Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

Morebabies No johan on outoa! Toivotaan tosiaan, että kyseessä on superovulaatio!:D Siitä puheenollen mulla tuli tässä kierrossa parisen päivää ennen ovulaatiota hiukan rusehtavaa vuotoa!!! Ja sit jostain luin, että jos ovulaation tienoilla tulee verta/rusehtavaa vuotoa, niin olis ekstrahedelmällinen!:) Ja aiankin tärpppäs!:D Toivottavasti sinullakin!!!:heart:
 
Pikaisesti omaa napaa täältä taustalta. Ovulaation induktiolla saatiin raskaus alkamaan, alusta asti oli vuotoa ja alkion kasvu jätätti ja syke oli hidas. Tänään todettiin kkm, huomenna päivystykseen anomaan kaavintaa. Tammikuussa sitten skopia, jossa poistetaan loput residuat, joita todennäköisesti tälläkin kertaa kohtuun jää. Jokohan sitä on aika heittää hanskat tiskiin ja luovuttaa? Vai yrittäisikö ensi vuodelle tätä samaa rumbaa 3 kertaa, kun tänä vuonna jäätiin kahteen kertaan?
 
Too-ticki: Pahoittelut keskenmenosta! Kuulostaa tosi ikävältä, vaikken sinun taustaa tarkemmin tiedäkään. Kyllähän se joka kerta maihin pistää että miksi niin käy ja jaksaako enempää. Toivottavasti kohtu tyhjenee helpommin tällä kertaa.

Itellä ollut jotenkin taas masentava suhtautuminen tätä raskautta kohtaan, tai siis tuntuu että oon ihan hanskat lyöny naulaan vaikka mitään ongelmia ei oo ollutkaan. Tätä kappaletta oon kuunnellu paljon keskenmenojen jälkeen ja tänäänkin tämä on youtubilta pyöriny Lemmenkipeet - Enkeli - YouTube

Sanle 5+4
 
Mahtuisiko yksi kuumeilija joukkoonne?

Meillä on 2010 syksyllä syntynyt tyttö, ja toisesta haaveilemme. 2011 vuosi ei ole ollut meille suotuisa, syksyyn kuuluu mm. km 5+6 elokuussa, sen jälkeisessä kierrossa raskauduin suoraan, mutta vuoto alkoi 5+0. Ja nyt marraskuun alussa tuli kemiallinen 4+4. Aikaisinhan nuo kesken ovat menneet, mutta ovat silti saaneet mielen aika matalaksi. Ja raskautumisesta on tullut suoranaisesti pelko, vaikka sitä niin kovin haluaakin. Seuraavaksi kun/jos plussa tulee, niin tulen elämään onnen ja pelon sekaisin tuntein. Mies on ottanut melko lunkisti nämä keskenmenot ("se on vaan elämää"- periaate), itseeni ne ovat enemmän vaikuttaneet.

Rivini voisi olla: Dyra ... KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ... kp3/28-31
 
Jippii, mulla alkoi tänään menkat :D Kyseessä siis ekat tyhjennyksen jälkeen, ja meikäläisen mielessä tämä tarkoittaa uutta alkua! Nyt hymyilyttää :)

Kuka siis päivitteleekin listaa, sinne voisi mulle laittaa kp1. Kierron pituudesta ei ole tietoa, koska tuulimunaraskaus alkoi yk1.

Eikös me voitaisi tehdä päivittämisen kanssa kuten ainakin joissakin muissakin ketjuissa, että se päivittää kuka ehtii ja ketä huvittaa?

Too-ticki Pahoittelut ja voimia teille jatkoon, mitä sitten päätättekin.

