Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

ainiin ja taas lohdutuksen sana!!! kerroin äidille meidän koti inseminaatio yrityksestä niin "me töissä puhuttiin et ne kenelle niitä keskenmenoja sit tulee niin...niin sit TOSIAAN TULEE! ja monta peräjälkeen..." oonkohan mä oikein ollut kahvitauko keskustelun aiheena että voi raukkaa..
tajusin vasta kun tulin kotiin ja aloin miettimään meen keskustelua että mitä helkkaria! kiitos tästä, kiitos.
 
Syysmyrsky, no mulla nää tunteenpurkaukset aina tulee ku joku jotain kysäsee, en mä pahalla kirjottele toki kenellekkään, itsestä on vaan helppoa sanoa miltä tuntuu ja sen linjan aijon pitää koska muuten muut eivät tiedä ja jopa vähättelevät meidän suruamme, enkä siis tarkota tätä palstaa vaan ihmisiä lähipiirissämme.

Tuosta tiputtelusta... täällä tuntuu nyt olevan samaa... menkkojen jälkeen on oikeestaan tullu vaikka sun minkälaista vuotoa, millo runsaampaa, millo niukempaa. Ruskeesta vuodosta ihan tuoreeseen vereen pyyhittäessä. Mullahan gyne teki löydöksen et kohdussa on jotain, mitä se epäili et on jääny tyhjennyksen jälkeen. Toivottavasti en sua nyt pelottele, mut mä tässä oottelen juuri lääkärin soittoa huomiselle et millo mä pääsen tähystykseen/kaavintaan VOI HUOH! Onneks saadaan varmaan meidän hormoniklinikka samaan aikaan, mut sit pitää oottaa seuraavat kuukautiset ja sit vasta voidaan alottaa (jos lääkäri antaa luvan) klomifenien syöminen. Mullahan todettiin tähän samaan rysyyn et mulla on monirakkulaiset munasarjat ja täten raskautuminen vaikeutuu... tästä syystä mun kuukautiskiertokin on ihan järjettömän sekava joten lääkkeillä mennään heti ku saadaan lupa. Toivottavasti ees kesäkuussa sais ekat napit laittaa suuhusa. Odottavan aika on todellakin pitkä...

Toivottavasti sulla ois kuitenkin kaikki hyvin, eikä löytys mitään epäilyttävää ja pääsisitte kunnolla uuteen yritykseen :heart:

-Memelisa-
 
Hyvää äitienpäivää kaikille!

Mä palaan ruotuun. Mikälie kemiallinen raskaus tai hormoonijäiriö antoi mulle useamman haamulaisen eri valmistajien testeihin (joten siis mun silmissähän ei kulje mitään ylimääräistä viivaa :stick:). Mutta niin vaan alkoi eilen vuoto. Ensin aamulla tuhrua, sitten tunnin tuli holottomalla niin ettei pöntöltä viitsinyt ylös nousta ja sitten se vuoto loppui täysin.... alkaakseen tänään aamuyöllä taas aina järjettömällä paineella. Ja tätä riittää ja riittää! Mulla on kyllä aina runsaat menkatl mutta pahimmillaan vartin väkein isoin mahdollinen tampax ja yöside ääriään myöten täynnä :| Nyt onneks näyttäs vähän rauhoittuneen...

Palailen paremmalla ajalla lueskelemaan muidenkin kuulumisia ja mulle voi päivittää ko:t 2/28-30 yk2

t. Sonskuli kera viiden eläväisen ja yhden isomman enkelin ja muutaman pikkuenkelin äiti
 
Memelisa toi sun kirjottama kuulostaa just siltä mitä itsekin oon miettinyt ja pelännyt :/ no, lääkäri on tuttu ja uskon saavani kaikki tarvitsemani lääkkeet ja lähetteet ja kaikki mitä haluan ja tarviin, jos ei ni lyön nyrkkiä pöytään ja väännän porua. Kyl tää tästä, sovitaanko niin? :heart:
 
Tervetuloa Alpy ja White gold :wave: Pahoittelut menetyksistänne :hug: Oikeaan paikkaan kuitenkin löysitte!

