Keskenmenon jälkeen plussanneet HEINÄKUUSSA <3

Huomenta!

SusSoo on siis vieläkin kasassa. Suppareita sinnepäin :whistle: !

Oma olo on ihan uskomaton. Vielä vuosi sitten en olisi osannut kuvitella että viiden viikon päästä mulla on laskettuaika. :eek: Alkoi silloin jo reilun vuoden yrittäminen tuntua puulta ja aloin jo ajattelemaan niin ettei meille koskaan lasta tulekaan. Nyt kun todella vilkas pikkukaveri möngertää mahassa ja liikkeet on todella vahvoja niin mä olen kyllä monta kertaa ajatellut että olenpa mä onnellinen! :heart:

Hauskaa päivää kaikille!

Päksäkkä 35+1 :heart:
 
hellou kaikille!

Oon ollu laiska kirjotteleen, tosi harvon tulee edes käytyä netissä... :ashamed: Mutta näin kesällä on töitten ohella niin paljon muuta puuhaa ettei ehi. Mukamas.
Mutta nyt alkoi kesäloma. B)

Sussoolle jaksamista ja tsemppiä loppumetreille!
Harhis onnea tyttölupauksesta! ja puolivälin saavuttamisesta, joku toinenkin oli... :flower:

Ja tervetuloa myös Murgulle!

Omanapaisuutta:
Täällä kaikki hienosti, eilen käynti neuvolassa ja sykkeet oli hyvät ja vatsa kasvanut. Ainoo huono puoli on se, et edelleen runsaasta pahoinvoinnista :x johtuen mun paino laskenut, menee vieläkin lähtöpainon alapuolella... ja HB oli tullut alas reilulla 20 yksiköllä... eli rautaa nassuun. Mulla oli jotenkin huolestunut olo ennen neuvolaa, et onko siellä vatsassa kukaan enää hengissä...tiedä mistä sellanen tuli. Oli NIIN ihanaa kuulla ne jumputtavat sydänäänet... :heart: Ehkä nyt pikkuhiljaa pitäis alkaa oikeasti luottaa siihen et raskaana ollaan ja pysytään :snotty:

Ihanaa kesää kaikille ja lomaa lomaileville! :hug:

Elisar ja poikanen 16+3
 
Tulin lukeen kaikkien kuulumisia ja hyväähän tänne kuuluu :D

Poksupäivä rv 21+00 :D :D :D

Vaippoja tehtailen urakalla, tänään tuli kankaita sisätaskujen tekoon. Viikon jo odotellut huovutusneulaa, villat ja villavaipat valmiina, mutta ei neulaa :/ .

Tänään huomasin ekat näkyvät liikkeet eli siis makasin kyljelläni ja pieni potki niin että näky :D , niiiin ihanaa :heart:

Mies näkee kovasti unia vauvasta, sekin on söpöö :heart:

Pelko hiipii silti mieleen päivittäin
 
Täällä yks potee pienoista ikäkriisiä, tänään pamahti 30v mittariin :headwall: :LOL: Paras synttärilahja taitaa kuitenkin olla se että saan edelleenkin olla onnellisesti raskaana :heart: Ja mulla on mailman ihanin perhe :heart: Ja huomenna poksuu rv 16 :heart:

Maanantaina oli myöskin neuvola ja kaikki oli hyvin. Baby-J uiskenteli doppleria karkuun minkä kerkesi ja terkkakin sanoi että onpas vilkas kaveri siellä :D Muuten kaikki oli ok jälleen kerran :)
Paitsi etä ekat supparit on bongattu, kai se kohtu on nyt niin iso että supparitkin alkaa jo näkymään ja tuntumaan. Mutta tuli vähän paha mieli kun vihdoin olisi virtaa puuhailla miehen kanssa sängyssä ja halut olisi kovat niin sitten suppailee sen jälkeen aina kovasti :headwall:
Mites teillä muilla on ollut tässä vaiheessa raskautta sänkyelämä?? Onko tuntunut supisteluita sen jälkeen??

Sussoolle tsempitykset viimeisiin päiviin!! Toivottavasti pian tulee lähtö vaavin hakuun. :heart:

Vernis ja Baby-J rv 15+6 :heart:
 
Kiva lukea hyviä uutisia!

