Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

No voi saateri. Oon nyt kolme päivää testaillut negaa raskaustestist, mutta tänään sieltä löytyi taas haamu. Grr. Ilmeisesti sitä raskaushormonia vaan riittää. Vai olisiko noi One stopit vähän ailahtelevia?
 
Kp 25/30

Oireet: pistelyä/kramppeja vatsassa, kuvotusta, valkovuoto lisääntynyt reippaasti, yhtenä päivä kunnolla huippausta, tänään myös mutta vain vähän, olo että olis tärpännyt.

Jos ovis on ollut silloin kun olisi pitänyt kalenterin mukaa olla niin nyt olisi dpo9.

Esikoista kun odotin niin ennen plussaa iski todella kova huippaus kohtaus. Oli kesä ja pyöräiltiin miehen kanssa just silloin ja piti pysähtyä ja istua maahan. Heitti todella paljon päässä ja nyt ollut samaa. Mut vaikka mietin näitä niin yritän olla valmis siihen et kuitenkin ne menkat tulee. Mutta nyt ei saa tulla enää. En jaksa! Kun menee vuosi niin ei vaan enää jaksa niitä menkkoja. No testaan sitten viikonloppuna. Sunnuntaina pitäis alkaa niin koitan ainakin siihen lauantaihin asti odottaa :D
 
Kp 25/30

Oireet: pistelyä/kramppeja vatsassa, kuvotusta, valkovuoto lisääntynyt reippaasti, yhtenä päivä kunnolla huippausta, tänään myös mutta vain vähän, olo että olis tärpännyt.

Jos ovis on ollut silloin kun olisi pitänyt kalenterin mukaa olla niin nyt olisi dpo9.

Esikoista kun odotin niin ennen plussaa iski todella kova huippaus kohtaus. Oli kesä ja pyöräiltiin miehen kanssa just silloin ja piti pysähtyä ja istua maahan. Heitti todella paljon päässä ja nyt ollut samaa. Mut vaikka mietin näitä niin yritän olla valmis siihen et kuitenkin ne menkat tulee. Mutta nyt ei saa tulla enää. En jaksa! Kun menee vuosi niin ei vaan enää jaksa niitä menkkoja. No testaan sitten viikonloppuna. Sunnuntaina pitäis alkaa niin koitan ainakin siihen lauantaihin asti odottaa :D
Hihii, päästään samaan aikaan testailee! Täällä (?) dpo 7 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Kiitoksia vastauksista! Mä ostelen aina netistä One steppejä sellaisen 20 kappaleen paketin kun ne maksaa noin neljä euroa ja ilmeisesti sitä saa mistä maksaa. :confused: Olen tosiaan testaillut aamupissasta ja vähän vaihtelevin tuloksin. Ehkä mä olen vähän kärsimätön kun klinikaltakin sanottiin että saattaa mennä viisikin viikkoa ennen kuin testit näyttää negaa. Mutta hyvä tietää että muillakin on kokemuksia viivanpaikoista! Syytän testiä. :)

Odotan kyllä niin innolla että pääsee kyttäämään testejä plussan toivossa. :D Nyt jo jännittää teidän muiden piinapäiväläisten puolesta!
 
One stepit on antanu mulle aina tän viimisen lapsen yrityksen aikana viivanpaikkaa. Muistan et kuopuksesta ne ei antanu, tosin hän täyttää jo 4v, eli siitä on jo aikaa. Pc on kyl paras ja herkkä myös. Mulla kyllä on kaapis oottaas pari one steppiä kun niitä tuli kaupan päälle ku ostin ovistestejä ja sit otin varuiks pari mittaamaan tota hcg:n laskua. Mut yks pc on myös :) mulla piti nyt to olla se lääkäri, mut mun tuurilla lääkäri on pois ni ajan sain 7.4. Katotaan nyt et peruutanko koko ajan vai mitä teen, papa kyl pitäis ottaa. Ja ne verikokeet haluan. Kyselin sitä mun aiempaa kilppari tulosta ni se olkin 1.1, eli aika matala ku muistin sen olleen jotain 2. Ja se olikin viime keväänä otettu eikä syksyllä, et ihan hyvin mä nää näköjään muistan :whistle::LOL:
 
