Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Lumi olispa noi repäisykivut sitä ihteensä!

Mä olin vähän malttamaton sen digitestin kanssa ja tein sen jo tänä aamuna :ashamed: , mutta... tulos yllätti ja näytti 3+ vaikka laskurin mukaan menis vasta 4+3... Jokohan uskaltais luottaa tulokseen :) Laita vaan Lumi mut plussanneeks, tuun sit takas, jos huonosti käy...

Lumi mä en muista milloin mulla on repäisykivut alkaneet, mutta muistelen, että aina tosi aikasiin, joten miksikäs ei? =)

nellielli ymmärrän että turhauttaa odottaa kun haluaisi edetä asioissa heti, mutta kuullosti tuo kuitenkin siltä, että eteenpäin siellä mennään. =) Ja ne luget on ällöjä käyttää, jos niitä ei tarvitsekaan, niin sen puoleen hyvä testata.

Tillulle oksuonnittelu, hyvältä vaikuttaa. :D :flower:

Wandiiko se kyseli lämmöistä? Mä olen ollut jo vuosia charttauksen pauloissa ja voin suositella sitä lämpimästi. Varsinkin, jos käyttää jotain lämpösivustoa hyväkseen, niin siellä voi jo ekaa käppyräänsä (mikä tulee niistä lämmöistä jos ne taulukoi) vertailla tuhansien muiden vastaaviin. Ja sitten jos tulee useampi oma taulukko, niin niitä voi laittaa päällekkäin ja vertailla ym kivaa. ;) Mulla on epäsäännölliset heräämisajat ja vaikka niiden pitäisi olla suht samat, niin olen silti saanut hyvää dataa niistä ja nähnyt ihan selvän ovulaationousun sitten kun se on tapahtunut. Mittaan heti välittömästi kun silmät aukeaa ja ihan hyvin toimii. Mä olen mitannut suusta kun kainalo antaa mun mielestä vähän liian vaihtelevia lämpöjä. Lisäksi suosittelen kuumemittaria jossa näkyy myös sadasosat (36,64 tyyppisesti), niin saa kunnon eroja niihin lämpöihin kun muuten voi jäädä vähän tasaseksi se rivi, jos on niin pienillä eroilla toimiva kun minä esim. Aluksi se voi tuntua stressaavalta muistaa mitata se lämpö ja kirjottaa johonkin ylös, mutta nyt mä en edes huomaa ja on kiva varmistella sieltä, että ovis on tapahtunut oikeasti silloin kun testit tai olot sitä väittää.

On: Meillä oli pitkän viikonlopun vieraita ja olen ihan poikki. Viimeisetkin tiputtelut vaikuttaisi loppuneen ja tein tänään sekä ovis- että raskaustestin ja molemmat oli puhtaita negoja! Jee! =) Nyt on sitten mihin vertailla kun en ole ovistestistä koskaan noin haaleen haaleeta viivaa saanutkaan. En voi uskoa mun tuuria, että olisin todella päässyt kaikesta näin helpolla ja joka toinen ilta kuullostelenkin jokaista pientä vatsannipistystä varmana, että tulehdus siellä nyt ainakin pitää olla pitkittämään tätä touhua. Soudan ja huopaan sen välillä yrittäisikö jo ekasta kierrosta huomaamatta vietellä miehen oikeaan aikaan vai odottaisko niitä ekoja menkkoja. Luin kyllä muutamilta sivustoilta, että suuri osa naisista ei edes ovuloisi ekassa kierrossa km jälkeen, mutta kyllähän sitä todistetusti moni kuitenkin tekee, niin jos sitä itsekin yrittäisi saada oviksen kiinni. Ihan vaan mielenkiinnosta. ;)

Ihan pikaisesti ja omanapaisesti: Aamuinen testi osoittauti negaksi. Noihin Davidin herkkiin testeihin taitaa aina tulla joku hailakka viiva?! Meinaan joku viivan tapainen siihen taas tuli, mutta aivan samallainen kuin 2 päivää sitten - eli jos olisi oikea plussa, olisi jo vahvistunut toissapäiväisestä testistä. Luokittelen siis molemmat testit nyt negoiksi. Puna-armeijaan valmistaudun.

