Kiitti infosta
Pikkuinen12! Pitää kattoa, toisaalta kovasti kiinnostais mittailla lämpöjä. Saa nähdä nyt ehdinkö. Mulla kun on se aamuhetki yleensä aika kiireinen, kun nuorin herää vierestä kitisemään ja vanhemmat pojat pitää hätistää kouluun... Nyt vaan sitten jännäillään, että tuliko tulosta teille. =)
Mullakin on fiilikset ja jomotukset sellaiset, että uskon ovisplussan olevan ovella. Juilii munasarjoja ja selkääkin jomottaa. Toivottavasti se on sitä.
MIcaela, voi harmi. Älä vielä kokonaan heitä kirvestä kaivoon, saattoi olla myöhäinen ovis ja/tai kiinnittyminen. Emme toivo tätiä.
Mullakin nousee
_Lumi_ sykkeet Titi-Nallesta, tosin ehkä hieman eri syystä...
(Sori, oli pakko) Migreeni on inha, mutta mulla pysyy päänsäryt poissa yleensä raskauden ajan. Villi homma. Mulla on liian vähän lordoosia selässä ja raskaus pakottaa selän paremmin notkolle, se vaikuttaa ryhtiin parantavasti ja vähentää kiristyksiä niskoissa = vähän päänsärkyä. Varsinaista migreeniä ei onneksi ole.
Meillä on jokainen lapsi (3kpl) syntynyt syyskuussa ja niin näyttäis, jos raskaaksi tulen tästä kierrosta, tämä seuraavakin voi sattua siihen. Mulle tuolla syntymisen ajankohdalla ei ole mitään merkitystä, mutta vissiin olen hedelmällinen vuodenvaihteessa taijotain... Sen verran on sikiämisaikoja suunniteltu, että pareissa tehdään. Ensimmäisellä poikaparilla on kaksi vuotta ikäeroa ja sitä toivon tälle toisellekin (poika, ihan varmana
)parille (kuopus nyt 1v3kk). Mutta suunnitellahan aina saa, toteutuminen on sitten ihan eri juttu.
Ai niin, ja tuosta Papasta pitikin sanoa
Puskajussille, että dont worry. Ei se ole mikään diagnoosi. Hyvä, että tarkistavat jäävät syövät aiemmin haaviin, enkä tiedä prosentteja, mutta suurin osa kuitenkin puhtaaksi todetaan muutoksista huolimatta. Tsemppiä!!!