Keskenmenon jälkeen plussanneet HEINÄKUUSSA <3

Täällä tasan puoliväli, eli 20 vko poksahti tänään... ensimmäiset selvät liikkeet tunsin tällä viikolla... alkaa tuntua viimein todellisemmalta tämä odotus, tähänasti kun on tuntunut niin epätodelliselta, vaikka jo 3 onnistunutta raskautta takana.

Kuiskaten 20+0*poks*
 
Alkuperäinen kirjoittaja murgu:
ooh nimeni on pinoosa,jei :) eli ikää 20v,syksyl sitten 21ja synnäri TAYS hope so
Anteeks kun kesti :ashamed: oon välillä melko laiska päivittäjä :whistle: mut kaikki pinoon pääsee kyllä, vaikka siinä hetki menisikin.

Omaa napaa: rv 20 :attn: B) puoliväli saavutettu :xmas: :saint: :LOL:

ulkona on pilvistä :D lapset ei oo vielä tapelleet tänään :D kahvia on kupissa :D kertakaikkiaan olen juuri nyt hyyyyyvin tyytyväinen elämääni :LOL:

Hauskaa viikonloppua teille kaikille :wave:

Harhis ja nöpöneiti 20+0
 
Oma napaisesti huomenna poksuu jälleen ja voi tätä ilon päivää, mulla alko tänään kesäloma eikä töihin oo palaamista ennen mammaloman loppua :heart:
Miksen mä osaa nauttia tästä, mä tahonkin vielä töihin :ashamed: :whistle: ..
Ehkä se tästä muuttuu hyvien yöunien jälkeen, kun huomaa että voi tehä mitä mielii :D



Dada....(kurkin vau.fi: ltä millä viikolla mä oon? :LOL: ) 27+6
 
Pikaiset kommentit..

Kleo oikein paljon onnea! :flower: Olipas suloinen kuva tyttösestä! :heart:

SusSoo on vielä kasassa! Kävin eilen illalla kurkkaamassa kun tultiin! =)

Harhis ja Kuiskaten onnea puolen välin poksuista! :heart:

Dada onnittelut loman alkamisesta! :flower:

Ja kaikille uusille onnittelut plussista! :heart:

(.) Loma meni hyvin ja vointi on ollut oikein hyvä. Hellekään ei paljoa haitannut. Pari päivää olin vähän väsynyt. Uimassa ja saunassa on nyt käyty sitten varmaankin tälle kesälle tarpeeksi.

Päksäkkä 34+4 :heart:
 
Kleolle ONNEA kovasti!!! :heart:

SusSoolle supparipuhureita! :wave:
Päksiskin ja dada on jo noin pitkällä!!! ihanaa!

Ja Onnea uusille plussanneille! :heart:

Meillä tyttö kasvaa kovaa vauhtia! Juttelee jo ja hihkuu ja hymyilee! :heart: Tissillä raivotaan kaksikuukautisen keuhkojen voimalla, ollaankin nyt vähän myös pulloruokinnalla. :) Tytöllä on voimakas tahto ja räjähtävä tempperamentti... :eek: Leikkimatolla viuhtoo menemään niin ettei varmaa kestää kauaa kun pyörähtää ympäri, tuntuu et on motorisesti tosi aktiivinen lapsi. meijän pieni ADHD. :heart: :)

Jaksamista pallomasuille ja tarrasukkia alkutaipaleella olijoille! :wave:

EM ja Tyttönen 2 kk :heart:
 
Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Kesälomalla kun olen niin en ole kauheasti ehtinyt käydä lukemassa muitten kuulumisia..
Kleolle onnittelut pienestä prinsessasta!
Seuraavaksi näyttäisi olevan Sussoon vuoro, suppareita sulle!


(.) Maha kasvaa ja pieni liikkuu paljon.
Helteet ei olleet kovin kivoja kun turvotusta oli ja unet tosi huonoja, onneksi viileni, mutta toivottavasti ei nyt ihan näin kylmää ole loppu kesä..
Sellaiset sopivan lämpöiset päivät kävisi minulle :D
Tiistaina minulla on sokerirasitus, kun on sukurasite taustalla. Toivottavasti arvot olis kohillaan..

Mukavaa kesän jatkoa kaikille!
T:Rouva ja masukki 25+3
 
Ollaanpas me tiputtu, jo toisella sivulla!

EM aika menee ihan kauhean nopeaan! Kiva lukea teidän kuulumisia! :heart:

Rouva-77 kiva lkea hyviä kuulumisia! =)

Neuvolassa käyty:
34+6
Paino: +733/vko
RR: 126/76
Hb: 134
Sf-mitta: 30
syke: 143-150
liikkeet:++
pissa:puhdas

No mulla tosissaan oli sijainen terkkarina ja mä en ole kauhean vakuuttunut. Ekaksi sai sf-mitaksi 29, sitten myöhemmin päätti että se ei riitä näillä viikoilla ja sai mitaksi 30. Edelleen mennään keskikäyrän alapuolella. Vauva on ilmeisesti pääalaspäin, sitä kokeiltiin oikein urakalla, omakin terkka kävi kokeilemassa. No pääasia on että kaikki tuntuisi olevan hyvin! Olo on ainakin ollut tosi hyvä! =)

Päksäkkä 34+6 :heart:
 
SusSoo
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:
Missäs Sussoo? Jokos jakaantuu?
Täällähän minä


On niin tuskastunut ja kettuuntunut olo että ette arvaakaan... Neuvolakäynnillä kuitenkin jotakin positiivista sain tähänkin odotukseen eli vauva laskeutunut ja pää kiinnittynyt. Painoa tullut viikossa 1000g, joka johtuu tästä mun kamalasta turvotuksesta. Mä ajattelin lähteä parin päivän päästä synnyttämään
Kuitenkin hillun täällä vielä elokuussakin...

Sussoo ja Suloinen 38+3 :heart:
 
Täh joko ElinaMarian tytöllä on 2 kuukautta lasissa :eek: Vastahan täällä jännättiin sun sektiopäivää! :D Hui miten nopeasti aika kulkee, kiva kuulla kuulumisia :)

Kuiskaten ja Harhis onnea komeista poksuista! :flower: Tuo puoliväli on kyllä odotettu etappi!

Niin ja dadalle onnittelut loman alkamisesta, etköhän sinä jo pian nauti siitä täysin rinnoin :D

Barbapörrö hui, ihan noin hintavaksi en tuota kyllä kuvitellut. Aattelin että puolet tuosta summasta riittäisi... :whistle: Kyllähän tuo tosiaan houkuttaisi mutta saattaapi jäädä kyllä nyt kun on vain se yksi työssä käyvä, hö.

Sussoolle tsemppiä ja supparipuhareita! Pian se tulee! =)

Mää tänään laitoin työmaan johdolle viestin raskaudesta. Se oli mulle iso etappi mitä oon arastellut tehdä keskenmenon pelossa mutta nyt mä vihdoin sain painettua sähköpostin "lähetä-nappia" ( sormet vapisten, mutta kuitenkin! )

Neuvolassakin käytiin aamulla ja hienot sykkeet löytyi. :heart: Pieni tosin oli niin vilkkaalla päällä taas ettei malttanut kauaa doplerin alla pysyä vaan poukkoili puolelta toiselle aina alta pois. :D Saatiin kuitenkin mitattua ja vähän kuunneltuakin ja sykkeet oli 145.

Hemppa oli aikas alhaalla, mun arvot ennen raskautta oli 150 tienoilla ja nyt vaan 124 mikä on mulle tosi vähän. Terkkari ehdotteli kaikkia rautaa sisältäviä ruokia: pinaattilättyjä, pinaattikeittoa, mustaa makkaraa ja mä olin että :x juu ei tule onnistumaan. Lopulta päädyttiin johkin nestemäiseen rautaliuokseen jota pitäisi alkaa joka toinen päivä litkiä tässä viikon parin sisällä.

Mitäs muuten, huomenna poksuu taas uusille viikoille ja puoliväli lähestyy kohinalla. Mää oon niin onnellinen...

Meritähti :heart: Pömppis 17+6
 
Sussoo: eiköhän se sielt kohta päätä jo haluta ulos maailmaan :heart:
Meritähti: heh minä äsken ihmettelin miten ihmeessä sinäkin jo noilla viikoilla, heh ei meinaa tottua sitten millään siihen miten lujaa aika menee eteenpäin. Kyllä tässä lomassa on piitkä totuttelu edessä, mies lähtee viikon päästä armeijan leipiin..

Äskeisestä puheenollen onko täällä muita jotka joutuu olemaan loppuraskaudessa paljon yksin? Mulla siis mies tosiaan vk päästä armeijan leivissä..se kun tuossa opiskeli ni oli aiemmin lykkäystä tuo touhu..nyt mun vaihtoehdot oli että päästän sen sinne nyt tai sit kun laps on kaksi..no tietysti mielummin nyt niin on vaan kotvan pois sit kun vauva on tullut maailmaan. pärjääminen ei mua huoleta, vaan se tuleva ikävä..voi :(
Eiköhän se siitä kun tottuu, eiks niin???



dada 28+1 *eilen poksui* :)
 
Meritähdelle onnea liikkeistä!
Minäkin odotan kovasti, että jotain jo tuntisin, mutta jos menee yhtään samalla tavalla kuin esikoisen kanssa, niin vielä muutaman viikon saan odottaa, taisi tuntua 20 viikolla vasta.

Kuiskaten ja Harhis, onnea puolivälin saavuttamisesta!

Maon 15+1
 
dada onneks mun ukko on käynyt jo armeijan, ni ei oo pelkoo et sinne joutuis. Ainoo jos ukko löytää töitä jostain kauempaa niin sit joudun yksin oleen, mut oon sanonut, et viikonloput on sit perhettä varten jos jonnekin toiseen kaupunkiin joutuu. Ja tuskin ihan helpolla mihkään kauas menee sillä nyt jo kun oltiin erossa perjantaisa tähän maanantai iltaan, niin oli silläkin kova ikävä ollut. Mulla oli eilen sitä niin ikävä ihan ykskaks, et vollotin vartin verran kissan turkkiin :'( kissa parka :LOL: En sitä onneks nenäliinana käyttänyt, mut ei sekään kaukana ollut.

pinkkimieli ja pallopää 23+3
 
Täällä yksi parkuja kanssa.. Meidän rakas kissa ei oo eilis aamun jälkeen tullut kotiin..Vaikka onkin nyt ollut vasta vuorokauden poissa, mä oon huolesta soikeena. on maailman kiltein kissa, joka puskee ja paijaa tassullaan kaikki ketkä tulee lähelle :'( ei se parka osaa varoa jos joku ihminen ei ole kiltti. Autoja lähistöllä ei kauheesti mene, mut aina sekin mahdollisuus on että on auton alle jäänyt. Yleensä hän ei harrasta vaelluksia kovinkaan pitkälle. Kamala jos joutuu pojille selittämään minne rakas lemmikki on kadonnut |O

Muuten täällä voidaan ihan hyvin, pikkuinen potkii kovasti, ja supistelut on vähentyneet, vaikka ei niitäkään kauheesti ole edes ollut.

Harhis ja neitinen, 20+3
 
Harhis toivottavasti kisu on jo löytynyt! :hug:

Mä en joudu mitenkään paljon olemaan yksin mutta eilenkin kun mies meni loman jälkeen töihin niin oli sitten 11 tuntia kerrallaan. Lähes kaikki mun kaverit on töissä ja vanhemmat kuukauden reissussa niin joudun heinäkuun aikana varmaan viettämään paljon aikaa yksin. No onneksi mulla on melkein kaikki vauvan tuloon liittyvät hommat tekemättä ja paljon hankintoja vielä tekemättä niin saa aikaa kulutettua.
Mies sanoi myös pitävänsä vain viikon tai pari isyyslomaa kun vauva syntyy eli pian jään yksin. Mutta voihan se pitää lisää jos siltä alkaa tuntumaan.

Mulla on tänään ensimmäinen äippälomapäivä! Ja tänään taas poksuu..

Päksäkkä 35+0 :heart:
 
Kuulumisa oli taas tullut paljon. Kaikki luettu ja paljon hyviä uutisia sai lukea.

Kleolle suuren suuret onnittelut tyttösestä! :flower:

Murgulle tervetuloa :flower:

ON: Tänään on käyty neuvolassa. Kaikki oli hyvin.
Pissa puhdas.
RR 122/76
Hb 114 (rautaa täytyy taasen lisätä)
Paino + 500/vko
Sf-mitta 22
Vaavin syke 136-146
:heart:

Sateiset terveiset kaikille

Rituri ja Ruikku 22+2
 

Yhteistyössä