Keskenmenon jälkeen plussanneet kesällä 2013

Miirabel Ihana kuulla hyviä uutisia teiltäkin :heart: onnea kovasti! Ja nyt seesteisyyttä toivon siulle kovasti näistä viikoista eteenpäin ainakin tuonne rv 20 saakka :hug:

miss piggy Ihanaa! Teretulemasta tänne!!

Täällä ei kummempia. Makeanhimo on ihan kamala asia! Mie en koskaan oo ollu kova makeen syöjä mut nyt.. Sanoisinko että hitto mikä pullahiiri miusta on kuoriutunut, menee karkit, jäätelöt jne. Mie oon valas tätä menoa jouluna jos en rajota miun mielitekoja :D Onneks painoa ei oo tullu vielä, vakaa oon sillä silmällä tässä kattonu ja pitäny itteni kurissa kaupassa etten ihan joka päivä herkkuja vetele. Ja mie en ala.. Mahaa ei saa piilotettua, pömppö mikä pömppö. Ei auta vaikka kuin vetäis mahamakkaroita sisään, sama pömppö siinä silti pömpöttää. Ja jo nyt?! Mietin että miten pitkään saan tän pidettyä salassa. Miun onneks meillä on anteeksi antavat työvaatteet töissä, semmoset unisex malliset säkit niin niistä ei kyllä huomaa kovin helpolla :D Ja kotona saa pömpöttää minkä haluaa :D

Equus ja tyyppi 12+2
 
Onnea plussista zannukka, kenguru ja miss-piggy :heart:

Anteeksi tämä hiljaiselo... täällä on ollu kädet täynnä tekemistä töitten ja muitten asioiden kanssa. On reissattu työmatkoilla ja harailtu kesälomareissuja ja hoidettu lasten kesähoidot ja onnellisesti ekaluokkalainen päästetty kesälomille. Sieltä se oma esikoinen jo ens vuonna menee tokalle :)

Bongasin ekat liikkeet jo 14+ jotain, mutta todella hentoiset. Sen jälkeen ollut hiljaista mutta sydänääniä kuunneltu ahkerasti. Nyt parina päivänä on liikkeitä taas alkanut tuntemaan ja ne todella huomaa. Eilen pyörälenkin jälkeen istuin lattialla niin jo alkoi vimma :)

stellini ja marlin täälläkin pelko tulee joinain päivinä ja aika pahastikkin. Enkä oikein vieläkään koe todelliseksi että marraskuussa meille tulisi vauva..joka on aika jännä. Mietin itsekin milloin se oikeasti kunnolla konkretisoituu niinkuin aikaisemmissa raskauksissa.. Tosi harmi ettei osaa nauttia kaikesta tästä niinkuin ennen :( Mutta toivotaan kovasti että joku päivä.

No maanantaina olis neuvola ja sitten heti heinäkuun alussa rakenneultra. Kahen viikon päästä alkaa kesäloma ihanaa! Siihen asti yrittää vielä sinnitellä. No sitten jäänkin jo syyskuun lopulla töistä pois. Eli ei todellakaan pitkä aika.

Mutta hyvää sunnuntaita kaikille ja vointeja!! :heart:

P.ö.m.p.p.i.s rv15+5
 
miss_piggy
Onko muuten normaalia että r-testin viiva vahvistuu tosi hitaasti? Nyt on dpo 15 ja rv 4+2, ja ei nuo viivat mitkään sikavahvat oo, kuitenki eilen digi näytti 2-3. Ja kaikista oudointa on, että ovistestit näyttää mulla tyylipuhdasta negaa. Eikö niiden pitäisi näyttää raskaus myös, vai oonko ymmärtänyt väärin? Pelkään koko aika että tää on joku kohdun ulkoinen tai tuulimuna tai mitä lie, siis kyllä nuo r-testit plussaa näyttää selkeästi, mutta tuo ovistesti vähän mietityttää.. :x Vai oonkohan nyt sekoamassa.
 
Hei

Voisin varovaisesti siirtyä tänne puolelle. En heti löytynytkään tätä ketjua noiden muiden plussalaisten seasta.

Minulla siis oli kkm maaliskuussa, ja nyt plussasin ilman menkkojen välissä. En siis tiedä millä viikoilla mennään. Digi näytti reilu viikko sitten 3+ mutta sitä ennen en aktiivisesti testaillut :/ oma arvaus on digin perusteella, että 5.-7. Viikolla mennään. Kävin neuvolalääkärillä, ja hän laittoi lähetteen varhaisultraan...neuvolassa oli kuulema niin surkeat vermeet ettei ultra siellä onnistu, mutta lääkäri kokeili mahan päältä ultrausta niin ruskuaispussi siellä kuulema näkyi jo, muuten oli kuulema aika vaikea mahan päältä katsella.

Nyt ei auta kun odotella kutsua ultraan! Lievästi hermo taasen meinaa pettää kun ei tiedä onko kaikki kunnossa, oon kyllä ihan yliherkässä mielentilassa :D Mitään erikoisia raskausoireita ei ole, lähinnä nännit arat, lievää kuvotusta, väsymystä, turvotusta, nälkää ja mielialanvaihteluita. Vessassa saa toki rampata. Kahvini olen vielä saanut juotua, vähän pelottaa kun ei kauheita oireita ole.

Praia/ la arvaus 24.1.14/ kkm 3/2013 / 1. Lapsi

Anteeksi kaikki kirjoitusvirheet mitä varmasti löytyy kun puhelimella kirjoitan :(
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
TÄYSIAIKAINEN!! Perjantaina tuli täyteen. Helteet nostavat tautisen turvotuksen jopa ihmiselle, jolla ei ole ikuna kuunaan ollut turvotusta. Pieni on alkanut puskemaan itseään alaspäin ja se saa ihan mukavia supisteluja aikaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: iitu85
miss piggy Miulla tuli selkeet vahvat viivat edellisestä keskenmenneestä raskaudesta jo 4+0 ja tässä nykyisessä 4+0 viiva oli selkeesti haaleempi, hyvä ku erotti ja vahvistuminen tuli vasta joskus viikon päästä ekasta testauksesta
 
_kenguru_, zannukka, miss_piggy, Praia: Paljon onnea plussasta ja tarrasukkia :heart: Niin ja tervetuloa mukaan! Tiedän tuon huolen, kun miettii onko kaikki hyvin. Itselläni ei oireita ole oikeen ollut (muutamana päivänä hieman etova olo), joten on ollut tosi vaikea uskoa koko raskauteen. Nyt on takana jo kaksi ultraa ja siellä pieni sydän sykkii kaikesta huolimatta :)

Equus, Miirabell, mamuska7: Onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Alexa: Täällä vielä jännitetään veriseulan tuloksia. Meilläpäin on tapana, että eka käydään ultrassa ja sieltä saa lähetteen verikokeisiin. Tuloksen pitäs tulla parin viikon kuluttua siitä. Tän viikon perjantaina tulee kaks viikkoo ultrasta, joten ens maanantaina ajattelin tulokset soittaa. Sieltäpäin soitellaan vasta, kun jotain vialla. Hieman kyllä jännittää, varsinkin kun joka ultrassa la siirtyny eteenpäin. Hetihän sitä ajattelee, että on jotain vikaa kun toinen niin pieni....

iitu85: Voi kun vauva on itsensä huonoon asentoon kammennut. Toivotaan, että vielä kääntyisi.

tillukas: Onnea täysiaikaisuudesta :) Ihanaa, kun saat kesävauvan!

(.): Viikonloppuna käytiin sukulaisissa lakkiaisissa 180 km:n päässä. En tiiä kuvittelinko, mutta tuntu niinku ois tuo automatka laittanu supistelemaan :( Muutaman kerran tuli semmonen tunne. Ei kiva. Keskiviikkona on onneks lääkäri ja pitää siellä asiasta kysästä.