Elisar toivottavasti pääset pian pahoinvoinnista eroon! Kiva kuitenkin lukea että muuten kaikki on hyvin! :heart:

mamizuukkeli onnittelut poksuista! :heart:

Vernis hyvää syntymäpäivää! :flower:
Mun on pakko sanoa että mikä sänkyelämä..? Voisin melkein itselleni sanoa että olen ainakin kerran saanut.. :LOL:

Päksäkkä 35+1 :heart:
 
Vernis Onnea synttäreiden johdosta :flower: =)
Ja sänkyelämästä. Nykyään on aika hiljaista lakanoiden välissä. Oon niin kuiva limakalvoilta, et ilman liukkaria ei hommasta tuu mitään, vaikka kuinka haluttais. Ja siks toisekseen Pallopää tykkää potkia aktin aikana ja sit en kyllä pysty keskittymään nauttimiseen, vaan alan huolehtimaan et onko sillä jokin hätänä. Ja tietty tää vatsa kumpu alkaa oleen jo mielestäni pahasti tiellä, kun ukko ei voi päällä olla lainkaan kun mua ahdistaa mahan takia.
Et tällästa meillä tää sänkyelämä. Hyvä jos lauantaina saunan jälkeen viittii ees yrittää vaivautua kyseiseen puuhaan =)

pinkkimieli ja pallopää 23+5
 
Noniin, viimeinkin rakenneultrassa käyty ja kaikki oli niin kuin pitääkin... painoa pikkuisella 331g :heart: . Ja täytyy taas kerran todeta, että kyllä mun enneunet paikkansa pitää, eli poika
on tulossa... sain vielä todistekuvankin mukaan, ja olisin ollutkin aika yllättynyt, jos tyttö olisi ollut, niin sen vaan vaistoaa.

tässä vielä kasvokuva pikkuisesta :heart:

Kuiskaten 20+4

 
Neuvolakuulumiset:

viikkoja 20+4

painonmuutos: 560g/viikossa :saint: , paino 59,6 (lähtöpaino 55,2)

RR 129/70 (edelliset 114/69) HUI

HB 117 (edellinen 101) jee rauta tehoo!!

vaavin syke 150

Eli kaikki ihan ok..Meinasin alkaa itkemään, kun sykkeitä ei meinannut millään löytyä, ja vauva on ollu pari päivää melko hiljaa..Onneks löytyi lopulta!!!
 
Poksuu!!! :heart: rv 16+0 :heart:

Ihana kuva Kuiskaten!! Onnea hyvistä ultrakuulumisista!!

Kiitos onnitteluista kaikille!!

Joo, ei meilläkään ollut mitään sänkyelämää tuossa yli kuukauteen mutta nyt on halut heränneet ja hirveästi haluttaisikin :saint: Näin kävi silloin myös esikoisen raskaudessa samoihin aikoihin, mutta halut alkoi sitten hiipumaan joskus rv 25>, maha taisi olla jo silloin niin iso ettei ollut enää hauskaa..

Vernis ja Baby-J rv 16+0
:heart:
 
SusSoo
Täällä edelleen... Välillä polttelee mukavasti "alakerrassa", mutta eipä muuta. Aamulla pelasin lasten kanssa jalkapalloa
mutta ei siitäkään ollu hyötyä.

Ei paljo seksi kiinnosta... siivonnu oon varmaan talosta jo joka nurkan
... saunonutki oon melkein joka ilta... Mulla on ilmeisesti niin hyvä yksiö, että ei sieltä nyt noin vain olla ajateltu muuttaa =)

Sussoo ja Suloinen 38+6 :heart:
 
AAM
Ensteks tervetuloset uusille :) :wave:

Sussoolle tsemppeja jaksuhaleja viime hetkiin :)

Meritähti ja mamizuukkelis liikkeet :heart: ihanaa

Harhis komiat kintut teitä likalle tulossa :whistle: :hug:

Sini, Pinkki, Päksäkkä, Dada, rouva77 ja kuiskis jo noi pitkällä :eek:

Vernikselle onskulit vanhentumisen johdosta, tervetuloa 3kybäisten kriisikerhoon.. :whistle: :flower: :D

woodoo mitäs hälle kuuluu ?

