei aina siltä oo siinä hetkessä tuntunu kun jotain tapahtuu, niin kyllä minä silti siihen uskon ja vahvasti. Joku jossain oli sitä mieltä että te ansaitsette saada kaksi vauvaa yhellä kertaa :heart:
 
miss_piggy
stellini: :hug: Tuo on niin tuttu tunne. Jotenki ku mullaki tuli viikko sitte se yks punertava tuhru pyyhkiessä niin oli vaan semmonen tunne, että jaa, taas samanlainen ku siinä keskenmenneessäki... Ei jotenki osannu enää ees hirveästi säikähtää, ku muutenki nyt on semmosella asenteella valitettavasti koko aika, että kesken menee tämäki jos ei oo menny jo ellei ultra toisin todista.
Tää on niin paskaa, ku ei osaa olla onnellinen ja nauttia.

Mulla on edelleen kauhea lenssu päällä... Olo on tosi kökkö tän nuhan takia. Onneks on nyt pari päivää vapaata niin ehtii parannella itteensä. Tänään oli vähän jotain turvotusta, mutta eipä muuta mainittavaa :)
 
kukkurukuu Voi ei miten kurjaa! :'( Ajattelin vielä lukiessani kirjoitustasi vuodosta että toivottavasti kaikki olisi silti hyvin, mutta näin seuraavan postauksesi. Elämä on julmaa. :hug: Toivottavasti tavataan pian tällä puolella!

zannukka Onnittelut tuplista! Nyt molemmille asukkaille tarrasukat jalkaan ja rauhallista menoa helmikuuhun asti! :heart:

Simpu Täällä myös pelko että jotain pahaa tapahtuu jos innostun kauheesti ostelemaan mitään. Tiedän että kuulostaa tyhmältä, mutta ei tälle vaan mahda mitään. Vähitellen olen kuitenkin jo alkanut katsella asioita vaikka mitään ei ole vielä hankittukaan. Sekin on jo jotain... :) Onnea mammaloman aloittamisesta!

miss_piggy paranemista, toivottavasti lenssu antaa kohta periksi! Kyllä niitä hankintoja ehtii vielä tekemään. Kuten huomaat, muutkin on samalla periaattella liikkeellä. :) Ihanaa että pääset julkiselle puolelle vu:hun, luksusta! Kiva että digi todistaa että raskaus etenee!

Ammiina Tsemppiä rakenneultran odotteluun! Täällä myös liitokset huutaa hallelujaa jos erehtyy istumaan jollain kovalla alustalla. Toivottavasti supparit jäisi kuitenkin siellä vähemmälle, ei ole kiva jos jo tuossa vaiheessa supistaa paljon! Kiva kuulla että liikkeet tuntuu jo, ne ei ne hiljaiset hetket ole todellakaan kivoja. Itse välillä yölläkin mietin että onko kaikki kunnossa, onneksi tämä kaveri on aikamoinen yökyöpeli, joten ilmoittaa itsestään myös silloin. :D

Equus Toivottavasti pystyt hengähtämään, mutta pahoin pelkään ettet. Taitaa olla keskenmenon kokeneiden kirous, aina on seuraava etappi jota odotetaan ja pelätään. :( Kaikesta pelkäämisestä huolimatta toivon että neuvolassa kaikki on hyvin sinulla. :)

iitulle tsemppiä sektioon, kohta sinä olet äiti! :heart:

stellini Toivottavasti on harmitonta tuhrua, vaikka ymmärrä kyllä myös asenteesi. Skeptiseksi tässä jokainen muuttuu kun keskenmenon kokee.

serenade Täällä myös mahasta löytyy ikiliikkuja, ja sitten ne pienet hetket kun on rauhassa (varmaan ihan tervettä että nukkuukin välillä), olen välillä paniikissa. :ashamed: Kivasti teillä jo noita hankintoja, meillä tasan äitiyspakkaus. :D

Omaan napaan ei kauheesti raportoitavaa, paitsi että kaikki tuntuu närästävän! Yöh! Se sitten vähentää ruokahalua aika tavalla. Viime neuvolaan mennessä painoa tullut 3 kiloa, lääkäri ei ollut kuitenkaan huolissaan.

