Keskenmenon jälkeen plussanneet HEINÄKUUSSA <3

Hepskukkuu!

Dada varmaan tuo on ihan normaalia =)
Mä en ole vielä lähelläkään tuota pistettä. Vaikka tietoisesti koittais takoa itselleen päähän että meille tulee vauva niin joku tuolla takaraivossa ei suostu sisäistämään sitä.
Tässä nyt ollaan vaan raskaana mutta kuka nyt mistään lasten saannista on puhunut ;)
Oonkin miettinyt milloin se oikein iskee tajuntaan, mutta näköjään tässä voi vielä pari kuukautta odotella :D

Kuiskaten aivan lumoavan ihanan kasvokuvan ootte saaneet teidän pikkuisesta! :heart: Aattelin eka että voi miten ihanaa noinko hyvän kuvan sieltä sitten saa mukaan, mutta kun muut kirjoitti ettei oo noin hienoja kuvia saanut niin alko melkein harmittaan. Aivan upea, toivottavasti kävis yhtä hyvä tuuri. Niin ja onnea poksuista! =)

mamizuukkeli vau! Mä oonkin miettinyt milloin potkut voisi jo alkaa näkyä :)

Milloin teillä muuten on mies tuntenut potkut? Vau-kirjassa oli että pitäisi viikon 28 jälkeen tuntua ulospäin mutta hui, siihenhän on ihan äly pitkä aika. Harmittaa kun itse tuntee nyt liikkeitä joka päivä ja mies ressu välillä laittaa kättä mahan päälle kun toivoo niitä tuntevansa samalla kuin minäkin. Toivois niin että sekin jo pian ne tuntis, edes yhden :heart:

Vernalis onnittelut näin jälkikäteen synttäreistä :flower:
Tuosta sänkyelämästä niin kyllä se suht aktiivisena on pysynyt. Supisteluja en ole huomannut, mutta kerran lopetettiin homma kesken kun vatsassa tuntui oudolta, ja välillä olo on kyllä sellainen ettei tee mieli. Mutta siis ihan hyvin menee toistaiseksi tuo, kunhan kuulostelen omia tuntemuksiani että milloin kannattaa ja milloin ei. Sitähän ei sit taas tiedä milloin tääkin asia kääntyy päälaelleen...

Harhaanjohtaja meillä on aina kestänyt kauan löytää sykkeet kun tietty Pömppiksellä on vielä paljon tilaa, mutta lähinnä siksi että se karkaa koko ajan doplerin alta :D Mutta se odottaminen ei kyllä oo kivaa, ekalla kerralla varsinkin, tais mennä valehtelematta lähes 10 minuuttia ennen kuin sykkeet löytyi. Onneksi oli kaikki hyvin =)
Ja noista liikkeistä, niin mulle neuvolasta sanoi että voi vaihdella hirveesti se miten paljon vauva liikkuu, mutta että voi toki ottaa yhteyttä jos oikein huolestuttaa. Ihan normaalia kuulemma kuitenkin kunhan välillä liikkuu.

Sussoolle tsemppejä, hyvältähän tuo näyttäis kun supistelee, eiköhän se pien pian ole ulkona! =)

Ja noin pitkällä jo Päksäkkäkin, voi että...

AAM kiva kuulla kuulumisia :wave:

Mutta hei, missä ihmeessä on woodoo :attn: En muista milloin olisi viimeksi käynyt?

Omaan napaan ei ihmeempiä. Kovasti odottelen puoliväliä ja tietty sitä rakenneultraa, sekä kahden viikon päästä olevaa kahden viikon lomaa. On kyllä ihanaa kun Pömppis nyt päivittäin ilmoittelee itsestään.
Mitään en ole vieläkään uskaltanut ostaa vauvalle. Ehkä sit rakenneultran jälkeen lupaan mennä shoppailemaan jonkin jutun, kun tilipäiväkin osuu siihen nurkille sopivasti.
Jopas tuli sepostus, nyt loppuu taas aivokapasiteetti kesken joten näkemisiin!

Meritähti :heart: Pömppis 18+4
 
Meritähti meillä alkoi mahan päältä tuntumaan liikkeet jo tossa rv 17! Ei oo vatsan päällä "ylimääräistä". Sinäänsä jännää, kun istukka on edessä :D toiset äidit ei edes itse tunne noilla viikoilla mitään jos istukka on missä mulla. Esikoisesta tuntui myös tosi aikaisin. Nyt jo heiluu kaukosäädin jos laittaa mahan päälle :LOL:

Meillä ihanat aamujumpat taas neidillä menossa :heart: ihanan rauhoittavia nuo liikkeet! Tää liikkuu vaan eri tavalla kuin esikoinen, enemmän sellasta myllerrystä, ei niinkään pikku potkuja :D jännän tuntuista menoa.

