Tervetuloa uudet!
Paljon onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille
Piiuli, mullahan on molemmissa onnistuneissa raskauksissa viikot heittäneet melkoisesti. Ensimmäisessä 2 viikkoa ja toisessa 6 päivää. Tässä toisessa vielä ihmettelin, miten voi olla heittoa noinkin paljon, kun plussasin heti, kun menkat piti alkaa ja petipuuhatkin oli osuneet niin, ettei heittoa ihan hirveästi olisi pitänyt olla. Mun vauvat on kasvaneet alakäyrällä koko ajan ja olleet pieniä syntyessään, mutta muuten terveitä
kaikki voi siis sullakin mennä hyvin loppuun saakka, vaikka vauvanalku olikin ultrassa pienempi, mitä olit laskeskellut
tämä nyt tuskin sinua rauhoittaa, mutta halusin omasta kokemuksesta kertoa, että toivo ei ole menetetty.
Meidän poika täytti aamulla jo 3 viikkoa! Pieniä vatsavaivoja on ollut, joten käytiin apteekista hakemassa disflatyliä. Nyt on saanut sitä kolme kertaa ja varsinkin röyhtäisyt syömisen päälle irtoaa paremmin. Muuten onkin ollut tosi huono röyhtäilijä, joten ei ihme, että ilmat mahassa kiusaa. Poika ei kuitenkaan itke ja on ihan tyytyväinen, mutta pieruja ähisee kovasti. Kotona ollaan torstaina oltu 3 viikkoa ja sinä aikana poika on itkenyt ehkä 2 kertaa. Ekalla kerralla säikähti, kun oli umpiunessa miehen sylissä ja mies vaihtoi pojan asentoa ja toisella kerralla säikähti, kun naapuri tuli oven taakse kolmelta yöllä ja koirat nosti metelin...
Poika siis tosiaan on varsin tyytyväinen tapaus
seurustelee välillä pitkiäkin aikoja, nukkuu hyvin. Viime yönäkin veteli unta ensin 5 tuntia, kunnes herätin, kun olin itse hereillä (kiitos naapurin, vaihteeksi) ja seuraavan kerran söi 3 tunnin päästä. Öisin siis nukkuu usein oikein mukavia pätkiä tämän ikäiseksi. Päivisin tankkailee 2-3 tunnin välein ja eilen illalla roikkuikin tissillä ensin kolme varttia ja tuntia myöhemmin uudelleen toista tuntia. Maitoa tuleekin tosi hyvin ja ihan pelkällä imetyksellä mennään
nyt pojan painokin oli noussut ke-ma välillä 170g, joka on ihan hyvä.
Väsymys on mulle tuntematon käsite
liekö näillä hormoneilla osuutta asiaan. Viime viikolla oli useampi katkonainen yö, kiitos tuon naapurin. Yhtenä yönä soitettiin sinne poliisit 2 kertaa ja yhtenä yönä tuo tosiaan oli meidän oven takana kolmen aikoihin, kun sen asunto oli myllätty sillä aikaa, kun oli ollut viihteellä. Ja niin ärsyttävää kuin tuon naapurin yöelämä onkin, niin silti se onnistui herättämään mun hoivavietin tai jotain, kun niin säikähtäneenä tuli oven taakse
sehän on tosi nuori poika ja minussa taitaa olla vähän jotain kanaemon vikaa...
Vauvasta nautin suuresti
ihan kaikesta. Tämä kun nyt tosiaan on se viimeinen, niin aion ottaa kaiken irti tästä vauva-ajasta. Välillä tuntuu tosi haikealta ajatella, ettei meille enää tule vauvoja ja kun tämäkin kasvaa niin hirvittävän nopeasti! Mutta ehkä mun pääkoppakaan ei kestäisi enempää raskauksia, vaikka vielä saisinkin raskautua. Turha sitäkään on miettiä, kun kielto tuli muutenkin
Tsemppejä teille muille mahan kasvatteluun
Pihla ja poika 3vko