Keskenmenon jälkeen plussanneet HEINÄKUUSSA <3

MLL
Tiitu ja Tupu, mulla ainakin pahaolo on alkanut tässä viimisen viikon aikana ihan kunnolla. Eilinen oli ihan tuskallinen kun päätäkin jomottelee. Oottele vaan ihan rauhassa, eiköhän se sieltä tule :) Neuvolankin kirjasessa sanotaan, että pahoinvointi alkaisi rv 6. Tämän päivän ilo ei poista huomista surua, että eikös yritetä kimpassa nauttia näistä pienistä toivonkipinöistä mitä meille on annettu. Jos ultrassa ei sitten näy mitään, niin surraan sitten :hug:

MLL ja 6+3
 
Dada - mä olen kuullut että kun vauva pissaa niin tuntuu tärinältä :heart:

Tiitu ja tupu - eiköhän se pahoinvointi ehdi alkamaan. Itse en sitä odota. Aina ollut paha ja pitkään. Viimeisessä keskenmenneessä raskaudessa se helppasi parilla asteella just kun vauva kuoli :'( Eli olis parempi jos olisi kokonaan poissa jotta ei tartte tutkailla sen asteita. Mutta enhän minä siltä välty.

Oma oireisto on vahvempaa kuin kolmessa aikaisemmassa raskaudessa. On jotenkin huono olla koko ajan. Siis en tarkoita pahoinvointia. Repäisykipuja oli heti oviksen jälkeen ja jatkuvat. Iskias iski muutama päivä sitten ja olen saikulla viikon. Ihan tuskaa koko eläminen sen kanssa. Tissit on hieman arat ja väsymystä pukkaa. Menkkakipuja on. Pahin on tuo iskias joka iski siis jo nyt. Liittyy varmasti hormonitasapainon muutoksiin.

Olen miettinyt jo että on varmaan kohdunulkoinen kun niin repii oikealla puolella alavatsaa. Tai kaksoset kun plussa tuli niin aikaisin. Jospa kuitenkin olisi vain normaali raskaus :/ Toivoo todella.

Sapfo ja Minni 4+3
 
Täällähän on oikein plussa-aalto menossa! Oikein paljon ONNEA ja tsemppiä kaikille alkumetreillä jännääville. Tuoreessa muistissa on veilä nuo pelot ja huolet, mutta samalla se onnellisuus uudesta alusta. Kyllä ne pelot ajan kanssa helpottaa, mutta ei ne kyllä kokonaan väisty missään vaiheessa. Tai ainakaan mulla ei ole täysin hävinnyt.

Täällä Sisu kasvaa ja potkut vahvistuu päivä päivältä. Alkaa jo olla viikotkin jo aika hyvällä mallilla. Ei olis vielä hetki sitten uskonut, että näillä viikoilla mennään ja ihmetellään juuri saatua äitiyspakkausta. =) Pikku hiljaa hankintojakin jo uskaltaa tehdä. Lähinnä kastovaippoja ja vaatteita ja sellasta pientä hankittu. Isompia hankintoja jotenkin silti vieläkin olen lykännyt. Mutta kohta niitäkin on pakko alkaa tekemään. Ja vaunut ja pinnis on kyllä jo valittuna.

Mukavaa viikonloppua kaikille mahankasvattajille!

Barbapörrö ja potkuri-Sisu :heart: 26+4
 
Tiitu ja tupu täälläki tutkaillaan kovasti oireita ja välillä oon tosi huolissani ja välillä taas en ihan niin huolissaan. Maha turvoksissa, rinnat kipeet, välillä painontunnetta alavatsalla. Pissatusta ei oo ja se huolestuttaa. Joudutteko te nouseen aamuyöllä tai aamulla aikaisin pissalle?

Sapfo mullakin on käyny mielessä kaksoset, kun plussasin niin aikaisin ja aikas vahvasti. Mullahan on jo yhdet kaksoset ja viimeksi siellä oli kaksi raskauspussia, joista toisessa vain elämää. Muistelen kuitenkin, että silloin, kun odotin näitä mun syntyneitä kaksosia, mun oireet oli vielä vahvemmat, joten ehkä en nyt kuitenkaan odota kahta. Vaikka ei sekään paha olis... :D

Leppoisaa viikonloppua!

Happis ja Kokkolan tuliainen 4+0(?)
 
Heippa taasen.. :wave:
Mä tässä nyt roikuskelen kahen pinon välis,
kun en oikein tiiä kummassa olisin...

dada-kulta heh :LOL:
ikävä tosiasia, et kyllä sä niit kohta tarviit taas..

ja olkaahan oireettomat onnellisia, ei kokoaikainen
mahan ympäri-ajo tunnu olleskaan hyvältä... :x
 
Heippa!

Tulin toivottamaan hyvää viikonloppua ja Pinkkikselle poksuonnittelut! =)

Oma olo on vähän väsynyt ja vauvakin on vähän hiljainen. Miehellä on pitkästäaikaa vapaa viikonloppu kunhan se vaan tulisi kotiinkin töistä!

Päksäkkä 37+3 :heart:
 
Oi täällä on taas uusia plussia, upeaa :D Tuhannesti onnea uusille :flower:

Tulin pikaisesti poikkeamaan tässä reissuun lähdön alla. Olen seuraavat pari viikkoa nettipimennossa pohjoisessa, joten minua ei sitten täällä näy.