Voikaahan paksusti kaikki :)

Rosamunda 11+4
 
Helpotuksen huokaus.. tunnen taas likkeitä, voi miten ihanaa :heart: Jokin aika sitten tuntui jo usein sellaista pientä hipellystä ja kutinaa sekä möyrintöjä. Loppuviikosta oli sitten taas hiljaisempaa ja eilen oli masu tosi kipeä koko päivän, aloin jo huolestua.. Onneksi tänään olen taas tuntenut tuttua hipellystä jo useampaan kertaan, ja huomenna on neuvolakin niin pääsee sinnekin kuuntelemaan sydänääniä. :) Nyt siis taas paljon luottavaisempi mieli ja toivo elää, että meille oikeasti marraskuussa vauva tulee :heart: Tuntuuko teillä muilla näillä viikoilla muuten semmoista möyrintää/ kiristelyä kohdussa? Tuntuu ihan siltä kuin esikoista odottaessa muistaakseni vasta loppuraskauden aikaan kun vauva oikein pullisteli ja venytteli masussa ja pylly pömpötti masun läpi. Voikohan tuo tässä vaiheessa jo johtua samasta syystä?

Marlin, yritetään luottaa että kaikki menee hyvin. :) Sullahan onkin jo huimasti viikkoja, kohta puolessa välissä!!

Mirabel, onnea hyvistä uutisista. :) Se uktran jännääminen on jotain ihan kamalaa, mutta helpotuksen tunne on ihan mieletön kun käy ilmi että kaikki on hyvin. Nauti siitä. :)

pömppis, kiva kuulla sinustakin ja nyt vasta älysin että hyvin samoilla viikoilla tässä mennään! Minulla liikkeet on vielä aika hentoisia, mutta on ne vahvistuneet siitä mitä tuntui ekan kerran jo pari viikkoa sitten. Mulla samoin oli tuossa välissä taukoa ja doppleria piti käytellä useammin. Nyt onneksi taas jumppahetket on alkaneet tuntua ja aina ne liikkeet saa hymyn huulille. :) Kyllä se minustakin vielä aika utopististelta kuulostaa että marraskuussa meille tosiaan vauva on tulossa.. oon yrittänyt saada ajatusta konkreettisemmaksi tekemällä jo muutaman pienen hankinnan vauvaa varten. ;)

miss piggy, trevetuloa mukaan minunkin puolesta! En osaa sanoa tuohon ovistesti asiaan, mutta minullakin kyllä r-testien viiva melko hitaasti vahvistui, mutta vahvistui kuitenkin. :)

praia, tervetuloa sinullekin mukaan! Toivottavasti pääset pian ultraan. :)
 
Praia Tervetuloa joukkoon! Toivotaan että pieni pysyy loppuun asti kyydissä :) Voisin luulla että tuossa tilanteessa saat ultra-ajan suht nopeaakin.

Equus Minä taas oon ollu aika kauhee makeanperso, mutta nyt ei kyllä juurikaan tee mieli :D Ennen aina tuli syötyä pelkkää suklaata, ja nyt en etes muista millon oon viimeks syöny sitä. Mutta eihän se herkuttelu välillä haittaa kun vaan liikkuu tarpeeksi :)

pömppis Jospa se sinullakin konkretisoituu kunhan alat liikkeitä tuntemaan :) Ite kans kovasti ootan sitä aikaa kun ei tarvi enään murehtia ja miettiä että onko kaikki varmasti kunnossa.

tillukas Onnea täysiaikaisuuden saavuttamisesta. Enään muutama viikko ja vauva on sylissä :heart:

Ammiina Möyrintää tuntu nuilla viikoilla, mutta sitä kiristelyä ei. Nyt on välillä ruvennu tuntuu tuota kiristelyä, ja joskus aamusin varsinkin vauva on jotenki tosi hassusti kohdussa niin, että ihan kovana pallona tuntuu tuossa :D Ja eiköhän täällä kaikki mee hyvin. Niitä vaan tulee aina välillä tuommosia pelkokausia : /

(.) Tänne ei taaskaan mitään kummempia. Pelko siitä että vauva ei kasvais kunnolla, on onneksi väistyny. Rakenneultrakin on jo ens viikolla :heart: Näin viime yönä unta että meille synty poika. Vaikka mulla on vahva tyttöolo :D Jospa se ens viikolla selviäis kumpi tulee. Aamulla kerkesin jo panikoimaan semmosta asiaa kun mulla on joku hyönteisen purema/pistos pohkeen sivussa. Olin ihan varma että on kuitenkin punkinpurema, mutta kun ei sitä illalla ollu enkä oo kyllä punkkia etes tuossa jalassa huomannu. Eikä se etes näytä punkinpuremalta. Mutta tää on niin tätä kun pitää joka ikisestä asiasta panikoida ja ajatella sitä pahinta :whistle: Lauantainakin panikoin että nyt on vauva kuitenkin kuollu kun oli niin hiljaista eloa. Ja illallakin kun sohvalla makasin, niin maha tuntu tosi "tyhjältä". Olin kyllä ollu töissä aamun, ja muutenkin sitten liikkeellä. Vaan heti kun lakua söi niin alko monottelu. Mutta jospa nää panikoinnit loppus jossain vaiheessa :D

Marlin ja Vimma 19+4
 
miss_piggy
Mulla oikeasti on sellanen olo, niinku en edes raskaana olis. Mahassakaan ei oo enää mitään tuntemuksia, ei oo tissit arkana eikä okseta tai väsytä. Onko tää normaalia? :O Mulla olis eka neuvola 17.6 ja 18.6 oli mulla varattuna se varhaisultra. Tää oireettomuus vaan jotenki huolettaa, mutta koska r-testien viiva vahvenee, niin kai tuolla sisällä joku tekee pesää.
 
miss_piggy Plussasin 3+4 muutaman epämääräsen oireen takia. No, ne katos plussaamisen jälkeen ku pieru saharaan. Rinnat ehkä hieman turpos mutta ei muuta. Yks aamu suihkusta tullessa huomasin että rinnat ei oo enään turvoksissa ja olin ihan varma että kesken menee. Mulla eka keskenmennyt oli just samanlainen oireeton raskaus. Se meni sitten kesken 6+1. Ultraan pääsin tässä raskaudessa 6+1 ja siellä se sydän löi vimmatusti. Oireetki ilmaantu vasta noin viikko sen jälkeen, eli oli tosi piinallisey reilut kolme viikkoa. Jospa sullakin ne oireet tulee myöhemmin, tai voihan se olla että niitä ei etes tuu. Toivotaan kovasti että kaikki on kunnossa, vaikka ymmärrän kyllä täysin sun murheet :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Eipä suostunut meidän vaavi kääntymään, joten sectio on edessä. Harmillista, mutta kyllä tässä merkitsee kaikista eniten vauvan hyvinvointi. Sieltä oltais tulossa vielä jalat edellä, jolloin on vaara napanuoran väliin luiskahtamisesta joka olis vauvalle vaarallinen tilanne. Tulevaisuus huolettaa sen verran, että kun on taustalla muutenkin useampi km, niin haittaako tuo sectiohaava kohdussa vielä enemmän... Ei auta muu kuin: tämä vauva turvallisesti maailmaan ja sitten murehditaan omat leikkaushaavat ja tulevat vauvat. :)
Lääkäri valitsi meidän vauvan syntymäpäiväksi to 20.6. eli parisen viikkoa vielä, hui! Silloin on mittarissa 39+2 :)

-iitu 37+1
 
Viimeksi muokattu:
iitu Harmi kun vauva ei suostunut kääntymään. Mutta nyt se saatte juhannusvauvan :heart: Sulla on onneksi pari viikkoa aikaa sulatella tuota sektiota, vaikka ymmärrän mikäli se harmittaa :) Tärkeintähän toki on vauvan hyvinvointi. Minä sain nuoremman kohdalla sektiopäätöksen 4 päivää ennen sektiota ya-kontrollissa rv41+3, ja olihan se järkytys. Koko raskausaikana ei mainittu kertaakaan että sektio saattas olla mahdollinen synnytystapa. Loppujen lopuksi sektiosta jäi kuitenkin hyvä fiilis, ja palauduin siitä nopeammin kuin alatiesynnytyksestä. Mulle ei ainakaan puhuttu mitään että lisäis km:n riskiä. Kohdunulkoisen riskiähän se jonkin verran lisää, kuten kaikki lantionalueen leikkaukset. Mutta sitähän ei tosiaan kannata nyt tässä vaiheessa miettiä.
 
Kiitoksia kaikille onnitteluista :)

Tillukas Onnittelut täysiaikaisuudesta :heart:

iitu Ompas ikävää ettei vauva suostu kääntymään oikeaan asentoon :( Toisaalta nyt sitten sulla on jo oma ihana nyytti kainalossa juhannuksena :heart:

miirabell Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista :)

Praia Tervetuloa sinullekkin tänne :)

miss_piggy Täällä kans melekosen oireetonta ollu ja tottakai sitä pittää heti alakaa panikoimaan :( Tosin nyt on jo parina päivänä ollu vähän eto olo ja väsyttäny. Voi kun osaiskin ottaa rennosti mutta nuo kaks peräkkäistä keskenmenoa on kyllä jättänyt jälkensä, enkä ite varmaan osaa ottaa rennosti ennen rv15 jos sillonkaan. Lokakuinen keskenmenohan mulla todettiin rv 13+4 ku lääkärineuvolassa ei saatukkaan sydänääniä kuuluviin.

ON: Täällä tosiaan nyt parina päivänä ollu vähän etovaa oloa ja väsymystä havaittavissa. Maanantaina illalla tosin alko ruskea tuhruilu, tosin sitä tulee vaan pyyhittäessä ja mahaakin on juilinu niinku menkat ois alkamassa. Tänään tosin sitä tuhrua ei tullu ainakaan aamusta heti. Mää oon nyt sitten ihan varma, että tämä on tässä :( VU:n ajan ajattelin tilata vasta tuonne 21.6 joten siihen asti nyt sitten on vaan ooteltava ja panikoitava. En kuitenkaan haluais sinne ultraankaan mennä ennenku siellä sitten varmana voi sykkeenkin nähä niin siksi aattelin venyttää sitä tuonne asti.
 
Tulin kans pikasesti poksumaan 12+0 :heart:

zannukka: Mulla oli kans alussa tuhruvuotoa ja vatsan vihlontaa. Soitin neuvolaan ja sain sitä kautta tarkistusajan terveyskeskuksen ultraan. Kaikki oli ok :) Uskon vahvasti, että niin on sullakin!

Mulla oli eilen lääkärineuvola ja siellä oli kaikki ok. Oli aivan ihana vanhempi nainen siellä. Tuli jotenki tosi turvallinen ja luottavainen mieli kun hänen kanssaan jutteli. Nyt vaan nautitaan kesästä ja raskaudesta :heart:

Rosamunda 12+0
 
Pitäiskö noista kilpirauhasarvoista huolestua? Mulla oli tammikuussa tsh 1.54, t4 ei edes otettu. Vuosi sitten oli tsh 1.21 ja t4 14. Aina on sanottu, että täysin normaalit :0 neuvolalääkäri ei mitään labroja edes nyt laittanut, ja mulla on varhaisultra just ennen juhannusta polilla. Sillon viikkoja ehkä 7-9. Aikasemmin ei päässyt :/ Varsinaista neuvolakäynti ei siis vielä ole ollu.

Täällä ollaan ihan pelko peräsimessä, että miten ultra sujuu. Jännittää ihan kauheesti :(
 
Moi taas pienen hiljaisuuden jälkeen!

Tervetuloa kaikille uusille mukaan!!!! Ja tsemppiä alun pelkoihin ja jännityksiin (vaikka mulla ne pelot kyllä jatkuu edelleen, lievempinä ehkä..)

Onkos muuten scarleth käynyt kertomassa täällä vauvauutisia..? :confused:

zannukka, voi kun olisi harmitonta vuotoa! Mulla oli myös alussa tuhruilua, ruseaa ja vaaleanpunaista, muistaakseni rv 5+4-5+5, rv 6+1 ja 8+2... Kaikki oli onneksi hyvin, uskotaan niin että sullakin!

Ammiina, tuo hipellys muuten kuvaa hyvin sitä miltä vauvan liikkeet tuntuu tässä vaiheessa! Odotan että alkaisi jo tuntua kunnon potkuja! Me taidettiinkin mennä suht samoilla viikoilla, neuvolassa tosin mun la:ta aikaistettiin päivällä jostain syystä...

Marlin, jihuu sulla puoliväli ylitety, onnea siitä! :)

Ja rosamundallakin pahimmat riskiviikot takana, jeee!!!

Tillukas, onnittelut täysiaikaisuudesta!

iitu, kohta sulla on vauva sylissä! Harmi ettei itsepäinen pieni kääntynyt oikein päin, muta tärkeintähän on tosiaan saattaa vauva maailmaan turvalilsesti :)

Miirabelille onnittelut hyivtsä ultrakuulumisista!

Miss Piggy, mulla oli tammikuussa arvot 1,6 ja 16, vaikka oli oireiden perusteella ihan varma että arvot pielessä...

Praia, tsemppiä ultra odotteluun! Odottavan aika on tosiaan pitkä, varsinkin näissä asioissa...

ON: Vauvan liikkeet tuntuu päivä päivältä selvemmin! Sydänäänet kuuluu dopplerilla jo tosi helopsti eikä enää ihan niin alhaalta kuin vaikka viikko sitten. Vauvan syke on vaihdellut 135-145, oliskohan poika tulossa... :) Vaikka tyttöolo on kyllä muuten! Kohdunpohja tuntuu jossain tuossa hieman navan alapuolella. Tuntuu että mahan koko vaihtelee, välillä katoaa ja välillä on taas isompi... :confused: Rakenneultraa odotan pelolla ja jännityksellä, reilu 3 viikkoa vielä siihen...

Stelilni 16+2
 
miss_piggy
Pitäiskö noista kilpirauhasarvoista huolestua? Mulla oli tammikuussa tsh 1.54, t4 ei edes otettu. Vuosi sitten oli tsh 1.21 ja t4 14. Aina on sanottu, että täysin normaalit :0 neuvolalääkäri ei mitään labroja edes nyt laittanut, ja mulla on varhaisultra just ennen juhannusta polilla. Sillon viikkoja ehkä 7-9. Aikasemmin ei päässyt :/ Varsinaista neuvolakäynti ei siis vielä ole ollu.

Täällä ollaan ihan pelko peräsimessä, että miten ultra sujuu. Jännittää ihan kauheesti :(
Sullahan on tuo TSH ihan hyvä, kun on reilusti alle 2. Ite kävin siellä lekurissa ja sen mielestä nää munkin arvot on hyvät, laittoi kuitenki lähetettä vielä lisäkokeisiin, joissa otetaan T3V ja joku TPOAb, pitää kysellä ottavatko niitä julkisella ku oon yksityisen puolen potilas, tai sitte meen yksityiselle labraan. Tää lääkäri oli sitä mieltä että tuo T4V oli hyvä vaikka oli 12, ja sanoi että ei tarvi olla yhtään huolissaan. Uskon kyllä häntä kerran on sisätautien erikoislääkäri :)

Mulla on ollu tänään koko päivän jotenki huono olo. Mahassa kiertää ja kurisee ja meinaa närästää, ja vähän etoa :p
 
iitu, no voi että kun ei toinen suostunut kääntymään.. mutta pian sulla on vauva sylissä joka tapauksessa! :) Ja tuo on ihan oikea asenne, että ei niitä seuraavia raskauksia vielä kannata murehtia.

stellini, hipellys on tosiaan juuri se sana mikä nyt kuvaa parhaiten näitä liikkeitä. Ihan samanlaista en muista esikoisesta, silloin se oli enemmänkin sellaista kuplintaa ja tökkimistä ennen kuin kunnon potkut alkoi tuntua. Mullakin on ihan tyttöolo, ehkä juuri siksi että liikkeet tuntuu niin erilaisilta kuin esikoisesta joka on poika. Rakenneultraan oottelen minäkin aikaa heinäkuun 1. viikolle.. ensi viikolla pitäisi tulla tarkempaa tietoa. Jaiks! Mulla ei LA:ta muutettu vaikka vauva vastasi np:ssä 4 päivää isompaa, kuulemma olisi muutettu jos olisi ollut 5 päivää eroa menkoista laskettuun. Mutta sehän voi muuttua vielä siellä rakenneultrassakin, saa nähdä. Nyt oon kuitenkin mennyt tolla neuvolan laskemalla ajalla toistaiseksi.

rosamunda, sielläkin 12 viikkoa täynnä. Onnea! :) Nyt koitetaan kaikki noudattaa tuota sun hyvää neuvoa, eli nautitaan!

