Keskenmenon jälkeen plussanneet HEINÄKUUSSA <3

Oho kun on tänään putkahtanut uusia kuin sieniä sateella =)
happihyppy, ilona10 ja BabyHope lämpimästi tervetuloa ja tarrasukkia maha matkustajille :flower: Taitaa noilla lämpöisillä ilmoilla olla osuutta lisääntymiseen kun näin kovin uusia nyt ilmestyy :LOL:

pinkkimieli ja pallopää 25+3 :heart:
 
Heippa taas leidit, kylläpä mä taas olen ollut poissa kun on näin paljon tapahtunut :)

Ihan ekana Sussoolle tuhannesti onnea pienokaisen syntymän johdosta :flower: :heart: :flower:
Vai podetaan sielläkin jo vauvakuumetta taas...kait ne on vaan liian suloisia :heart:

Ja hirveästi on tullut taas plussanneita mukaan ja tuttuja nimimerkkejä!
Ihana sinunkin plussauutiset lukea happihyppy, on oltu niin usein samassa pinossa ja keskenmenot samaan aikaan.
Onnea tuhannesti joka ainoolle ja paljon tarrasukkia mukaan.
Babyhope se odotteli esikoista kahden keskenmenon jälkeen, samassa tilanteessa minäkin ja on se alku vain piinaavaa, mutta niin se vaan puoliväli minullakin poksuu huomenna, vaikken tahtoisi uskoa tuota todeksi :heart:
Juuri äsken tuntuu että tulin tänne itse ja ihmettelin miten pitkällä kaikki on ja nyt tinttamaaria tuijottelee epäuskoisena minun viikkoja...
Pelko on varmaan alussa kova kaikilla mutta kyllä se siitä kun viikkoja tulee lisää. Vaikka kaippa se minäkin edelleen olen epävarma näilläkin viikoilla :ashamed:

woodoo kiva kun kävit ilmoittautumassa, mä jo ihmettelin että mihin ihmeeseen sä olet hävinnyt. Etkö sä tiedä että tällä on ilmoittautumisvelvoite :D

dadalle hurjasti tsemppiä tuohon miehen inttiaikaan. Ei varmasti ole helppoa ei, mutta onneksi sentään tänä päivänä hiukan ymmärtävät vauvaperheitäkin siellä. Mutta kurjahan se on kun toinen on jossain niin paljon kiinni :hug:

pinkkimieli hieno juttu että säästyit ainakin toistaiseksi niiltä insuliineilta! =)

Omaan napaan: Tänään oli rakenneultra ja sanoi että näyttää tytöltä, mutta voi olla väärässäkin ei sano varmaksi. Saas nähdä meneekö mun poikaolo sitten mönkään. =)
Parin viikon päästä on kontrolli kun ei nähnyt kaikkia sydämen rakenteita niin hyvin kuin olisi halunnut. Se mitä näki näytti kuulemma hyvältä kuitenkin eikä uskonut mitään löytävänsä mistä olla huolissaan, joten mä suhtaudun siihen sitten ylimääräisenä ultrana vaan ja sukupuolta kysyn sitten kanssa uudelleen. Muutoin ei ollut mitään huomautettavaa mutta munuaisten koko oli siinä rajoilla, saa kuulemma olla mitta max 7 mm ja mulla oli toiselta puolelta 6,5 mm ja toiselta juuri se 7 mm. Toimi kuulemma munuaiset kuitenkin niin kuin piti, eikä ollut siitäkään huolissaan mutta seurataan tuota. Sanoi että vaikka siitä vielä kasvais niin 80 % niistä korjaantuu itsestään raskausaikana ja voi olla jo pienemmät ensi kerralla. Kokoa oli 314 grammaa :heart:

Mies ei edelleenkään tunne vauvan liikkeitä, mutta itse sentään tunnen joka päivä useaan otteeseen pienen möyrinät. :heart: Jotenkin sitä silti odottaa niin malttamattomana että mieskin pääsisi moisen ihanuuden jo tuntemaan...vaan kaippa sitä jo pian.
Nyt leffaa katsomaan miehen kanssa.

Meritähti :heart: Pömppis 19+6 ( Huomenna on puoliväli !!! )
 
Ihanaa kuulla Meritähden kuulumisia rakenneultrasta!! Ja kiva että pääset vielä parin viikon päästä tsekkaamaan kerran miltä näyttää. Varmaan silloin jo sukupuolikin näkyy jo paremmin. :heart: :heart: Oi kun odotan niin jo sitä omaa rakenneultraa joka on 6 päivä elokuuta :heart: Ja jännittää ihan sikana..

