Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Mulla kesti vuoto tm:n (8+5) jälkeen lähes 4 vkoa. Ja vuoto oli tosi runsasta pari ekaa viikkoo. Sit jotain välipäiviä et vasn tuhrutteli ja taas alko ihan hurjana. Samoin kun Catharinilla, juuri rätitkään riittänyt. Mä kävin 3krt verikokeissa ja kerran ihan gynellä. Reilun 3 vkon päästä hcg oli 150 ja sitärataa laski. Hitaasti!!
Sitten tuli menkoiks luulemani vuoto, joka kesti sekin 20 pvää ja primoilla saatiin loppumaan. Nyt toka normikestonen kierto menossa ja tm todettiin 10/2015.
Voi olla et MOLLY vuoto vielä alkaa uudelleen.. :/
Pahoittelut tänne joutuneille ja toivotaan et plussia satelis meille kaikille.

ONNEE PLUSSANNEILLE <3
 
Omaa napaa.. Päätä särkee, paha olo :/
Tissitkää enää niin kipeet. Tuntuuvat vaan painavemmilta kun yleensä. Turvottaa ja nippailee alamahaa. Niskat ja hartiat iha jumissa ollu koko viikon!!
Eilen (kp24/29) testiä uittelin ja siinä mitään sen kummempaa näkyny. Ehkä ihan jtn pientä kun ukkokii jo nauro et ollaan molemmat varmaan hulluiks tulossa ku pitää yhtä tikkua katella ja väkisin nähä suinä jtn. Tiiän, liian aikasta ehkä oli testata, mut näillä palstoilla roikkuessa saa kimmokkeen o_O Mut vissiin taas joutuu pettymään kerta toisensa jälkeen. Jotenki kun niin kauan yritetty ni tulee jo sellanen epätoivo että väkisin yrittää oireita ettiä millon minkälaista! :unsure:
Tänää iltavuoroon ja aamulla takas töihin ni jos la iltana tai su aamuna testais.
Mä oon muuten aina testannu ihan päiväpissistä. Seki toki voi vaikuttaa :whistle:
 
Mulla laski hcg kans todella hitaasti tuulimunassa! Tekeekö se lääkkeellinen tyhjennys sit useimmalla todella rajuja ja pitkiä vuotoja? Koska nyt tässä spontaanissa oon ihan monttu auki kun niin vähän mitään tuli. Sponttaani tietty on aina parempi kun pakotettu. Mul tulee vaan välillä sellasia flash backejä (tai miten sit kirjotetaankin) siitä kun se sikiöpussi vaan tuli ulos :( toivottavasti unohtaisin sen pian. Tänään pitäis tulla testit postilaatikkoon, pääsis kattoo et miten sen hcg:n laita mahtaa olla. Paras tietty olis et labraan pääsis mut en jaksa soittaa mihinkään. Tänään pitäis mennä yövuoroon tän saikun jälkeen. Eilen kävin töissä ja meinasin alkaa itkee ihan täysillä siellä, tosi kiva.
 
Kiitos vastauksista. Pitää nyt tarkkailla oloa ja vuodon määrää. Toistaiseksi aika niukkaa kuten minulla aina ekana päivänä. Mutta hyvinhän tämä saattaa olla myös vielä jälkivuotoakin. Mulla tosiaan sairaalassa tyhjennettiin, sain ensin 4kpl sisään laitettuina, niistä kolme holahti ulos jossain vaiheessa eikä olleet sulaneet juuri ollenkaan. Sitten 2kpl kielen alle mitkä käynnisti kunnolla tyhjennyksen. Sitten vielä varuilta 2kpl koska asun yli tunnin matkan päässä sairaalalta. Istukka tuli ulos ja muutoinkin totesivat että hyvin tyhjeni. Omakannassa oli myös mainittu hyvästä tyhjenemisestä, että voiko se sitten tehdä sen että reilu vuoto loppui niin nopeasti. On tämä ihmiskroppa mysteeri.. Olen kyllä ollut ihan pms-oireissa ja siksi jo kerkesin miettiä jopa mahdollisen oviksen lähenemistä, tekee samanlaisia oireita. Mutta kuulostellaan.. Kiitos vielä teille oman tarinanne jakamisesta, arvostan :)
 