Tosiaan, komppailen Tipetsua, että meinas ihan vieroitusoireet iskeä eilen, kun ei päässy juttuja lukemaan :D Minäkö muka riippuvainen :ashamed: Nauratti, kun Vauva-lehden keskustelupalstalla oli oikein ketju, jossa jotkut kaksplussalaiset kyseli, että miksei Kaksplussa toimi ja on ikävä palstalaisia! No, onneks nyt toimii taas!

sonsku :hug: Parempaa onnea ja pysyvää plussaa tähän uuteen kiertoon :whistle:

LeenaT meillä on ollu muutaman kerran ihan samanlainen tilanne, että just oviksen aikaan ukko on ollu niin väsyny tai selkäkivuissaan, ettei oo innostunu pupuilemaan, vaikka oon kuinka kiehnänny. Norsunkyynelitkut siihen päälle ja vetistelyä siitä, kuinka "musta ei koskaan tuu tätä menoa äitiä" on toiminu tääläkin :D Kyllähän se vähän koomista on, että itkee seksin perään, kun pikkulapsi, joka ei saa kaupasta tikkaria, mutta minkäs sitä vauvakuumeelleen voi :LOL:

duarsel harmi, ettet kerkeä palstailla :( Mutta älä kokonaan meitä unohda! Muista tulla moikkaamaan aina välillä ja kertomaan kuulumisia! Paljon plussatuulia sinne :whistle:

Memelisa kyllä sä mun mielestä olet silti ÄITI, vaikka et elävää lasta ole syliisi (vielä) saanutkaan. Olet silti aina sen pienen enkelipojan äiti, joka sua varmasti tänäänkin on jostain pilvenreunalta kurkkinut :hug: Jos multa kysytään, niin kyllä me kaikki ollaan omalla tavallamme äitejä. Kuka elävän lapsen, kuka isomman enkelilapsen ja kuka pienemän enkelin äiti. Vaikka itse olenkin korkeintaan enkelialkion äiti, mutta kyllä se plussan saaminen tikkuun tekee jo muutamassa päivässä ihmisestä henkisesti äidin!

Toivottavasti saatte syysmyrsky ja Memelisa molemmat apuja noihin vuotoihin ja kierrot pian kuntoon. Voimahalit ja tsempitykset molemmille :hug:

Kiitos kaikille, jotka komppasitte ja tsemppasitte mua ton viime lääkärikäynnin kanssa! Erikoiskiitos mur-murille, kun jaksat aina olla niin ihana ja positiivinen!! Mulla tuli heti parempi olo sun viestistä =) Samoin, kun teidän muidenkin sanoista! Nyt jo ketutus helpottaa, mutta edelleen toivon, että seuraavalla kerralla olisi joku toinen lääkäri, jonka kanssa synkkaisi paremmin. Googletin sitä viime kerran lääkäriä ja löysin hänet yksityisen lääkärikeskuksen listoilta myös. Sielä tämä lääkäri mainitsee kiinnostuksen/erikoistumisen kohteiksi nuorisogynekologian, vaihdevuosioireet ja virtsankarkailun. Eli ei sanaakaan raskauksista tai varsinkaan lapsettomuudesta/keskenmenoista! Ihmettelen vaan, että mitä kyseinen tyyppi tekee töissä lapsettomuuspolilla :confused:

Tästä kierrosta näyttää tulevan taas pitkä kierto. Nyt kp15 menossa, eikä vieläkään ovisplussaa. Toisaalta ihan hyvä, että kerkeää se onneton 13mm (kp12) folli kasvamaan isommaksi. Tosin menin varmaan pilaamaan koko kierron sillä, että oon joutunu vetämään 600mg buranaa järkyttäviin niska-hartia-kipuihin just näin oviksen alla :( Kun sitähän sanotaan, että ibuprofeiinia ei sais oviksen aikaan syödä, että voi estää koko munarakkulan puhkeamisen. Eli kauhean korkealla ei toiveet oo tämän kierron suhteen.