Tiitu. Kyllä noi jomottelut on ihan normaaleja alkuraskaudessa. Mulla oli tosi koviakin kipuja alussa sekä esikoisen raskaudessa ja sitten tässä. Ja ne tuntuu just selässä, nivusissa ja masussa. Ja lääkäri on mulle sanonutkin että km alkaa aina vuodolla ja kivut seuraa vasta perässä. Ja mulla on edelleenkin kaiken laisia jomotuksia ja vihlontaa masulla, ettei ne ihan lopu varmaan koko raskaus aikana, ei loppunut esikoisenkaan raskaudessa, ja silti kaikki meni loistavasti loppuun asti.
Veikkaan että kohtu siellä kasvaa kohisten ja raivaa itselleen tilaa. :D

Niin ja tervetuloa myös BabyHope ja Ilona10 ja onnittelut plussista :flower: :flower: Teitähän tulee sieltä niin kuin sieniä sateella, taitaa oikein kunnon plussapuhuri olla meneillään :D

Vernis ja PotkuriBaby-J :heart:
 
MLL
Huomasin tuolla yhdessä toisessa vauvakuume pinossa, että plussanneita on hiljasen kevään jälkeen tosi paljon :D Hyvä niin! Ei taida olla puheet juhannusvauvoista ihan tuulesta temmattuja, aiheutetaan ruuhka synnäreille :D

Täälä fiilis mainio. Oksettaa ja väsyttää, eli aivan mahtavaa :) Mahakin pullottaa aika vihjailevasti vaikka salaisuutta yritetään varjella ja viikkoja on kasassa huomenna huimat 6. Kattelin kaupoilla vauvanvaatteita ja haaveilin, että josko niitä pääsisi pian ostelemaan :D Milloin olette alkanu tekemään hankintoja? KM pelko tietysti seuraa ja tekisi mieli jättää mahdollisimman viime tippaan, mutta mitäs sitten jos jotain unohtuu jne. jne. Kaikkea tosi ajankohtaita panikointia!? :D

MLL 5+6
 
MLL Me ukon kans sovittiin et saan ostaa vauva kamaa vasta np-ultran jälkeen, koska vaik on kuinka toivottu laps, niin henkisesti ei oltas kykeneviä huolehtimaan vammaisesta lapsesta.
Heti np-ultran jälkeen painenltiin meneen vaunu ostoksille sitten :D Nyt alkaakin oleen jo suurin osa kamoista hommattu, enää äippäpakkausta odotan ja sit vielä petivaatteita pitäs pikkuiselle ostaa.

pinkkimieli ja pallopää
 
MML. Me ei olla ostettu vieläkään mitään vauvalle, ei vaan uskalla. Ajattelin että rakenneultran jälkeen sitten voisi alkaa hommaamaan kaikkea. Esikoisellekin alettiin ostamaan vasta samoihin aikoihin. Pelätään vaan edelleenkin että tämä menetetään. Meille saa tulla myös vammainen lapsi. Kun ei mikään seulonta edes takaa sitä että lapsi olisi terve. Just yhdelle tutulle syntyi down-lapsi vaikka np-ultrassa ja rakenneultrassa oli kaikki täysin ok :(
Monen menetyksen jälkeen tulee tosi varovaiseksi ja kerkeehän niitä hankintoja tekemään sitten myöhemminkin. Nyt ollaan vain katseltu mitä sitten ostetaan kun uskalletaan :D Ja paljonhan meillä on jo valmiina kun kakkonen on kuitenkin kyseessä :heart:
 
Huomenta!

Se on viimeinen neuvolalääkäri tänään edessä. Yök!

Ilona10 ja Babyhope onnittelut teillekin plussista! :flower: Tervetuloa mukaan! =)
Ihanaa kun tulee uusia paljon. Kesä taitaa tehdä tehtävänsä. =)

MLL me ei myöskään ostettu mitään vauvakamaa ennen rakenneultraa. Ei vaan uskaltanu. Hienoa että on kunnon oireet. Kuulostaisi monen mielestä varmaan hassulta! =)

Pinkkis oli laittanut nättejä masukuvia! :heart:

Meritähti onnittelut puolivälin saavuttamisesta! :heart: :heart: :heart:

Ja täällä ollaan TÄYSIAIKAISIA, enpä olisi koskaan uskonut!

