Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

"Enkeli30"
Täällä ollaan, sekavin fiiliksin...se ois jotakuinkin (vasta) 9+4, 2vko pitäis kärvistellä ja odotella nt-ultraa... En voi sille mitään että olen jotenki luovuttanu tän raskauden ajattelun, tai en jotenki uskalla ajatella että kaikki on hyvin... Oon ollu täysin oireeton viim.2 vko, jos en olis käyny ja nähny varhaisultrassa mitään, niin en uskois edes testejä, tää olo on täysin normaali... Enkä saanu doplerilla ääniä kuulumaan (no ei tietenkää näillä viikoilla, alamahalöllöä on hiuka tuossa edessä ja kohtu taaksepäin kallellaan...). Mein 2v on kovin uhmainen, oon muutamat napakat potkut saanu mahaan, ni vähintää miettii että niistä jotain tulee... Sanoin isännälle et en uskalla mennä sinne ultraan.. Mietin jo että kuinka toimitaan huonojen uutisten tullessa kun viikko siitä ois varattuna lento Roomaan... Anteeks nyt näin negatiivinen viesti, mut näillä mennään tällä hetkellä
 
"*Pihla*"
CVAD, kaikki siis hyvin :) hyvä, että sullakin ultria useammin, niin saa aina edes hetkeksi mielenrauhaa.

Neydalle pikaista paranemista :)

Enkeli30, vauvan alku on hyvässä suojassa, joten älä noista potkuista hätäile. Myös mä sain alkuraskaudesta melkoisia iskuja alamahaan välillä, kun 2 vuotiaalla oli iltakierrokset päällä. Itsekin aina pelkäsin, että niistä olisi vahinkoa. Mutta niin täällä nyt porskutetaan viikoilla 38+1 ja nyt osaan jo varoa kyynärpäitä ja potkivia jalkoja.

Angeltwins, valitettavasti en tuohon osaa vastata. Onko sulla todettu, että raskausmateriaalia vielä on, vai epäiletkö niin vaan itse? Mä luulen, että mulla tuli vielä ensimmäisten menkkojen aikana jotain raskausmateriaalia ulos, kun sen verran isompaa hyytymää tuli vielä silloin (tyhjennyksestä 13 viikkoa, kun ekat menkat alkoi). Varmaksi en kuitenkaan tiedä. Ehtiköhän mulla kolmet menkat olla, ennenkuin raskauduin uudelleen. Jotenkin luulisin, ettei uudelleen raskaudu, ennenkuin edelliset materiaalit on tulleet pois, mutta tosiaan en varma ole.

Pelottaa, ettei vauva pysy mahassa sinne sovittuun päivään saakka. Sen verran epämiellyttäviä tuntemuksia alkaa olla. Täytyy vaan yrittää ottaa niin rauhallisesti kuin suinkin mahdollista 2,5 vuotiaan kanssa. Onneksi saan aina nämä päiväuniajat levätä ja mies lupasi, että saan tänään lepäillä myös mm-kiekon aikana, että mies katsoo tytön perään (mä en katso jääkiekkoa). Kai se eilen tajusi, miten paljon pelkään, että tämä ottaa varaslähdön ja kun on se sektio sovittu... Ei huvittaisi mennä leikkauspöydälle täydellä vatsalla, mutta ei tässä syömättäkään voi olla. On tämä yhtä stressaamista koko ajan :D kuukauden päästä murehdin teille vauvan vatsavaivoja tai jotain muuta yhtä hassua. (vai pistättekö minut pihalle täältä, kun olen jakautunut...?)
 
Moi,

Joko Pihlalla alkaa lähestyä h-hetki? Tsemppiä viimemetreille!

Mihin Sarasofia on hävinnyt? Ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään.

Angeltwins: vanha raskausmateriaali voi tulehtua ja aiheuttaa uuden keskenmenon eli en kyllä uskaltaisi edes yrittää uutta raskautta, jos ei ole tyhjä kohtu. Gynelle siis tutkimuksiin...

Enkeli: yritä saada mieli rauhallisemmaksi. Se on vaikeaa, mutta auttaisi. Kaikki voi olla hyvin ja älä pelkää ennakkoon :hug:

(.) täällä on tehty pieni kävelylenkki. Liitos oli rauhallinen, mutta oikealla puolella vatsanpeite tai kohdunkannatin kipuili kovasti eli ei tullut pitkä lenkki! Mihin tämä vielä johtaa, kun koko ajan koskee johonkin kohti... Huomenna saadaan todistus Kelaa varten ja tilataan äitiyspakkaus. Voih :heart:

Hyvää vointia kaikille!

Vauvis ja prinsessa 21+5
 
"*Pihla*"
Sarasofian katoamista olen myöskin ihmetellyt. Kaikki hyvin?

Vauvatoiveinen, mullakin kipuilee tuossa oikealla alavatsalla varmaan just joku kiinnike. Kipeytyy etenkin rasituksessa ja on ollut aika alusta saakka. Ensinhän pelkäsin, että vanha sektioarpi kipuilee, mutta kun ei se arpi ole siinä kohdin. Ei tuo ihoarpi ja kohtuviilto on vieläkin alempana kuin tuo ihossa oleva. Joten ei kai se siihen arpeen sitten liity mitenkään :) toivottavasti sun raskausaika ei ole ihan yhtä kipujen täyteinen kuin mulla. Niin kuin tästä raskaudesta ja vauvasta iloitsee, niin ei näitä kipuja toivo kenellekään.

Ja juu, täällä tosiaan h-hetki lähestyy :) jännittää en onneksi vielä suuremmin osaa. Olen niin kypsä tähän olotilaan, että odotan vaan, että vauva saataisiin turvallisesti ulos, pääsisin toipumaan, saisin oman kroppani takaisin ja päästäisiin elämään taas sitä vauva-arkea :) päiviä tässä lasketaan ja kohta se on käytävä ostamassa herkut sairaalakassiin. Niitä nimittäin aion ottaa mukaan :D

Pihla 38+2
 
angeltwins arveletko siis, että sulla ois jäänyt sitä raskausmateriaalia kohtuun? Siinä tapauksessa vaadi tutkimukset! Mulla veriarvojen mukaan km oli hoitunut tyhjennyksellä, mutta puoli vuotta sen jälkeen tehtiin kaavinta, kun todettiin, ettei kaikki ollutkaan tullut pois!! (Tämä tosin vonna 2007). Inhottava ajatellakin, miten paha tulehdus ois voinut tulla. Kannattaa hoitaa huolella.

Enkeli30 nuo fiilikset ovat raskaita, mutta ymmärrettäviä. Toivottavasti saisit puhallettua hieman luottavaista oloa itseesi. :heart: Täälläkin on muuten lennot Roomaan varattuna kesäkuulle! Sovitaanko, että mennään molemmat sinne tukevasti raskaina?! :whistle:

Pihla tietenkään sinua ei "potkita pois" päin vastoin ihanaa, jos jaksat kulkea mukana porukassa ja kertoilla vauvapäivityksiä! Toivottavasti pikkuinen malttaisi pysytellä hyvin kyydissä sovittuun aikaan asti.

Vauvikselle kivuttomampia viikkoja ja mahtavaa, että olet noin pitkällä - äitiyspakkauskin jo kohta hypisteltävänä :heart:

(.) Täällä on iltaisin kovasti väsymystä ja välillä päänsärkyäkin, mutta onneksi aamun tullen lähes aina pirteänä ja hyvillä mielin. Liikkeitä ei taida tuntua vieläkään. Masu alkaa olla muokkaantunut kivaksi pallukaksi ja noussut ylöspäin eli tämä on se "maha pystyssä" -meininki, josta en ole koskaan ennen saanut nauttia. :LOL: En mainaa lakata ihmettelemästä asiaa. Mieskin on yhtä ihmeissään. Jospa tuo rakenneultra saisi asiaa realisoitua molemmille..odotan kyllä kovasti!
Muokkaus... kyllä niitä liikkeitä taitaa pikkuisen tuntuakin, sellaista hassua muljahtelua alavatsassa.. jännää on! :)

Mukavaa viikkoa ladyt!

Ariel ja PikkuKettu 18+3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sarah77
"Enkeli30"
Oon tuskaillu noiden sykehommien kanssa kun en oo saanu kuuluviin eikä täällä edelleenkään ole mitää oireita. Soitin keskiviikkona miun terkkarille ja pyysi tänään käymään, kokeillaan kuuluuko mitään. Varoitteli kyllä jo puhelimessa että etsintään voi mennä aikaa, eikä ääniä siltikään vielä saada kuuluviin. Miula vasta/jo ensi torstaina nt. Mutta huh heijaa, hetimiten löytyi ja hetki kuunneltiin 180 laukkaavaa sykettä <3 mutta...revin tästäkin nyt yksin miettiessäni stressiä, onko syke liian korkea ja merkki jostain ongelmasta? Viikkoja nyt sit 10+3
 
Hei angeltwins, mulle sanoi lääkäri kkm:n jälkeen, että sinne jää AINA jotain, ja että edes sektiosynnytyksessä lääkäri ei koskaan saa kaikkea raskausmateriaalia pois. Lähes aina luonto hoitelee sieltä aikanaan itse ylimääräiset pois. Itselläni kkm:stä oli parisen kuukautta kun yhtäkkiä alkoi kivut ja ihmeellinen vuoto - kaikki oli kuitenkin ok. Kroppa päätti siivota itsensä vasta tuolloin. Nyt viikkoja 18+6. :)
 
:heart: Pihla !! :heart::flower::cool: Miten ihania uutisia.
ONNEA hurjasti pienen pojan äidille ja koko perheellenne!
Voikaa hyvin!
Ja tulehan kertomaan lisää, kun ehdit.

****************************************
Ootko Enkeli30 ollut yhtään rauhallisemmalla mielellä? :hug:


Mitäs muille naisille ja masuvauvoille kuuluu?

(.) Liikkeitä havaittu joka päivä! Eniten ehkä illalla, sellaista möyrimistä mahassa, tuntuu hassulta, melkein kuin kutittaa. Yllättäin iski myös huono yhtenä iltana, piti ihan käydä kakomassa. Pitää muistaa syödä tasaisesti... Oon onnellinen, että liikkuminen onnistuu aika hyvin, sellainen rauhallinen kävely ja parhaiten uinti. Pakko vaan hyväksyä hitaampi tempo, kun muuten alkaa hengästyttää kovasti. Seuraavaksi kiikarissa se rakenneultra ensi viikolla, miten tässä malttaa odottaa! Oletteko te halunneet / aiotteko kysyä sukupuolen? Mies ja minä aiotaan, mutta ehkä ei kerrota muille... ;)

Aurinkoa!:cool:
 
Pihla, ihan hirvittävän paljon onnea teille pienestä pojasta! ?

Meneekö kaikilla ihan hyvin? Täällä huomenna vihdoin seuraava neuvola, saadaan kans äitiystodistus ja laittaa äippäloma virallisesti hakuun :) pitkästä aikaa oli ihan tyystin ohjelmavapaa viikonloppu, joten touhuttiin koirien kans, tehtiin vähän remppaa ja nukuttiin univelkaa pois. Herkuteltuakin tuli sen verran, että huomisen neuvolan puntarikäynti vähän pelottaa :D

Jento ja jatkuvasti mahassa jumppaava tyty 23+3.
 
Oih, onnea Pihla! :heart: nauti pienestä!

(.) täällä on maanantaina laitettu äitiyspakkaus ja vanhempainrahat hakuun. Todistus saatiin viime viikolla. Prinsessa jumppaa iltaisin kovasti ja puoli viideltä aamulla! Töissä olen ollut taas kaksi päivää ja tiedän kyllä jo, että kauaa en pysty olemaan. Liitoskipua siis koko ajan. Tahti on rauhallinen :D rollaattori puuttuu! Jos sinnillä ja pienillä järjestelyillä pääsisi juhannukseen asti. Päänsärky on toistaiseksi helpottanut. Mulla on paino noussut vasta kilon, mutta kun on omasta takaa jo liikaa, niin ei tosiaankaan haittaa! Eilen just mietin miten paljon tätä pientä jo rakastetaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja syyskuussa nuuskutellaan omaa, pientä prinsessaa :heart: 4D-ultra olisi ensi viikolla...

Hyvää vointia kaikille!

Vauvis ja prinsessa 22+5
 
"*Pihla*"
Kiitos onnitteluista :)

Ariel, me tiedettiin sukupuoli etukäteen :)

Tosiaan eilen tultiin tänne sairaalaan seitsemän aikoihin aamulla. Poika syntyi silloin 8.43 ja pissi samantien leikkaussalihenkilökunnan päälle :D kaikki meni hyvin ja henkilökunta oli aivan mahtavaa. Lääkäri kävi mulle heräämössä kertomassa leikkausesta ja sen jälkeen oli käynyt kertomassa miehellekin, että kaikki meni hyvin ja mä voin hyvin. Pienenä yllätyksenä tuli, että kohtu oli todella ohut ja hauras vanhan sektioarven ympäriltä. Niinpä meidän lapsiluku jää sitten tähän, kun lääkäri tosiaan sanoi, ettei voi suositella enää uutta raskautta. Olisi riski sekä mun että vauvan hengelle. Onneksi oli päädytty suunniteltuun sektioon, en halua edes ajatella, mitä alatiesynnytyksessä olisi voinut käydä... No, loppu hyvin, kaikki hyvin :) vauva on ihana ja tyytyväinen. Mutta koska on alle 3kg, ollaan sokeriseurannassa. Toistaiseksi sokerit on pysyneet ihan hyvinä, mutta mun toiveesta vauva saa joka syötöllä myös lisämaitoa. Ihanaa, että sitäkään ei tuomita ja se oli itseasiassa yhden hoitajan ehdotus, kun näki, miten paljon mua huoletti, ettei vauva saa tarpeeksi maitoa ja sokerit putoaa sen takia. Tosi hyvin imee myös pullosta :)

Nukkunut en juurikaan ole. Viime yö meni vauvaa ihastellessa ja pikku pätkiä torkkuessa :) olin myös aika kipeä, kun suolisto on ihan täynnä ilmaa... Välillä tuntuu kuin joku siellä edelleen potkisi :D onneksi olen nyt saanut siihenkin lääkkeet. Kivana yllätyksenä sain myös yhden hengen huoneen ja ollaankin pötkötelty täällä vauvan kanssa ihan kaksin koko päivä :) mitä nyt joku hoitaja välillä käy. Ja isosisko on hirmu ylpeä! Eilen höpötteli koko ajan, että veli on suloinen ja rauhallinen :D ja aamulla oli mun äidiltä kysynyt, mennäänkö veliä katsomaan. Tulevat sitten illemmalla. Mies, tyttö ja mun vanhemmat. Kyllä mä sitä taaperoakin niin ikävöin, vaikka yritänkin ottaa tämän ihan levon kannalta.

Pihla ja poika 1vrk
 
"Enkeli30"
Pihlalle suuren suuret onnittelut pienestä pojasta <3 ihania uutisia! Ikävä varmaan muuta perhettä, mut koita tosiaan ottaa levon kannalta, pari päivää sairaalassa menee nopeesti ja kyllä siellä kotona kerkee olla :)

Muutaman tunnin päästä voin ehkä hetkeksi huokaista (toivottavasti!)...ois nimittäin VIHDOIN kauan odotettu ja paljon jo jännitetty nt-ultra edessä... On tosi sekavat fiilikset, toisaalta en malta odottaa että tämä nyt tulisi todellisemmaksi ja jo uskaltaisi kertoa vanhemmille ja muille läheisille, toisaalta pelkään että jos jotain on käynyt ja syke ei enää näy tai muuten on jotain pahasti vialla... Onneks mies pääsee mukaan...esikoinen saatiin anopin hoiviin hammaslääkärikäynnin varjolla... No ei auta...kohta ollaan viisaampia...
 
"Enkeli30"
No niin.. No niinhän siinä sitten kävi, että pieni jumppaaja valtasi ruudun heti kun saatiin virrat päälle ja ruutu näkyviin! Kovasti viuhtoi ja huitoi toiselle kädellä (harmi kun ei täti ottanu kuvaa talteen kun niin selvästi oli käsi näkyvissä) ja jumppasi ja hyppi <3 viikot vastasi just sitä mitä pitikin ja turvotusta jotai 0,6.. Huomenna ois tarkoitus kertoa uutisia miun vanhemmille ja viikon päästä reissussa miehen vanhemmille ja veljelle. Jotenki haluan yrittää saada äänet tänää kuulumaan, varmistusta että voi oikeesti huomenna kertoo hyviä uutisia..
 
"*Pihla*"
Enkeli, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :) nyt voi hetken hengähtää, ennenkuin keksii taas pelätä jotain. Toivottavasti saat pian sykkeet kuuluviin, että voit varmistella, että joku siellä kasvaa :) nyt rohkeasti jakamaan ilouutista!

Me kotiuduttiinkin jo eilen, 2vrk sektion jälkeen. Oli ihanaa päästä kotiin! :) viime yön nukuinkin paremmin kuin aikoihin! Vauva söi 22.00, 2.00, 5.30 ja 8.30, jolloin tyttö olikin minut jo herättänyt. Nuo välit nukuin kuin tukki ja niin nukkui lapsetkin :) kyllä koti on aina koti, vaikka täällä ei ihan niin hyvin pääsekään makoilemaan kuin sairaalassa. Mutta saa täällä sentään nukutuksi paljon paremmin :) vauvan hoitaminenkin on paljon rennompaa, kun lisämaitoa voi antaa niin paljon kuin vauva syö, eikä tarvi jännittää sokerimittausten tuloksia.

Pihla ja poika 3,5vrk
 
Kovasti onnea Pihlalle pienestä ja muille hyvistä kuulumisista! :heart: Täällä on kova muuttourakka meneillään, joten oma kirjoitus on hetken jäissä. Raskauden osalta kaikki hyvin, sydänääniä kuunneltiin viimeksi eilen. Perjantaina on nt-ultra, sitten tiedetään taas enemmän.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Paljon onnea Pihlalle ja koko perheelle! :)

Ja kiva kuulla muidenkin hyviä kuulumisia!

Täällä ollaan kasassa ja poksutaan 28+0! Ikävä uutinen on että perjantaisessa sokerirasituksessa paljastui raskausdiabetes, kaikki kolme arvoa koholla, selkeimmin 1 ja 2h, paasto marginaalisesti. Olen normaalipainoinen ja painoa kertynyt tähän mennessä n. 4.5kg, eli ei mahdottomasti. Mutta tämä makoilu on varmasti tilannetta pahentanut. Vauvan vatsanympärys on kasvanut yläkäyrillä, muuten painoarvio keskikäyrällä. Pelottaa kaikki diabetekseen liittyvät riskit hapenpuutteesta (lisääntynyt kuolleisuus) ja sikiön isoon kokoon. Jälkimmäinen ei ole vielä realisoitunut, koska oletan, että synnytän kummiskin ennenaikaisesti. Huomenna aloitan sokerimittaukset, niin olen viisaampi.

Niplis 28+0
 
"*Pihla*"
Kiitos onnitteluista :)

Niplis, kiva kuulla, että olet vielä yhtenä kappaleena :) sullakin alkaa olla jo niin hyvät viikot, että vauvalla ei kohta enää ole mitään hätää, jos syntyy. Toivotaan kuitenkin, ettei vielä moneen viikkoon syntyisi :)

Pojalla on ikää nyt tasan viikko (ja puoli vuorokautta :D). Tänään oli neuvolan kotikäynti ja kaikki oli hyvin. Painoa pojalla oli nyt 2800g (syntymäpaino 2786g, kotiutumispaino 26jotain). Korviketta ei tarvi antaa ollenkaan, jos ei halua ja jos poika pysyy tyytyväisenä ja nukkuu hyvin. Kokeillaan nyt siis ihan ilman korviketta. Eipä tuo hirveästi ole sitä saanutkaan, ehkä kerran vuorokaudessa. Tällä hetkellä imetys sujuu siis hyvin :) kovin on tyytyväinen vauva, ei turhia kitise ja jaksaa välillä vähän seurustellakin :) yöt nukkuu ihan kivasti. Viime yönä heräili parin tunnin välein syömään. Eikä edes tunnu yhtään pahalta herätä syötöille ;) paljon mukavampaa yövalvominen nyt on, kuin vaikka 2 viikkoa sitten. Aamuisin väsyttää, kun tyttö herää, mutta muuten en koe olevani kovinkaan väsynyt.

Hakasetkin sain tänään pois ja pikkuhiljaa olen alkanut liikkumaan jääkaappia ja vessaa pidemmälle :D omalla pihalla ollaan ulkoiltu säiden salliessa ja eilen uskaltauduttiin koko perheen voimin kauppaan. Oli kiva päästä ihmisten ilmoille. Olo on paljon parempi ja kivuttomampi kuin raskausaikana :) toki tuo vauvakin varmasti vaikuttaa niin paljon kaikkeen... On se ihana.

Tyttö on mahtava ja ylpeä isosisko, niinkuin nyt 2,5 vuotias voi olla :) mielellään esittelee vauvaa kaikille, kovasti antaa pusuja ja paijailee. Ja muistaa kertoa, että äitiä oli ikävä. Vauva vie paljon mun aikaa ja huomiota varsinkin kun imetän, mutta vielä tyttö ei ole ollut mustasukkainen. Välillä istuu itsekin kainalossa, kun mä hankalassa asennossa yritän samalla imettää :D ei liene ihme, jos selkä on jumissa...

Maha kutistuu melkeinpä silmissä ja mahdun jo muihinkin kuin äitiysvaatteisiin :) vettä menee litratolkulla, imettäminen janottaa. Asiat on siis oikein mukavasti tällä hetkellä. Mies nyt meinaa tulla kipeäksi, mutta toivotaan, ettei tartuta meitä muita. Ja toki ei aina jaksaisi ottaa vieraita vastaan, kun innokkaita vauvan katsojia riittäisi...

Toivottavasti kaikilla on kaikki hyvin ja jokainen saa oman ihanan vauvan syliin saakka :) on se vaan jotain niin parasta.

Pihla ja poika 1vko
 
Kyllä kuulostaa ihanalta pihla! Nauti täysillä arjesta pienen hurmurin kanssa. Ja jos on liikaa vieraita tulossa, niin reippaasti vain siirrät myöhempään ajankohtaan.

Niplikselle onnea poksumisesta ja paljon lisäviikkoja vielä kokonaisena!

Enkelille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Arielin ja Neydan ultrakuulumisia odotellaan.

(.) me oltiin eilen 4D-ultrassa. Niin suloinen tyttö siellä köllii. Hiukan alle 700g painaa nyt ja kova akrobaatti on. Samassa kuvassa näkyi sekä sormet että varpaat, mutta myös pää... Ilmankos tuntuu neliraajajumputus aina samoilla seuduilla... Isänsä nenän taitaa olla saanut. Kaikki oli oikein hyvin eli tervettä lasta odotellaan. Paljon kuvia kotiin saatiin tällä kertaa. Valkovuodon määrä on kovasti kasvussa ja tein jo tuossa maanantaina paniikkireissun polille. Alusastiaa vailla siis jo :D lapsivedeksi luulin, mutta ei onneksi ollut. Kohdunsuu on kiinni ja kohdunkaulaa neljä senttiä. Ja alapää näyttää perunapellolta. Kaikesta päätellen olen kuulemma raskaana, tukevasti... :heart: Liitoskivut on todella kovia ja teen osan työviikoista nyt kotoa. Katsotaan minne asti päästään. Yhtään en valita, koska tämä lapsi on meille aarre, tärkein ja rakkain asia. Kestän mitä vain, jotta saan prinsessan kotiin. Vakuutus muruselle on jo otettu :heart:

Näillä aatoksilla toivotan kaikille hyvää vointia!

Vauvis ja rakas 23+6
 
Heipsan!

Ultrasta kotiuduttu. Mukavalta näytti tilanne. Kätilö totesi liikkeiden olevan oikein hyvät. Kasvokuvaa ei oikeastaan saatu, se vaatisi kai sen 4D:n, mutta ehtiihän pikkuisen nähdä sitten syntymän jälkeenkin ;)
Päivän kruunasi aurinkoinen purjehdus, oli ihana olla kaksin meren aalloilla ja saaressa. :heart: Tiedättekös mitä? Nyt tekis mieli pistäytyä lastenvaate- tai tarvikekaupassa... tähän asti ei oo sellaiseen rohjennut. Tiedetään sukupuoli, mutta sovittiin, että se jää meidän kahden salaisuudeksi syntymään saakka.:saint: No höpsöä ehkä, voisinhan kertoakin, kun ette edes tunne mua, mutta lupaus on lupaus...

Vauvis kuulostipa ihanalta teidän ultrakäynti, onnea kovasti! Hyvä, että voit keventää työtaakkaasi itseäsi kuunnellen.

Niplis kurja juttu toi raskausdiabetes. :( Painonnousu on tosiaan sulla maltillinen. Kerrohan, miten tilanne etenee ja toivotaan, että
arvot tasaantuvat ja pysyvät hyvinä.:hug:
Huomenna siis Neydan ultra, tsemppiä matkaan.

Ihana kuulla Pihlan vauvantuoksuisia uutisia, tunnut nauttivan olostasi. Se on niin huippua, kaiken kivun ja odottelun jälkeen. Voikaahan hyvin koko perhe edelleen!
 

Yhteistyössä