Vielä 2 päivää töitä ennen lomaa! :cool:

zapata 27+2
 
kukkurukuu otan suuresti osaa menetykseen ja paljon halauksia. Elämä on todella julmaa eikä sitä aina voi ymmärtää. :ashamed: Jaksamista paljon ja toivoa kuitenkin tulevaan :hug:

zannukka vau että ihan tuplat onnea! :heart:
stellini ymmärrän tunteet mut elä heitä vielä kirvestä kaivoon :hug:

(.) Masussa kova liikkuja näin illan rauhallisina hetkinä. Ei sen puoleen parin pvän kesälomareissu on tehty ja uitu on paljon ja tuli tanssittua tanssipelillä tänään hurjasti ja oli kivaa :) ei ihmekkään ettei ole paljon päivän aikana liikkunut. Mut nyt vetää varmaan koko yön rallia masussa^^ supisteluja on ollut edelleen pitkin päivänkulkua mutta nyt osaan jo rauhottuu niin et ne menee ohi eikä pelko nosta heti päätään. Uiminen raskaana on muuten todella jännää...nyt oli ensimmäinen kerta kun uin raskaana. Tuntu et vauva nousi paineen mukana hirveen ylös ja siellä me molemmat sitten lilluttiin xD hih tämmöstä. Nyt jään kuuntelemaan potkuja.

P.ö.m.p.p.i.s rv 17+6
 
kukkurukuu, edelleen tosi paljon voimia :heart: Ihan kamalaa että näin piti käydä ja vielä kivutkin noin kovia. Toivottavasti pian helpottaa edes tuo fyysinen puoli niin pääset toipumaan!

zannukka, wau! Isot onnittelut tuplista!! :) Ei se ole ihmekään jos oireita ja kasvukipujakin on sitten kahden edestä.

miss piggy, hienoa kun pääset jo pian ultraan!

iitulle tsemppiä matkaan!! Pian saat tavata pikkuisen :heart:

marlin ja stellini, mulla teki tosi tiukkaa ne la-päivät.. Siloin se suru nousi ihan uudelleen pintaan kun ajatteli, että tänään mulla voisi olla vauva sylissä. :( Mulla on jotenkin myös vähän vastaavia fiiliksiä kuin sulla stellini.. Pari päivää ollut taas hiljaisempaa masussa, mutta en jaksaisi pelätä vähän väliä.. sitten oon kans välillä aatellut just noin että menköön sitten kesken jos on mennäkseen, eihän sille itse mitään voi.. Jotenkin semmoinen uupumus tähän koko odotukseen, kun koko ajan saa olla varpaillaan. Onneksi nääkin fiilikset on ohimeneviä ja toivottavasti taas pian tulossa vähän optimistisempi jakso!

zapata, kiitos! Jotenkin taas jännittää koko ajan vaan enemmän mitä lähemmäs tuo ultra tulee.. Minä myös välillä yölläkin mietin miten masussa jaksellaan, viime yönä tuli muutenkin heräiltyä kun tuo esikoinen oli kovin levoton niin ehti sitten itsekin taas miettiä kaikenlaista.. Ja tämä tyyppi kun öisin ei juurikaan liiku, niin melkein teki mieli jo yön pimeinä tunteina kaivaa doppleri esiin, mutta en sitten kuitenkaan. Tsemppiä sulle ton närästyksen kanssa! Se on kyllä tosi inha vaiva.. Ja ihanaa lomaa!! :cool:

pömppis, mä uin tosi paljon esikoista oottaessani ja nytkin oon käynyt muutaman kerran. Musta se tuntuu kans jotenkin jännältä masussa ja ihanalta kaikin puolin kun edes jossain voi tuntea itsensä kevyeksi ja sulavaksi! :D

ON kaipailisi enemmän liikkeitä kun pari päivää on nyt ollut taas hiljaisempaa masussa.. Alkaa se rakenneultrakin jännittää koko ajan enemmmän.. Huoh, jotenkin vaan väsyttää ja ärsyttää tänään kaikki muutenkin, varmaan johtuu tuosta huonosti nukutusta yöstä myös.. Meidän vajaa 3v. itkeskeli pitkin yötä ja ei taidettu montaa tuntia nukkua kumpikaan. Kahville siis, jos se vähän auttais!
 

Yhteistyössä