Mies tunsi toissapäivänä ekaa kertaa kunnon potkut mahan päältä :heart: Ihanaa, sitä mä olin kovasti odottanut =)

Meritähti :heart: Pömppis 20+4
 
Mukavaa lauantaita kaikille! Mä haluisin lähtee jonnekkin lomalle useaks viikoks niin menis nää viikot nopeemmin.. noh kai tää tästä ku osais vaa nauttia raskaudesta vaikka ei kyl ees tunnu että olis raskaana viel.. huoh..miksi mulla ei oo oireita:(

tiitu ja masuasukki rv5+1
 
Tekeekö kukaan raskaustestejä enää :ashamed: Tänään tuli pitkästä aikaa tehtyä taas, mutta sen viivan ilmestyminen heti ja tummempana kuin koskaan antoi hyvän mieli. Tämä hyvä mieli maksoi 2,95? :D

 
Tulin jälleen poksumaan sunnuntain kunniaksi :heart:
Hah jotai hyvää piti keksii tälleki päivälle.
Mies lähtee jälleen tänään takas inttiin, ilo on aika kaukana..mut kai se siitä taas helpottaa sit ku tietää millon pääsee kotiin seuraavaks. :headwall:


dada 31+0
 
Heippa taas kaikille :wave:

Täällä on reissusta palailtu, ja lupaan ja vannon päivittäväni pinon tämän päivän aikaan, PALJON plussanneita tullut, onnea joka ikiselle :heart: :flower:

Omaan napaan ei uutta, se vaan kasvaa :LOL:

Harhis ja BeBe 23+2 (hui että kun viikot vilisee, vasta oli 20..)
 
Plussanneilta kaipaisin tarkempia tietoja, jos jokainen viitsisi laittaa :heart: saadaan pinkka sitten kuntoon. Ja HETI mulle huutamaan jos ei kaikki oo listalla ja tiedot niinkuion pitäisi B) mua vaivaa raskausajan dementia ja luetun ymmärtämisessä on näköjään puutteita :whistle:
 
MLL
Ei ole tarkoitus valttaa mutta...Olisin valmis luovuttamaan osan pahoinvoinnistani! Vaikka olenkin tyytyväinen, että sitä on niin nyt on alkanu ihan kunnon oksennusrumba kun aijemmin vain olin hiukan huonovointinen. Muutenkin olo on aika kehno, väsyttää ja päätä särkee. Yritän pysyä silti positiivisella mielellä ja muistaa, että todennäköisesti raskaushormoonin määrä kehossa nousee kun olo huononee kokoajan :) Mies on onneksi ihana ja huolehtii yksin koirista ja hoitaa suurimman osan kotitöistä, eli mulle jää aikaa nauttia tästä ihanasta alkuraskaudesta :D

Dadalle jaksu :hug: Varmasti kurjaa olla yksin, toivottavasti lomat taas pian koittaa! Onko miehesi kuinka pitkän palveluksen suorittamassa?

MLL 6+6
 
Heippa kaikille.. :wave:

Oottepa taas kirjoitellu paljon.. :attn: Tiedänkin että mitä teen nyt aamupäivän, menee rattosasti lueskellessa noita kaikkia tekstejä.
Km:n jälkeen kuumeilevissa on ilmeisesti ollut iso puhuri joten kaikille hirmuisesti onnea ja tarrasukkia matkaan.. :flower: :heart:
Oireettomuuden kanssa painiville voima :hug: .

ON: Kävin siis 21pv ultrassa ja pelonsekaisin tuntein kuuntelin kun lääkäri totesi ensi sanoikseen että ei vastaa viikkoja. :headwall: (viikkoja piti olla 7+1)
Vaan huokasin sitten helpotuksesta kun rupesi itsekkin miettimään että eihän ne nyt kamalasti heitä, hän arvioisi toukan kooksi noin 5mm ja syke löytyy joten viikot meni taakse päin muutamalla päivällä viikkohin 6+5.
Lääkäri oli todella mukava, kyseli edelliset keskenmenneet ja kun sanoin että viimeisin oli mennyt kesken viikolla 8+ niin hän antoi sitten ajan että pääsen vielä gynelle ultraan ennen äitipolin np ultraa katsomaan että josko toukalla olisikin kaikki hyvin. Viikkoja on silloin 9+1.
Saa vähän tuota pelkoa pois.. :headwall:
Pahoinvointi on jotain ihan uskomatonta.. Ei pysty sanoin kuvailemaan. Eilen otin 12h yöunien jälkeen vielä 3h päivä unet ja normaalisti illalla nukkumaan.
Mutta ei voi olla kuin tyytyväinen, sekä pahoinvointiin ja uneliaisuuteen ja oloon muutenkin.

Onko kellään muulla muuten ollu sellaisia kramppimaisia kipuja vatsassa? Mulla on nyt parina iltana ollu ja kyllä säikäytti. Yritän vain ajatella että jos se ei olisi mitään ihmeellistä.. :ashamed:

Hyvää kesä päivää kaikille! :flower:

LA siis 13.3.2010 ellei taas vaihdu ultrassa. Mutta ton vois kyllä päivittää, en usko että se ainakaan aikaistuu..

--BabyHope ja Tigu rv7+2--
 
MLL
Piti vielä kysyä, että onko kukaan huomannu että jäisi sipulin yms. haju käsiin pinttyneenä? Mulla haisee kädet ihan sipulille vaikka oon pilkkonu kaksi päivää sitten :D Huomasin saman edellisessä raskaudessa.
 

Yhteistyössä