Sanle Nyt hymyä huuleen vain, älä turhaan murehdi :)

Dyra Tervetuloa! Toivottavasti ensi vuosi tuo teille onnea :)
 
chamon: no tällä vuodolla (heräsin taas tänä aamuna housut veressä) tämä on ihan yperhyper hedelmällinen munasolu mikä on irtoamassa :LOL:

Pakko saada selvyys tähän tilanteeseen, tänään teen taas molemmat testit ja jos positiivisia, niin soitan lääkäriin. Vitsi, kun olisin tajunnut niin olisin tehnyt raskaustestin aamupissasta, Lh:han ei näy ennen klo 10, mutta hcg kyllä näkyy. Eli taidanpa lähteä verikokeisiin...

muoks: tein raskaustestin vaikka olin jo käynyt aamupissalla, niin kyllä siihen taas viiva vaan saman tien tuli eli luulisi ettei sitten olisi Lh:sta

dyra: tervetuloa joukkoon! Kyllä ne keskenmenot kummasti mielen pistää maahan vaikka alussa kesken menisivätkin. Nyt teillä on ns 3 perättäistä niin pääsette sentään tutkimuksiin. Tsemppiä :hug:

taraolivia: Onnea menkoista, pääsee taas yrittämään oikeasti :)
 
Viimeksi muokattu:
too-ticki Pahoittelut keskenmenosta! :hug:

Sanle Ymmärtäähän sen, ettei aina voi joka hetkestä nauttia! Mutta koita olla murehtimatta turhia! :)

Dyra Tervetuloa ja pahoittelut! :hug: Toivotaan, että ensi vuonna se pysyvä tärppi tulee! :)

taraolivia Hienoo ku menkoista voi joskus olla iloinenkin! :)
 
hcg 1071 eli huomenna gynen polille katsomaan mistä vuodot johtuu. Mulla ei mitään toivetta raskauden jatkumisesta, menee ihan liian samalla kaavalla kun edellinen raskaus, joka päättyi niiden sykkeiden loppumiseen rv 10 ja sen lisäksi pelkään kohdunulkoista. Tai sitten vaan hematooma niin kuin edellisessä raskaudessa. Ihan kauheaa kuulla lääkäriltä olevansa "tukevasti" raskaana, kun ei voi ymmärtää kuinka olen kokenut tämän kaiken ennenkin ja tiedän miten tässä käy :'( ja nyt kun googlettikin niin tuo 1071 kuulostaa tosi pieneltä arvolta...
 
Viimeksi muokattu:
chamon: kiitos! Huomasi ettei lääkäri ollut kokenut keskenmenoja, kun niin iloisesti totesi, että onneksi tulet ainakin helposti raskaaksi kun viimeiset 4 raskautta lähteneet ensimmäisestä yrityksestä. En jaksanut alkaa selittää kuinka entisen miehen kanssa yritimme VUOSIA tuloksetta ja erosimme siksi. Ja kuinka 1 km:n jälkeen nykyisen miehen kanssa yritimme vuoden tuloksetta ennen kuin esikoinen sai alkunsa. Joo on sen jälkeen kaikki 4 raskautta lähteneet heti, mutta kyllä takaraivossa pelko milloin toi raskaaksi tulemisen onni taas lakkaa. 6 raskaus menossa, mutta 2 lasta...Vitsi harmittaa, kun en tajunnut pyytää lääkäriltä uutta lähetettä hcg:n mittaukseen, olisi nähnyt sitten heti polilla et onko hcg noussut vai laskenut vuorokaudessa.
 
morebabies mulla 5 raskautta ja 2 lasta, ei hymyilytä ei... voi miten harmillinen sun tilanne nyt, toivon että huomenna tulisi hyviä uutisia. Hcg mittauksessa käydään mun mielestäni kahden päivän välein kun tutkitaan onko kohdunulkoinen vai normaaliraskaus, saat varmaan huomenna lähetteen seuraavalle päivälle. Normaalissa raskaudessa raskaushormoni vähintään tuplaantuu jokatoinen päivä, kohdunulkoisessa se nousee myös mutta hitaammin. Samoin tuulimunaraskaudessa nousee hitaammin. Jos sun arvot on yli 2000 seuraavassa mittauksessa, on tilanne lupaava.
 
