Ootko tehny kaikki aamupissasta? Ne one stepit ei kyl oo parhaita mä varmistelin ite vielä pc:n kanssa et oli varma nega.No voi saateri. Oon nyt kolme päivää testaillut negaa raskaustestist, mutta tänään sieltä löytyi taas haamu. Grr. Ilmeisesti sitä raskaushormonia vaan riittää. Vai olisiko noi One stopit vähän ailahtelevia?
Hihii, päästään samaan aikaan testailee! Täällä (?) dpo 7Kp 25/30
Oireet: pistelyä/kramppeja vatsassa, kuvotusta, valkovuoto lisääntynyt reippaasti, yhtenä päivä kunnolla huippausta, tänään myös mutta vain vähän, olo että olis tärpännyt.
Jos ovis on ollut silloin kun olisi pitänyt kalenterin mukaa olla niin nyt olisi dpo9.
Esikoista kun odotin niin ennen plussaa iski todella kova huippaus kohtaus. Oli kesä ja pyöräiltiin miehen kanssa just silloin ja piti pysähtyä ja istua maahan. Heitti todella paljon päässä ja nyt ollut samaa. Mut vaikka mietin näitä niin yritän olla valmis siihen et kuitenkin ne menkat tulee. Mutta nyt ei saa tulla enää. En jaksa! Kun menee vuosi niin ei vaan enää jaksa niitä menkkoja. No testaan sitten viikonloppuna. Sunnuntaina pitäis alkaa niin koitan ainakin siihen lauantaihin asti odottaa
Munkin pitäis heittää noi one stepin liuskat pois kun noi antaa viivanpaikkaa ja muuten testaan noilla Joo käynkin heti leikkaamassa neVoi MeaMinnis olen pahoillani. Tsemppiä!
Iinaliisa jes!! Sit tänne heti aamulla kertomaan! Perjantaina kans käyn apteekissa, jos aiemmin käyn niin testaan heti
Kivut ei olleet pahat mulla. Mut se vuoto onkin sit oma lukunsa. Mut se johtuu kyl siitä et kohtuun oli jäänyt raskausmateriaalia, itse sikiöpussi ei ollut kun noin 1cm x 1cm. Kesti monta viikkoa ja se vuoto oli mulla todella rajua. Toivotaan et sinä pääset helpommalla sen suhteen, paljon voimia tulevaanMinkälaisia kokemuksia teillä on lääkkeellisestä keskeytyksestä? Huomenna menen sairaalaan ja se tehdään minulle. Jännittää ja pelottaa..
Mulla vuoto alkoi muutama tunti lääkkeiden jälkeen, kesti ehkä 3-4 tuntia ja oli todella rajua. Kivut oli aika huikeat, olisin lähtenyt päivystykseen hakemaan lääkkeitä, mut kotona oli onneks perusburanaa vahvempia droppeja, pärjäsin niillä ja tens-laitteella. Mut sen jälkeen olikin muutama päivä ihan hiljaista, ja nyt tulee kerran pari päivässä niitä ihania istukanrepaleita. Mut kokonaisuudessaan fyysisesti kokemus ei ole mitenkään paha, se henkinen puoli on vaikeampi. Voimia <3Minkälaisia kokemuksia teillä on lääkkeellisestä keskeytyksestä? Huomenna menen sairaalaan ja se tehdään minulle. Jännittää ja pelottaa..
Oma kokemukseni on ihan positiivinen, jos nyt niin voi ikinä sanoa. Sain cytotecit kotiin ja niiden ohessa panacodia ja panadolia. Panadolin otin ensin ja Cytotecit, olikohan 4kpl, laitoin noin 30min päästä, Panacodia en halunnut käyttää. Noin kolmen tunnin kuluttua alkoi olla vilunväreitä ja nousi pieni kuume, aika pian sen jälkeen vuoto jo alkoikin. Ja olihan se runsasta, tosiaankin. Illalla suihkussakin sitä verta vaan valui pitkin jalkoja, näky jonka haluaisin unohtaa jos voisin. Runsasta vuotoa kesti varmaan pari-kolme päivää, samoin kipuja, yhteensä vuotoa tuli muutaman viikon ajan. Negatiivisen testin tein vajaan kuukauden kuluttua.Minkälaisia kokemuksia teillä on lääkkeellisestä keskeytyksestä? Huomenna menen sairaalaan ja se tehdään minulle. Jännittää ja pelottaa..