Täh joko
ElinaMarian tytöllä on 2 kuukautta lasissa
Vastahan täällä jännättiin sun sektiopäivää!
Hui miten nopeasti aika kulkee, kiva kuulla kuulumisia
Kuiskaten ja
Harhis onnea komeista poksuista! :flower: Tuo puoliväli on kyllä odotettu etappi!
Niin ja
dadalle onnittelut loman alkamisesta, etköhän sinä jo pian nauti siitä täysin rinnoin
Barbapörrö hui, ihan noin hintavaksi en tuota kyllä kuvitellut. Aattelin että puolet tuosta summasta riittäisi...
Kyllähän tuo tosiaan houkuttaisi mutta saattaapi jäädä kyllä nyt kun on vain se yksi työssä käyvä, hö.
Sussoolle tsemppiä ja supparipuhareita! Pian se tulee! =)
Mää tänään laitoin työmaan johdolle viestin raskaudesta. Se oli mulle iso etappi mitä oon arastellut tehdä keskenmenon pelossa mutta nyt mä vihdoin sain painettua sähköpostin "lähetä-nappia" ( sormet vapisten, mutta kuitenkin! )
Neuvolassakin käytiin aamulla ja hienot sykkeet löytyi. :heart: Pieni tosin oli niin vilkkaalla päällä taas ettei malttanut kauaa doplerin alla pysyä vaan poukkoili puolelta toiselle aina alta pois.
Saatiin kuitenkin mitattua ja vähän kuunneltuakin ja sykkeet oli 145.
Hemppa oli aikas alhaalla, mun arvot ennen raskautta oli 150 tienoilla ja nyt vaan 124 mikä on mulle tosi vähän. Terkkari ehdotteli kaikkia rautaa sisältäviä ruokia: pinaattilättyjä, pinaattikeittoa, mustaa makkaraa ja mä olin että :x juu ei tule onnistumaan. Lopulta päädyttiin johkin nestemäiseen rautaliuokseen jota pitäisi alkaa joka toinen päivä litkiä tässä viikon parin sisällä.
Mitäs muuten, huomenna poksuu taas uusille viikoille ja puoliväli lähestyy kohinalla. Mää oon niin onnellinen...
Meritähti :heart: Pömppis 17+6