Tervetuloa
Alpy ja White gold :wave: Pahoittelut menetyksistänne :hug: Oikeaan paikkaan kuitenkin löysitte!
Tosiaan, komppailen
Tipetsua, että meinas ihan vieroitusoireet iskeä eilen, kun ei päässy juttuja lukemaan
Minäkö muka riippuvainen :ashamed: Nauratti, kun Vauva-lehden keskustelupalstalla oli oikein ketju, jossa jotkut kaksplussalaiset kyseli, että miksei Kaksplussa toimi ja on ikävä palstalaisia! No, onneks nyt toimii taas!
sonsku :hug: Parempaa onnea ja pysyvää plussaa tähän uuteen kiertoon
LeenaT meillä on ollu muutaman kerran ihan samanlainen tilanne, että just oviksen aikaan ukko on ollu niin väsyny tai selkäkivuissaan, ettei oo innostunu pupuilemaan, vaikka oon kuinka kiehnänny. Norsunkyynelitkut siihen päälle ja vetistelyä siitä, kuinka "musta ei koskaan tuu tätä menoa äitiä" on toiminu tääläkin
Kyllähän se vähän koomista on, että itkee seksin perään, kun pikkulapsi, joka ei saa kaupasta tikkaria, mutta minkäs sitä vauvakuumeelleen voi
duarsel harmi, ettet kerkeä palstailla
Mutta älä kokonaan meitä unohda! Muista tulla moikkaamaan aina välillä ja kertomaan kuulumisia! Paljon plussatuulia sinne
Memelisa kyllä sä mun mielestä olet silti ÄITI, vaikka et elävää lasta ole syliisi (vielä) saanutkaan. Olet silti aina sen pienen enkelipojan äiti, joka sua varmasti tänäänkin on jostain pilvenreunalta kurkkinut :hug: Jos multa kysytään, niin kyllä me kaikki ollaan omalla tavallamme äitejä. Kuka elävän lapsen, kuka isomman enkelilapsen ja kuka pienemän enkelin äiti. Vaikka itse olenkin korkeintaan enkelialkion äiti, mutta kyllä se plussan saaminen tikkuun tekee jo muutamassa päivässä ihmisestä henkisesti äidin!
Toivottavasti saatte
syysmyrsky ja
Memelisa molemmat apuja noihin vuotoihin ja kierrot pian kuntoon. Voimahalit ja tsempitykset molemmille :hug:
Kiitos kaikille, jotka komppasitte ja tsemppasitte mua ton viime lääkärikäynnin kanssa! Erikoiskiitos
mur-murille, kun jaksat aina olla niin ihana ja positiivinen!! Mulla tuli heti parempi olo sun viestistä =) Samoin, kun teidän muidenkin sanoista! Nyt jo ketutus helpottaa, mutta edelleen toivon, että seuraavalla kerralla olisi joku toinen lääkäri, jonka kanssa synkkaisi paremmin. Googletin sitä viime kerran lääkäriä ja löysin hänet yksityisen lääkärikeskuksen listoilta myös. Sielä tämä lääkäri mainitsee kiinnostuksen/erikoistumisen kohteiksi nuorisogynekologian, vaihdevuosioireet ja virtsankarkailun. Eli ei sanaakaan raskauksista tai varsinkaan lapsettomuudesta/keskenmenoista! Ihmettelen vaan, että mitä kyseinen tyyppi tekee töissä lapsettomuuspolilla
Tästä kierrosta näyttää tulevan taas pitkä kierto. Nyt kp15 menossa, eikä vieläkään ovisplussaa. Toisaalta ihan hyvä, että kerkeää se onneton 13mm (kp12) folli kasvamaan isommaksi. Tosin menin varmaan pilaamaan koko kierron sillä, että oon joutunu vetämään 600mg buranaa järkyttäviin niska-hartia-kipuihin just näin oviksen alla
Kun sitähän sanotaan, että ibuprofeiinia ei sais oviksen aikaan syödä, että voi estää koko munarakkulan puhkeamisen. Eli kauhean korkealla ei toiveet oo tämän kierron suhteen.
Tillu kyllä mä ajattelin vihdoin hommata sen ajan sinne sisätautilääkärille, että kuulis jonkun ammattilaisen mielipiteen tähän asiaan. Ottaa niin päähän, kun noi lääkärit tuijottaa vaan niitä rajoja ja sitten taas netistä lukee, että monille sanottu sitä, että pitäisi raskautta yrittäessä olla vähintään alle 2,5 se TSH. Sanoiko Tillu se sun lääkäri mitään tosta "hedelmäälisyysrajasta", että pitäisikö nimenomaan sillon, kun yrittää raskautua, niin olla THS:n alhaisempi? Oon kysyny varmaan aikaisemminkin, mutta kun lahopää ei enää muista, että millä arvoilla sä sait sen lääkityksen?