Kp taitaa olla 28/28-33. Dpo 8-11.
Oireita
- tissien arkuus (alkoi oviksen jälkeen)
- menkkajomotusten tyyppisiä kipuja (ollut viikon)
Nämä samat oli raskautuneessa kierrossa viimeksi.

Nyt täytyy kiireesti valmistautua tytön muskariin lähtöön.

Filuuri: :O On Selkeästi olemassa lämmönmittauksen rinnakkaistodellisuus, josta en tiedä mitään... :D

adora, älä mene vielä vannomaan, aika aikaisin testasit.

Ja _Lumi_ sulla voi olla parempaa tietoa, mutta mulla olin kuitenkin semmoinen käsitys, että keskenmenon jälkeen useasti just napsahtaa uusi raskaus nopeasti eikä edes niin harvoilla heti siitä ihan ekasta kierrosta. Mutta tämä voi tosiaan olla sitä, että näen vain sen mitä etsin eli vahvistan omaa käsitystä, kun sitä omalle kohdalle toivon... :ashamed:

Wandii Mun gynen (lapsettomuuslääkäri) mukaan aika harvoin tärppää heti ekasta kierrosta. Mutta kuulemma jos tärppää niin se kertoo, että limakalvo on kunnossa ja kohtu valmis uuteen raskauteen. :) Oon kyllä itsekin lukenut, että km:n jälkeen tärppi kävis helposti... Tiedä sitten, mikä on totuus? Ja mitä tuolla km:n jälkeen tarkoitetaan, 1kk vai 3 jne.

adora Aikaisin testasit. :) Ei kannata heittää kirvestä vielä kaivoon tämän kierron suhteen.

Hmmph... Mitähän mulla oli mielessä kommentoida aikaisemmin? Ei mitään hajua. I'll be back. :)

Lumi mulla on ainakin just ne "repäsy"kivut paljastaneet kaikki kolme alkanutta raskautta ennen plussatestiä ;) Eli just jos vaikka nousee nopeesti ylös sohvalta tai aivastaa niin tuolla nivusissa syvällä vihlasee välillä tosi kovaakin.. Pidetään peukkuja!

Filuuri Kyllä sitä taas on jo parempi mieli! :) aina hetken vähä "masentaa" asiat, mut sit ku asiaa miettii, niin tuntuu jo paremmalta.. :) ja tosi hyvähän se nyt on selvittää, et tartteeko niitä lugeja ees..ihan kiva kuitenkin tietää, et onks ne arvot verikokeissa hyvät..odotan jo ihan innolla verikokeita! :D mitä en kyl yleensä kauheesti odota, kun en noista piikeistä kauheesti välitä!
Ja pidetään peukkuja, et todellakin oot päässy "vähällä"! ja pääsette uutta yritystä pian koittamaan! :)

Lumi Kuulostaa kyl hyvältä, et on repäisykipuja! Olis ny vaan sitä itteensä sit! :heart:

adora Älä vielä oo niin varma! Sieltä voi se plussa tulla viä! :)

lumi: repäisykivut kuulostaa hyvin lupaavilta!!!

nellielli: se on kumma miten verikokeistakin jaksaa innostua, mutta jotenkinse on aina merkki siitä, että pääsee ehkä hieman eteenpäin tavoitteessaan. Mäkin odotan ihan hulluna, että pääsisin johonkin verikokeeseen, jossa mun hcg todettaisiin olevan 0. Siihen tosin on ikuisuus aikaa: verikoe vasta 6.2. ja gynen polille sitten aika 7.2. mutta nyt lähinnä odotan, että jos 2 viikon päästä olisi raskaustesti nega, niin voisi alkaa tekemään ovistestejä, jee!!

).( vuoto alkaa loppua, jippii!!! Meillä ei noita yrityskiertoa meinaa ole kuin noin 3 krt. Vaikka kuinka viimeiset 4 raskautta on alkanut 1 yk:sta, en todellakaan usko niin enää käyvän.

muoks! Voi V, yrityskertoja onkin tasan 2 kpl:tta, jos hcg edes lähtee laskemaan!! Äitiysraha meneekin niin, että sitten saan saman kun kuopuksesta jos vauvan laskettuaika olisi ennen kuin edellinen täyttää 3 v, joka meillä tulee täyteen 3.12. eli täytyy yritystä on vaan maaliskuun 12. asti eli sitä ennen pitää hedelmöittyä. Voi tätä ketutuksen määrää... Hitto sentään :( siinä on aika iso ero saanko äitysrahaa sen 1900€ -verot, niin kuin kuopuksesta kun että määräytyisi kodinhoidontuen mukaan millä olen viimeisen vuoden. Eli pitääkö mun olla tosi paska ja jos tulen raskaaksi niin ilmoittaa töihin, että tulenkin takaisin töihin ja sitten jäädäkin taas kotiin. Silloinhan äitiysraha määräytyisi puolen vuoden tulojen mukaan+töissä maksavat työntekijällä 3 kk täyttä palkkaa...

Viimeksi muokattu:
Huomenta! Laitan vielä minu tiedot kun huomasin ettei ole päivitetty, tai eihän sillä mikään kiire ole. :) Eli Riikka90 toinen haaveissa km 12/11. Tänään on se ultra, jännittää ihan hirveesti. No tuun kertomaan sitten tilanteen. :)

Moiks Kaikki!

Mä taisin tuolla aikasemmin kirjotella et ootettais ekoja menkkoja ennenku aletaan yrittään.... Mut oonko mä jotenkin itsetuhoinen kun ei me jakseta oottaa. Ollaan nyt vuodon jälkeen oltu petipuuhissa kahdesti ilman ehkäisyä...
Semmosta kysyn kun siitä on niin kauan viime kuumeilusta et, eilen me nusastiin, ja tänä aamuna kun kävin vessassa ja niin paperiin jäi sellasta veren sekaista valkovuotoa/limaa? Onko se normaalia? Ei oo ennen tullut, muistaakseni....
Pelkään vaan kaikkia tulehduksia ym. km. jälkeen.

Adora: Äläs joo vielä hätäile, kyllä se vielä lähtee sieltä vahvistuun :) Toivon kovasti :)

Lumi: Mullakin repäisykivut kuului raskauteen ja kyllä ihan alusta asti :)

Eipä täs kummempia.
Mukavaa viikkoa kaikille ja paljon plussatuulia!!!! <3

Kiitos mur-mur! Kiva kuulla että oot samanmoisesta tilanteesta selvinny ehjin nahoin.. Tai no mun tilannettahan ei vielä tiiä..
En oo uskaltanu googletella olleskaan asiasta, kun en haluis mitään ikäviä kuvia maalailla. Oma mieli jo tekee tearpeeksi.
Tosin nyt jo parempi mieli, oon saanu niin mahtavasti tsempityksiä ystäviltä. Enää ei tuu itkua joka kerta kun näistä tapahtumista juttelee

Davidin testeistä.. En oo kuullu, et testit antais turhia viivoja. E
Enempi ollu ongelmaa viivan vahvistumisen kanssa, harvemmin oon kuullu antaneen kirkuvan punaisia tuloksia. Varsinkin niillä erittäin herkillä.
Itellä ollu ihan selvää negaa ja sitten tuossa plussakierrossa tein, ööö, kaksikohan sellasta melko hailuraista Davidin viivaa ja pregcheck antoi heti selkeemmät kaks viivaa ja apteekin oma sitten selvän plussan (nämä kaikki testit tein kolmen päivän sisällä:whistle: )
Ettäadora oisko sulla joku yrittämässä siellä?
Oliko toi negatestikin David?

Mulla täällä löytyy lapsia jokaiselle vuodenajalle, helmikuun lopulla syntynyttä pidän jo (aikaisen) kevään vauvana.. Ainakin sinä vuonna kevät alkoi sairaalareissun aikana, lähtiessä oli paukkupakkaset -20 ja kotiin tullessa +10 ja kevätkelit vain jatkuivat.
Yhden la oli jouluaatto, joka syntyi sitten loppiaisena. Silloin odotin ja toivoin synnytyksen käynnistyvän ennen joulua, sen jälkeen ristin jalkani ja ja käteni ja toivoin synnytystä vasta seuraavalle vuodelle, vaikka loppuraskaus olikin yhtä tuskaa
Kesävauva syntyi heinäkuun helteillä, nautiskelin napapaidassa koko kuuman kesän. Raskaus oli helppo jaolin elämäni kunnossa.
Pahnan pohjimmainen syntyi aurinkoisena lokakuun päivänä, talvi tuli aikaisin, niin synkkää aikaa ei onneksi kestänyt kauaa.
Nyt toivoin myöhäisen kevään vauvaa, joka venyi taas sinne heinäkuulle. En sin oli pettymyksen kuukausia, mutta sitten se olikin oikein hyvä..
Nyt ottaisin minkä tahansa vuodenajan vauvan. Vaikka niiden joulukuun viimeisten päivien.. Molemmat veljeni ovat syntyneet juuri ennen uuttavuotta, syntsät ja joulut on juhlittu erikseen.
Pikkuveli aloitti koulun sitten vuotta myöhemmin, ei siksi etteikö olisi pärj'ännyt, mutta äidin mielestä hän oli vaan niin pieni ja halusi pitää vielä hetken viimoista kotona
Mutta nyt lisänä on tuo kello, joka tikittää. Olisin tahtonu viimosen nelikymmenvuotiaana.. Tosin nyt jo pikkasen oon antamassa periksi, et 41-v kin käy..

Eilen oli ensimmäinen vuodoton päivä, JIHUU!
Nyt sitten niitä menkkoi ottaisin ilomielin vastaan, kiitos!
Hoitsu ohjeisti tuon ehkäisyn suhteen, että hyvä odottaa ne yhdet menkat, mutta "ei teidän nyt tarvi kuitenkaan mitään käyttää"
Eli oletuksena, että vuodon loppumisen aikoihin joko ovis on mennyttä jo tai sitten tuo, et km:n jälkeen raskautuminen on vaikeempaa.. Virallisesti tuntuu olevan asianlaita noin, mutta ainaskin tuntuu löytyvän noita nopeestikin raskautuneita.

Mä toki tahtosin selvittää tuon tähystyshomman pois alta, mutta kun niin polttelee jo:ashamed:
No ainaskin pääsee naiskentelemaan (suoraan sanottuna), alkaa jo olla kova syyhy tuolla alakerrassa:LOL:

Piti vielä paljon muuhunkin kommailla, mutta kello käy ja töihin pitäis kohta lähtee. Naama vielä laittamatta ja tukkakin märkä.
Aloitin työt nyt vuodenvaihteessa hoitovapaan jäliltä ja olikin oikeestaan kiva, vaikka ensin murehdin. Tosin oon edellen suurimman osaa viikkoa kotona, yrittäjyyden hyvä puoli, että voi säädellä omat työpäivänsä.
Tosin tää alotuskuukausi ei taho lyödä leiville, kun on noita hankintoja ja vakuutusmenoja ym. niin paljon..

Paljon plussia, kesto-sellaisia

:wave:puskajussi

morebabies Juu, kerrankin verikokeista on innoissaan! :) saa ainakin selvyyttä siihen, et tapahtuuko mulla se ovulaatio kunnolla! Ja toivotaan, et pian sulla tulis nega raskaustesti, niin pääsisit niitä ovistestejä tekeen ja uuten yritykseen! :)

Ompas tullut paljon kirjotuksia kun olen hetken ollut poissa.
Tervetuloa niille jotka ovat tänne joutuneet ja pahoittelut niille joita täti kiusaa. Niille onnittelut jotka tätiä ovat odotelleet.
Minut voisi lisätä listalle, eli ikä 33, neljäs raskaus toiveissa, km 09/11 (geneettinen keskeytys rv11+5), ennestään poika -08 ja enkelivauva 12/10. Niin ja nyt kp2 ja yk1 keskeytyksen jälkeen.
ON: Jätin pillerit pois kun huomasin muuttuvani hormoonihirviöksi jolla on erittäin lyhyt pinna. En muistanut ettei pillerit sovi mulle. Söin niitä viimeksi vuonna -06. No, nyt on kp 2 meneillään ja vuotaa kuin seula. Ovistestejä ajattelin tänään tilailla mammaksi.fi:stä.

Kommentoin myöhemmin kun saa kaikki tekstit kahlattua läpi.

Paljon plussa tuulia kaikille!!

M1n1

Kyllä se Davidin testi taisi jotain uumoilla. Päätin teidän rohkaisemana :) yrittää vielä kerran ja tein äsken apteekin oman raskaustestin, ihan selkeä plussa :heart: Ei tartte kyllä viivaa tiirailla, vessan huonossa valossa näkyy kahen metrin päästä.

Mutta täytyy todeta että onnettomia viivoja se Davidin (herkkä!) antoi. En kyllä suosittele.

Mut voi siirtää plussanneisiin :) Toivottavasti tämä raskaus etenee loppuun saakka ja saamme syyskuussa pienen nyytin syliin asti :heart:

Adora: Hip hei, tosi hieno juttu, onnittelut!!! Mä olen vannonut itselleni, että jos joskus vielä pääsen testailemaan, en testaa enää ikinä ennen kuin ovisplussasta on kulunut vähintään 14 päivää ja silloinkin testaan apteekin omalla :)

).( tein taas ovistestin, hei onko mulla vähän testauskuume?!? mut siis edelleen ihan musta testiviiva eli eipä hcg ole laskenut. No, mutta siis jotain positiivista päivään. Soitin kelaan eli tosiaan jos raskaus alkaisi ennen 12.3. niin saisin saman äitiyspäivärahan, kun kuopuksesta eli 1900€ -verot. Mutta jos esim 12.4. ja jatkaisin suoraan kotona, saisin minimi äitiyspäivärahan eli 550€/kk eli käytännössä ihan surkea, mutta kun mulla on vakituinen työ odottamassa, riittää että käyn välissä vaikka 1 kk:n töissä, niin saan taas äitiysrahan palkan mukaan. Kk:n palkka vaanx12 ja sen mukaan lasketaan äitiysraha eli sama kuin esikoisesta. Tämä hankala selitys tarkoittaa siis, että meidän yritys voi jatkua toukokuun puoleen väliin asti, jippii!! Töihin kun olen ilmoittanut meneväni 15.9. mutta suullisesti sovittu, että voin jatkaa kotona 3.12. asti jos näin sitten päätän. Ainoa mikä tässä on, niin toisaalta varmaan töissä hermostuvat, kun tulen taas vaan kk:ksi töihin, mutta en voi sitä ajatella vaan omaa elämääni...

Morebabies: Tarjoudu kesälomittamaan. Näin minä aion tehdä, jos meillä nyt napsahtaa plussa, kun oon nyt kodinhoidontuella kotona. Mulla siis ei tuo sama uhkaa, mutta mieluummin käyn välissä töissä, kun samalla isäntä saa parin kuukauden breikin omista hommistaan ja saa olla meidän tämänhetkisen vauvelin (1v 3kk) kanssa ihan kaksin kotona :heart: uudessa kodissa sitten. Ihan selvästi kaipaa miesrukka aikaa lasten kanssa, kun on vaan töissä ja raksalla... : /

Adora: Jee! Onnea! :flower: Mulla on kaappi täynnä Davidin raskaus ynnä ovistestejä. Ovistestit on toimineet hyvin, mutta mullakin ovat r-testit näyttäneet erittäin hailakkaa plussaa just siinä 11-12 dpo, voipi olla, että tulis muilla vahvempia viivoja, vaikka noitten pitäis olla just niitä erikoisherkkiä testejä...
Ja muuten kyllä Davidin testit on mulla ainaki ollu hyperluotettavia. Niillä en ole saanu yhtään väärää plussaa, vaikka apteekin omallakin olen väärän plussan testannut oviksen aikaan.

Ootan täällä tuota ovisviivan vahvistumista, nyt sitten näin päin, kun äsken odottelin toisin päin. Uskoisin plussan tulevan huomenna ylihuomenna tai myöhäisintään perjantaina. Ja jos ei viiva vahvistu, niin en varmaan ovuloi ollenkaan, mulla on nimittäin yleensä ihan vahvat viivat ovistestissä kaksi päivää oviksen aikoihin. Juilii ainakin siihen malliin, että ovis vois olla käsillä, mutta tiedä sitten onko hutikierto tämä ensimmäinen.

Lilleri82: Ei mekään aiota odottaa. Jos ei ole paikat valmiina, niin ei sinne varmaan ketään kiinnity. :)

Viimeksi muokattu:
Iltaa! Tänään kävin ultrassa ja raskaana ollaan! :) Hyvin alkanut kohdunsisäinen raskaus. Viikot vielä niin pienet ettei voitu sanoa viikkoja eikä laskettua aikaa. Kahden viikon päästä uudelleen ja silloin pitäisi näkyä syke myös. :) Tosi onnellinen olo, vaikka ei ehkä pitäisi niin mulla on paöjon varmempi olo tästä kun edellisestä raskaudesta. Edellisessä oikeestaan tunsin koko ajan ettei kaikki oo hyvin.

Illanjatkot kaikille!

Riikka

Onnea uusille plussille ja Riikka90 Onnea hyvästä ultrasta hyvin kaikki sujuu :heart:

Että haluisin itekki niin päästä jännäilee ja testailemaan :ashamed: mutta ei pelkoa vähään aikaan.. taitaa olla loputtomat menkat miula,kohta tulee jo vaippaihottuma ;)

Minut saa laittaa uudelleen listoille, uusintakierros siis menossa :) viime raskauttakin yritettiin tovi saada kestämään niin päätettiin että kun yksi lapsi on vielä tervetullut niin miksi ei antaisi nyt sit heti perään tulla jos on tullakseen :heart:
Tiedot: (päivittäjä muokatkoon miten parhaaksi näkee :) mut pistän nyt näin kokonaisuudessaan)
Neiti81: ,Geneettinen keskeytys 12/08, KM 06/09, 06/10, 10/10 ja 11/10. kotoa löytyy tytöt 03/04 ja 09/05 syntyneet (entisestä liitosta) ja uusin tulokas (plussasin tästä pinosta siis n. vuosisitten) tyttö 10/11 eli neljättä kuumeillaan :)

Tyttö täyttää siis 3kk:tta nyt 21.1., ja 3 kuukautiset mulla on jo ollut :), katsotaan kauanko täysimetys nyt ehkäisee... mennään ihan tulee jos on tullakseen -menetelmällä. Olen kyllä aina raskautunut hyvin, ongelma lähinnä ollut raskauksien kestossa...nyt tosin on kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkitys, josta tod. näk. on KM.t johtuneet.

Katsotaan miten käy, kuukautiset juuri loppuivat ja minipillerit jäivät pois yli viikko sitten :)

T:Neiti

TIISTAI 17.01.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli...................KM 08/11......................................KP 15/28-32
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 38/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 8/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 29/30-32
Evya.....................KM 06/11, 08/11, 10/11, 11/11, 12/11...KP 7/27

HAAVEISSA TOINEN

kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 35/30-35
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 22/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 29/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 68/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 20/?
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 38/28-31
rontti1...............KM 09/11, 12/11 ..............................KP 4/30-33
meadow............KM 10/11.........................................KP 41/28
Riikka90............KM 12/11..........................................KP ?
Lilleri82.............KM 11/11.........................................KP ?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12.................................KP ?
Miinä................KM 01/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Fantteli............KM 08/11...........................KP 19/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 34/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 31/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11, 12/11....KP 25/27-46
morebabies.....KM 08/06, 03/09, KKM 09/11, 01/12....KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11.....KP 9/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 23/33-36
Wandii...................KM 12/11................KP 20/32
*Kenguru*.............KM 4/05, TM 1/12 ...KP ??/??
M1n1......enkelivauva 12/10, KM 09/11....KP 2/?
Neiti-81...Gen. kesk. 12/08, KM 06/09, 06/10, 10/10, 11/10... KP ?/?

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse..............KM 11/10.................................KP 7/28

HAAVEISSA KUUDES

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, M1n1

:heart: PLUSSANNEET:heart:

Tammikuu 2012: Koski, adora

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Listaa päivitelty parhaan tiedon & taidon mukaan. :) Tsekatkaa, onko mulla jäänyt jotain uuteen kiertoon siirtyneitä huomaamatta? Ainakin kakkosia kuumeilevissa on paljon piiiitkään kiertoon jääneitä.

Riikka90 Kyllä sä olet tuolla listalla, kakkosta kuumeilevista löytyy. :) Ilmoittele kp:t, jos on tiedossa!

adoralle vielä ISOT onnittelut plussasta. :) Ihanaa! :heart:

Mulle meinaa tulla poskiontelotulehdus... Mrr ja ärrr. Esikoista odottaessa multa punkteerattiin poskiontelot neljä kertaa. Oli ihan painajaista. Ja juu, ei tätä voi laskee raskausoireeksi kuitenkaan, koska saan nykyään tulehduksen joka hiton flunssan jälkeen.

Piiiiitkiä on nämä piinapäivät! Jos ei menkkoja kuulu, niin testaan tasan viikon päästä. Jos oikein oviksen bongasin, niin silloin olis jo jotain dpo17 tms. Mutta normikierron mukaan pitäis silloin vasta alkaa menkat. Mittasin flunssailun takia tuossa lämpöjä ja ne ei kyllä ole milliäkään koholla, joten enpä usko tärppiin.

Nyt suihkuun! Plussatuulia koko poppoolle. :)

Neiti81 Tervetuloa! :wave: Mehän oltiin samassa pinossa lokakuisissa, kunnes sain varhaisen keskenmenon ja nyt joulukuussa toinen varh. keskenmeno. Toivotaan ettet joudu enää kokemaan keskenmenoja, vaan seuraava alkanut raskaus menisi loppuun saakka onnellisesti :)

Eipäs, muistin väärin ;) Mehän törmättiin täällä sattumalta viime kesänä kun olin raskaana ja ilmoittauduin maaliskuisiin (muistin sut kuttu -porukasta). Se raskaus meni kesken, nyt jos kolmas kerta toden sanois!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Adora, juu oltiin (kutuissa :D ). Onnea tärpistä! :heart: Ihanaa, toivottavasti siellä menee myös kaikki nyt hyvin loppuun asti:heart:

Lumi, tsemppiä piinapäiviin!

Mulla on nyt synnytyksen jälkeen siis menkat tulleet 25 pvän välein, synnytyksestä ekat siis tuli jo 25 pvää myöhemmin. Näin on aina ollut, että imetyksestä huolimatta kierto on heti palannut. mut mulle ei varmaan kannata listaan silti merkkailla? Koska kuukautisethan VOI temppuilla vielä paljonkin... Mut päätin et jos ei esim. kuukauden päästä kuulu, niin testailisin siinä tapauksessa... tsäänssit tietty on kun ihan ahkerasti on peittoja pöllytetty :D

paljon tässä olen miettinyt et JOS tärppi kävisi niin mites sukulaiset suhtautuisi kun ikäero olisi pieni.. on kyllä kahdella ekallakin, ja tykkäsin...! nyt nuo ovat toistensa parhaat kaverukset ja niin toivoisin että tämäkin neiti saisi ehkä pikkusiskon leikkikaverikseen :heart: taisiis ihan sama KUMPI tulisi mut 3 tytön jälkeen on vaikea kuvitella et tästä muotista tulisi muita :D

Arki on siis sujunut hyvin, muuten tuskin kuumeilisikaan vielä. Tokihan neiti valvottaa mutta mikäpä vauva ei valvottaisi....
ja isommat tytöt ovat hyvin ottaneet uuden siskon perheeseen :heart:

Viimeksi muokattu:
Täällä on nyt kp 14, eli ovista odotellaan, eilen tein ovistestin (pregcheck) ja siihen tuli ihan haalea viiva, täytyy tänään testata taas kunhan ehtii =) Mulla on ekaa kertaa nyt testit käytössä, haluan tarkistaa miten ovuloin. Omasta mielestäni se tulee kellontarkkaan aina kp14, mulla on alavatsa aina silloin kipeä, endon vuoksi joskus kovastikin - mutta silloin ei oikein tee mieli harrastaa seksiä :O

Tsemppiä kaikille!

EDITTIÄ: Testasin just ja plussa tuli ovistestiin - koska on otollisin aika plussaukselle, ennen vai jälkeen oviksen?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä