Keskenmenon jälkeen plussanneet HEINÄKUUSSA <3

SusSoo
Kiitos kaikille onnitteluista! Te ootte sitten ihania :hug:

Tällä pinolla on ollut suuren suuri merkitys odotukselleni. On saanut purkaa pelkoja, suruja, väsyä, ärsytystä, mutta myös iloa, helpotuksen tunteita ja onnenhetkiä.

Itse toivon, että tämä pienokainen kaikesta huolimatta ei olisi vielä perheemme viimeinen. Ajankohtaista ei vielä ole kuitenkaan palaveerata asiasta tuon isännän kanssa :D

Toivon teille kaikille ihan älyttömästi onnea odotuksiinne ja periksiantamattomuutta epätoivonkin hetkillä :heart:

Sussoo ja Suloinen Poikavauva 5vrk :heart:
 
hei,, voiskohan tänne ilmoittautua mukaan rupaatteleen?! raskaus 8+1, kävin alku viikosta tk:ssa kun en oikein uskonut noita apteekkin testejä ku näyttivät negaa ja oireet oli kuitenkin samanlaisia ku alku vuodesta jolloin olin raskaana(KM 23.3). Nyt on koko ajan taustalla pieni pelko että jos kaikki ei meekkään hyvin....
 
sussoolle paljon onnea :flower: :flower: :heart:
mimmukalle lämpimät tervetulo-toivotukset :flower:

ON:
Huomenna on ihan maailman paras päivä, viikon jälkeen näen miestä jopa KOLME TUNTIA :heart: On tää kyllä ollut mulle henkisesti rankka juttu, tuo miehen inttiin lähtö.
Onneksi kuitenkin kuulema jo ensi viikosta eteenpäin siellä heillä iltavapaita jolloin vieraat sallittuja ja ensi viikolla pääsee vkl jo kotiinki asti lomille.
Eli paremmin meni ku luulin :D
Masukka voi oikein hyvin, mitä nyt hikka lapsella kauheen usein..joitain päivii välissä ettei ollenkaan mutta joinain päivinä tosi paljon, mistähän johtuu? Mulla asukkaana kuulema myös ollut kovat hikat :LOL:
Pitäs ottaa uutta masukuvaakin, viimeks otin joskus 26+..

*muoks uusi masukuva

Kohta taas poksuen, Dada 29+5
 
mimmukka tervetuloa :flower: jos pikaseen laitat tietoja, niin lisäilen sut listalle..tuolla on laskettu aika, ikä, synnäri, edelliset raskaudet, ja että monesko lapsi.

Huomenna poistun viikoksi, pahoittelen jo etukäteen että sillä aikaa tuskin käyn päivittämässä tietoja :ashamed:

Me neidin kanssa poksutaan tänään, rv 22+0 :heart: Hassua miten toi mun masu on pieni, pojasta oli jo melkonen pallo tässä vaiheessa, nyt hyvä kun näkyy edes mitään :D alussa oli melkonen pömppis, ja nyt se kutistui pois :LOL:
 
MLL
Harhaanjohtaja, mulla oli siinä keskenmenneessä tosi aikasin jo mahaa, mutta kummasti se katosi joskus rv 15 tienoilla :) Varmaanki ollu turvotusta tai jotain, kasvohan se sitten yhtäkkiä takasin joskus rv 19. Täytyy silti sanoa, että oikeen söpö masu sulla on ja ihan selkeesti näkyy :)

Täälä olo on kuin krapulaisella, oksennus ei onneksi ole tullu, mutta sellanen tutina ja huippaa. Päätäkin vähän jomottelee. Edelleen otan vastaan iloisena nää oireet :) Näin viime yönä unta, että olin juonu niin paljon, että oli menny muisti, sitte "aamulla" oli kauhea morkkis :LOL: Herästessä olin ensin vähän hölmistyny, mutta sitte tajusin, että oli unta ja tää krapula tulee jatkumaan todennäkösesti vielä viikkoja :D

MLL rv 5+4
 
Hei, saanko mä tulla tänne teidän joukkoon odottelemaan maaliskuun loppua..
Tein siis tänään testin ja plussahan sinne tuli.. <3 Pelottaa niin älyttömän paljon.. enemmän ku mikään muu.. tänään kai sit olis menossa rv4+1 luulisin..