Kiitos paljon kaikille tsempeistä! :heart: Toivottavasti meille kaikille se plussatuuli puhaltaisi mahdollisimman pian, ja niin että pikkuiset takertuisivat oikein lujasti kiinni!

morebabies: Muuta en osaa tähän tilaan sanoa, kuin että paljon tsemppiä ja voimia näihin päiviin, toivottavasti teitä vain säikytellään nyt ja kaikki olisi kuten pitäisikin! :hug:

Muoks//Yksityiselle ajattelin mennä, tämä oma lääkärini tuskin päästäisi mua näin aikaisessa vaiheessa tulleiden keskenmenojen vuoksi tutkimuksiin, joten nopeammin pääsen yksityiselle. Maksaa mitä maksaa, mutta pakko se on. Eilen piti olla aika sinne, mutta menkat yllättivät viikonloppuna, joten piti perua se aika. Seuraavan ajan varaan joko joulun jälkeiselle viikolle, tai sitten vuoden alkuun.
 
Viimeksi muokattu:
Heipat niille, jotka vielä muistaa :wave: Oon käynyt vanhana palstalaisena aina silloin tällöin lukemassa teidän juttuja, mutta ei ole tullut kirjoitettua mitään. harmi, että täällä on myös muutamia tuolta meidän kesäkuisten pinosta :( Mutta oikeaan paikkaan olette kyllä löytäneet! Itselle tämä ketju oli todellinen henkireikä ja uskon kannattaja ne 1,5 vuotta, jotka täällä kirjoittelin.

Nyt kuitenkin halusin tulla Evyalle vastailemaan, kun toi sun tilanne on kovin samankaltainen, kuin itsellä oli. Mulla siis takana 4 keskenmenoa (6+2, 6+1, 5+6, 5+0) ja esikoinen toiveissa. Aika samoilla viikoilla muistaakseni sullakin km:t olleet? Käytiin miehen kanssa kolmannen km:n jälkeen julkisella tutkimuksissa, joihin jonotettiin 4 kuukautta. Mitään syytä keskenmenoille ei kuitenkaan löytynyt ja ainut "apu", joka julkiselta luvattiin oli, että saan mennä sinne varhaisultraan seuraavan kerran, kun raskaudun. Lisäksi suosittelivat syömään foolihappoa, vaikka söinkin jo Multivitaa, jossa sitä oli. Mitään tukilääkityksiä meille ei siis luvattu, kun ei ollut heidän mielestään mitään, mitä hoitaa. Yksityiseltä sain kuitenkin ruinattua lugereseptin ja syksyllä aloin käyttämään lugeja kolmantena päivänä oviksesta 2 tabua päivä (1 aamulla ja 1 illalla). Tästä kierrosta raskauduin viidennen kerran ja se viides on edelleen kaikesta epäuskostani huolimatta kyydissä mukana =) Oon itse aika vakuuttunut, että noilla lugeilla oli osuutensa asiaan ja miksei sillä lisä foolihapollakin. Lääkäri toisensa jälkeen on mulle vähätellyt lugejen vaikutusta. Eihän sitä varmaksi koskaan tiedä, olisiko tämä raskaus onnistunut tähän asti yhtä hyvin ilmankin lugeja, mutta jotenkin uskon niillä olleen vaikutusta. Tällä hetkellä siis mennään rv 15+4 ja sekä varhais-, että np-ultrassa löytyi viikkoja vastaava alkio sykkeineen. Tarkoitus oli siis tsempata, että kaikki on mahdollista! En olisi itsekään vielä muutama kuukausi sitten jaksanut kaikkien epäonnistumisien jälkeen uskoa, että olisin vielä joskus näinkin pitkällä raskaana. Ja tietysti toivon, että tämä kestää sinne toukokuun lopulle asti. Toivottavasti siis sullakin noi luget toisi sen toivotun onnistuneen raskauden!

Plussatuulia ihan kaikille teille +++++++++ Tässä ketjussa jokainen on tosiaan sen kestävän plussansa ansainnut!

