Jaahans naiset!
Jos sitä yrittäisi hypätä taas juttuihin mukaan joten kuten sitten edellisen avautumisen
Memelisa, kiitos sinun sanoista ja KYLLÄ, sinä olet ihan varmasti äiti! Toivotaan, että jo ensi äitienpäivänä olisi elämää ilahduttamassa ihka elävä oma vauva! <3
Saitko jo kaavintaan aikaa? Tylsä kyllä jos jotain oon jäänyt..
Syysmyrsky, kyllä saa olla vihainen! Täällä on kans yks rouva, joka aina joskus itkeä tuhrustelemalla saa sitten viimein haluamansa..
Meillä kyllä ihan oikeasti tilanne on muutenkin se, että mä olen seksuaalisesti jonnin verran aktiivisempi, että siinä sitten tasapainoillaan.. Saanko
syysmyrsky kysyä, minkä alan yrittäjä oot siskos kanssa? Mulla on mennyt ohi, jos on jo aikasemmin ollut puhetta..
Harmi, että äitisi vähän tahdittomasti jutteli, toivottavasti ihan hyvällä kuitenkin, ei osannut vaan ajatella, että kyllähän tommonen loukkaa..
Sanmar on kyllä ihan oikeassa, että hyvin äkkiä sitä aloittaa itse matkan äitiyteen ja perkele kun se sattuu oli menetys vähän pienempi tai suurempi. Kaikille meille täällä siis :hug: ! Sanmar, melko järkky lääkärireissu sulla
Ikävää! Toivottavasti saat toisesta paikkaa parempaa palvelua!
Alpa, anteeksi, että multa on mennyt ohi, millä viikoilla teidän km oli? Mulla on vähän sellainen käsitys, että jos km alkaa spontaanisti kotona aika aikaisilla viikoilla, eikä lääkkeitä tarvita, niin silloin yritystä saa tosiaan jatkaa heti kun jälkivuoto on loppu. Mekin kai muuten oltas saatu, mutta kun jouduin kaikki kolme satsia cytotekkejä syömään..
Imoen, sinulle lämmin iso halaus <3. Varmasti tuntuu pahalta kun 1v synttäreitä viettää. Voi kun vois edes osan siitä surusta ja ahdistuksesta ottaa pois!
Tillu, isot peukut sinne!
Tervetuloa
äiti minäkin, pahoittelut kokemastasi! Täällä saa kyllä parasta mahdollista vertaistukea.
Onnea
Astrelle, ihania mukavia kuulumisia! Nauti odotuksesta.
Kitikat, mitä osaisin sanoa.. Voimia teidän perheelle. :heart:
Tipetsu, höh kun luget eivät purreet. Varmaan turhauttaa. Jaksetaan silti toivoa, joohan!
(.) Äitienpäivästä kun selvittiin, niin fiilikset on olleet täällä tosi hyvät. Jälkitarkastus on ens viikolla, jossa lääkäri luvannut ultrata kun verikokeita raskaushormonin laskemisen varmistamiseksi ei oo tehty. Mutta, minäpä teinkin r-testin ja sain aivan täysin negan! Soittelin neuvolaan ja saatiin lupa aloittaa yritys uudestaan, vaikkei vielä menkkoja ole kuulunut! Jee! Tosin, tässä kierrossa se kyllä voi olla jo myöhästä muutenkin, mutta jotain toivoa se silti antaa.
Mulla se jälkivuoto lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kesti tasan viikon eikä sen jälkeen ole tiputellut mitään, joten olettaisin, että kaikki tarvittava on tullut ulos. Eilen oli aivan järkyttävät mahakivut, ensin munasarjoissa ja sitten alavatsassa ja luulinkin, että täti sieltä tulisi, mutta ei... Mistä mahtoivat johtua sitten, vuodin sellaista kirkasta valkovuotoa aika runsaasti. Ei kai se nyt ovis vasta ollut kun km:stä 22 päivää... No, mistäs sitä tietää.
Plussatuulia terveisin hyväntuulinen ja kesäinen Naive!