tiitu ja masuasukki rv4+1
 
Onnittelut dadalle kolmenkymppin poksuista! :flower: :heart:

mimmukka ja tiitu onnittelut ja tervetuloa! :heart:

Mulla on tiistaina lääkäri. Jännä nähdä mikä tuolla alakerrassa on tilanne. Eilenkin kävin aamulla tunnin kävelyllä, siivosin ja maalasin eikä yhtään mitään tuntemuksia. No, eihän tässä mikään kiire ole! =)

Päksäkkä 36+5 :heart:
 
dadallakin jo noin paljon viikkoja :eek: =)

mimmukka ja tiitu tervetuloa :flower: :D

( . ) eipä mitään uutta. Eilinen ilta-sanomat olis varmaan kannattanut jättää taas lukematta, kun oli juttua kohtu kuolemista. Taas oon ihan valmis meneen synnyttään vaik heti tänään, jotta lapsi olis elossa ja terve syntyessään, mut vielä tarvii odottaa ties kuinka monta viikkoa.

pinkkimieli ja pallopää 25+2

Oho..unohdin kokonaan ottaa 25 poksukuvan. Tarvii laittaa mies ottaan se tänään sit serkun rippijuhlissa. :D
 
Niin eli varmaa ois sit menossa rv4+2 ,luulen että kättärillä synnytän jos vaa meille tää pieni syliin saakka suodaan.Aijemmat km oli 11/08 ,3/09.. toivon niiin paljon että nyt sais nähdä ultrassa sitten n rv12 terveän oman pienen.. en tiedä uskallanko ees varhaisultraan mennä ku pelkään että ei ole kaikki hyvin..
 
Mimmukalle ja Tiitulle täältä kanssa tervetulotoivotuset ja vielä enemmän onnittelut plussista!! :flower:

Tiitu. Tiedän sen kamalan tunteen mennä alkuraskauden ultraan ihan hirveä pelko persiissä ettei kaikki olekaan hyvin. Olen sen kokenut vähän turhan usein :'( Mutta aina on toivoa ja sitä ei pidä unohtaa :hug: Senkin asian pääsin itsekin vihdoin taas kokemaan =) Nyt se pieni potkii villinä masussa :heart:

dadalle onnittelut hienoista poksusuista!! :flower:


Omanapa on hyvin kasvanut ja siellä on Todella villi meno. Liikkeet tuntuu jatkuvasti. Pari päivää on vaivannut kamala väsymys ja luulen että hemppa on laskenut aika reippaasti. Rakenneultraan on vielä reilu 2 viikkoa ja se tuntuu ikuisuudelta. En jotenkaan vieläkään uskalla ihan hirveän olla hirveän huojentuneella mielellä tässä raskaudessa ennekuin on nähty ultrassa että kaikki kehittyy normaalisti. Sydän, aivot ym.. Mahan kasvusta päätellen siellä kyllä kasvetaan ihan kivaa vauhtia ja sykkeet on reippaat ja vaihtelevaiset niinkuin pitääkin :)


Vernis ja Baby-J rv 17+3 :heart:
 
Tulin nostelemaan meidt pois tokalta sivulta! =)

Onpas tylsä ilma. Sataa ei sada.. Ei oikeen viitsi mihinkään lähteä kun sit saa varmaan kaatamalla vettä niskaan.

Viime yönä ekan kerran oli alakerta vähän kipeenä. Miehelle kun sanoin aamulla niin kysy että onko se hyvä juttu? Oli pakko todeta että on. Pakkohan näillä lenkeillä ja siivomisilla on jotain vaikutusta olla. =)

Vernis kiva kuulla että liikkeet tuntuu hyvin! Voimia väsymykseen. :hug:

Päksäkkä 36+6 :heart:
 
Ilmoittaudun todella varovasti mukaan. En tiedä uskaltaako sitä jo tälle puolelle siirtyä... Tein siis tänään testin, johon pläjähti selvä plussa. Ikää on jo 38 ja takana yks (keskeytynyt)keskenmeno viikolla 12 02/08 ja yks todella hankala kohdunulkonen 12/08, lapsia on ennestään 2: 12-vuotiaat kaksoset, sairaala on OYS, jossa (jos kaikki menee hyvin) sektio varmaankin maaliskuussa vaikka laskurin mukaan LA olis huhtikuun alussa 2.4.

t. happis ja Kokkolan tuliainen 3+3
 
Jotkut jo kaipasivatkin, olen ollut lomalla ja konekin hajosi ni ei tosiaan ole oikein kerennyt tänne!!! Eikä mulla sen ihmempää ole, maha kasvaa (liikaa), vauva liikkuu ja olo on kohtalainen.