Tillu kyllä mä ajattelin vihdoin hommata sen ajan sinne sisätautilääkärille, että kuulis jonkun ammattilaisen mielipiteen tähän asiaan. Ottaa niin päähän, kun noi lääkärit tuijottaa vaan niitä rajoja ja sitten taas netistä lukee, että monille sanottu sitä, että pitäisi raskautta yrittäessä olla vähintään alle 2,5 se TSH. Sanoiko Tillu se sun lääkäri mitään tosta "hedelmäälisyysrajasta", että pitäisikö nimenomaan sillon, kun yrittää raskautua, niin olla THS:n alhaisempi? Oon kysyny varmaan aikaisemminkin, mutta kun lahopää ei enää muista, että millä arvoilla sä sait sen lääkityksen?
 
Heippaus tännehin ja ihanaista, myöhäistä Äitienpäivä iltaa!:wave:

Tässä kimppu jaettavaksi k a i k i l l e teille olette sen ansainneet!:heart:
Äitienpäivä ei ole helppo päivä monellekaan:ashamed:
..täältä vielä:kiss:


..Nati nati..:heart:mur-mur
 
Viimeksi muokattu:
"...kyllä se plussan saaminen tikkuun tekee jo muutamassa päivässä ihmisestä henkisesti äidin!"

Olipa kauniisti sanottu! Tosta jotenkin välittyy se, miten paljon se lapsen saaminen meille monelle merkitsee ja, miten kova menetys voi olla jo sen pienen ihmisalun (alkion) menettäminen. Ihan tippa tuli linssiin. Oon vähän jo ihmetellyt, että miten musta näin kauhean herkkä on tullut. Syyttäisikö hormoneita vai alkaako se kova ulkokuori vain murentua kaikkien elämän vastoinkäymisten myötä. Asioita ja yleensäkin elämää tulee ajateltua nykyään entistäkin syvällisemmin : /

En ole paremmin perehtynyt teidän tilanteisiin kellä sitä verenvuotoa on ollut, mutta omalla kohdalla tiputtelu oli merkki kohtuun jääneestä raskausmateriaalista. Mulla oli lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen !10 viikkoa! verenvuotoa. Ensin oli se tyhjennysvuoto, joka kesti n. 3 viikkoa. Siihen perään menkat ja sitten pientä tiputtelua, kunnes tuli ovulaatio (ovistesteillä testattu ja kovat ovulaatiokivut) ja sen jälkeen oli 13 päivää ettei tullut mitään. Olin jo varannut lääkäriin ajan ennen tuota ovulaatiota (joka siis lopetti vuodon) mutta käskivät perua sen, jos vuoto lakkaa ja lakkasihan se tai niin luulin, kunnes alkoi menkat ja sen jälkeen taas tiputtelu. Soitin uudestaan lääkärille ja pääsin heti ultraan, missä todettiin, että raskausmateriaalia on edelleen kohdussa. Seuraavana päivänä kaavinta ja sen jälkeen ei tiputtelua ole ollut :) Jos vielä tulevaisuudessa joudun kokemaan keskeytyneen keskenmenon, niin haluan suoraan kaavintaan. Niin ikävä oli tämä koettelemus fyysisestikin!
 
Luojan kiitos äitien päivä on ohi, ei ole koskaan tuntunut näin pahalta vaikka kaikkia äitejä mielelläni juhlistankin. Ukko saanut kestää koko päivän mun kiukuttelua ja itkua,mut hienosti on kestänyt!