Päksäkkä 37+0 :heart:
 
MLL
Minäkin taidan kallistua sille kannalle, että katselen valmiiksi mitä sitten loppu päästä raskautta käyn hakemassa :) Voihan sitä jotain pientä tietty hommata aikasemminkin... Kauhea syyhy! Viime raskaudessa tuntu, että olin vaan raskaana, enkä oikeen ymmärtäny että tuloksena tulisi edes vauvaa, nyt oisi kauhea kiire saada se pieni heti valmiina ulos ja hellittäväksi :)

Onnea Päksäkälle tärkeän etapin saavuttamisesta :flower: :heart:

MLL ja 6+0 (poks, poks :D)
 
Hei täällä olen miettinyt päänipuhki mennäkö varhaisultraan vai ei.. ja millon mennä.. meillä olis matka ruotsiin 6-10päivä elokuuta.. joten mietin jos meen tollon 5päivä jollon olis rv6+5 niin näköyiskö siel mitään oikeesti?
 
Olen tässä miettinyt tuota varhaisultraa. Viimeksikään en käynyt, ei tuntunut että olis ollut hyväksi. Nyt ajattelen sen silleen, että kesken se voi mennä siltikin vaikka siellä näkyiskin jotain, vaikka just 6+ viikoilla. Ja sitten jos ei käy ja siellä ei sitten 11+ viikoilla näykään mitään ja on luullut olevansa raskaana. Ja kun mulla näitä oireita ei ole vieläkään, rintojen arkuutta lukuunottamatta, niin mistäs sitä voi tietää.. Eli aika kiperä juttu on. En tiiä mitä pitäs tehdä!

Minunkin puolesta tervetuloa kaikille uusille ja tsemppiä loppuraskaudessa oleville!
 
Heippa...

Täällä katsellaan kelloa jos se vaikka menisi nopeammin eteen päin... :D
Happihyppy Mä sain neuvolan kautta lähetteen terveyden hoitajalta ja varasin sitte itse ajan ultraan. Käyn myös varmaan verikokeessa mittauttamassa sen hcg arvon.. se oli menettely viimeksikin.
Ja Ilona10 ja Tiitu87 Itse oon kokenu ainaki helpottavaks käydä kattomassa että onko siellä kaikki ok. Edellisessä raskaudessa rv 5+? ei näkyny vielä mitään mutta rv6+4 näkyi sitten jo pikkuisen syke, Km tuli edellisessä viikoilla 11+5 ja ensimmäinen meni kesken rv 7+3.
Ilmeisesti lääkärillä oli tarkoitus mun kohdalla nytkin katsoa että sydämen syke näkyy kun sanoi edellisen KM:n jälkeisessä tarkastuksessa että ensi kerralla ottaavat ultraan heti kun rv7 on täynnä..

Tosin pakko on myöntää että jännittää ihan mielettömästi.. Jännittää ja pelottaa.. :ashamed:

Onnea Meritähdelle puolivälistä ja kiitos kannustuksesta.. :flower:

Nyt muille asioille... :wave:
Päivän jatkoja kaikille masuille! B)

--BabyHope ja Tigu rv7+1--
 
Uskaltautuisinkohan jo tänne.... plussasin eilen eli olisko tänään sitten huimat rv 4+0 =) Takana 2 keskenmenoa 11/08 ja 04/09. Olen toki tosi onnellinen, mutta oikeesti pelottaa ihan kamalasti.

Päässä pyörii miljoonia ajatuksia, kuten että kuinka todennäköistä olisi saada 3:s keskenmeno peräkkäin jne. Raskausoireita tässä odottelen kuumeisesti, että uskaltaisi uskoa tähän jo enemmän. Tällä hetkellä on tissit arkana, ei muuta.