Kamalasti on tapahtunut, tässäkin pinoja on uusia, vanhoja ja jakautuneita, mutta ihan ekana iski silmään Happihypyn plussa, ONNEA!!!! Voi, nyt kyllä toivotaan, että teidän perheenne koetukset on koettu, että tämä menee hyvin loppuun asti!!!!

Sussoo taiis olla viimenen jakautunut, varmasti moni muukin viimeisimmän käyntini jälkeen, onnea tasapuolisesti kaikille!!! Miten mulla oli jääny mieleen, että Sussoo ounasteli tyttöä`? Muistanko väärin? Ihan samahan tuo on. Mullehan luvattiin ultrassa tyttöä, mut jotenki mä oon nyt sitä mieltä et ne oli väärässä. Mut jos ne ois erehtyneeet, ni jonkin sortin pervo tästä lapsesta tulis ku kaikki hankitut pikkuvaatteet ovat vaaleanpunisia. Olenkin nauranu, että teinihöyryissä ku Heikki huutelis isälleen "haist paska homo" ni vois heittää takas, että sä olit homoheikki jo mahassa. :LOL:. Hyi mua, mutta tällasia sitä tulee pohdittua. Ja eihän MUN lapsi ikinä teini-iässä nimittele tmv... Ei tietenkään!!! Tuntuu vaan, että raskaus nyt on erilainen kuin tyttöjen kanssa, ja moni tuttu on sanonut, että nimenomaan sukupuoli tekis erilaisen raskauden.... Tiedä sitten....

Baby-j ja meritähtikin päässeeet jo mukavan pitkälle odotuksessa. On tää hienoa. Miten se mymmis, uskaltaisitko kohta yrittää, jos tää ois tarttuvaa tää onnistuminen?

Toisaalta nöttis kertoi huonoja uutisia kohdustaan. Vaikeita vaikeita asioita, en kyllä osaa mitään järkevää sanoa... (olikohan se nöttiksen juttu edes tässä pinossa?). Tuntuu kyllä todella kurjalta ajatukselta, että kohtu ei toimi oikein.. Ja kuinka kauan sitä viitsii yrittää... En tiedä, enkä osaa kuin halata ja toivotella tsemppiä erityisen paljon nöttikselle.


Mulla itselläni tosiaan rv on 30+. Aika omituista, että näin pitkälle on päästy... Kilotraumani etenee kuin juna, saldo o nyt 7 kg, mutta terkkatäti on ollut kohtalaisen positiivnen, että ei tässä hätää... Kunhan ei vallan villiinny viimesillä viikoilla.... Nuo isot lapset odottaa pientä jo ihan täpöllä, paijailevat ja pusailevat mahaa ja haluavat sukulaisten vauvoja hoitaa, että osaisivat sitten sisaruksensa kanssa. Aivan ihanassa iässä nuo ovat (8 ja 9), todella onnellinen olen siitä, että pystyn heille antamaan pienen iltatähden vielä!!! Jotenkin molemmista jo nyt uhkuu sellainen rakkaus pikkusisartaan kohtaan, että ei tosikaan. Vielä kun jaksaisivat toisiaan rakastaa koko ajan, aikamoisia tappelupukareita ovat.....

Kaikille hyvä vointeja ja etenkin kaikille alkumetereillä tarpoville hyvää mieltä ja uskoa!!! Kyllä täytyy sanoa, että ainakin omalla kohdallani ne ekat viikot oli iha painajaista, jotenkin. Ihanaa olla jo näin pitkällä. KAikille uusille onnea matkaan!!!!!

Olikos se päksy seuraava vai kuka, nythän uutistenkin mukaan vauvoja puskee Suomeen, että eiku innolla vääntämään!!!

Voikaa hyvin ja pysykää hyvällä mielellä, juuri nyt mulla on ainakin sikahyvä mieli!!!!!!