Sanmar + superpapunen 15+4
 
Voi morebabies..mie täältä kovasti toivon, jotta siun tilanne kuiteshin kääntyis hyväksi ja pikkinen jaksasi tarrata oikiaan paikkaan.:kiss:

..jospa ovis onhin ollut myöhemin?..tai sitten kaksi pientä ollut matkassa ja toinen vuoteli poijjes..ajan kanssahan se selviää - jaksuja&voimasia odotteluun:hug:
 
Täällä odotetaan lääkäriin lähtöä oksennus kurkussa, kun jännittää niin paljon. Tajusin pikkuinen tuon hcg:n kanssa kirjoitettuani eli huomenna sitten varmaan uusiin verikokeisiin. mur-mur: kahta ei voi olla ollut, kun ultrattiin ovis. Se on tietty mahdollista, että on irronnut tyyliin 48h plussatestin jälkeen eli vasta ma, ja jos sitten on hedelmöittynyt ja kiinnittynyt myöhään, mutta on vaan sellainen olo ettei kaikki todellakaan ole kunnossa. No kohta kuullaan on jossain jotain vai ei...
 
Kiitos Sanmar82 vastauksestasi! Ihanaa kuulla, että oot jo noin pitkällä ja kaikki on sujunut hienosti! Paljon paljon onnea loppuraskauteen! :heart: Ja ihan oikein muistit, aikalailla samoilla viikoilla mun keskenmenot tapahtuneet (kolme ensimmäistä rv 6 ja nyt on tullut vielä pari kemiallista putkeen rv 4+4 ja 4+3). Meillä on vielä tutkimukset edessäpäin keväällä ja pelkään, ettei sieltä mitään vastauksia saada. Mutta onneksi gyne oli todella ymmärtäväinen, määräsi luget ja Disperinin ja lupasi vielä, että aloitetaan se Klexane seuraavasta plussasta. Ja foolihapot ja e-vitamiinit pysyy myös nappilistalla. Gynellä oli ymmärtääkseni kokemusta samankaltaisista tapauksista, joilla on nyt jo useita lapsia näillä hoidoilla. Ja sitten vielä, kun kuulee täällä näitä onnistumistarinoita, niin eihän tässä voi kuin alkaa itsekin salaa taas toivoa ;)

Tsemppiä morebabiesille! Kunpa tilanteesi ratkeaisi parhain päin! :hug:

Voimia myös Dyralle! Toivottavasti saatte tukea ja apua tilanteeseenne sieltä yksityiseltä! :hug:
 
Lääkärissä käyty, mutta ei mitään selvyyttä tilanteeseen. Ultrassa sanoi ettei kyllä näe munasarjassa mitään mikä viittaisi kohdunulkoiseen. Kohdunlimakalvo on hyvin paksuuntunut ja ehkää näkee siellä jonkin pienen, mutta ei ole varma. Viikot on kuulemma niin pienet hcg:stä pääteltynä ettei välttis näkyisi. Otettiin uudet hcg:t ja klo 14 lääkäri sitten soittaa ja kertoo, että onko mennyt kesken jo eli siitä verenvuoto eli onko hcg-arvo noussut vai laskenut eilisestä. Jos noussut niin viikon päästä ultrataan uudestaan.
 
No nyt lääkäri soitti, hcg oli nyt 1500 eli noussut eilisestä kyllä melkein puolet eli voisi viitata normaaliin raskauteen, mutta eihän sitä tiedä. Maanantaina uudestaan hcg mittaukseen ja jos laskenut, todetaan vaan keskenmenneeksi, mutta jos noussut niin to uusi ultraus. Eli viikko nyt jännätään, voi kun ei enää tulisi yhtään verihulahdusta niin jonkin näköinen toivo eläisi!!!!
 
morebabies..voi miten sinua pidetäänkään nyt piinassa - ainahin maanantaille saakka:(

Mie toivon siulle ihunaa Joulun lahjaa: vuodot loppuis ja HCG olisi taas noussut reippahasti maanantaille - pikkinen sitkiästi tarraisi kohtupesäiseen:kiss:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä