No näin mä aattelinki että vois olla. Eli saattaapi olla eessä pitempi kierto vielä. Noh, aika näyttää. Ehkäpä tässä keväällä käydään kuitenkin se viimeinen pakastesatsi sulattelemassa mikäli tää kierto tästä palautuu hyvin.Ovis ei voi tulla jos on hcg koholla :/
Meillä on ollut ICSI eli samalainen kaava hoidon suhteen kuin ivf. Kaksi omaa icsi hoitoa on tehty, ekasta ei tärpännyt. Tokasta tuli kauhee satsi pakkaseen joten ton tokan icsihoidon jälkeinen toinen pakastesiirto onnistui ja syntyi poika. Sit tehtiin pakastesiirto ja syntyi tyttö ja poika. Muksut jo 6 ja 8v. Pakkaseen silloin jäi niin nyt aateltiin kokeilla että joko nyt tai ei ollenkaan. Pakastesiirrosta tärppäs ja tuulimunaks todettiin rv 6+5. Nyt vielä yks satsi pakkasessa joka käytäs tässä keväällä siirtään. Näiden lisäksi oon kaks kertaa luovuttanut munasoluja eli yhteensä 4 "rankempaa hoitoo" mulle on tehty ja tosi hyvin on kaikki menny aina enkä mitenkään kipeinä kokemuksina pidä. Toki ultrassa pitää käydä useamman kerran hoidon aikana ja lääkkeitä pistellään säännöllisesti. Itse punktio jolloin munasolut kerätään on ollut mulle ainakin kivuton koska antavat niin tujut kipulääkkeet ja lisää on saanu jos on tarvinut Ei kannata turhaan kauheesti jännittää etukäteen (helppohan se on sanoo) kun ei ne niin rankkoja hoitoja välttämättä oo mitä toi rankemmat hoidot termi saa ne kuulostaan. Mutta toki ymmärrän että monenmoisia kokemuksia on mutta omalla kohdalla ne on mennyt aina hyvinIinaliisa: Meinasin rankemmilla hoidoilla esim. inseminaatiota tai ivf- eli koeputkihedelmöitystä. Meille siis lääkäri meinas, että nyt varmaan joudutaan tuohon ivf-hoitoihin.
tintt@r@: Onko teillä siis tehty ivf? Miten teillä sujui ne? Alkoiko raskaudet helposti sen avulla? Itse jännitän vähän, että jos siihen tosiaan joudutaan, niin onko miten kivulias ja miten se meillä onnistuu. Kahdella tutulle on se tehty ja kummallakin eka yrityksellä saivat lapsen. Mutta toisella heistä oli ollut varsin kivulias operaatio.
Mulla menkat kestää yleensä viikon ja ovat suht runsaat. Mut tätä päivää en edes laskis vuotopäiväksi, eilinen on siinä ja siinä. Eli jos eilisen laskee mukaan ni 4pv kesti. Todella outoa Mut toki kivampi näin! Sekin mietityttää et koska sitä seuraavaks uskaltais heilutella peittoja?Minulla kesti km jälkeen se vuoto yllättävän vähän aikaa. Lääkäri sanoi, että saattaa pari viikkoa vuotaa ja jos viikkotolkulla vuotaa, niin sitten tultava takas lääkäriin. Mutta minulla kestikin vain normi kk-vuodon verran. Itseasiassa nyt sen jälkeen menkkojen aikaan taitaa vuotaa jopa enemmän.
Mulla tyhjennettiin lääkkeellisesti viime lokakuussa 9+0. Alussa ei vuotanu mitään ihan kauheesti, mut alkoi siitä runsastumaan ja sit alkoi vuotaa niin paljon et käväsin päivystyksessäkin kun se oli ihan tolkutonta se vuoto. Hcg oli sillon laskenu 12070.3 --> 2696.3. Se alkoi taas hyytyy se vuoto. Siitä 2vko päästä alkoi todella raju vuoto, ja se tuli ihan kaikesta läpi. Istuin koko illan vessassa, oli muuten kivat pikkujoulut!! Mä luulin et ne olis ollu menkat. Se vuoto sit taas hyytys ja siitä viikon päästä alkoi tulemaan niitä nyrkin kokosia hyytymiä. Pääsin gynelle seuraavana päivänä ja hcg oli sillon 7.2, eli melkein nollilla. Tosta gyne käynnistä mulla oli 2vko päästä ovis ja tollon oli jääny raskausmateriaalia kohtuun ja sen takia vuoteli rajusti. Menkat alko sit tosta vikan vuodon alkamisesta kk päästä. Eli n. 2kk meni oikeestaan kokonaan siihen vuotoon. Toivottavasti sulla ei mee näin pitkäksi!Heips,
kysynpä nyt täältä. Tuulimuna todettiin rv 8+2 reilu kaksi viikkoa sitten. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin sairaalassa 8+5, siitä huomenna kaksi viikkoa. Vuosin alkuun aika runsaasti mutta viikossa hiipui jo hyvin, ja nyt koko viikon ollut jo ilman pikkuhousun suojaa eikä kipujakaan ole ollut viikkoon. No viime yönä alkoi pienet vatsakivut ja tänään verinen vuoto aivan kuin ekana menkkapäivänä. Neuvolaan soitin ja oli sitä mieltä että aivan hyvin voi olla menkat. Mutta mutta, eilen tein vielä hailukan r-testin ja ovistikut edelleen aika lailla tasavahvoja. Eli hcg:tä edelleen kropassa, voiko menkat alkaa siitä huolimatta? Tuolloin 8+2 oli hcg 29000 ja viime viikon to oli jo laskenut 1828:n. Äh onpas sekava sepustus, mutta onko kenelläkään kokemusta menkkojen alkamisesta näin pian? Kovasti jo mieli uudessa yrittämisessä, eli siinä mielessähän tämä olisi hyvä juttu.
Osanotot kovia kokeneille, lueskelen paremmalla ajalla ketjua läpi ja ajattelin liittyä porukkaan..