Mrs.80. Kiitos. <3 Ja joo, onhan näitä riittänyt meille. :( Ennen esikkoa oli kolme, ennen kuopusta 7 ja kuopuksen jälkeen nyt nämä kolme keskenmenoa. On ollut keskeytyneitä ja sitten ihan spontaaneja ja noitten lisäksi monta monta kemiallista. Tää viimeisin oli kaikista rankin, pieni poika sieltä syntyi. <3

Särki. Osanottoni, en osaa nyt muuta sanoa. <3

Catharin. Kiitos. <3 Rankkaa oli ja on. Me oltiin just nt ultrassa käyty ja kaikki oli siellä niin hienosti. Viikolla 15 neuvolassa kuunneltiin vielä sydänääniäkin. Oltiin jo ihan varmoja, että tämä vauva saataisiin pitää.

Tää vaatii nyt vähän opettelua multa tän listan käyttäminen. :)
 
Mulla muuten nyt ku muistelen, alko vuotaa veristä limaa sinä päivänä kun eka ultra oli. Sit seuraavana päivänä kyssillä ultrassa sano se täti et veristä limaa tulee muttei vuoto sellaista et spontaanisti olis tulossa vielä pois. No kuitenkin sen esilääkkeen syötyäni, samana iltana alko kauheet supistukset, jotka kesti 4h putkeen. Parin päivän päästä sit kun ekan cytotecin nielasin kotona, ei supistuksen supistusta! Illalla sitten holahti sikiöpussi :'( Mullahan sekin vaikutti kun ei tullu hyytymiä vaan pelkkää kirkasta verta sen 3-4vkoo.
Mut Molly! Paljo mahollista et sun vuotos oli siinä kun kuitenkin kaavittu. Sehän nopeuttaa sitä koko prosessia..
 
Pahoitteluni myös kaikille muillekin keskenmenon kokeneille <3

Ihmeen äkkiä sitä aina jaksaa ajatella uutta yritystä. Itse vuodan vielä aika tavalla ja me ei edes saada yrittää heti uudestaan, pitää odottaa patologin lausuntoa ainakin ja ehkä jotain tutkimuksia vielä tekevät.
Jännästi tää vuoto eka loppui kokonaan ja eilen taas rupes kunnolla vuoteleen, kroppa on varmasti vielä pitkään sekaisin. :(
 
Dalmis2011 kuulostaa melko samalta tuo teidän viimeinen km kuin itselläni. Oot kyllä monta pettymystä joutunut kokemaan :(

Meille tehtiin lääkkeellinen tyhjennys Rv 19+3 sairaalassa. Sikiö ja istukka tulivat siellä ollessa ja Vuoto kesti n.viikon. Alkoi kyllä aika pian uudelleen, n 3vk tyhjennyksestä ja luulin jo että kohtuun olisi jäänyt raskausmateriaalia mutta ne olivatkin jo menkat! Eli aika nopeaa kroppa palautui lääkkeellisen jälkeen itsellä, eikä Vuoto ollut kovinkaan runsasta. Paitsi sitten menkat olivat kyllä runsaat ja pari päivää pidemmät. Nyt jo eka ovis bongattu, tyhjennyksestä 7vk aikaa..
 
Sain siis ihan äsken plussan! Ja tuli ihan oikeasti puskista tuo. Menkat toista päivää myöhässä. En oikeasti uskaltanut puhua ees miehelleni, että tällainen mahdollisuus ois, kun pelkäsin, että ei ookkaan. Sanoin vasta, kun ostin testin.

Tein siis päiväpissasta. Ja viiva tuli heti. Viiva vahvistui vielä ton kuvan oton jälkeen, kun niin malttamattomana nappasin kuvan heti. Siitä keskenmenneestä en nuin vahvaa viivaa saanut kertaakaan, joten siinä mielessä vaikuttaa hyvältä.

Oon kyllä nyt ihan hepulissa. En meinaa uskoa todeksi. :D Vastahan valittelin, että ei tuu mitään ja se aika lapsettomuusklinikallekin tuli jo.