Mua on vähän hämmentänyt kun mun km oli tiistaina, ja mun jälkitarkastus oli jo seuraavana aamuna, vaikka siis kipuilua oli muutama päivä sen jälkeen ja jälkivuotoa vieläkin. Monilla on tuntunut olleen jälkitarkastus vasta myöhemmin, onko mulla mennyt joku sanaton sääntö ohi?:ashamed:
Kun lääkäri tosiaan kehotti vaan jatkamaan yritystä heti kun vuoto loppuu, eikä puhunut siitä että pitäisi tulla takaisin...

Huomenna takas kouluun, ei kyllä kiinnostais pätkääkään! Oon myös vähän tiiraillu noita ovis tikkuja, jos niitä sit seuraavalle kunnon kierrolle hankkis! Loppus tää vuoto!!!
 
Viimeksi muokattu:
Sanmar mun kilppariarvot oli tsh 2,3 ja t4v 11 kun sain lääkityksen. Terveyskeskuksessa naureskeltiin vain, mut toi sisätautilääkäri otti heti tosissaan. Nyt noin pari kuukautta syöny tota thyroksiinia ja arvot nyt tsh 1,73 ja t4v 15,13 oireet on ainakin kovasti vähentyny. Pitää nyt seurannassa kattoa, et nostetaanko annostusta.
Mulle sanottiin, et kun on noita toistuvia km, niin toi tsh pitäisi olla vähintään alle kaksi ja t4v ainaki ton 15. Ja mun lapsettomuuslääkäri seuraa hyvin tarkkaan noita kilppariarvoja, kun niihin kuulemma lapsettomuushoidoissa puututaan tarkemmin kun normaalisti.
 
MAANANTAI 9.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 12/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 12/26-30
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 15/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 16/27-28
LeenaT....................KM 12/10, 03/11...................KP 19/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 19/?
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 24/22-27
KatieSadie...............KM 02/11............................KP 45/28-31
Katie85....................KM 11/10
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88...................KM 04/11
lemonade................KM 03/11
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11



HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 2/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 14/28?
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 24/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 27/28-30
Mamulis..............KM 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 9/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 37/25-30
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 31/25-28


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 30/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 3/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 16/29





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86



 
duraselille kaikkea hyvää jatkossa! Käyhän välillä moikkaamassa! :wave:

).( Laskettu aika on täälläkin lähellä, huomenna. Tosin meillä vietettäisiin nyt jo 1-vuotissynttäreitä. :| Ihan käsittämätöntä miten Paljon aikaa on jo kulunut, eikä yhtään mitään tapahdu. Argh.
 
Moikka kaikille :)

Nyt on äitienpäivät vietetty ja aurinkoista oli. Aamusta pojat toivat aamupalan sänkyyn suklaaleivoksineen ja omin pienin kätösin tehtyjen lahjojen kera :)
Oli niin liikuttavaa että miehenikin kyynelehti vieressä.

Tänään taas oon kuulostellut tätä outoa oloa :/ Nyt on 20pv kulunut keskenmenosta ja vajaan viikon verran ollut rinnat aivan mielettömän arat ja iltaa kohti aristuu entisestään. Lisäksi etova olo ylättää muutaman kerran päivässä. vessassa on saanut juosta kyllä entistä enemmän ja mieliala vaihtelee laidasta laitaan :( outoa... tottakai haluaisin uskoa että uusi tärppi olisi käynyt mutta mietin että miten muka näin pian kun päiviä kulunut noinkin vähän.. outoa...
Enkä ole kyllä ajatellut raskautta tai uskaltanut toivoakkaan niin en usko että mielikään näitä temppuja tekee.. .ehkä on vain kroppa nyt seonnut pahemman kerran :)

Oikein ihania aurinkoisia päiviä kaikille :flower:
 
Mammuzki : Lohdullista, että jollain muullakin on iskenyt raskaus-höperyys :x

Imoen : Meillä la vielä kolme kuukautta, mutta kauhulla sitä odotetaan.. Vaikeaa on muutenkin sopeutua siihen, ettei äitiyslomat ym. koitakaan :hug:

Tämä päivä pian lusittu ja kohtahan se keskiviikkokin tarkastuksineen koittaa!
 
Ei täällä sittenkään onneks ole tuhrua. Oisin kyllä samantien heivannu luget alimpaan helvettiin,jos ne ei pitäs mun tuhruja poissa!! :)

Tissit kipeet ja painavat (johtuu varpilla lugeista..),mieliala vaihtuu sekunnin välein,joka pelottaa kyllä. Siis välillä ottaa kupoliin ihan täpöllä ja sit voin taas nauraa,huoh! Toivottavasti ei vaan se hemmetin täti tule tänne.
Alamasua oikeelta pisteli oikein mojovasti. Tasaista nopeaa pistelyä,ihan kuin neulalla ois pistelly ts. ompelukoneella ajettu kohdun yli :D Ja lämmöt huimat 37,3!! :O Töissä juoksin pissalla 30 min. välein,tosin oli koko ajan kamala jano.
Ois niinkun vielä varmaan pe-la asti ooteltava..Ei malta,mutten kyllä uskalla testatakaan,en halua katella negaa..:(

Pidetään tyttäret lippu korkeella ja koitetaan jotenkin nauttia tästä orastavasta kesästä! :)

Plussatuulia meille kaikille!! Ja iiiiiiisssssssssoooooooot :hug: kaikille!! :)
 
Mulle voipi päivittää huomiselle kp 4. Enää ei pitäs olla pitkä aika varsinaisen yrityksen alotukseen vaikka nyt on enemmänkin välillä ollut taas semmonen olo et oonko hullu ku lisää haluan. Töiden alotus on ollut raskaampaa kun ajattelin.
 
Kp12 ja ultra oli tänään. Löytyi 1kpl 18mm folli ja 10mm folli. Tänään ja huomenna vielä menopuria ja sit pregnyl ja hommailua päälle- jos tuo mies vaan jaksaa, kun on niin kauheessa flunssassa.
Hyvin tyytyväinen oli lääkäri ja toiveikas.
 
Tillu79 Pidetään peukkuja pystyssä!!

Meillä alkoi vihdoin uus yritys, menkat alko äitienpäivänä :D Kyllä päivän valitsi. Mutta tänään siis KP3!! polille täytyy soittaa ja kysyä täytyykö alottaa clomit vai ei. Ärsyttävää kun en tajunnu aikasemmin selvittää, eri lääkäri oli nimittäin paikalla neuvomassa keskenmenon aikaan. Sanoi ettei tarvisi ottaa... No haluan toisen mielipiteen. Tänään pitäis aloittaa jos täytyy.
 
Hei!Olen uusi tulokas täällä. Sain keskenmenon viikolla 11 huhtikuussa 2011 heti pääsiäisen jälkeen ja suru ja kaipaus on kova, sillä olimme poikaystäväni kanssa jo ehtineet tottua ajatukseen tulevasta vauvasta. Olo on sellainen, että aivan kuin jotain puuttuisi. Mulla on entisestä avoliitosta 6-vuotias poika, jolle nyt haluaisimme sisarusta. Olen 27-vuotias. Tarkoitus aloittaa uusi yritys heti seuraavien menkkojen jälkeen.
 
Kovasti jaksamista ja voimia kaikille <3 Tästä ketjusta sai kyllä tukea ja kannustusta :)

Tänne kuuluu hyvää kun tänään ultrassa näkyi pieni vauvan alku ja syke <3

Kovasti plussatuulia ja ihanaa kesää kaikille! :)

Astre ja Tipunen 7+2
 
Kiitos kaikille kauniista sanoistanne ja osanotoista

Olo on niin epätodellinen, kaikki päivät menevät jotenkin sumussa mutta kuitenkin osaan toimia edes jotenkin oikein, eli lapset on hoidettu eskariin ja kouluun, ruoka saatu joka päivä tehtyä ja pyykkiäkin oon pessy normi päiväsiivousten ohella. Illat on yhtä tuskaa, itkua, parkua ja pahaa oloa (henkistä). Nukkumaan meno tuntuu niin pahalta että koitan aina pitkittää sitä mahdollisimman myöhään, vaikka tiedän että nukkuakin pitäisi.

Sairasloma loppuu huomisen jälkeen, ensin mietin et jos hakisin lisää, mut nyt mieti et voisin koittaa töihin lähtöä, jos vaikka sit oisin iltaisin väsyneempi ja nukahtaminen onnistuisi helpommin. Ja torstaina ei töissä olisi oikeastaan edes mitään ihmeempää hommaa (harjoittelijan työnteon seuraamista ja opastamista), perjantai olisi sit taas jo vapaata koska viikonloppuna on töitä. Ja voinhan hakea saikkua lisää myös sit jos tuntuu ettei työnteko onnistu.

Nyt ois taas pyykkikone pyörinyt, joten ei kun nokka kohti pihaa ja pyykit kuivumaan, päiväkahvitkin vois vaik pihalla auringossa istuen nauttia.

kitikat3
 
Tillulle peukut!!

Äiti minäkin Tervetuloa joukkoon!! Pahoittelut kumminkin keskenmenostasi! :hug:

Kitikat3
Mukava kuulla että voit suht hyvin ottaen tilanteen huomioon. Toivu rauhassa ja itke aina kun itkettää. Olet mielessä. Jaksamista sinulle ja miehellesi. :hug:

Plaah! Täällä tuhruttaa,prkl! Mikähän virka niillä lugeilla sit on jos eivät kerran pidä tuhruja poissa??:headwall: Nyt kp 25/27 ja ihan oikeella ajalla alko tuhruttaan. Kylläpä tekis nyt mieli taas heivata koko vauva-puuha romukoppaan!! En mä taida vaan saada lasta :( Edellisestäkin tärpistä jo 8kk:tta..
Alkas nyt sit kunnolla vuotaan kun kerran meinaa,tämmönen jahkailu ottaa niin kaaliin!! V*ttu!

*muoks* täysin vitivalkoinen r-testi tehty just. Että täti tänne ja uuteen kiertoon..:(
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Äiti minäkin! ja osanotto pienen menetyksestä. täältä saat tukea ja puhtia jatkoon :hug:

Astre voi onnea hyvistä kuulumisista:heart:

Kitkat Älä epäröi hakea lisä saikkua jos siltä tuntuu, ja vaadi kylkeen vaikka apuja nukahtamiseen jos ei muuten auta. Itsellä työ ei auttanut viemään ajatuksia menetyksestä yhtään. poistuin takahuoneeseen itkemään vähä väliä ja olin töissä naama ja silmät turvonneena. muttakun sairaslomaan ei mahdollisuutta ollut niin mitäs muuta voi. :( jaksamisia<3

).( kp13 eikä merkkiäkään vielä oviksesta. eikä mistään muustakaan, talletuksia on tehty mut hittojakos ne auttaa jos ei ovuloi. onneksi to lääkäri ja tiedossa toivon mukaan selkeyttä asioihin :)
 
Äiti minäkin - tervetuloa ja suuret pahoittelut

Kitikat3 Voimia!! Jos vähänkin tuntuu siltä, että pää hajoaa töissä niin ota lisää aikaa itsellesi. Mulla jatkettiin sairauslomaa kaikkinensa melkein 7 viikkoon, joista vielä on 1,5 edessä. Tällä viikolla olen harjoitellut työntekoa kotoa ja muutaman tunnin päivässä töissä.
Pomo oli sitä mieltä, että on parempi hoitaa itsensä kuntoon, kuin hajoilla ja väsyä :|
 

Yhteistyössä