:heart: :heart: :xmas: :xmas: :heart: :heart: :xmas: :xmas:

wrv30+
 
Happihyppy paljon onnea plussasta! :heart: :heart: :heart:

Kiva kuulla Woodoostakin pitkästä aikaa! =) Joo, kai se taitaa kohta olla oma vuoro mutta siihen menee vielä aikaa.

Mun meno on tänään ollut tosi väsynyt. Toivottavasti huomenna on vähän parempi päivä! |O

Päksäkkä 36+6 :heart:
 
:wave: Muistaakos kukaan minnuu?
Varovasti tääl uutisia kurkin, ja paksustihan
tääl taidetaan voida.. :LOL:

Kiva oli kuulla et woodoolla kaikki menny hyvin!

Ja että Meritähtikin on jo noin pitkällä..

Ja Dada :heart: ihana masu..

Suurin osa on tainnu olla tuol kuumeilevien-pinossa
mun kans samaan aikaan ja nyt jo noin pitkäl..!
Se antaa kyllä toivoa itellekkin... =)

Ja Sussoolle onnittelut pikkuisesta! :heart:
 
Taidan tulla teidän ketjuun mukaan.
Tammikuussa km ja uutta yritystä ollu, viime viikolla PLUSSA!
Aivan mahtavaa, mutta pelottaa, niin paljon että meinaa itkettää koko ajan.
Laskettu aika olis 24.3.

Tietoja, jos joku päivittää: Ilona10....28....OYS....KM1/09....1.
 
Täällä olisi kanssa yksi odottaja.. Tuttu varmaan joillekkin ja näkyy se plussa puhuri tehneen työtään km:n jälkeen kuumeilevissa..
Eli onnittelut plussanneille... :flower:
Täällä odotellaan huomista päivää kuin kuuta nousevaa. Mulla siis takana kaksi Km:ää ja huomenna olisi ensimmäinen ultra. Pääsen sinne ihan kyselemättä, sanoivat toisen Km:n jälkeen että seuraavalla kerralla ottaavat suoraan ultraan katsomaan hyvissä ajoin että onko kaikki kunnossa.. :attn:
Tänään kävin neukkulassa ja samat jututhan siellä oli kuin viimeksikin.. Esikko olisi siis tuloillaan.. Pelko on ihan riittävä mutta olen koittanut uskoa kumminkin että meillekkin se lapsi suotaisiin jossain vaiheessa.. :heart:
Pahoinvointi ja väsymys ja siihen liitettävä päänsärky on jotain ihan sanoin kuvailematonta.. Tosin miehellekkin sanoin että en valita vaikka saisi päivän oksentaa vessassa kohan kaikki on vaan ok.. =)
Siinähän sitä varmaan alkuun..Ja ne tiedot olis:

BabyHope....KM09/08 ja 01/09....1.
Laskettu aika tänään vielä 8.3 mutta voihan sen huomisessa ultrassa muuttua vielä..
Ainiin ja viikon poksuu, tänään rv7+0..
 
tervetuloa uusille :flower:

Tinttamaaria: Kiva kun käyt kurkkimassa :)Mitenkäs teillä etenee? :heart:

woodoo: Tulinkin jo miettineeksi miten voit kun tajusin ettei sua ole näkynyt, hienoa että kaikki hyvin!! :flower:

hitsi miten pitkällä täällä jo ollaan, tuntuu kuin suurin osa olis vasta plussaillut ja viikot meneekin jo turvallisten puolella, hienoa kaikki!!! :hug:

Omaan napaan ei kummoisia..kylkiluitten alla kummallinen paine mutta eiköhän tuo ole aika normaalia, aina kun muksu kääntyy on helpompi olla :)
Muuten on paksu olo ja turvotus jaloissa ihan järkky.
Onneks tajusin kattoa neuvolakorttia, olin luullu et mulla on neukka reilu viikon päästä..

:LOL: :headwall: se onkin huomenna päivällä :D




Dada ja rakkahin 30+1
 
BabyHope kyllä siellä huomenna näkyy pikkunen sydän sykkimässä ja vieläpä oikeessa paikassa. Mäkin pääsen polille varhaisultraan tarkistuttaan, että vauva on tällä kertaa oikeessa paikassa. Lupasivat mulle sen kohdunkaulakanavaraskauden jälkeen. Mietin vaan, että milloin kehtaan soittaa sinne. Antaakohan ne mulle ajan vai pyytääkö tuleen päivystystapauksena.
 

Yhteistyössä