Ihanaa! Mun menkat alkoi vihdoin, 42 päivää siinä menikin! Kp 1/28
Herran jumala! En vaan käsitä mitä tuollaisten ihmisten päässä oikeen liikkuu. Ja kaikista pahinta mitä naiselle joka on kokenu keskenmenon voi sanoa, että sä oot vielä nuori tai kyllä se vielä sieltä tulee kun oikeen kunnolla yritätte.....Mua kans ärsyttää se, kun mulla moni kavereista raskautuu eka yrittämällä. Ja vähintäänkin muutaman kk sisään ovat kaikki onnistuneet yrityksissään. Tällä hetkellä yksi tuttu on ilmeisesti ehkäisystä huolimatta raskaana....
Pahin oli esikoista yrittäessä. Kaveri tuli raskaaksi vahingossa. Ei ensin suostunut edes testaamaan, kun väitti stressiksi. SItten liian myöhään testasi. Yritti saada abortin, mutta ei niin myöhään enää saanut. Antoi sitten adoptioon sen lapsen. Kyllä minua korpesi silloin ja pahasti.
Ja kun sain keskenmenon, muut valitteli, että miten heillä murheet painaa jne. Oli sitten pakko tokaista, että joku auton hajoominen tms. (mistä silloin valittivat) on aika pientä....
Mutta täällä koitetaan nyt ottaa rennosti. Meillä on tänään 10v. hääpäivä nimittäin. <3
Vois kai huomenna testata... Mietin että jos se näyttää plussaa vielä neljän viikon päästä niin voiko ovis silti tulla vai pitääkö se hcg jotenkin oviksen pois? Oon ihan uuno näissä km-asioissa koska onnekseni ei oo tarvinnut aiemmin näitä miettiä... Kesällä tulee 11 v ilman ehkäisyä eikä ainuttakaan luomutärppiä, kaks raskautta hoidoilla jotka menneet ok loppuun saakka.Tosi yksilöllistä. Esim mulla oli hcg koko aika koholla 42 päivää keskenmenon jälkeen eli semmonen 6 vk jonka jälkeen alkoi heti menkat. R-testin pitäis näyttää negaa noin 4 vk päästä. Testaa vaan nyt