Ihana lueskella teidän juttuja kuite vaikkakin vähän harvakseltään :| kummia nuo lapset ko pitää niin kiireisenä *muka* ;)
Tekis jo mieli uudelleen alkaa vauvantekoon :p vieläkin.. on tää meidän tyttö sen vertas söötti ja anteeksiantava luontokappale että helpolla päästään.
Hymyilee ja kujertelee, nyrkit on löytynyt, kauhia lussutus käynnissä koko ajan, mobilelle juttelee (juuri aloittanut sen) ja yrittää kovin kätösillä tarttua kaikkeen.. :)

Hängailee taustalla ja vakoilee teitä vieläkin .. :D B)

AAM & Anya 10 vkoa ja Allu 2v5kk
 
AAM: hienoa kuulla että siellä päässä kaikki hyvin! Aika tosiaan kulkee kumman kovaa vauhtia.. :heart:

ON: ajasta puheenollen.. nyt perjantain puolella 28+5 ja mä vasta tänään yhtäkkiä hoksasin että meille on kuin onkin tulossa vauva :LOL: tänään siis hommattu hoitopöytä, siihen tarvikkeet..pinnasänkykin kotiutu ja laittelin aikani kuluksi verhot ja pinnansuojat jne paikalleen.
Ja kuinka ollakkaan..miehen kanssa molemmat tuijotettiin näitä haltioituneena.
Miten mä nyt vasta sen tajusin? onhan se tuolla jo kauan elänyt masussa ja liikehtii kovin päivästä toiseen, vaunutkin sekä vaatteita on ollu hankittuna pitkään.
Mutta nyt alkaa näyttää siltä että meille tulee joskus se vauva, hassua aatella miten nopeasti se aika sitten on mennytkään.
Muilla samankaltaisia ajatuksia ja tuntemuksia, vai olenkohan ainoa?
jotain ns. todella todellista siis tarvittiin jotta sen oikeasti tajusi.



:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

28+5
 
SusSoo
Käyn vaan tässäkin pinossa komeasti poksumassa


Eilen illalla olin jo varma, että päästään tositoimiin. Mutta yöllä kaikki kivat oireet hävisivät ja nukuin yöni todella hyvin. Taitaa tästä lähtö tulla yhtä yllättäen kuin tuon meidän kakkosenkin aikana eli lapsiveden menolla kesken jäätelönsyönnin


Sussoo ja Suloinen 39+0 :heart:
 
:heart: :heart: :heart: *POKS* 24+0 *POKS* :heart: :heart: :heart:

nytpä ei oikein muuta pysty kirjottaan ku kissa makoilee toisen käden päällä niin et just ja just pystyn sillä hiirtä käyttään.


pinkkimieli ja pallopää
 
Käyn nyt täälläkin kertomassa, että kahden ultran jälkeen epävarmuus jatkuu. Viikkoja pitäisi olla 7+, mutta vakuttaisi ehkä siltä, että olis 4 tai 5+. Ensi viikolla menen jo polille tutkimuksiin. Ehkä siellä saan jonkun selvyyden. Lääkäri haluaisi myös tarkistuttaa kohdun ulkoisen mahdollisuuden toistamiseen... Ilmottelen, kuinka käy. Tsemppiä kaikille :)
 
SusSoo
Täällä edelleen...
Mulla on nyt kahtena iltana perätysten ollu tosi kipeitä supistuksia, jotka sitten yöllä häviävät jonnekin ulkoavaruuteen


Sussoo ja Suloinen 39+1 :heart:
 
SusSoo ja pinkkimieli onnittelut eilisistä poksuista!

SusSoolle puhkun suppareita! :whistle:

Hupu07 jaksamisia. :hug:

Harhikselle kanssa poksuonnittelut!

AAM kiva kun kävit! :wave:

Sini miten sulla menee?

Tänään on kuukausi aikaa laskettuunaikaan. Rupesin pesemään vauvan vaatteita ja lakanoita kun pari päivää sitten tajusin että vauvahan voi tulla periaatteessa milloin vaan. Mä en kyllä oikein voi vieläkään käsittää että se tosissaan on tulossa meille! =) Mutta mun puolesta saa pysyä mahassa vielä pitkään. Mä oon tässä pyykkäilyn ja siivoilun lomassa nauttinut kun kerrankin saa lukea kirjoja rauhassa.

Päksäkkä 35+4 :heart:
 
Kuiskaten Onnea poksuista :flower:

Hupu07 :hug: toivotaan nyt kuitenkin parasta.

Päksäkkä sullapa ei ei enää paljoa viikkoja jäljellä ole =)

Sussoo Kyllä se Suloinen sieltä pois tulee sitten kun hänelle itelleen sopii =) Odottavan aika on pitkä.

Mietin tos et pitäsköhän tehä jonkin sorttinen "joulukalenteri" itelleen vaikka alkaen mammaloman alusta, jotta odottaminen ei olis lopussa niin tuskallisen pitkä piimäistä, kuten ainakin Sussoo antaa asian ymmärtää.


pinkkimieli ja pallopää 24+1
 

Yhteistyössä