Harhis ja Neiti 21+1
 
Oi mä oon melkein kade teille jotka tunnette jo liikkeet... oon yrittänyt (aina kun muistan) illalla nukkumaan mennessä pysähtyä kuulostelemaan... vielä en oo onnistunu mitään ihan varmaks tuntemaan, varmaan vaan ilma kulkee suolistossa :LOL:

Sänkyelämä-galluppiin sen verran, että ehkä se vähän hiipunut on raskauden aikana, muttei mitään sinänsä epämiellyttävää tunnetta siitä oo vielä tullu, päinvastoin. Toisinaan haluttaa kyllä reippaastikin ;) Mutta muuten on esim. liikkuessa tai nostellessa joskus sellanen epämääräinen tunne alavatsalla, en tiä onko ne supistuksia vai mitä lie... ei se siis varsinaisesti satu muttei tunnu kivaltakaan.

Niin ja Vernalikselle onnittelut! :flower:

Ihanaa päivää kaikille!

Elisar ja poikanen 17+0 *poks*
 
*poks poks*- päivä jälleen.
Surkein mielin tämä päivä, ihan kuin eilinenki..huomenna mä oon ekaa kertaa vuosiin yksin,
KUUKAUDEN! sittenkin vain hetkittäin mies seurana viikonloppuja.
mä luulin että oon kokonaan jo käyny asian läpi päässä, nyt tuntuukin että tarttisin sitä toista tähän.
PaH!! :ashamed: :(
Mä en oikein tiedä miten saan itteni virkeemmäksi..kun osaisi ees aatella et se on vaan puol vuotta..."vaan" mukamas.


Anteeksi omanapaisuus,
Dada 29+0
 
MLL
Heips! Josko tässä varovaisesti ilmoittautuisi mukaan :) Eli torstaina plussasin ja nyt oisi menossa 4+5, LA laskurin mukaan 16.3. On yhtä aikaa aika hirveä ja ihana olo, pelottaa marraskuisen keskenmenon jälkeen ja toisaalta oon ihan liiankin innoissani jo näin varhain. Huomenna oisi tarkotus soitella neuvolaan ja kysellä pääsisikö varhaisultraan kunnallisen kautta, yleensä kuulemma myöhäisissä KM:missä pääsee tarkempaan seurantaan, mulla rv 21 oli keskeytynyt KM.

Tuntuu, että täälä suurin osa on tuttuja nimiä tuolta kuumeilu puolelta :) Että heippa vaan teille, osa on jo huisin pitkällä vaikka tuntuu, että äskönhän toikin vasta plussasi :)
 
MLL Tervetuloa :flower:

dada miten niin vaan :eek: puoli vuotta??? Toi on mun kauhu skenaario, et ukko lähtis töihin johkin huitsin nevadaan ku lapsi syntyy ja kävis vaan viikonloppuisin kotona jos silloinkaan. Kai miehes sentään pitää isyysloman?

Onnittelut poksuista dadalle ja elisarille :flower:

( . ) Masu on myllännyt tänään koko päivän. Eilen oli koko illan masu ihan "hiljaa" kun olin tehiksen keikalla ( missä en nähnyt kuin pieniä vilauksia bändistä ) ja seuraavan kerran potkutteli vasta tänä aamuna, mut nyt sitä on sit jatkunutkin lähes koko päivän. Aamulla kun söin aamupalaa sohvalla, niin tuli tosi lujia potkuja ihan tohon pallean alle ja samalla tuntui et hakkas virtsarakkoon niin pahasti päätään? et mulla meinasi tulla pissat housuun :LOL: Oli meinaan veikee tunne.


pinkkimieli ja pallopää 24+2
 
pinkkimieli: Yep, "vaan" puol vuotta :eek: just saatoin sen bussille..
Se siis joutu nyt menee armeijaan, kun aiemmin opiskelut esti.
ja vauva ei sitten ole este? No sovittiinhan me yhdessä että tässä pärjätään.
Mä en vaan tajunnu että mä tartten sitä toista NÄIN paljon.
Ekan kuukauden se siis on nyt siellä, sen jälkeen tulee aina välillä lomille. sit edes vähän helpottaa kun vauva ihan syntyykin, saa ylimääräisiä yölomia pari kertaa viikossa tavallisten lisäksi sekä "huiman" 12päivän isyysvapaan. Se isyysvapaan ajankohta tosin täytyy ilmoittaa 1kk ennen kun se pitää joten en tiä miten se lutvitaan..
Masentavaa.
Omenaruusu: herrajumala mitä tapahtui?? :eek: :hug: :hug: VOIMIA!



