Heipat niille, jotka vielä muistaa :wave: Oon käynyt vanhana palstalaisena aina silloin tällöin lukemassa teidän juttuja, mutta ei ole tullut kirjoitettua mitään. harmi, että täällä on myös muutamia tuolta meidän kesäkuisten pinosta
Mutta oikeaan paikkaan olette kyllä löytäneet! Itselle tämä ketju oli todellinen henkireikä ja uskon kannattaja ne 1,5 vuotta, jotka täällä kirjoittelin.
Nyt kuitenkin halusin tulla
Evyalle vastailemaan, kun toi sun tilanne on kovin samankaltainen, kuin itsellä oli. Mulla siis takana 4 keskenmenoa (6+2, 6+1, 5+6, 5+0) ja esikoinen toiveissa. Aika samoilla viikoilla muistaakseni sullakin km:t olleet? Käytiin miehen kanssa kolmannen km:n jälkeen julkisella tutkimuksissa, joihin jonotettiin 4 kuukautta. Mitään syytä keskenmenoille ei kuitenkaan löytynyt ja ainut "apu", joka julkiselta luvattiin oli, että saan mennä sinne varhaisultraan seuraavan kerran, kun raskaudun. Lisäksi suosittelivat syömään foolihappoa, vaikka söinkin jo Multivitaa, jossa sitä oli. Mitään tukilääkityksiä meille ei siis luvattu, kun ei ollut heidän mielestään mitään, mitä hoitaa. Yksityiseltä sain kuitenkin ruinattua
lugereseptin ja syksyllä aloin käyttämään lugeja kolmantena päivänä oviksesta 2 tabua päivä (1 aamulla ja 1 illalla). Tästä kierrosta raskauduin viidennen kerran ja se viides on edelleen kaikesta epäuskostani huolimatta kyydissä mukana =) Oon itse aika vakuuttunut, että noilla lugeilla oli osuutensa asiaan ja miksei sillä lisä foolihapollakin. Lääkäri toisensa jälkeen on mulle vähätellyt lugejen vaikutusta. Eihän sitä varmaksi koskaan tiedä, olisiko tämä raskaus onnistunut tähän asti yhtä hyvin ilmankin lugeja, mutta jotenkin uskon niillä olleen vaikutusta. Tällä hetkellä siis mennään rv 15+4 ja sekä varhais-, että np-ultrassa löytyi viikkoja vastaava alkio sykkeineen. Tarkoitus oli siis tsempata, että kaikki on mahdollista! En olisi itsekään vielä muutama kuukausi sitten jaksanut kaikkien epäonnistumisien jälkeen uskoa, että olisin vielä joskus näinkin pitkällä raskaana. Ja tietysti toivon, että tämä kestää sinne toukokuun lopulle asti. Toivottavasti siis sullakin noi luget toisi sen toivotun onnistuneen raskauden!
Plussatuulia ihan kaikille teille +++++++++ Tässä ketjussa jokainen on tosiaan sen kestävän plussansa ansainnut!
Sanmar + superpapunen 15+4