( . ) Edellisen neuvolakäynnin jälkeen mullakin on pelot hellittäneet tosi paljon, vaikka kyllä ne vieläkin aika ajoin nousee pintaan etenkin jos on hiljaisempia päiviä liikkeiden suhteen. Kuitenkin neuvolassa kun kuunneltiin sydänäänet niin ne kuului tosi vahvana ja monta tiukkaa potkuakin tuli suoraan doppleriin. :D Terkkakin oikein hämmästyi että kylläpä se pikku kirppu siellä saa melkoisia potkuja aikaseksi! Hyvissä voimissa tuntuu siis mimmi(?) olevan :heart: Itsellä tosiaan ihan tyttöolo, mutta voihan se ihan hyvin poikakin olla. Jännä vaan kun esikoisesta ei ollut mitään oloja suuntaa tai toiseen tai jos olikin niin ne muuttui jatkuvasti. :D Rakenneultraan aikaa siis ootellessa, ensi viikolla pitäisi tulla tieto. Hui sentään!!

Kävin melkoisella kirpparikierroksella tuossa viikolla kun pääsin isompaan cityyn pikku reissulle. Tulihan sieltä vaavillekin tehtyä jo vähän hankintoja.. mitään isompaa en kuitenkaan ole vielä uskaltanut hankkia. Meillä kun oli paljon lainassa tavaraa esikoisen aikaan niin nyt joutuu jonkin verran vauvakamppeita ostamaan. Missä vaiheessa te ootte uskaltaneet alkaa hankintoja tekemään?
 
Praia Jospa siellä ultrassa ois kaikki hyvin. Mutta muistan kyllä kuinka itekkin jännitin vu:ta, kun olin ihan varma että paljastuu tuulimunaksi, kun ei mitään oireita ollut.

Täällä kans odotellaan scarlethin kuulumisia :wave:

stellini Kiitos! Hurjaa että nyt on jo tosiaan rv21 menossa. Mulla kans nyt kuuluu sykkeet paljon ylempänä, hieman navan alapuolella jo. Tosin enään ei juurikaan tuu kuunneltua dopplerilla kun liikkeet tuntuu jo ihan kunnolla. Mulla kans välillä tuo mahan koko vaihtelee. Mutta sepä johtuu siitä että vauva on eri asennossa. Välillä tuntuu tosi selvästi vauva ja välillä sitten taas tuntuu että tuolla mahassa ei ketään :D

miss_piggy Jess...oireita oireita :p

Ammiina Me ei olla vielä mitään hankittu, kun ei oikeestaan tarvi mitään hankkiakkaan koska edellisiltä lapsilta on kaikki tallessa. Ens viikolla on ru niin kyllä sitten varmaan jotain vaatetta kuitenkin on pakko ostaa :) Ja toki tutit ja semmosta pienempää, mutta kattoopa nyt miten jaksaa niitä ostella :)

(.) Ihanaa kun vauvan liikkeet tuntuu ja näkyy jo ihan selvästi. Hassua kun sillon ku esikoista ootin, ja istukka oli edessä, liikkeet tuntu ainoastaan sivuilla. Nyt kuitenkin tuntuu ihan tuossa navan kohallakin, toki hieman vaimeampana, mutta silti. Mulle on iskeny nyt ihan järkyttävä väsymys parina päivänä. Nla on vasta 20.pv, niin sillon saa vasta hb:nkin selville.

Marlin ja Vimma 20+2
 
Hei! Minäkin tänne varovasti kurkkisin...
Tänään olis tasan 4viikkoo. Neuvola varattu 17.7 :heart:
Siltikään en usko tätä.. Ja sitten kun uskon, pelkään keskenmenoo tai vahtoehtosesti hypin riemusta...
Mut tiivistettynä fiilikset: Pelottaa. Pitkät viikot edessä, neuvola vasta 9 viikolla ja ultraan on pitkä aika viellä..
17.02.2014 -- kukkurukuu -- 24v. -- kkm 12/2012 -- 1. lapsi -- TAYS tai VAS
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tillukas

Yhteistyössä