dada 29+1
 
Näin siis kävi. Olimme lomamatkalla pohjoisessa, kun sitten eilen aamulla alkoi niukka verinen vuoto ja supistukset. Arvasin heti, että asiat eivät ole hyvin. Pääsin heti paikalliseen sairaalaan tutkimuksiin, joissa ihanan empaattinen lääkäri totesi suureksi suruksemme Toivon menehtyneen jo kaksi viikkoa aikaisemmin. Viikkoja olisi pitänyt eilen olla siis tasan 10. Pieni on menehtynyt vain muutama päivä varhaisultran jälkeen, joka tehtiin juhannuksen jälkeen vuotojen takia. Mukaan sairaalasta sain Mifegynet tabletin, jonka otin tänä aamuna ja 6 Cytotec tablettia, jotka laitan keskiviikko aamuna. Nyt vain itketään ja odotetaan pienen ulostuloa. Kesäloma meni nyt täysin pilalle, mieli on maassa. Kohtu supistelee ja Panacod ei tahdo riittää kivun lievitykseen. Pitänee ottaa vielä 1g Para-Tabseja lisäksi. Keskiviikkona laitan perheen muualle, jotta lapset eivät näe äidin tuskaa. Tiedän kokemuksesta, että tyhjennys sattuu.
 
omenaruusu :'( voi ei.. :hug: kovasti voimia jatkoon.Kamalalle tuntuu näin sanoa, mutta saitte "varoituksen" kun vuoto alkoi, ja säästyit siltä tuskalta että np ultrassa olisi asia todettu :hug: Anna surulle aikaa, muuta tässä ei voi sanoa :'(

Muistan mille tuntuu kun se matto kiskaistaan jalkojen alta ihan yht äkkiä. :hug:
 
MLL
Ompa surullisia uutisia täälä. Voimia kovasti toivottelen Omenaruusulle! Vaikka uusi tulokas olen tällä puolen niin tuola toisella puolella olen sun juttuja lukenut. :hug:

Kiitos toivotteluista, olin niin tohkeissani, että unohdin antaa noita tietoja itsestäni :) Eli 24 vuotta (vielä kuuakuden :)) ja synnytyssairaala on LKS. Ensimmäistä täälä ollaan toivottu jo kohta 1,5 v ja nyt ollaan taas miehen kanssa ihan onnesta soikeena ja neliönä ja vaikka minä.

MLL ja hurjat 4+6 omien laskujen mukaan :heart:
 
MLL oikein paljon onnea! :heart: Ja tervetuloa munkin puolesta. =)

omenaruusulle vielä kerran voimia! :hug:

SusSoo on siis tainnut mennä kun ei ole pariin päivään mitään kuulunut! =)

dada varmaan outoa olla yksin. Onko sun miehellä pitkä matka kotiin. Ehtiikö esim. mitenkään synnytykseen mukaan? Jaksamisia. =)

Tänään poksuu taas ja viikot vähenee. Mä olen saanut jo paljon vauvanpyykkiä pestyä mutta tavaroita on paljon vielä hankkimatta. Kunhan mun mies pitäisi vapaata niin pääsisi shoppailemaan. En mä raaski sitä työpäivän jälkeen muualle kun ruokakauppaan raahata. Mä taidan tästä lähteä kävelylenkille. Saa taas päivän käyntiin.

Päksäkkä 36+0 POKSIS
 
Aloin myös pohtimaan yöllä kun en enää koneella ollut, et en tainnut nähdä Sussoon kirjoitusta.
Toivottavasti palailee vauvauutisten kera :D

Eilen unohdin kertoa, et tuli kelalta viimein äippäraha päätös kotiin asti ja pääsin ilmottaan työkkäriin, et äippä loma alkaa 26.09.2009 Tuskin enää viitsivät tarjota mulle töitä tähän väliin :D Ei sillä et lusmu olisin, vaan ku en nää mitään järkee mennä kiusaan itteeni ja vauvaani työllä enää tässä vaiheessa.


pinkkimieli ja pallopää 24+4
 

Yhteistyössä