Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Ääh, olen ihan varma, että me ei saada vauvaa vielä aikoihin, jos enää ikinä. :( Ennen kuopusta oli ne 7 km, ja nyt ollut nää kolme, niin varmasti tulee vielä lisääkin, niin lääkäritkin meitä pelotteli ja ei ees enää tsempanneet uuteen yritykseen. :cry:

Mä siis tulen raskaaksi suht helposti, mutta raskaudet ei vain onnistu jostain syystä, ikinä ei ole mistään mitään selittävää syytä niille löytynyt, vaikka meidät on tutkittu kunnolla. :( On mulla kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta sen pitäs olla kunnossa ja on mulla pieni riski saada tukos, mutta ei kuulemma pitäs raskausaikana sekään vaikuttaa. Ja sitten kaikkea muutakin pientä kremppaa mussa on. Ja tässä rupee tätä ikääkin jo olemaan. :unsure:

Nyt en osaa muuta kirjoittaa, ahdistaa niin tää tilanne ja uusi yritys, kun siihen joskus päästään.
 
Dalmis. Jos sulla on todettu pientä tukosriskiä ni ootko syöny disperiiniä? Mulla ei oo mitään todettu kun en oo viel labroilla edes käynyt, mut aloin silti nyt km jälkeen syömään disperiiniä ominpäin. Mulla nyt 3km vuoden sisään, joten ajattelin et mitään en menetä jos tätä kokeilen.
Ite epäilen vahvasti et mulla vois olla kilppareissa vajaatoimintaa, mut viimeks labrat oli ihan ok. Nyt pyydän ne uusiks. Mulla vaan on niin paljon oireita mitkä siihen täsmäis.
Tein tänään taas vaihteeks r-testin. Enää näkyy viivanpaikka. Et eikös sen jo vois ruveta alkaa laskee negaksi (y)
 
Heippa!

Mä voisin tulla porukkaan :) Mä olen 32vuotias neljän lapsen äiti ja elän tällä hetkellä suuren surun ja ikävän keskellä...minulle tehtiin perjantaina lääkkeellinen keskeytys viikolla 14, sikiön kromosomipoikkeaman vuoksi :cry:
Päätös oli raskas mutta oikea <3 pieni täydellinen poika oli ja sydämeni hajosi pirstaleiksi kun näin pikkuisen joka oli jo ihan oikea vauva, meidän enkelipoika :cry:
Lokakuussa -15 meillä oli keskeytynyt keskenmeno viikolla 8 ja lisäksi pari varhaista spontaania keskenmenoa...
Haaveissa on vielä Iltatähti kahdesta peräkkäisestä huonosta tuurista huolimatta...
 
Kiitos onnitteluista. :) tuli vähän taukoa, kun ollaan nyt reissussa.
Pahoittelut uusille. Toivon teille kaikille plussaa.
Itse elän vähän sekaisissa fiiliksissä. Toisaalta olen iloinen,toisaalta pelkään uutta keskenmenoa. Yritän saada kunnalliselta ajan varhaisultraan.
 
Heippa!

Mä voisin tulla porukkaan :) Mä olen 32vuotias neljän lapsen äiti ja elän tällä hetkellä suuren surun ja ikävän keskellä...minulle tehtiin perjantaina lääkkeellinen keskeytys viikolla 14, sikiön kromosomipoikkeaman vuoksi :cry:
Päätös oli raskas mutta oikea <3 pieni täydellinen poika oli ja sydämeni hajosi pirstaleiksi kun näin pikkuisen joka oli jo ihan oikea vauva, meidän enkelipoika :cry:
Lokakuussa -15 meillä oli keskeytynyt keskenmeno viikolla 8 ja lisäksi pari varhaista spontaania keskenmenoa...
Haaveissa on vielä Iltatähti kahdesta peräkkäisestä huonosta tuurista huolimatta...
Hei samsukka. Osanottoni. :( Meillä oli keskeytys pari viikkoa sitten viikolla 18 ja ihan kamalaahan se oli. Voimia paranemiseen ja tervetuloa kuumeilemaan!

Täällä ei juurikaan uutisia, paitsi että tiputtelu tuntuu loppuneen lähes kokonaan. :) Voihan se aina alkaa uudestaan, mutta nautinpa tästä olosta nyt. Hitto kun ei jaksaisi odottaa niitä ekoja menkkoja että pääsisi kunnolla yrittämään! Tässä parina päivänä olen ihan kurillani tehnyt raskaustestin kun olen halunnut tietää onko sitä raskaushormonia vielä kehossa ja ihan hento viiva siellä on vieläkin ollut ja ovistesteissäkin viivaa, joten kaipa sitä vielä on. Toivottavasti ei kestäisi viikkotolkulla sen häviäminen...