Sen keskenmenneen la ois ollut 15.11 ja nyt tämän la olis 11.11, jos kaikki menee hyvin. <3
 
Pahoitteluni myös kaikille muillekin keskenmenon kokeneille <3

Ihmeen äkkiä sitä aina jaksaa ajatella uutta yritystä. Itse vuodan vielä aika tavalla ja me ei edes saada yrittää heti uudestaan, pitää odottaa patologin lausuntoa ainakin ja ehkä jotain tutkimuksia vielä tekevät.
Jännästi tää vuoto eka loppui kokonaan ja eilen taas rupes kunnolla vuoteleen, kroppa on varmasti vielä pitkään sekaisin. :(
Pahoitteluni km:sta. :( Itsellä tosiaan keskeytys kaksi viikkoa sitten ja yllätyin kuinka nopeasti sitä ehdin innostua yrittämään uudestaan. Mulla myös sama että vieläkin tiputtelen ja on vähän samanlainen olo kuin menkkojen viimeisinä päivinä, ja jotenkin tuntuu että palautumisessa kestää varmaan pitkään. Ärsyttävää. Mutta lykkyä sinne! :)
 
Piitu85. Otan osaa <3 :(
Toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen. :)
Meillä sai kuopus alkunsa muutama kuukausi keskenmenon jälkeen, ettei siinä aina hirveitä aikoja tosiaan mene. :)

nemelia. Onnea plussasta :love:

Särki. Kiitos <3 Toivotaan teillekin uutta plussaa pian. :) Joo tää vuotelu on kyllä ärsyttävää, välillä mullakin loppuu se ja taas alkaa uudestaan. :mad: Se on tosiaan kumma, kuinka sitä jaksaa uutta raskautta ajatella jo niin pian, mutta kai se vauvankaipuu on kuitenkin niin suuri keskenmenon jälkeen ja itselläni ainakin se on aina ollut ainoa keino selvitä menetyksestä edes jotenkin. Tsemppiä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
En ymmärrä kroppaani enää yhtään! (n):(
Menkat alko eilen eli nyt kp 2/????26??
Mullon kierto ollut yleensä aina tasan 29pvää, mut nyt tm:n jälkeen ollu 30, 29 ja nyt 26. Minne nää päivät häviää ja miks mä kuvittelen itelleni raskausoireita!!???
Edelleenkin eilen oli paha olo melkein koko päivän..
Vissiin pitää lääkäriaikaa taas varailla, tiiä vaikka on keltarauhashormoonia liian vähän mun ropassa ja raskaus ei siks tärppää.
Kyllä pisti itkettää eilen ja tuntu että tekis mieli jo luovuttaa tää koko yrittäminen :cry:
En ala!!!!!! :(
 
Hantta kuulostaa tutulta. Mulla oli ennen keskenmenoa kierto 30päivää. Sit onkin vaihdellut 26-35. Ja joka kerta jotain oireita ja silti alkaa :(

Niin ja tervetuloa uusille.
Ja paljon onnea plussanneille :love:

Mulla nyt kp 17/30 ja edellispäivänä ja eilen ollut selkeitä oviskipuja. En ole tikuttanut. Ollaan talleteltu tässä mutta pelkään että ei tärppää tän sairastelun vuoksi :( parhaamme ainakin tehty. Ja mullahan ollut jatkuvasti pahaa oloa, väsymystä sekä vatsa sekaisin. Monta viikkoa jo. Kai se tästä selviää piakkoin. Toivon kovasti että plussaa tulis jo tänne enemmän! Eli mulla alkaa nyt ne piinaavat kaksi viikkoa kun täytyy vaan odottaa.
 
Kröhöm. Meillä tuli tasan kaksi viikkoa täyteen keskeytyksestä ja päädyttiin sitten pitkästä aikaa vällyjen väliin. Mieliala parani välittömästi ja tiputtelukin tuntuu nyt ainakin vähäksi aikaa loppuneen, mutta mieleeni näin paranoidina tyyppinä tuli, että olisi ehkä kannattanut käyttää kumia ihan vaan ettei nyt iske mitään tulehdusta. Oon kyllä mielestäni parantunut kaavinnan jälkeen suht hyvin, joten riski on pieni, mutta kyllä harmittaisi jos iskisi joku tulehdus ja oltaisiin taas seksikiellossa. o_O

Odotan kyllä niitä ekoja menkkoja kuin kuuta nousevaa! Oon muutenkin niin epäsäännöllinen että kuitenkin menee joku kaks kuukautta...
 

Yhteistyössä