Keskenmenon jälkeen plussanneet HEINÄKUUSSA <3

SusSoo
Moikka kaikille!

Oikeassa olette olleet... pikkuisen kanssa saavuin eilen iltapäivällä takaisin kotiin.

Perheeseemme syntyi pikkuinen poikavauva sunnuntaina puoleltapäivin. Pituutta 48cm ja painoa 3090g.

Vointini oli heti synnytyksen jälkeen erinomainen. Itse synnytys piti hoitaa ilman puudutuksia, koska poika päätti lopulta tulla vauhdilla maailmaan. Ehkä siis siksi toipumiseni on ollut näin nopeaa. Pääsimme kahden vuorokauden jälkeen kotiin. Ehkä kotiuttamista helpotti sekin, että sekä vierihoito- että prenaosasto olivat täpöten täynnä äitejä. Synnyttäneitä jouduttiin jo laittamaan vauvoineen jo prenan puolelle. Jotain tilanteesta kertoo myös se, että en pystynyt vaihtamaan pikkuisellemme puhtaita vaatteita maanantaina, koska niitä pieniä vaatteita ei yksinkertaisesti ollut puhtaana koko sairaalassa :eek:

Sukulaisia on ehtinyt jo eilisen ja tämän päivän aikana käydä tapaamassa uutta perheenjäsentään. Isosiskot ihailevat ja ihmettelevät pikkuveljeään. Ja olemme me vanhemmatkin onnellisia.

Toivon teille kaikille onnea odotuksiinne. Itselleni oli erittäin koskettava hetki saada pikkuinen käsivarsille kaikkien keskenmenojen jälkeen.

terveisin Sussoo ja Suloinen Poikavauva 3vrk :heart:
 
SusSoolle oikein paljon onnea pienestä poikavauvasta. :flower: Ihana palkinto pitkän odotuksen jälkeen! :heart: :heart: :heart:

Apua, kohtahan se alkaa sitten olemaan oma vuoro! :eek: Mä kyllä uskon että tämä vauva köllöttelee tyytyväisenä masussa vielä pitkäänkin. =)

Päksäkkä 36+1 :heart:
 
MLL
Sussoolle paljon onnea!!

Hupulle pahoittelut :hug:

Minä sain varattua ekan neuvolan ja ultran, ultra oisi elokuun alussa. Jännittää, että näkyykö sielä mitään. Alkaa pikkuhiljaa oivaltamaan, että tässä raskaana oltaisiin. Mitään kauheita oloja ei ole vielä tullut, mutta toivottaisin senkin tervetulleeksi, tajuaisi paremmin tämän tilansa :) Vähän on vaan väsytellyt ja huippallut, ihan kun oisi pieni krapulan poikanen. Huh..osaapas sitä olla onnesta soikeena aina kun muistaa ne kaksi viivaa :heart: :D

MLL ja rv 5+1
 
sussoolle ja koko perheelle ISOT onnittelut!! :heart: :flower:

)( neuvolassa käyty ja kaikki ok. hb oli 133 vaik luulin, et on tosi matalalla, kun oon ollu niin väsyny/huimaa/tekee edelleen pahaa. Vauva liikku niin vilkkaasti ettei meinannu sydänääniä saaha kuulumaan + ultralla kun katottiin, ni heitteli volttia + nyrkkeili, oli ihanan näkönen pieni viipottaja. Vilkkaampi mitä esikko. Istukka takaseinässä, et siks tunsin niin aikasin jo liikkeet (eli rv16). Rakenne ultra on 3.8
Voikaa hyvin t: sukkis + masu 19+3
 
Hupu07 ja omenaruusu Me täällä ymmärrämme miltä teistä nyt tuntuu.. voi kuulostaa kliseiseltä, vaik oma vauva masussa onkin, mut on niin tuoreessa muistissa nuo km jälkeiset tuntemukset!!
Omenaruusu: Jos otat jo kipuihin Panacodia, ni ota rinnalla Buranaa (jos voit sitä muuten käyttää ), ettei Parasetamolin annostus vrk ylity.. Parasetamolin suositus annos vrk on 3g (-4g) ja buranaa voi ottaa 3x800mg.. et ota panacodia/panadolia se 1x3 ja sit esim. Burana 400mgx3-4.. jos et pärjää pyydä tuhtimpaa tk:sta. Tosin siihen henkiseen tuskaan ei särkylääkkeet auta, joten vielä ISO :hug:
 
sussoo onneksi olkoon!! mahtavaa :hug:

ja onneksi olkoon kaikille uusille plussille :hug: :heart:

AAM:n kanssa samaa linjaa mennään.. liian helppoja uudet tukokkaat niin uusi vauva kuume iskee kimppuun ;)
Rasmus on nyt n.10 viikoinen pojan viikari joka myös juuri löytänyt nyrkkinsä joita tunkee suuhun niin paljon kuin mahtuu :D muutoin Rasmus on todella kiltti & helppo tapaus itkee anoastaan silloin jos on nälkä taikka väsy.
koitan nyt kuitenkin himmailla kuumeen kanssa....!

voikaahan paksusti,
Iltsu :D
 
*syvä huokaus* :whistle: ei tarvii alottaa insuliineja, katotaan sit 4 viikon päästä uudestaan. :D
Vs-mittailuja on jatkettava, nyt tosin enää 2 päivänä viikossa. Vauva on ihan keskikäyrillä muutoin, paitsi vatsan ympärys on liian pieni, eli on aika hoikka kaveri masussa myllertämässä, vaikka onkin normi painoinen ( n. 630g ) =) :heart:

pinkkimieli ja pallopää ( jolla näkyi vain viiva jalkovälissä )
 
Moikka vaan kaikille :wave:

Täällä on osteltu pinkkejä/vaaleenpunaisia harsoj vauvalle :D ja mun äiti on niitä vaatteita shoppaillu tytölle. nyt iski paniikki että jos se ei ookkaan tyttö :LOL: kun ei MITÄÄN muuta ala "panikoimaan" enää, niin nyt sitä näitä miettii :D

Sunnuntaina on esikoisen 5 vuotis synttärit, ja sen jälkeen me pojan kanssa otetaan nokka kohti mummolaa. ollaan sitten siellä viikko..Eli varmaan viestihiljaisuus kestää sen aikaa.

Vointi on mulla oikeestaan erinomainen. Supistuksia tulee välillä, mutta ne on just niitä harjoitussuppareita, eikä tee kipeetä. Vauva potkuroi kovasti, ja maha on kuin olis jonnekkin kadonnut.. On ihan pikkiriikkinen eikä edes tiellä :D

Harhis ja BeBe 21+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Moikka vaan kaikille :wave:

Täällä on osteltu pinkkejä/vaaleenpunaisia harsoj vauvalle :D ja mun äiti on niitä vaatteita shoppaillu tytölle. nyt iski paniikki että jos se ei ookkaan tyttö :LOL: kun ei MITÄÄN muuta ala "panikoimaan" enää, niin nyt sitä näitä miettii :D

Sunnuntaina on esikoisen 5 vuotis synttärit, ja sen jälkeen me pojan kanssa otetaan nokka kohti mummolaa. ollaan sitten siellä viikko..Eli varmaan viestihiljaisuus kestää sen aikaa.

Vointi on mulla oikeestaan erinomainen. Supistuksia tulee välillä, mutta ne on just niitä harjoitussuppareita, eikä tee kipeetä. Vauva potkuroi kovasti, ja maha on kuin olis jonnekkin kadonnut.. On ihan pikkiriikkinen eikä edes tiellä :D

Harhis ja BeBe 21+6
Voihan pojallakin olla vaaleanpunaisia harsoja.
On meilläkin muutama pinkki body ja muutama punainen potkari, vaikka ultrassa poikalupaus saatiinkiin. Eihän sitä koskaan tiedä kumpi sieltä tulee..
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Moikka vaan kaikille :wave:

Täällä on osteltu pinkkejä/vaaleenpunaisia harsoj vauvalle :D ja mun äiti on niitä vaatteita shoppaillu tytölle. nyt iski paniikki että jos se ei ookkaan tyttö :LOL: kun ei MITÄÄN muuta ala "panikoimaan" enää, niin nyt sitä näitä miettii :D

Sunnuntaina on esikoisen 5 vuotis synttärit, ja sen jälkeen me pojan kanssa otetaan nokka kohti mummolaa. ollaan sitten siellä viikko..Eli varmaan viestihiljaisuus kestää sen aikaa.

Vointi on mulla oikeestaan erinomainen. Supistuksia tulee välillä, mutta ne on just niitä harjoitussuppareita, eikä tee kipeetä. Vauva potkuroi kovasti, ja maha on kuin olis jonnekkin kadonnut.. On ihan pikkiriikkinen eikä edes tiellä :D

Harhis ja BeBe 21+6
Voihan pojallakin olla vaaleanpunaisia harsoja.
On meilläkin muutama pinkki body ja muutama punainen potkari, vaikka ultrassa poikalupaus saatiinkiin. Eihän sitä koskaan tiedä kumpi sieltä tulee..
=)
No noi harsot tosiaan menee, enemään huolettaa se että kuinka paljon äiti on mennyt ostelemaan mekkoja jne, vaikka sanoin että eihän se satavarma totuus olekkaan välttämättä :D
 
Mä yritän vieläkin hillitä itseäni ( ja muitakin ) ostamasta mekkoja tai muutenvaan tyttö juttuja, vaikka jo kahdesti on sanottu, et tytöltä näyttäis :D Ehkäpä sit uskallan antaa periks mekkoshoppailuvietille, jos vielä ens ultrassa ( 13.08 ) tytöltä näyttää haaroväli, sillon kuitenkin viikkoja jo 28+6.

Onko kellään hajuakaa, et onko vaarallista, kun mein pallopäällä on vartalonympärys liian pieni? Muuten kaikki mitat oli ihan keskikäyrillä, mut toi oli alle alakäyrän :| Ultraaja sanoi, et sitä pitää tarkkailla. Miks, jäi mulle epäselväksi.

Täällä oli eilen ihan järkyttävä ukonilma ja arvatkaa vaan kuka juoksi tuolla pihalla lakanoiden perässä :kieh: Vettä satoi kuin saavista kaatamalla ja suoraan yläpuolella välkkyi ja jyrisi, mut pakko ne lakanat oli hakea kun olivat lähteneet jo tuulen mukaan narulta. Sillon kun vein ne pihalle niin oli viä ihan kiva ilma. Nyt siis on uudestaan koneessa pyörimässä nuo lakanat, josko ne tänään ehtis kuivua ulkona, kun aurinkoinen paistaa pilvettömältä taivaalta.
Tähän kaikkeen vielä muuten lisättäköön, et mä pelkään ukkosta ihan hirveesti ja salamat on hienoja vain valokuvissa ja telkkarissa.

Tänä aamuna muuten pistin itteeni ekan kerran ja sain mitattua sokerit siis ihan itse :D :D Hyvä minä!!!! Meil kun on se kynän näköinen neula-juttu, niin sillä onnistuin. Jouduin tosin psyykkaan itseäni jonkin aikaa, et sain painettua nappia ja taas meinasin käden vetää pois alta, mut onnistuin kuitenkin :D :D


pinkkimieli ja pallopää :heart: :heart: **POKS** 25+0 **POKS** :heart: :heart:
 

Yhteistyössä