Mulla iski tänään joku paniikki kun olin mielessäni päättänyt että mun mies on muuttanut mielensä yrityksen suhteen. Olin jo vähän tippa linssissä kysymässä että vieläkö se haluaa yrittää ja halusihan se. :giggle: Tästä keskeytyksestä on jääny kyllä jotkut ihme ahdistustilat ja paranoiat päälle. Pitää nyt vähän yrittää rentoutua ettei ihan hulluksi tule.
 
Mulla loppu vuoto oikeestaan tiistaina, keskiviikkona tuli ihan vähän ruskeeta. Tänään tein myös ovistestin ni negaa näytti. Kun katoin sitä r-testiä parin tunnin päästä valoa vasten ni joku haamujen haamu näkyi, mut muuten ei mitään. Mietinkin et laskenko sen nyt täysin negaksi vai melkeen negaksi?
 
Mulla loppu vuoto oikeestaan tiistaina, keskiviikkona tuli ihan vähän ruskeeta. Tänään tein myös ovistestin ni negaa näytti. Kun katoin sitä r-testiä parin tunnin päästä valoa vasten ni joku haamujen haamu näkyi, mut muuten ei mitään. Mietinkin et laskenko sen nyt täysin negaksi vai melkeen negaksi?
Mulla oli vähä sama tilanne ku viikko sitte tein testin että ihan tosi hailakka viiva taikka viivanpaikka näkyi ja mietin että onks se varmasti nega vaiko ei... Et pitääkö vielä testaa uudestaan vai uskoisko sen olevan nega...
 
Samsukalle pahoittelut! Kuulostaa kamalalle! Voimia teille!

Itsellä tänään tuli kauppareissun jälkeen vähä haikee fiilis että jos ei saahakaan enää lasta niinku ollaan toivottu. Viimeinen pakkassatsi kokeillaan nyt keväällä ja jos ei se tärppää niin en tiijä kannattaa enää lähtee rankempiin hoitoihin. Plääh, turhahan näitä on miettii mutta tuhannenkin vauvakuume kun meinaa nostaa päätään. Ehdin jo siitä plussasta niin innostuu että ei tää hullutus näytä ohi menevän vaikka kesken meniki...
 
Mulla oli vähä sama tilanne ku viikko sitte tein testin että ihan tosi hailakka viiva taikka viivanpaikka näkyi ja mietin että onks se varmasti nega vaiko ei... Et pitääkö vielä testaa uudestaan vai uskoisko sen olevan nega...
Mulla ei näkyny muuten ees viivanpaikkaa, muuta kun sit valoa vasten ku kattoi kuivana sitä ni sit näkyi haamujen haamu. En ees tiedä et oliko siinä väriä vai ei. :/ niin puuduttavaa!!! Tänään tuikkinu oikeeta munista sillai kipeesti, sitä vähän ihmettelin ja ovislimojakin jo näkynyt vaikka tänään olis kp 9 siitä km laskettuna. En todellakaan usko oviksen olevan lähellä vielä ja o-testikin oli nega.
 
Sama mulla. Yleensä mulla on ovis kp 16-18, eli kaiken järjenmukaan ei mitenkään voi ovis olla viel tällä viikolla. Ja vkl oli vielä haamu nähtävillä testissä, eikä sitä tarvinnu edes tiirailla et sen näki
 
Catharin: Olen syönyt primaspania yhdessä raskaudessa, jossa sikiön kehitys loppui 12 viikolla, mutta sillon mulla ei ollut kilppariin lääkitystä. Voisin vaikka kokeillakin tuota uudestaankin, kiitos vinkistä, :) Toivottavasti sinäkin saisit avun kilpirauhasongelmiin, on meinaan inhottavia ne oireet siinä.

Ja mullahan siis oli kuopuksen jälkeen pinnallinen laskimotukos, johon sain sen klexanen ja sitä joudun sitten joka leikkauksen/ synnytyksen jälkeen pistämään. Tästä lääkäri konsultoi taysin lääkäriä, että mites nyt raskausaikana, mutta siitähän ei sitten ollut meille enää hyötyä, kun vauva oli jo menehtynyt. Jälkitarkastuksessa tästä sit jutellaan kyllä, että saas nyt nähdä sit.

samsukka: Otan osaa suuressa surussanne <3
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Hei pakko kysyä muilta joilla on jo keskenmenosta jokusen aikaa niin oliko teiän ekojen menkkojen jälkeinen kierto ns ''normaali'' tai niinkun palautunut normaaliin pituuteen?
Mulla ei vielä kokemusta ja mielenkiinnolla tähän ootan vastausta muilta. Soitin väestöliittoon jossa meille kaikki hoidot on tehty ja kyselin jatkoja silloin kun vuoto alkoi. Hoitaja sanoi että yleensä kierto palautuu suht äkkiä normaaliksi ja että pakastesiirto voitaisiin tehdä jo seuraavien menkkojen jälkeen. Mulla tehdään luonnon kiertoon se siirto joten kierron toki pitäis olla palautunut. Kyllä mä ainakin käyn lääkärissä tsekkaamassa sen seuraavien menkkojen jälkeen että onko siirtokelpoinen kierto...
 
Iinaliisa, mulla keskenmenosta jo vuosi pian. Ja mulla oli ekat menkat sen jälkeen ihan normaalit ja meni pitkään et oli ihan normit, mutta sit on mennyt sekaisin välillä. Joskus tosiaan ollut kierto 26päivää ja pahimmillaan 35päivää.

Mulla pahaa oloa, nännit ihan super arat ja hirveen kiimainen olo, hahah :D anteeksi liika informaatio. Tänään kp 19/30. Eli vielä olis aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: iinaalisa
Okei kiitos vastauksista. Pelkään vaan että tää kierto on samanlainen kun keskenmenon jälkee että kierto menee ylin 30 päivän. Mulla oli todella runsaat menkat keskenmenon jälkeen, ihan samanlaiset ku ennen kuin käytin pillereitä :LOL: Täällä ennään kp 15 ja dpo 1 tuntemusten mukaan :)
 
Mulla lokakuussa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kesti jälkivuotoa runsaan viikon ja olin tuntevinani oviksen ja aloitin siitä viikon päästä terolutit ( mulla pco ja aina ollut tukena limakalvon vahvistamiseksi), mutta ei ollutkaan ovis ja kolmen viikon päästä alko vuoto...
Seuraavassa kierrossa ovis oli kp 19 ihan selkeästi ja taas terot ja siitä alkoi tämä juuri keskeytetty raskaus.
Mulla on normia pidempi kierto juuri tuon pco:n vuoksi ja ovulaatio tapahtuu myöhemmin :)
Nyt tietty jälkivuotoa vielä ja oli rankempi tyhjennys koska oli ihan minisynnytys :(

Onnea plussanneille:love: ja tsemppiä piinaileville :)
 
Samsukka pahoittelut täältäkin.

Mielenkiintoista kuulla miten muiden kierrot lähteneet käyntiin. Täällä nyt kp18 tyhjennyksen jälkeen. Ei nuo varmaan menkat olleet, siis se vuoto mikä alkoi kp 14. Neljä päivää kesti, kirkasta verta ja pientä hyytymää. Ihan menkkojen tyylinen olo, mutta koko tämän ajan Raskauskeijun ovistikut on näyttäneet tasavahvaa viivaa ja tänä aamunakin tein hailukan plussan herkällä 10iu:n raskaustestillä. Tänään täysin vuodoton päivä, saas nähdä oliko tämä nyt tässä. Ja mielenkiinnosta odottelen milloin ovis voisi olla, onko kenelläkään faktaa/mutua miten nopeasti hcg:n loputtua elimistöstä ovulaatio on mahdollinen?

Tsemppiä kaikille (y)
 
Mulla on vähän sama tilanne kuin Molly333:lla. Keskeytyksestä nyt 18 päivää, tiputtelu minimissä ja oon vihdoin tehny negatiivisen raskaustestin (tai no, jos oikein silmiä siristää niin saattaa joku viivanpaikka näkyä). Ovistestissä vielä näkyy vähän viivaa, mutta eiköhän sekin kohta häviä kun se on vaalentunut tosi paljon viimeisen viikon aikana. Nyt vaan odottelen niitä menkkoja, mutta vähän ärsyttää kun ei voi millään tietää meneekö tässä päiviä, viikkoja vai kuukausia. :confused:

Kamala kun olen taas nähnyt raskausunia ihan hirveistä tosi ihaniin. :X3:
 
Mulla oli ovis lokakuun tyhjennyksen jälkeen n. 2vko päästä siitä kun vuoto oli kokonaan loppunut ja hcg oli 7,2, eli melkeen nollilla. Saa nähdä miten nyt käy. Tänään on kp 11, testit negoja. Et joko mulla on ens viikolla ovis tai sit sitä seuraavana.
 

Yhteistyössä