Jee, hyvä Tintt@r@n nega.
Mulla on nyt kolme viikkoa keskeytyksestä ja vihdoin alkaa testi olla selkeä nega. Huh! Ovistesteissä vieläkin hailakkaa, mutta mulla näkyi ovisviivat päiviä ennen positiivista raskaustestiä, eli ne ilmeisesti huomaa jos on vähänkin hormonia kehossa. Muuten ei sit ole hajuakaan missä vaiheessa kiertoa olen ja että onko ovista vai ei. Mulla on ollut kramppeja ja nippailuja oikeastaan koko kolme viikkoa ja ne ovat nyt vähän pahentuneet ja soittelinkin eilen jo klinikalle ja kysyin, että onko tämä normaalia. Siellä mukava täti vakuutti että noin myöhäisen keskeytyksen jälkeen saattaa hyvinkin olla outoja tuntemuksia viikkotolkulla. Myöskin tajusin että jumpatessa oli tuntunut epämukavalta ja että kivut olivat jumppauksen jälkeen pahemmat, eli ilmeisesti olen vaan ärsyttänyt sitä kohtua ja nyt se kostaa.
Alkais ne menkat. Miten tää elämä tuntuukin aina olevan yhtä odottelua? Sitä väkisinkin alkaa miettiä, että jos menkat olis nyt, niin parin viikon päästä pääsisi jo yrittämään ja jos silloin tärppäisi niin meille tulisi tammikuun vauva.
Mutta samalla koko yrittäminen pelottaa kun kaikki kuitenkin menee taas ihan haturalleen...