Ilmoittaudun mukaan tänne keskenmenon jälkeen kuumeileviin. Kyseessä kolmannen lapsen yritys ja eilen todettiin tuulimuna. Suru on suuri. Sain lääkkeet kotiin ja huomenna laitan ne ja sitten kärsitään. Tällä hetkellä kärsin vielä raskausoireista kuten aamupahoinvoinnista. Tuntuu kamalalta kidutukselta kärsiä raskausoireista ei minkään takia. Tämä raskaus oli hedelmällisyyslääkkeiden avulla aikaansaatu, joten uusi raskaus ei ole itsestäänselvyys. Nyt tuntuu suru noin suurelta, etten tiedä miten selviän. Sairaalasta ei muuta tukea tarjottu kuin lappu käteen, vaikka näkivät kuinka järkyttynyt olin..
 
Jälkitarkistus käyty. Sikiön kuolemalle ei löytynyt syytä eli paska tuuri. En tiiä mitä pitäisi ajatella..toisaalta hyvä ettei itessä ollu mitään vikaa mutta melko julmaa on mennä kesken rv 18+ vain huonon tuurin vuoksi. No, näillä mennään.
Lääkäri lupas että jos tullaan vielä raskaaksi niin saadaan käydä tiheämmin ultrassa, jos siltä tuntuu ja oon ihan varma että haluankin käydä koska sitä on luultavasti ihan hermona jos raskaaksi tulee...

Miten muilla, odotatteko menkat km jälkeen vai alotatteko yrityksen heti ko mahdollista?
 
Pitkästä aikaa täällä, mooooi! Olen pitänyt vähän foorumitaukoa kun tuntuu ettei se tätä kuumeilua ole ainakaan auttanut, siis palstoilla notkuminen :rolleyes: Plussaa täällä vielä odotellaan, kp6 menossa nykykiertoa. Greippimehu maistuu ja raskausvitskut menee, eiköhän se vauva kohta jo ymmärrä tulla!

Bettinah ainakin saisi jo plussata, jotenkin noissa sinun toiveissa on aina helppo elää mukana, varmaan kun jaksat päivittää niin usein. Minkä ikäinen teidän esikoinen nyt on?

En voi ymmärtää miksi jonkun kohdalle osuu toinen/useampi menetys :cry: MeaMinnis, olen todella pahoillani. Ei ole mitään viisasta sanottavaa. Koittakaa saada kotona tukea toisistanne.

Uusiakin on tullut, tasapuolisesti osanotto teille kaikille menetyksistänne. Tuulimuna-kokemus liippaa lähimpää itseäni, kyllä tuli elävästi mieleen se musertava suru minkä jouduin syksyllä kokemaan. Että miten turhaan oli elätellyt toiveita.. Mutta niin se vain on että elämän on jatkuttava. Kyllä meille kaikille vielä vauvat tulee (y)
 
Olen pahoillani myös muiden täällä olevien puolesta, kun olette joutuneet kokea isoja menetyksiä. Oma suru on nyt päällimmäisenä, mutta on totta, että elämän on jatkuttava tästäkin huolimatta. Kunhan pääsisi ensin eroon tästä raskausmateriaalista kohdussa, niin sitten pystyisi taas suuntautumaan kohti tulevaisuutta..
 
Tosi kurja juttu Piitu85, ettei selkeää syytä löytynyt. Tosin eihän lääketiede kaikkitietävää ole, tuntuu että näissä raskausasiossa on paljon sellaista, mitä ei vielä osata selittää. Meillä ainakin olis tarkoitus jatkaa yritystä heti kun se on mahdollista. Toki näyttää siltä, että ihan pian se ei tule tapahtumaan - viikko keskeytyksestä ja isoja istukanpalasia tulee edelleen..
Jutskalle hurjasti jaksamista, ensimmäiset päivät km:n toteamisen jälkeen on kyllä lamauttavia. Ja kun tää fyysinen toipuminenkin vaan kestää ja kestää..tuntuu siltä, että ihan mahdotonta päästä henkisesti eteenpäin niin kauan kun fyysinen puoli on vaiheessa. Mut ehkä se on hyväkin joutua ottamaan aikaa surulle, ei sekään ole hyvä, että jää surematta.
Ja pakko vielä vähän avautua tuosta lääkäreiden toiminnasta. Kävin äsken lukemassa omakannasta tietoni, ja siellä luki, että sikiöpusseja olisi ollut kaksi. Sillä hiton lääkärillä ei ollut ilmeisesti pokkaa sanoa mulle asiasta! Olen lievästi sanottuna raivoissani. Eihän se tietysti lopputulosta mihinkään muuta, mutta eikö tuollaisesta nyt olisi pitänyt mulle ihan face to face kertoa?
 