Miten te muut just plussanneet, mikä on olotila? Onko oireita? Koska olisi odotettavissa pahaa oloa? On tää niin outoa, mutta mä oikeasti HALUAN voida pahoin =)
 
Tiitu. Mä kävin tällä kertaa varhaisultrassa rv 6+6 ja hieno syke näkyi. Aikaisemmin kun tiesin että ovis oli myöhässä menin vasta joskus rv 7+ ultraan.
Kyllä mua on ainakin huojentanut mennä sinne ultraan koska mun km:t on aina keskeytyneitä eiä ole koskaan tuleet ilman lääkitystä ulos. Ekalla kerralla vuoto alkoi vasta rv 9+ pienenä tuhruna joka loppui sitten sekin mutta onneksi menimme tarkastamaan tilanteen, ja vaavinalku oli kuollut jo rv 6 :'( Että joo, olen aina varhaisultran kannalla, ainakin omalla kohdallani.


Tupu. Tervetuloa ja onnittelut plussasta!! :flower: :flower: Ja usko pois ei ole kovin todennäköistä saada kolmatta km:a peräkkäin, vaikka itse sainkin. Mutta näin lääkäri mulle sanoi.
Muistan kyllä nuo ajatukset kahden km:n jälkeen kun tulin raskaaksi..
Mutta yritä vain ajatella että sulla on vain ollut huono tuuri, tiedän helpommin sanottu kuin tehty. Mutta silti kannattaa yrittää :) :) :hug:

Vernis ja Baby-J rv 17+5 :heart: :wave:
 
Kiitos Vernalis =) Mulla oli silloin tokan km:n jälkeen ihana lääkäri ja hän nimenomaan sanoi mulle samaa, että mulla on ollut vain huonoa tuuria. Ei se tietysti silloin lohduttanut, mutta nyt taas pystyy ehkä vähän ajattelemaan näin ja uskomaankin siihen.

Silloin tokan km:n jälkeen tutkittiin ja poissuljettiin tekijät,jotka voisivat mulle keskenmenoja aiheuttaa, ihan vaan mun oman mielenrauhan vuoksi. Eli söin lääkekuurit tulehduksiin (varmuuden vuoksi), multa otettiin sukupuolitautitestit sekä verikokeesta kilpirauhasarvot. Kaikki oli kunnossa, eikä mitään muuta syytä kuin tuo huono tuuri löytynyt.

Eli ehkä tässä pitäisi vaan uskoa ja mennä päivä kerrallaan eteenpäin ja toivoa että kaikki menee nyt hyvin.
 
No nythän mä pyörin täällä häiriöksi asti...

Ajattelin lähteä lasten kanssa flamingoon tänään ja totesin sen lapsille noin tunti sitten. Jee, jipii oli vastaus ja siihen se jäi. Molemmat istuvat tuolla keittiön pöydän ääressä ja pelaavat kännyköillään jotain tyhmiä pelejä. Mä en kestä, en jaksa, jos ei perkule ilman komennuksia saa pakattua uimakamoja ja pestyämpjne ni ei sit. Kerran noin 20 min sitten hihkasin, että mites lähtö edistyy, ei mitään vastakaikua. Hitto, siinähän pelaavat, mutta varoitus teille, kun tuosta huumastaan heräävät ni huuto kuuluu varmasti kaikille teille kun tajuavat että ei sitten lähdetä kun eivät edisty... Mä oon aika natsi enkä anna noiden pelailla tietsikalla enkä millään muullakaan juuri ollenkaan, että kai ne nyt jotenki sit meni koomaan ku en oo käyny repimässä puhelimia pois. Mutta on se rasittavaa, kun minne tahansa menee ni ei tapahdu mitään, ellei erikseen komenna!!!

Hankinnoista piti kommentoida, mä oon ehkä vähän nyt seonnu hankintojen suhteen, tosin ikä on tuonut muhun säästöpirkon pysyväksi asukiksi. Oon haalinu tiesmitä käytettynä. Jotenkin tuntuu, että noi hinnat ovat aivan järkyttäviä uusista kamoista!!! Ne rattaathan löysin kirpparilta jo silloin tosi aikasessa vaiheessa, oliko rv peräti alle 10, mutta kun ne oli sellaset, jotka halusin ja ihan PIRUN hyväkuntoiset ni pakko ne oli ostaa. Ja vaikka osothetkellä enemmän mietin saatavaa voittoa kun myyn ne (jos ois kolmas km tullu) ni nythän näyttäisi, että ne tulevat käyttöön. Ja tosiaan sen 50 ? maksoivat. Esim isäni, jolla rattaat näytin sanoi, ettei edes tajuaisi niiden olaven vanhat niin hyväkuntoiset ovat. Okei, emmaljungan kuosit nykyään eivät ole mitään nallekuoseja, että kyllä trendikkät mammat tuolla kadunvarrella huomaavat, että on siinä vanha mamma vanhojen vaunujen kanssa, mutta se ei mua haittaa. Noi on mahtavat ja säästöä syntyi..

Noiden rattaiden lisäksi bongasin Gracon Logico S-kaukalon kirppispalstalta hintaan 80 ?, siitäkun huutonetissä maksetaan yli satasen--> heti alkoi tuottorahat vilkkumaan silmissä. Toi kaukalokin vaan on niiiiiiin pienen ajan käytössä, että tuntuu ihan kamalalta sijottaa siihen se 190 ?, tai jotain, uutena. Joskus ajattelin, että ei missään tapauksessa ikinä käytettyä, mutta... Toisaalta... Kuinka suuri osa istuimista olisi oikeasti "kolari-istuimia" niin, ettei se päälle näy? Meinaan kun nykyäänhän vielä noi tuolit on rakennettu niin, että se jalusta vastaanottaa iskut ja hajoaa, ja kaukalo pysyy. Ihan ehjän näköinen on ja olen siis tyytyväinen tuohonkin hankintaan.

Näiden lisäksi olen bonggaillut sittereitä. Meillä edellisten kanssa oli sellanen ikivanha rautahäkkyrä, kangaskin kului jalkojen kohdalta puhki. Mutta hyvin toimi. Jonkun sellaisen romun oisin halunnu, mutta niitä on kyllä aika vähän liikenteessä. Se oli niin mahtava ja toimi hyvin. Ellei sitten jonkun baby björnin osta, kaytettynäkin yli 50 ?. Juu ei!!! No mutta ykskaks bongasinkin huutiksesta jonkun sitterin, jossa oli lelukaarikin ja hinnaksi jäi alle 10 ?. Se on joku emman topattu ja mukamas hiano, tiedä sitten, mutta ei ainakaan hinnalla pilattu. Ja taas vilkkuu voittorahat silmissä kun ajattelen myyväni tuon eteenpäin.

Vielä ois tarkotus jostain bongata hoitoalusta (no okei, ehkä sen voi ostaa uutena) amme ja syöttötuoli. Lisäksi kaiken maailman harsoja ja froteita yms. Ihan hirveesti saisi rahaa menemään, jos haluaisi. Vaan kun en nyt just halua. Ni näin sitten kulutuan aikaa tekemällä säästöjä eri foorumeissa. Ja mies kiroaa, kun joutuu tiesmistä työmatkallaan poimimaan tiesmitä kamoja ja on kyllä jo ääneen sanonut, että on omituiset "säästöt" mulla kun hän niistä aina joutuu maksamaan. :LOL: Ai niin, ostinhan mä jumppalelunkin käytettynä viidellä eurolla.

Vielä haluaisin oppia ja ymmärtää ton kestovaippapuolen, nekin maksavat tuhottomasti uutena... Ja niitä on niiiin paljon erilaisia, että vaikka olen yrittäny opiskella ni en oo päässy kärryille. Niitäkin varmaan kandeis käytettynä ostellaa... Mut voi olla että tästä babysta tulee kertisbaby ku on mukamas nii vaikeeta.

Hei, tuli taas vähän juttua, mut ny noi tokeni noi penskat, meen kertomaan ilouutisen siitä, että EI MUUTEN LÄHDETÄ!!! :LOL:

Ja kaikille taas onnea ja menestysä ja palataan asiaan. :hug:
 
ai niin,

pointti tossa hankintajutussa piti olla se, että nyt vasta reippaat rv 25 olen alkanut ostelemaan, ennen sitä olin kyllä aikas matalalla profiililla. En siis ostanut mitään, paitsi nuo rattaat. Mutta meille vissiin TULEE vauva, että kai se on valmistauduttava nyt sitten? Ja alennuksesta olen myös vaatteita ostellut.

Terveisiä Onnellisten lasten kotoa.... Ehkä vielä myönnyn ja lähdetään, mutta kärsikööt ainakin hetken. Ny ne siivoaa ku mä sanoin, et en edes harkitse asiaa ennenku on putsplanksiistiä...



:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Tupu76 Tervetuloa kasvattamaan massua ja pikkuiselle tarrasukkia matkaan =)

woodoo kaiken muun voisin minäkin ostaa käytettynä, mut tuota turvakaukaloa en käytettynä huolinut edes sukulaiselta. Kaukalo ei kyllä ollut kallis ( 69e ) kun ostettiin Vauvapopista Kiddy Cosy Nest, joka saanut hyvän arvion testeissä. Paljon on kirppiksiltä tarttunut mukaan vaatteita ja pinnis ja syöttötuoli saatiin käytettynä. Hoitopöytä löytyi huutonetistä hintaan 35e.

Äippäpakkaus tuli tänään :D Vähänkö on ihania systeemejä, varsinkin se makuupussi :heart: Ainoo mistä en tykkää on se marjabody.

Nyt lähen ostaan ammeen vapaavalinnasta, kun ei ole käytettynä tullut vastaan tulpallista mallia.


pinkkimieli ja pallopää 25+4
 
Niin mä vain mietin sitä että ku meillä todettiin edellinen km vasta rv 13 ku olin np ultrassa ja pieni vastas kokoa n rv8+6. että millon menis siihen ultraan...
Käytiin silloin varhaisultrassa rv6+6 ja kaikki näytti olevan mainiosti..
Mä nytten varasin ajan 11.8 (rv7+4)aamuksi ultran ja sit sen jälkeen meenkin suoraan neuvolaan käymään juttelee mun pelosta.. en tiiä miten tuun kestää seuraavat 3viikkoa mutta pakko se kai on.. :/ Edellinen km oli niin kauhea kokemus abmulanssi kyytien +muiden juttujen kanssa että en ikinä halua kokea samaa se oli niin kauheaa.. ja nyt pelkään niin kauheesti..
Toivon vaan että tämä pieni olis oikeessa paikassa ja kehittyis loistavasti ja saatais oma pieni rakas syliin saakka maaliskuussa. Varmaan sitten np ultran jälkeen osaan ja uskallan huokasta helpotuksesta.. Anteeeksi kun purkauduin näin...

tiitu ja masuasukki rv 4+4
 
Mullakin oli se edellinen tosi kaamea ja pelottava kokemus :eek: . Varasin just ajan sairaalaan ultraan. Niillä oli siellä mun tiedoissa, että saan tulla sinne, joten en tarvi erillistä lähetettä. Sain ajan elokuun puoleen väliin (7+ jotain). Kovin niukasti niillä tuntui siellä olevan aikoja , joten onneksi soitin ajoissa. Onneksi mulla nyt on se painontunne alavatsassa, mikä multa viimeksi puuttui ja jonka vuoksi epäilin, ettei kaikki ole kunnossa ja hakeuduin tutkimuksiin. Jospa tää nyt olis ees oikeessa paikassa....

Mää ostelin silloin ekassa keskenmenneessä kirpparilta vauvanvaatteita, kun pääsin viikolle 12 asti. Tosin se ostelu oli sen takia, kun mulla oireet hiipu ja tuli tarve jotenki vahvistaa raskaanaolotunnetta. Tuon jälkeen on tuntunut pahalta käydä kirpparilla ja nähdä ihania pieniä vauvanvaatteita.

Onnistuneessa kaksosraskaudessa en uskaltanut ostella mitään ja sitten kun olis ollut "turvallista" ostella, niin en saanutkaan enää liikkua...

Nyt oon aatellut, että nautin, niin kauan kun tätä kestää ;) . Ostin eilen ekan äitiysvaatteenkin: puseron, joka oli alessa ja maksoi vain 10e :D
 
Tänään neuvolassa käyty, kaikki on ok :heart:
Saako neuvolatätiä vaihtaa terveyskeskuksen neuvolassa kun se oikeasti määrätään alueittain??
Mun oma neuvolatätsky saa mulle niiin järkyn paniikin aina kaikesta etten jaksas,
taas kun tänään oli oman tätin loman takia eri hoitaja ni mulla oli kauheen rento olo ja KAIKKI ON MASUSSA HYVIN. Oman hoitajan mielestä jossain on AINA jotain vikaa, edes pientä.

Miten muuten, käyttekö te muut valmennuksessa?
minä en, ja siitä saakin kuulla eniten omalta hoitajalta..jessus. tää toinen sentään tajusi mikä on homman nimi, ja antoi mulle kotiin luettavaa sekä dvd:n jonka voin mieheni kanssa katsoa! :D

dada 30+2
 

Yhteistyössä