Voimia kaikille ❤
Iinaelina, todellakin olis kuulunut kertoa, vaikkei mitään tehtävissä olis enää ollutkaan. Inhottavaa lukea jälkikäteen tuollaista!

Me ollaan alotettu kaikissa kolmessa km yritys heti. Mulla on on nyt dpo 0-1 menossa, eli piinapäivät!
 
Bosch, esikoinen on jo 3v3kk. :) ja hänet me saimme ekalla kierrolla. Se mikä tässä nyt meni kesken niin sekin tais tulla jo toisella kierrolla mut sen jälkeen mennyt kaikki sekaisin.

Piti vielä lisätä tohon oireisiin aivan tajuton nälkä!! Siis jatkuvasti pitäis olla syömässä. Ja vessassa juoksen myös.
 
Minkälaisia kokemuksia teillä on lääkkeellisestä keskeytyksestä? Huomenna menen sairaalaan ja se tehdään minulle. Jännittää ja pelottaa..
Kivut ei olleet pahat mulla. Mut se vuoto onkin sit oma lukunsa. Mut se johtuu kyl siitä et kohtuun oli jäänyt raskausmateriaalia, itse sikiöpussi ei ollut kun noin 1cm x 1cm. Kesti monta viikkoa ja se vuoto oli mulla todella rajua. Toivotaan et sinä pääset helpommalla sen suhteen, paljon voimia tulevaan ❤
 
Minkälaisia kokemuksia teillä on lääkkeellisestä keskeytyksestä? Huomenna menen sairaalaan ja se tehdään minulle. Jännittää ja pelottaa..
Mulla vuoto alkoi muutama tunti lääkkeiden jälkeen, kesti ehkä 3-4 tuntia ja oli todella rajua. Kivut oli aika huikeat, olisin lähtenyt päivystykseen hakemaan lääkkeitä, mut kotona oli onneks perusburanaa vahvempia droppeja, pärjäsin niillä ja tens-laitteella. Mut sen jälkeen olikin muutama päivä ihan hiljaista, ja nyt tulee kerran pari päivässä niitä ihania istukanrepaleita. Mut kokonaisuudessaan fyysisesti kokemus ei ole mitenkään paha, se henkinen puoli on vaikeampi. Voimia <3

Catharin, toivottavasti saatte päivät hyödynnettyä onnistuneesti. Ja Bettinahin oireet kuulostaa lupaavilta, jospa saatais vaihteeks hyviä uutisia tähän ketjuun :)

Piti muuten itsekin piruuttaan testata, ja raskaushormoni on lähtenyt selvästi laskuun! Ei nyt negaa sentään vielä hätyytellä, mutta ehkä se toivottavasti tästä..
 
Minkälaisia kokemuksia teillä on lääkkeellisestä keskeytyksestä? Huomenna menen sairaalaan ja se tehdään minulle. Jännittää ja pelottaa..
Oma kokemukseni on ihan positiivinen, jos nyt niin voi ikinä sanoa. Sain cytotecit kotiin ja niiden ohessa panacodia ja panadolia. Panadolin otin ensin ja Cytotecit, olikohan 4kpl, laitoin noin 30min päästä, Panacodia en halunnut käyttää. Noin kolmen tunnin kuluttua alkoi olla vilunväreitä ja nousi pieni kuume, aika pian sen jälkeen vuoto jo alkoikin. Ja olihan se runsasta, tosiaankin. Illalla suihkussakin sitä verta vaan valui pitkin jalkoja, näky jonka haluaisin unohtaa jos voisin. Runsasta vuotoa kesti varmaan pari-kolme päivää, samoin kipuja, yhteensä vuotoa tuli muutaman viikon ajan. Negatiivisen testin tein vajaan kuukauden kuluttua.

Jaksamista sinulle rankkaan päivään Jutska.
 

Yhteistyössä